![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1281 |
Minister-President
|
![]() 86 pagina's... moet nog altijd het eerste bewijs tegenkomen als zou homosexualiteit pervers zijn...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1282 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik stel voor dat we op 100 vragen aan de moderator om de topic in het goud te zetten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1283 |
Minister-President
|
![]() Die topic over het Vlaams Blok op een ander forum begint ondertussen ook aardig op te lopen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1284 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
2) Ik voel me nog altijd prima en geenszins gestoord of neurotische stoornissen, helemaal niet, de eerste die wetenschappelijk bevestigd dat ik gestoord ben moet ik nog ontmoeten... 3)En wat dan met de heterorelaties, daar heb je ook relaties die van korte duur zijn en met conflicten. Daar wordt er uiteraard over gezwegen. Een homokoppel kan net zo goed een evenwichtige duurzame relatie opbouwen. 4) Bullshit. Bewijzen?? 5) Zich achteraf beter voelen???? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Citaat:
Allé nu zijn we al marginaal ook. Let er op dat AIDS niet alleen voorkomt bij homo's maar ook bij anderen. Meer nog, aids komt meer voor bij hetero's dan homo's... Behandeling????????, Wat een nonsens, hoe kun je nu iemand behandelen die totaal niet ziek of gestoord is... Tja hen behandelen om hem een ongelukkig leven te geven en te dwingen een heterorelatie aan te gaan met alle gevolgen van dien voor de persoon zelf maar ook voor zijn omstaanden... Dus we blijven wachten op bewijzen dat homosexualiteit pervers is, medische aandoening,.... etc etc etc. Dat het voorkomt in marginale kringen, dat ze niet in staat zijn duurzame relaties aan te gaan... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#1285 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() En als de kuur er is niets te willen maar te MOETEN!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1286 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Bewijzen dus graag dat homosexualiteit pervers is... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1287 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Bewijzen dus graag dat homosexualiteit pervers is... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1288 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom het vlaams blok denk jij nu echt dat er geen mensen zijn buiten het blok die jullie struiken niet normaal vinden. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#1289 |
Gouverneur
|
![]() Welke bewijzen heb je dat het niet pervers zou zijn ?
![]() |
#1290 |
Minister-President
|
![]() Van het programma van het Vlaams Blok (pag. 49)
Geen homohuwelijk Het Vlaams Blok is tegen de discriminatie van homoseksuelen. We zijn er echter voorstander van om het instituut huwelijk te reserveren voor een duurzame band van man en vrouw die openstaat voor kinderen. Het samenwonen van homoseksuelen kan maatschappelijk erkend worden zonder dat dat daarom noodzakelijk via het huwelijk moet Het openstellen van het huwelijk komt niet in de eerste plaats tegemoet aan de reële noden van homoseksuelen. Het is eerder een symbool tégen het traditionele huwelijk. Wij zijn ook geen voorstander van adoptie door homosexuelen. -Het Vlaams Blok is tegen discriminatie van homoseksuelen: ![]() ![]() - We zijn er echter voorstander van om het instituut huwelijk te reserveren voor een duurzame band van man en vrouw die openstaat voor kinderen: wat dan met koppels die geen kinderen kunnen krijgen, die geen kinderen wensen te krijgen. - Het samenwonen van homoseksuelen kan maatschappelijk erkend worden zonder dat dat daarom noodzakelijk via het huwelijk moet Het openstellen van het huwelijk komt niet in de eerste plaats tegemoet aan de reële noden van homoseksuelen: dus discriminatie!!! Waarom mogen homo's niet huwen volgens het Blok. Omdat het gezin de hoeksteen is van de samenleving? Kunnen homo's dan geen gezin vormen??? - Wij zijn ook geen voorstander van adoptie door homosexuelen: uiteraard en als argument weer hun gezin dat de hoeksteen is van de samenleving zeker? [/u][/quote] |
![]() |
![]() |
![]() |
#1291 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Er wordt hier nu al 86 pagina's gevraagd en nog steeds geen antwoord. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1292 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1293 |
Minister-President
|
![]() Iets dat er niet is, kan moeilijk bewezen worden hé...
En waarom draaien jullie de boot nu opeens om??? Toegeven dat je het niet kan halen. Dus nogmaals bewijs dat homosexualiteit pervers is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1294 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1295 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Bewijs dus dat homosexualiteit pervers is. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1296 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#1297 |
Minister-President
|
![]() 2 mannen die elkaar knuffelen: zie niet in wat er daar mis aan is;
2 mannen die elkaar kussen: zie niet in wat daar mis of pervers aan is; 2 mannen die de liefde met elkaar bedrijven: zie niet in wat er daar pervers aan is. 2 mannen die van elkaar houden, zie niet in wat er daar pervers aan is; Het komt ook voor bij hetero's, dus zijn hetero's ook pervers? |
![]() |
![]() |
![]() |
#1298 | ||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1299 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bartje,
Ik ben het dikwijls met je oneens. Maar in dit geval kan ik alleen maar herhalen wat ik een paar pagina's geleden heb geschreven: Citaat:
Elk mens met een beetje gezond verstand weet wel dat de perversiteitsgraad eigen is aan een mens, homo of hetero, en dat het niets te maken heeft met de geaardheid an sich. En zoals reeds gemeld, degene die dit niet aanvaard is gewoon slecht. Dit gezegd zijnde, mijn voorkeur is toch dat de bezegening van een homo-koppel een andere instelling zou vormen dan een traditionele huwelijk. Maar dat is dan weer een andere discussie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1300 |
Minister-President
|
![]() Bedankt Antoon. En ik blijf er op reageren, tja waarom? Het ligt me véél te nauw aan het hart en wil vooral jongeren helpen die in de knoop liggen met zichzelf om er uit te komen.
En ja op politiek vlak hebben we een fel verschillend mening, maar politiek vlak en menselijk vlak??? een Wereldbreed verschil. Alhoewel in de stemtest van het nieuwsblad staan VLD en LA bijna op gelijke hoogte helemaal bovenaan ![]() |
![]() |
![]() |