![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1281 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat noem je anti-Belgische resoluties? Van buitenaf gezien is heel die communautaire kwestie net typisch Belgisch, en weinig buitenlanders kunnen begrip opbrengen voor heel die heisa rond B-H-V, faciliteiten en andere futiliteiten. Al sinds het begin van de 20ste eeuw wordt het einde van België voorspeld maar ik denk niet dat het ooit zo ver komt. Pas als België echt in gevaar komt zul je een massale mobilisatie zien van de zwijgende meerderheid. Veel belangrijker dan al dat politiek gelul is hoe de Vlamingen en Franstaligen zich in realiteit tot elkaar verhouden, op de werkvloer bijvoorbeeld, en dat blijkt best mee te vallen, ondanks het verwaarlozen van de tweede taal in het onderwijs langs beide kanten van de taalgrens. Er zijn veel meer spanningen tussen Belgen en de migrantengemeenschap dan tussen Vlamingen en Franstaligen, behalve dan in de politiek. Ik wil ook niemand kwetsen, maar al die discussies tussen NVA en BUB op dit forum hebben erg weinig maatschappelijke relevantie. (en inderdaad, hetzelfde kan gezegd worden van polemieken tussen kleinlinkse fracties... ) Laatst gewijzigd door tomm : 4 juli 2006 om 03:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1282 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wat die buitenlanders betreft, vooreerst zijn zij nu eenmaal niet de referentie om binnenlandse problemen op te lossen of te behandelen, en daarnaast hangt ook veel af van wie die buitenlanders zijn. Ongetwijfeld begrijpt een Amerikaan het allemaal niet. Een Catalaan, inwoner van Aland of Ierstalige Iers zullen het maar al te goed begrijpen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1283 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1284 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1285 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1286 | |
|
![]() Citaat:
Maar, mijn bedenking: too little, too late? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1287 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Alweer een reden om Noord- en Zuid-Nederland te herenigen...
Laatst gewijzigd door baarle : 4 juli 2006 om 08:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1288 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zoals - pakweg - het Belang?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1289 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() U zou dan degenen die wel on topic discussiëren straffen voor het gezever van de enkelen die dat niet doen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1290 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1291 |
Banneling
|
![]() De doorbraak van de B.U.B. is een kwestie van media-aandacht, niets meer of niets minder. Waarom wil men die ons niet geven? Dat is de hamvraag.
Is dat democratisch? Moeten alle meningen niet gelijk behandeld worden, zeker in verkiezingstijd en zeker als ze weidverbreid zijn onder de bevolking én zeker als het gaat over echt belangrijke meningen die de toekomst van het land bepalen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#1292 |
|
![]() U bent tegen de splitsing van BHV? Veel respect tov de grondwet toont u ook niet.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1293 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1294 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Media-aandacht moet men verdienen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1295 | |
Minister
|
![]() Citaat:
De media maken keuzes - ik heb ook soms bedenkingen bij die keuzes - maar dat is normaal. De keuze van de media om geen aandacht aan uw clubje te geven komt door één feit: irrelevantie.
![]() |
![]() |
#1296 |
|
![]() Politieke partijen krijgen geen toegang tot de media, voor de zoveelste keer...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1297 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1298 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1299 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1300 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Hoezo, dan?
Het feit dat er nauwelijks aandacht aan jullie besteed wordt, is precies een sterke aanduiding dat jullie het niet verdienen. We weten allemaal dat de media alleen nog het nieuws brengen dat hun lezers interesseert (zoals het ook hoort). Jij doet alsof "media-aandacht" iets is waar jij recht zou op hebben. Dat is vanzelfsprekend niet zo. |
![]() |
![]() |