![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1281 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eigenaardig: op tv zien we nooit hoe de ruimtevaarders terugkeren van het ISS... (We zien ze ook nooit meer vertrekken...) Laatst gewijzigd door Boduo : 17 april 2013 om 22:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1282 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is behoorlijk straf aangezien Unimate, de allereerste industriele robot werd ontwikkeld en gepatenteerd in 1961 door george devol, een amerikaan. Nu, je kan dat inderdaad proto-tobotica noemen neem ik aan, maar dat is nog heel, heel ver verwijderd van de autonome toestellen zoals curiosity. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1283 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Waarom het een hoax is? Het was een eenmalig verhaal en meer niet.
![]() |
![]() |
#1284 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#1285 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is ook grandioos mislukt om allerlei technische en budgetaire redenen. Is dat voldoende om het space shuttle programma van NASA ook een hoax te noemen Laatst gewijzigd door parcifal : 18 april 2013 om 08:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1286 |
Banneling
|
![]() Maak dat uw kat maar wijs. Misschien zijt ge vergeten dat ondertussen 50% van de Amerikanen niet meer gelooft in de officiele versie. Waar er rook is, is er vuur. Dus uw stelling van 5 jaar geleden klopt langs geen kanten. Ge zijt al een even slechte profeet als Mohammed.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1287 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1288 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En vermits ik zie dat ge 5 jaar geleden ook al zo fanatiek bezig waart om de betweter uit te hangen, herhaal ik mijn vraag aan jou en dat ander volkje dat schaapachtig alles gelooft als het maar de stempel "officieel" draagt: wat brengt dat zoal op ? Word dat in maandelijkse stortingen geregeld of is dat per bericht dat ge betaald word ? Want oordelend aan de vastberadenheid en het rotsvast en steevast ontkennen van alles wat maar in de verste verte de officiele versie kan doen wankelen kan het bijna niet anders dan dat ge op de payroll staat ![]() Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 18 april 2013 om 11:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1289 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat lijkt wel een patroon te zijn nietwaar : je wil argumenteren maar je weet er feitelijk geen kl*ten vanaf en je bent semi-agressief als daar vriendelijk op gewezen wordt. Fail Citaat:
Laatst gewijzigd door parcifal : 18 april 2013 om 11:41. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1290 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1291 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1292 |
|
![]() Toch vreemd dat de Russen er nooit in geslaagd zijn. Terwijl de Russische draagraketten als enige nog lui van en naar het ISS kunnen brengen.
![]() |
#1293 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb tot mijn vreugde ondertussen al moeten vaststellen dat mensen die u tot hiertoe al altijd gelijk gegeven hebben u ook al eens laten vallen en u dus tegenspreken. Uw reaktie is dan ook juist hetzelfde en je bent dan ook totaal onovertuigbaar. Zielig man. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1294 |
Banneling
|
![]() Voor alle duidelijkheid D'ARTOIS, ik heb over dat maanlanding gedoe geen mening, niettegenstaande ik er al documentaires over gelezen hebben. Maar waar je wel zeker kan van zijn is dat ik mezelf dus niet op automatusche piloot zet zoals mensen als Parcifal, en alle soorten conspiracy theorieen automatisch ontkennen of in het belachelijke trekken, juist omdat het niet in hun kraam past of omdat het niet overeenstemt met een officiele versie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1295 |
|
![]() Het enige dat ik weet is dat bij het merendeel van de ruimtereizigers een afwijking van het beenmerg werd vastgesteld. Ze zullen ongetwijfels door de Van Allengordel gekomen zijn, echter niet ongeschonden.
De hoeveelheid geschoten foto's grenst werkelijk aan het onbestaanbare. Ik heb een behoorlijk aantal Hasselblads gehad en ken de operationele moeilijkheden. Vooral die van de 500 EL die op de maan belandde (wel of niet). Om daar mee 4000 foto's te maken heb je een lichtjaar nodig. Nog afgezien van het feit dat de radioactieve starling elke film kapotmaakt. Er had dus nooit gefotografeerd kunnen worden.
![]() |
#1296 | |
|
![]() Citaat:
2. De Hasselblads die gebruikt werden, werden speciaal aangepast, zowel qua bediening, qua weerstand tegen temperatuur en qua weerstand tegen straling. Of wat dacht je ? 3. Ik dacht niet dat er 4000 foto's genomen werden, meer een 1500 tal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1297 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() niets bizar aan, de russen hadden de race naar de maan verloren, wat voor nut had het om als 2de de maan te bezoeken?
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1298 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1299 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1300 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Daar heb je al eens over doorgeragd en toen heeft iemand anders je de werking van die camera moeten uitleggen. En een lichtjaar is een afstand.
![]() |