Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 31 december 2004, 15:53   #1281
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jonas Elossov
Blijkbaar vindt het VB dat men kinderen wel mag vervolgen vanaf hun 16e zoals een volwassene. En hier gaat het maar ok kleine feiten zoals diefstal. Wat dan als het gaat om collaboratie en landverraad... (Je wringt u wel in bochten)

Iemand die oud genoeg was om bij de SS te gaan, kon weten wat hij deed! dus...
sinds wanneer ben ik het officiele spreekorgaan van het VB geworden ? het zal mij worst wezen wat het VB zegt Jonas...

Dus mag ik nu concluderen dat iedereen vanaf 17 perfect verantwoordelijk is voor zijn daden Jonas ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 december 2004, 15:56   #1282
Jonas Elossov
Europees Commissaris

Jonas Elossov's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jonas Elossov
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
Het was een meerderheid van de Belgen die Leopold niet wilde straffen .....
Maar de meerderheid van de Walen en de Brusselaars wou hem wel straffen... - Het is de overgrote meerderheid van de Vlamingen die de uitslag heeft gekeerd.
Oud 31 december 2004, 15:58   #1283
Jonas Elossov
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
sinds wanneer ben ik het officiele spreekorgaan van het VB geworden ? het zal mij worst wezen wat het VB zegt Jonas...

Dus mag ik nu concluderen dat iedereen vanaf 17 perfect verantwoordelijk is voor zijn daden Jonas ?
Er kunnen natuurlijk altijd verzachtende omstandigheden zijn, maar over het algemeen wel.
Oud 31 december 2004, 16:00   #1284
Tyr de Dietser
Lokaal Raadslid

Tyr de Dietser's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het was de Vlaamse bevolking die Leopold II niet wilde straffen!
En het was een Waalse minderheid die ertegen was. Maar een loopje nemen met de "democratie" mag natuurlijk als het in je eigen voordeel uitkomt.
Oud 31 december 2004, 16:11   #1285
Jonas Elossov
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyr de Dietser
En het was een Waalse minderheid die ertegen was. Maar een loopje nemen met de "democratie" mag natuurlijk als het in je eigen voordeel uitkomt.
Een Waalse minderheid was tegen het afzetten van de koning. De meerderheid wou de monarchie weg. Dat wordt vandaag wel eens vergeten door de Flaminganten.

Lees zelf:
Citaat:
De regering Gaston Eyskens hield een volksraadpleging. In het hele land stemden 58% van de kiezers "ja" op de vraag of de konig zou kunnen regeren, in Vlaanderen zelfs 72%, maar in Wallonië stemde een meerderheid van 58% "neen".

In maart 1950 werd in Wallonië, een algemene staking tegen de terugkeer van de koning gehouden. De liberale partij verliet de regering en nieuwe verkiezingen werden gehouden in juni 1950 met als inzet de koningskwestie. Bij deze verkiezingen, waarbij voor het eerst ook vrouwen stemrecht hadden, behaalde de CVP de volstrekte meerderheid.
Oud 31 december 2004, 16:57   #1286
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Er kunnen natuurlijk altijd verzachtende omstandigheden zijn, maar over het algemeen wel.
zolang het u maar niet overkomt zeker...

[size=1]Kleine criminaliteit[/size] : is [size=1]uw[/size] fiets of gsm die gestolen wordt.

[size=5]Grote criminaliteit[/size] : is [size=4]mijn [/size]fiets of gsm die gestolen wordt !!
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 december 2004, 17:02   #1287
Jonas Elossov
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa
zolang het u maar niet overkomt zeker...

Kleine criminaliteit : is uw fiets of gsm die gestolen wordt.

Grote criminaliteit : is mijn fiets of gsm die gestolen wordt !!
Gewone diefstal is kleine criminaliteit net als bijvoorbeeld verkeersovertredingen. Gewapende overval, moord en miljardenfraude is grote criminaliteit.
Oud 10 oktober 2005, 02:35   #1288
Thermidor
Vreemdeling

Thermidor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door VlaamseBelg
Het is toch onvoorstelbaar hoe wij wel goed bevriend zijn met Duitsland, maar de vlamingen die 50 (VIJFTIG) jaar geleden een ideologische blunder begingen samen met Duitsland moeten nog steeds aan de schandpaal blijven hangen. Ook al zitten er tussen die geen spijt hebben en zelfs heimwee naar die geschifte snorremans Hitler, dat moet maar eens ophouden.

Ik ben voor amnestie, niet omdat ik blokker ben (helemaal niet), niet omdat ik vind dat de oostblokkers gelijk hadden (nog minder), maar omdat ik vind dat die mensen genoeg gestraft zijn. Er zijn aan "onze" kant ook smeerlappen geweest tijdens die oorlog.
Die "Oostblokkers"? Echt, uw opinie in verband met amnestie voor die "Oostblokkers" lijkt mij niet echt serieus te nemen.

En Amnestie voor "Oostfronters" is m'n antwoord kort maar krachtig: Nooit! verraad wordt altijd bestraft, het hoogste verraad wordt bestraft voor het leven.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Thermidor on 10-10-2005 at 03:36
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Het is toch onvoorstelbaar hoe wij wel goed bevriend zijn met Duitsland, maar de vlamingen die 50 (VIJFTIG) jaar geleden een ideologische blunder begingen samen met Duitsland moeten nog steeds aan de schandpaal blijven hangen. Ook al zitten er tussen die geen spijt hebben en zelfs heimwee naar die geschifte snorremans Hitler, dat moet maar eens ophouden.

Ik ben voor amnestie, niet omdat ik blokker ben (helemaal niet), niet omdat ik vind dat de oostblokkers gelijk hadden (nog minder), maar omdat ik vind dat die mensen genoeg gestraft zijn. Er zijn aan "onze" kant ook smeerlappen geweest tijdens die oorlog.
Die "Oostblokkers"? Echt, uw opinie in verband met amnestie voor die "Oostblokkers" lijkt mij niet echt serieus te nemen.

En Amnestie voor "Oostfronters" is m'n antwoord kort maar krachtig: Nooit! verraad wordt altijd bestraft, het hoogste verraad wordt bestraft voor het leven.[/size]

[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:

Die "Oostblokkers"? Echt, uw opinie in verband met amnestie voor die "Oostblokkers" lijkt kij niet echt serieus te nemen.

En Amnestie voor "Oostfronters" is m'n antwoord kort maar krachtig: Nooit! verraad wordt altijd bestraft, het hoogste verraad wordt bestraft voor het leven.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Thermidor : 10 oktober 2005 om 02:36.
Thermidor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 oktober 2005, 10:45   #1289
Max van Dietschland
Perm. Vertegenwoordiger VN

Max van Dietschland's schermafbeelding

Standaard

Voorpost organiseert:

[font=Arial Black]Amnestiefakkeltocht[/font]

Voorpost organiseert een amnestiefakkeltocht te Roeselare. Dit naar aanleiding van 175 jaar belgië. Ook deze belgische feestdag was voor de belgen geen aanleiding om schoon schip te maken met het oorlogsverleden van dit land.
Wij klagen dan ook aan “deze staat van de haat” deze schurkenstaat!
Vertrek 20 uur .

www.voorpost.org

Ik zal er zijn 8) !

https://x.com/dietschland
Max van Dietschland is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be