![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: Steunt u de actie van Inge en Griet voor Gaza ? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
47 | 45,63% |
Neen |
![]() ![]() ![]() |
56 | 54,37% |
Aantal stemmers: 103. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1281 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#1282 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
de "true torah jews" , orthodoxe anti-zioniste joden, telt duizenden leden bv. en vergeet linkse partijen ook niet, waar ook veel orthodoxe joden inzitten zoals de Hadash partij Laatst gewijzigd door Tamam : 27 juli 2010 om 17:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1283 |
Banneling
|
![]() Ik trek hét niet in het belachelijke, jouw reacties daarentegen ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1284 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1285 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1286 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1287 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1288 |
Parlementslid
|
![]() En hierbij is er handig nog altijd geen antwoord gegeven op mijn vraag, die duidelijk bewijst dat niet alle zion-haters anti-semitisch zijn.
![]() |
#1289 |
Minister
|
![]() Wat was de vraag?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1290 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1291 | |
Minister
|
![]() Citaat:
zijn omdat de Jood zijn? Dat is dus een stomme redenering. Ten eerste bevestigen uitzonderingen de regel. Ten tweede worden mensen niet alleen door hun afkomst bepaald. En ten derde heeft elk volk zijn gekken en zijn verraders. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1292 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1293 |
Minister
|
![]() De meeste mensen die antisemiet zijn ontkennen in alle talen dat ze het zijn. Weet je waar het antisemitisme begint? Met méér te eisen van Joden dan van anderen. Dezelfde regels voor iedereen, alsjeblieft. En stoppen met nieuwe regels te bedenken die, o wonder, altijd in het nadeel van dezelfden spelen.
Er zijn overigens niet zoveel Joden die hun Joods zijn niet onder het tapijt stoppen, tegen Israel. Ze behoren oftewel tot extreem links of werden door extreem links zwaar beinvloed. Of ze behoren tot de een of andere ultra orthodokse sekte die het best kan vergeleken worden met getuigen van Jehovah. Ik lach me altijd een aap als een zogenaamde 'antizionist' met Naturei Karta voor de proppen komt als een voorbeeld voor Joden. Ja, zeg, hoe zouden Nederlanders reageren als hun telkens weer de mensen van vroeger in Staphorst onder de neus werden geschoven als voorbeelden en de enige echte goede Nederlanders? |
![]() |
![]() |
![]() |
#1294 | |||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#1295 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
voorbeeld is. Citaat:
goed. Ik heb niemand horen gillen toen Putin verdraaid een hele volksstam uitroeide. Ik hoor héél weinig protest tegen wat de Chinezen zoal in Tibeth doen. Zullen we het eventjes over India hebben waar officieel het kaste-systeem niet bestaat maar officieus dus wel? Of over Algerije waar meer dan honderdduizend mensen (en de meesten waren definitief gen vechters, er werden er ik weet niet hoeveel in hun bed de keel afgesneden) werden gedood in iets dat men bij gebrek aan een beter woord 'burgeroorlog' heeft genoemd? Trouwens , de Palestijnen zouden de meeste zogenaamde verdedigers van de mensheid koud laten als er geen Joden bij waren betrokken. [ Laatst gewijzigd door Francientje : 28 juli 2010 om 15:54. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1296 |
Parlementslid
|
![]() Als je wil dat er over die andere onderwerpen wordt gepraat, dan start je daar een nieuwe thread over op. Anders:
![]() Als je het doet, zal je zien dat ik niet met 2 maten en 2 gewichten werk. Doen dus!
Common sense is not so common - Voltaire Laatst gewijzigd door The Common Sense : 28 juli 2010 om 15:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1297 | |||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door roodhaar : 28 juli 2010 om 16:00. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#1298 |
Partijlid
|
![]() Van de wereldwijd ongeveer 15 miljoen joden zijn er meer dan 99,5 % die volledig achter Israel staan, daardoor zijn deze minder dan 0,5% Joden die tegen Israël zijn totaal irrelevant, zij maken wel lawaai in de media.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1299 | |
Minister
|
![]() Citaat:
bewezen dat Israel én de Joden niet met dezelfde maatstaf wordt gemeten als anderen. En het is nou nét daar dat het antisemitisme begint. Laatst gewijzigd door Francientje : 28 juli 2010 om 16:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1300 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |