Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord

Discussietools
Oud 12 augustus 2010, 10:57   #1281
InfiniteLoveIsAll
Banneling

Standaard

stukje van Bill Hicks gevonden, prachtig!

http://www.youtube.com/watch?v=11Fl9ZVJ7B8
InfiniteLoveIsAll is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2010, 11:02   #1282
Voltian
Minister-President

Voltian's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door InfiniteLoveIsAll Bekijk bericht
420yeahbaby heeft absoluut gelijk!

Dat als er vrije energie zou zijn de persoon verantwoordelijk hiervoor bejubeld en beroemd zou worden, is onzin! Deze persoon of personen zullen vervolgd of gedood worden of geruineerd zoals met duizenden anderen is gebeurd!
Er is idd een hieracrchie en aan de top staan de shape-shifters.(lizards).
Veel mensen zullen dit automatisch onzin vinden, daar het te bizar voor woorden is, maar ze beseffen niet dat het systeem expres zo opgezet is.
De mensen die om zogenaamde bewijzen vragen snappen het systeem ook al niet. Je zult helemaal zelf de puntjes met elkaar moeten verbinden!
Trouwens, niet alleen David Icke zegt het van de shape shifters, andere namen die hetzelfde zeggen, Credo Mutwa(hoge ingewijde uit Afrika), Jordan Maxwell , StewartSwerdlow etc etc.
En als men echt denkt dat men geen geheimen kan bewaren moet men nu eens gaan kijken naar project Camelot (youtube etc). Alleen is NU de tijd waarin al deze geheimen naar boven zullen komen. De een zal er voor open staan, de ander (nog) niet.
Deze aardkloot wordt momenteel door 13 families bestuurd die niet het beste met ons voor hebben, maar ze weten het heel leuk te verkopen aan ons, o.m. via de ahum 'wetenschap'. Hoeveel mensen weten dat bv Darwin schat en schatrijk was en met deze groep meedeed? Het oude systeem wat hun een soort stabiliteit gaf begon te wankelen en toen hebben ze er een wetenschappelijk sausje (evolutie) over gegooid! zodat ze met hun gekut verder konden gaan met hun onderdrukking? Zoals Jordan Maxwell zo mooi zegt: Niets in deze wereld is wat je denkt dat het is en niks in deze wereld werkt zoals je denkt dat het werkt.
Mensen die dit alles meteen afwijzen hebben noggeen jota onderzocht en zijn alleen maar bang, want hoe moet je je bv voelen als je 20 jaar onderwijs geeft en er blijkt niks van te kloppen? zoals bv de evolutie. En o ja, het onderwijs systeem is er om ons enorm dom te houden. Ik begrijp ook wel dat mensen dat in eerste instantie belachelijk vinden, tot je boeken gaat lezen als "dumbing us down' van bv John Taylor Gatto! Dan begrijp je hoe subtiel dit allemaal gedaan is! En dat is denk ik een sleutelwoord. Deze hele conspiracy, want ja dat is dit, zit geraffineerd en subtiel in elkaar. Je kan het ontdekken voor jezelf, maar zodra iemand gaat schreeuwen 'BEWIJS" heeft ie er geen jota van begrepen en laat ie duidelijk zien dat ie slachtoffer is van een belachelijk en triest schoolsysteem. Zo! Er is nog veel meer over te vertellen, maar de bottomline is dat er een samenzwering is, die in alle lagen doorgedrongen is en ons op duizenden manieren bestuurd. Maar de tijd dat het niet meer zo zal zijn komt er aan en dan kunnen we eindelijk een paradijs op aarde creeren en ons rechtmatige plek in het universum innemen.
Godverdikke, Darwin is inderdaad ook een shape-shifter; dat me dat niet eerder is opgevallen?! Waar kan ik meer te weten komen over die theorie?
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  1.jpg‎
Bekeken: 102
Grootte:  195,5 KB
ID: 71332  

Oud 12 augustus 2010, 11:03   #1283
InfiniteLoveIsAll
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Voltian Bekijk bericht
Godverdikke, Darwin is inderdaad ook een shape-shifter; dat me dat niet eerder is opgevallen?! Waar kan ik meer te weten komen over die theorie?

Vreemd dat je mijn woorden verkeerd weergeeft, ik zeg dat nergens! strawman techniek?
Oud 12 augustus 2010, 11:14   #1284
Voltian
Minister-President

Standaard

Citaat:
Vreemd dat je mijn woorden verkeerd weergeeft, ik zeg dat nergens! strawman techniek?
Ah oei; Darwin werkte voor de shape-shifters dan?, 'k ben niet mee, leg eens uit (en vooral, hoe verklaar je dan die foto?!)
Oud 12 augustus 2010, 11:15   #1285
bruggeman
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rikbe Bekijk bericht
Waarom zouden we?
Dit onderwerp is wel bedoelt voor individuen met een geevolueerd 'brein' en een relatief klein 'bakkes' !
bruggeman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2010, 11:15   #1286
InfiniteLoveIsAll
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Voltian Bekijk bericht
Ah oei; Darwin werkte voor de shape-shifters dan?, 'k ben niet mee, leg eens uit (en vooral, hoe verklaar je dan die foto?!)
ja hoor, ga maar door met ridiculiseren , het slechtste wapen wat er is als je niks meer te zeggen hebt, dus laat maar lekker.
Oud 12 augustus 2010, 11:18   #1287
Voltian
Minister-President

