Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 1 maart 2007, 13:41   #13021
Pindar
Banneling

Pindar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
One way to determine the rate of the Earth's cooling process, and therefore the length of time it will provide us with a place to exist, is to measure the rate at which the oceans are rising. Empirical science, stuck in their mass gravity fantasy, treats gravity as a static property of matter and thus all of the gravity the Earth ever had it still has and will always have. However, just as empirical science ignores that fact that the Earth is cooling, it ignores the fact that gravity is a dynamic force that requires a dynamic source. The only source of gravity, the only dynamic thing that is happening to the matter that makes up the Earth, is that it is cooling. As it cools, it emits an electromagnetic emission field that is identical in measurement to gravity, it diminishes inversely with the square of its distance from the source.

Thus, as the Earth cools, its field of gravity lessens. As its field of gravity lessens, it decompresses the water it is holding to its surface. On a cooling planet, the ice caps form because water is being transported from the equator to the poles where it is precipitated out as snow and ice. The ice caps of a cooling planet don't melt, they increase in size. Thus, the fantasy about global warming melting the ice caps and therefore being responsible for the rise in the ocean levels hides two areas of ignorance, the inability of empirical science to deal with the mechanical nature of gravity and the inability of empirical science to recognize its own measurable principle that when something hot is surrounded by something cold, the thing that is hot grows cold.
Bron:totaal onbekend

Pin d'Ar

Laatst gewijzigd door Pindar : 1 maart 2007 om 13:42.
Pindar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2007, 13:42   #13022
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Asshen Sukar Bekijk bericht
Eigenlijk is die knal een gigantische hoeveelheid materie die verdwenen is en de overschot die zich gaan verspreiden is.
Daarvoor was er simpel een ander heelal met andere regels.
LOL

hmmm wat voor regels dan?
nee laat eigenlijk maar, mij teveel papegaaierij zonder zelf na te denken.

Pin d'Ar

Laatst gewijzigd door Pindar : 1 maart 2007 om 13:43.
Oud 1 maart 2007, 13:50   #13023
Pindar
Banneling

Standaard

Here we go!

Citaat:

'Big Brother' clocks in at the Royal Mail
'The Royal Mail, which earlier this month revealed an 86 per cent plunge in profits, is spending hundreds of thousands of pounds installing television screens in every delivery and sorting office in the country. Management will use the screens to convey information and updates on the company's performance to staff, including speeches by chief executive Adam Crozier and chairman Allan Leighton - prompting wags inside the state-controlled postal group to dub it "Allan Leighton Direct" and to compare it to George Orwell's Big Brother.'
http://news.independent.co.uk/busine...cle2302926.ece

Pin d'Ar
Oud 1 maart 2007, 13:51   #13024
Pindar
Banneling

Standaard

and here we go againnnnnnnnnnnnnnnn.

Citaat:
Patients tracked by chip

'RFID chips are likely to be used to monitor the whereabouts of patients in at least one hospital in New Zealand by the end of the year, after a trial proposed by the Health IT cluster met with strong interest from would-be suppliers. Andrea Pettett, chief executive of the Health IT cluster, which represents 46 health technology firms, says she is confident that the organisation has found a hospital to take part in the trial, but funding has yet to be arranged.'
http://www.stuff.co.nz/stuff/3972197a28.html

Pin d'Ar
Oud 1 maart 2007, 13:58   #13025
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Climate Panel Recommends Global Temperature Ceiling, And Carbon Tax

'A panel of scientists has presented the United Nations a detailed plan for combating climate change. VOA’s correspondent at the U.N. Peter Heinlein reports the strategy involves reaching a global agreement on a temperature ceiling. A group of 18 scientists from 11 countries is calling on the international community to act quickly to prevent catastrophic climate change.'

PROBLEM-REACTION-SOLUTION, THE PLANET IS WARMING, BUT THE WHY IS A LIE.
meer

Pin d'Ar
Oud 1 maart 2007, 14:00   #13026
Pindar
Banneling

Standaard

wat zijn ze weer lekker bezig

Citaat:
Attempts To Destroy Royal London Homeopathic Hospital
'The Royal London Homeopathic Hospital - the visible presence of homeopathy within the National Heath Service (NHS) - an institute putting homeopathy in the public mind for the last 150 years - the place where homeopathy was seen to perform so well in the cholera epidemic of 1840's - is being dealt a death blow.