Standaard

Citaat:
ja hoor, ga maar door met ridiculiseren , het slechtste wapen wat er is als je niks meer te zeggen hebt, dus laat maar lekker.
betrapt
Oud 12 augustus 2010, 11:20   #1288
Mahalingam
Minister

Mahalingam's schermafbeelding

Standaard

Onze nieuwe wetenschap komt uit Mekka. De bron van alles (en nog wat).
lees maar eens:
Citaat:
De lengtegraad die door Mekka loopt, staat in perfecte symmetrie met het magnetische noorden waarmee Mekka het ware centrum van de aarde is. Bovendien bidden alle moslims dagelijks met het gezicht in de richting van Mekka, wat je niet van Greenwich kunt zeggen, aldus de wetenschappers.
Start de dag binnenkort in Mekka?

Ook Egypte gaat een kennisland worden. Daar heeft men de Ramadan-tijd bedacht. Ofwel: eventjes geen zomertijd. Met als gevolg dat de zon een uur eerder onder gaat. Dat de zon dan ook een uur eerder opkomt, is nog niet bij ze opgekomen.
Mahalingam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2010, 11:25   #1289
bruggeman
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cdude Bekijk bericht
2000 jaar ....niet eens een picoseconde op evolutionaire schaal en toch ....
Van tam tam naar internet8-)
Van 'schop tegen achterwerk' tot 'thermonucleaire chirugische aanval'.

en....wat is een picoseconde?
Oud 12 augustus 2010, 11:36   #1290
IronChef
Minister-President

IronChef's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruggeman Bekijk bericht
http://nl.wikipedia.org/wiki/SI-prefix

Geen dank.
Oud 12 augustus 2010, 11:57   #1291
bruggeman
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
De 10-geboden uit het Oude Testament gebruiken als graadmeter van menselijke vooruitgang... Ik neem aan dat je dat als (vrij slecht) grapje bedoelt?
Helemaal niet, neen en heb het zelf nog niet eens over vooruitgang boeken.

Het werkelijke probleem zit hem precies hier!.

Hoe kan men van vooruitgang gaan spreken als de 'startingsblocs' nog niet eens zijn bereikt. De basis zit verkeerd, alhoewel dat de meesten dit zelf niet eens beseffen. De verwrongendheid zet zich generatie na gereratie over, de individuen voelen zich steeds maar moedelozer zonder zelfs maar te kunnen inzien wat er werkelijk scheelt.

Zolang de 'mens' niet zal hebben ingezien dat het heil erin bestaat elkaar te helpen en te steunen, in plaats van elkaar steeds maar stokken in de wielen te steken en naar het leven te vergrijpen, zou het sowieso wel veel beter gaan.

Over de 'Tien geboden" : Deze levensregels werden volgens de legende destijds door Mozes aan het Judaïsmische volk als voorwaarden voor een Joods maatschappelijk model vooropgesteld. Later werd, wat U een klucht noemt, overgenomen door de Christenen.

Het had evengoed een voorganger van bv. 'Mohammed' kunnen zijn geweest, moest deze enigszins niet zijn ondergedoken in activiteiten die precies door deze tafels der wet, werden weerlegt.

Hierbij toon ik meteen aan dat het precies deze zijn die de reinste logica en de simpelste weg wegens hoogmoed, ontucht, egocentrisme en corruptie negeren, gedeeltelijk verantwoordelijk zijn voor de schrijnende 'chaos' die er momenteel omzeggens overal heerst.

Alvorens een nieuwe ‘Wetenschap’ het leven in te roepen, zou men er goed aan doen de bestaande wetenschap degelijk te leren gebruiken om o.m. een sluitende methode te ontwikkelen om de nieuwe aankomers met een passende educatie en opleiding uit te rusten, in plaats van deze hoogst essentiële vereiste aan het toeval over te laten.
Oud 12 augustus 2010, 11:59   #1292
InfiniteLoveIsAll
Banneling

Standaard

Bedankt Voor Wie Me Aangegeven Heeft Bij De Moderators Ivm Schelden, Maar Ik Dacht Dat Ik Mijn Excuses Aangeboden Had!