The moves are subtle and insidious, but nonetheless relentless and they won't stop until the hospital is closed. In these insane times, I have to protect my source but I have it on absolute authority that without a highly visible, vocal and active campaign, the hospital will be closed within the year, with other homeopathic institutions to follow.'

http://www.davidicke.com/content/view/5797/82/

Pin d'Ar
Oud 1 maart 2007, 14:14   #13027
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Climate Panel Recommends Global Temperature Ceiling, And Carbon Tax
Pin d'Ar
Global warming kunnen ze ook weer gebruiken om een globale tax op te leggen door de U.N, waar ze zo verlekkerd op zijn. Een globale tax zou weer een ideale stepping stone zijn naar hun nieuwe wereld orde.
Oud 1 maart 2007, 14:23   #13028
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Global warming kunnen ze ook weer gebruiken om een globale tax op te leggen door de U.N, waar ze zo verlekkerd op zijn. Een globale tax zou weer een ideale stepping stone zijn naar hun nieuwe wereld orde.
And so it is

Pin d'Ar
Oud 1 maart 2007, 15:11   #13029
Griffin
Eur. Commissievoorzitter

Griffin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bron:totaal onbekend

Pin d'Ar
Dit gaat over de kern van de Aarde hoor, Pindar .

en ook wel hilarisch is
Citaat:
Ik weet er namelijk niet zoveel van namelijk, daar ik er nog helemaal niks over gelezen heb.
Ik quote mezelf niet vaak, maar deze vond ik toch de moeite:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin Bekijk bericht
Filosofie is een beetje verdrinken op de rand van een plas water.
Griffin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2007, 16:18   #13030
Asshen Sukar
Gouverneur

Standaard

Citaat:
LOL

hmmm wat voor regels dan?
nee laat eigenlijk maar, mij teveel papegaaierij zonder zelf na te denken.

Pin d'Ar
Om je een paar voorbeeldjes dan toch maar te geven.
-Zoals gezegd leven neutronen maar een kwartier in niet gebonden toestand.
In ons universum komen vrije neutronen alleen voor bij kernsplitsing. Net na de oerknal of tijdens waren er geen atomen. Dus die neutronen hadden toen een ander gedrag dan ze nu hebben.
-Het grootste deel van het helium en waterstof is net na de oerknal ontstaan in een bepaalde verhouding. Dit kon alleen door de aanwezigheid van bepaalde vrije deeltjes met een energiewaarde. Op dit moment is die energie en de vrije deeltjes gewoon niet meer aanwezig om helium te vormen. Weg met het onstaan van veel waterstof en veel helium(nee sterren produceren niet veel helium).

papegaaierij?
Ik denk dat jij alleen zwaartekracht en misschien iets snapt van electromagnetisme. Laat staan van de GUT, de kleine en de grote kernkracht. Dat kan je gewoon niet nazeggen zonder te weten waarover je het hebt.

Snap je trouwens iets van die antideeltjes?
Asshen Sukar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2007, 16:23   #13031
exodus

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Ik dacht het eigenlijk niet.
Materie (in de vorm van quarks en leptonen) ontstond pas 10^-43 na de big bang.
Wat er voor de oerknal was en tot de eerste 10^-43 seconde na de oerknal is gewoon onbekend.

Als je spreekt over een heelal voor de oerknal, spreek je over een bestaan van tijd en ruimte, maar daar doet de huidige cosmologie dus geen uitspraken over voor zover ik weet.
Dit is zo'n beetje het probleem met de wetenschap. Ze claimt redelijk perfect de wereld te verklaren waarin we leven, maar ze faalt om hetgeen uit te leggen waar we deze wereld mee observeren, ons bewustzijn.
Oud 1 maart 2007, 16:47   #13032
Asshen Sukar
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Dit is zo'n beetje het probleem met de wetenschap. Ze claimt redelijk perfect de wereld te verklaren waarin we leven, maar ze faalt om hetgeen uit te leggen waar we deze wereld mee observeren, ons bewustzijn.
Ik snap niet echt wat je bedoelt met uitleggen van ons bewuszijn.

We hebben psychologie, biologie, chemie en sociologie die hier allemaal een poging toe doen. Ze slaagt hier redelijk in.

Feitelijk heb je wel gelijk al blijft bewuszijn een abstract iets wat nogal filosofisch is en we niet eens weten wat het is.

Blijft het probleem als je je bewuszijn kan uitleggen ben je je van meer bewust dan van wat je eigenlijk uitgelegd hebt.
Asshen Sukar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2007, 07:33   #13033
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Om je een paar voorbeeldjes dan toch maar te geven.
-Zoals gezegd leven neutronen maar een kwartier in niet gebonden toestand.
In ons universum komen vrije neutronen alleen voor bij kernsplitsing. Net na de oerknal of tijdens waren er geen atomen. Dus die neutronen hadden toen een ander gedrag dan ze nu hebben.
-Het grootste deel van het helium en waterstof is net na de oerknal ontstaan in een bepaalde verhouding. Dit kon alleen door de aanwezigheid van bepaalde vrije deeltjes met een energiewaarde. Op dit moment is die energie en de vrije deeltjes gewoon niet meer aanwezig om helium te vormen. Weg met het onstaan van veel waterstof en veel helium(nee sterren produceren niet veel helium).

papegaaierij?
Ik denk dat jij alleen zwaartekracht en misschien iets snapt van electromagnetisme. Laat staan van de GUT, de kleine en de grote kernkracht. Dat kan je gewoon niet nazeggen zonder te weten waarover je het hebt.

Snap je trouwens iets van die antideeltjes?
och gut, dat doe ik toch ook niet

maar ga eens met een fris verstand de
conventionele fysica bekijken en er blijft niks van over.

En verstand van de zwaartekracht? nou nee, nadat ik alle conventionele verklaringen heb gelezen weet ik in ieder geval dat die niet kunnen kloppen.
Maar om nou te zeggen dat ik verstand van zwaartekracht heb, nee,
Ik ben het wel aan het onderzoeken en het is, vermoed, ik, heel belangrijk
bij verschillende verklaringen. Vermoedelijk een sleutel bij vele fysieke raadsels, maar deze kun je in ieder geval niet vinden in de conventionele
fysica, want voor wat men daar breid zou men zich kapot moeten schamen.

Pin d'Ar
Oud 2 maart 2007, 07:35   #13034
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik snap niet echt wat je bedoelt met uitleggen van ons bewuszijn.

We hebben psychologie, biologie, chemie en sociologie die hier allemaal een poging toe doen. Ze slaagt hier redelijk in.

Feitelijk heb je wel gelijk al blijft bewuszijn een abstract iets wat nogal filosofisch is en we niet eens weten wat het is.

Blijft het probleem als je je bewuszijn kan uitleggen ben je je van meer bewust dan van wat je eigenlijk uitgelegd hebt.
Als je niet begrijpt wat 'bewustzijn' is kan je volgens mij niet erg bewust zijn.

bewustzijn staat aan de bron van alles, DAAROM is het begrip bewustzijn zoveel mogelijk verdonkermaand in de ahum.. 'wetenschap'

Pin d'Ar
Oud 2 maart 2007, 08:25   #13035
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
working inside the prevailing paradigm is the secure, accepting, and well-rewarded way to do science.
In fact, the paradigm get's so comfortable that scientist forget that it's there
it becomes functionally invisible.

nice put

Pin d'Ar
Oud 2 maart 2007, 09:02   #13036
Griffin
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Als je niet begrijpt wat 'bewustzijn' is kan je volgens mij niet erg bewust zijn.

bewustzijn staat aan de bron van alles, DAAROM is het begrip bewustzijn zoveel mogelijk verdonkermaand in de ahum.. 'wetenschap'

Pin d'Ar
Leg eens uit wat bewustzijn is dan, hup. In plaats van telkens weer met een paar zinnen en een paar halve hints te komen.

en ook wel hilarisch is
Citaat:
Ik weet er namelijk niet zoveel van namelijk, daar ik er nog helemaal niks over gelezen heb.
Citaat:
Oud 2 maart 2007, 09:09   #13037
exodus

Standaard

Citaat:
Leg eens uit wat bewustzijn is dan, hup. In plaats van telkens weer met een paar zinnen en een paar halve hints te komen.
Het volk moet volgens de gedachte van de elite zoveel mogelijk in het donker gehouden worden ivm bewustzijn.

In geheime genootschappen praktiseren en bestuderen ze de zaken die aantonen dat bewustzijn zich niet beperkt tot enkele onze geest, maar een universeel fenomeen is.

Een massa die in een materialistisch beeld is opgevoed is makkelijk te controleren. Doorgedreven materialisme promoot ego-gewin en een vermindering van de empathie.
Oud 2 maart 2007, 09:25   #13038
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Het volk moet volgens de gedachte van de elite zoveel mogelijk in het donker gehouden worden ivm bewustzijn.

In geheime genootschappen praktiseren en bestuderen ze de zaken die aantonen dat bewustzijn zich niet beperkt tot enkele onze geest, maar een universeel fenomeen is.

Een massa die in een materialistisch beeld is opgevoed is makkelijk te controleren. Doorgedreven materialisme promoot ego-gewin en een vermindering van de empathie.
haal bewustzijn weg en de hele riedel en plumppudding dondert in mekaar.

oh oh wat hebben ze ons voor de gek gehouden.

Pin d'Ar
Oud 2 maart 2007, 09:58   #13039
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:

The murky ethics of implanted chips

'Wanted: Power-systems engineer with experience in high-power (5–100-kW) motor-*controller design. Must be U.S. citizen and have valid ISO1443-compatible access-control RFID implant. Sound farfetched?

Today, yes. A decade from now, maybe not.'
http://www.spectrum.ieee.org/mar07/4939

Pin d'Ar
Oud 2 maart 2007, 09:59   #13040
Griffin
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:

En nu op mijn vraag antwoorden: WAT is bewustzijn, hoe leg je dat uit, hoe werkt het en waarom?

en ook wel hilarisch is
Citaat:
Citaat:
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be