Gatverdamme Wat Een Kut Forum! Doei!!!!!!!!
Oud 12 augustus 2010, 13:00   #1293
Pieke
Perm. Vertegenwoordiger VN

Pieke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
jij hebt er dus idd geen jota van begrepen, precies zoals men op school leert, alles 'out of context!"
Duidelijk slachtoffer van het school systeem, jammer en je bent niet de enige, helaas.
ik begrijp het al 5 jaar niet Pindar, en daar hebt ge in die 5 jaar dan ook geen verandering ingebracht Ligt het nu aan mij, of ligt het aan uw manier van kennisoverdracht?.
Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away.
Pieke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2010, 18:32   #1294
rikbe
Europees Commissaris

rikbe's schermafbeelding

Stuur een bericht via Skype™ naar rikbe
Standaard

Citaat:
Dit onderwerp is wel bedoelt voor individuen met een geevolueerd 'brein' en een relatief klein 'bakkes' !
Meer dan dat van handige apen?
Oud 12 augustus 2010, 18:36   #1295
rikbe
Europees Commissaris

rikbe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Van 'schop tegen achterwerk' tot 'thermonucleaire chirugische aanval'.

1/1000 ste nanoseconde.
Oud 12 augustus 2010, 18:43   #1296
rikbe
Europees Commissaris

rikbe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Helemaal niet, neen en heb het zelf nog niet eens over vooruitgang boeken.

Het werkelijke probleem zit hem precies hier!.

Hoe kan men van vooruitgang gaan spreken als de 'startingsblocs' nog niet eens zijn bereikt. De basis zit verkeerd, alhoewel dat de meesten dit zelf niet eens beseffen. De verwrongendheid zet zich generatie na gereratie over, de individuen voelen zich steeds maar moedelozer zonder zelfs maar te kunnen inzien wat er werkelijk scheelt.

Zolang de 'mens' niet zal hebben ingezien dat het heil erin bestaat elkaar te helpen en te steunen, in plaats van elkaar steeds maar stokken in de wielen te steken en naar het leven te vergrijpen, zou het sowieso wel veel beter gaan.
Je loopt een beetje achter, dat heeft de "mens" al miljoenen jaren geleden ingezien.
Citaat:

Over de 'Tien geboden" : Deze levensregels werden volgens de legende destijds door Mozes aan het Judaïsmische volk als voorwaarden voor een Joods maatschappelijk model vooropgesteld. Later werd, wat U een klucht noemt, overgenomen door de Christenen.

Het had evengoed een voorganger van bv. 'Mohammed' kunnen zijn geweest, moest deze enigszins niet zijn ondergedoken in activiteiten die precies door deze tafels der wet, werden weerlegt.

Hierbij toon ik meteen aan dat het precies deze zijn die de reinste logica en de simpelste weg wegens hoogmoed, ontucht, egocentrisme en corruptie negeren, gedeeltelijk verantwoordelijk zijn voor de schrijnende 'chaos' die er momenteel omzeggens overal heerst.
Wat is ontucht?
Citaat:
Alvorens een nieuwe ‘Wetenschap’ het leven in te roepen, zou men er goed aan doen de bestaande wetenschap degelijk te leren gebruiken om o.m. een sluitende methode te ontwikkelen om de nieuwe aankomers met een passende educatie en opleiding uit te rusten, in plaats van deze hoogst essentiële vereiste aan het toeval over te laten.
Welke bestaande wetenschap bedoel je?
Oud 12 augustus 2010, 18:47   #1297
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:
Bedankt Voor Wie Me Aangegeven Heeft Bij De Moderators Ivm Schelden, Maar Ik Dacht Dat Ik Mijn Excuses Aangeboden Had!
Gatverdamme Wat Een Kut Forum! Doei!!!!!!!!
Cdude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2010, 18:51   #1298
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 420yeahbaby Bekijk bericht
Al schijn ik met een 1000 watt lamp op de moord van Kennedy. Mensen zullen nog niet willen beseffen dat presidenten vanaf dan enkel en alleen nog maar pionnen zijn. Tussenpersonen voor het volk om het volk te sussen zodat die erboven onzichtbaar hun plannetjes verder kunnen smeden en uitvoeren.

Kennedy ging zijn boekje te buiten en gebruikte zijn macht voor meer dan hem toegeschoven werd en het signaal was duidelijk. Welke president (een man democratisch verkozen door een meerderheid) durft nu nog luidop spreken?
Die spreken regelmatig hardop hoor.
In speeches enzo ...
Cdude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2010, 21:41   #1299
420yeahbaby
Eur. Commissievoorzitter

420yeahbaby's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cdude Bekijk bericht
Die spreken regelmatig hardop hoor.
In speeches enzo ...
Ja maar sinds Kennedy vermoord werd, spreken ze wel gauw over ander zaken he.
Change hier en change daar, maar in feite zijn het nog altijd dezelfde die hun gesmede plannetjes verder omzetten in daad.
Oud 12 augustus 2010, 21:49   #1300
rikbe
Europees Commissaris

rikbe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 420yeahbaby Bekijk bericht
Ja maar sinds Kennedy vermoord werd, spreken ze wel gauw over ander zaken he.
Change hier en change daar, maar in feite zijn het nog altijd dezelfde die hun gesmede plannetjes verder omzetten in daad.
Ja, en de leider van dat wereldcomplot is Elvis.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:36.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be