![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#13121 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#13122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ikzelf heb net mijn derde prikje gehad, maar ik ben een stuk ouder. Ik had veel en veel liever een update naar delta gehad, maar tja. Ik ben er niet zeker van dat het eigenlijk heel nuttig was. Maar aangezien ik anders toch geen corona pas meer heb vanaf januari is het beter van dat prikje nu te nemen. Als inderdaad zou blijken dat de vaccinale werking tegen omikron grotendeels weg is, maar niet helemaal, dan is zo een booster gedurende een maand of twee misschien nuttig. Want ik zit toch in een leeftijdsklasse waar zware covid niet verwaarloosbaar is als risico. Ik denk eerlijk gezegd dat met mijn normale vaccinatie, dat risico sterk is achteruit gegaan en nu verwaarloosbaar is, en ik weet niet goed in welke mate die booster dat eigenlijk verhoogt en/of verlengt. Maar kom, ik heb een risico dat de moeite is om te verminderen. Ik zit daardoor eigenlijk in een redelijk comfortabele leeftijdsklasse waar er eigenlijk niet veel getwijfeld moet worden. Jij zit minder comfortabel, omdat het risico van covid al stukken lager is, je hebt dus minder potentiele winst ; en het risico van covid na een eerste dubbele spuit is waarschijnlijk nog lager, dus nog minder potentiele winst. Laatst gewijzigd door patrickve : 4 december 2021 om 13:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dank je wel voor deze bijdrage ![]() Ik heb de documentaire ondertussen bekeken, en heb niet het gevoel kostbare tijd verkwist te hebben, integendeel. Een 'update' omtrent de covid-vaccins lijkt mij wel wenselijk. Zou iemand daar nog aan (durven te) beginnen?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De bende mensen die zichzelf overheid noemen controleren het leven van andere mensen decennium na decennium steeds meer, in de mate dat het 10 jaar terug al ver erover gegaan was.
Dat is nu ook de werking van het lijf willen dwingen/controleren, dan nog met zelf geproduceerde medicatie, zelfs de keuze daarin al niet meer willen geven, wel, ik pas voor een inspuiting daarvan alsof het vergif is zelfs al is het (momenteel) geen vergif. In de plaats, gezond leven, je lijf en geest regelmatig wat trainen, kortom, wat moeite doen, ipv op pillen te rekenen, laat staan die van overheid. Want ALLES dat ik mijn leven van overheid heb ervaren, is nadeel, waarom zou deze virus en vaccin klooierij anders zijn? Diegenen die denken dat overheid zoiets als belang van burger nastreeft, leeft in Disneyland.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |
![]() |
#13125 |
Europees Commissaris
|
![]() Wat als we nu eens coronakampen zouden invoeren voor mensen die besmet zijn, opdat we daarmee de facto iedereen ontraden om zich überhaupt te laten testen? Gaan de gevallen dan niet drastisch dalen?
De waarheid voorop Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 4 december 2021 om 21:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maurice de Hond laat zijn licht weer eens schijnen en geselt de autoriteiten (en "experts")
https://www.youtube.com/watch?v=Z50R5n0bwHg |
![]() |
![]() |
![]() |
#13127 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ad Verbrugge laat te weinig Maurice zijn redenering afmaken , onderbreekt hem te snel, maar al bij al relatief interessant.
De laatste 2 topics toch zeer interessant : de oversterfte - als die er is zeker eerder toe te schrijven aan de maatregelen dan aan het virus en weer eens de propagatie vh virus, waar Maurice reeds in maart of april 2020 wees op aerosolen. Dat lijkt mij nu aangenomen, maar nog steeds niet expliciet. Kan ook niet, want dan zou afstand houden en het mondmaskertje als bescherming tegen besmetting weggelachen worden. Dan zou dat ook aan Regering en TV virologen gezichtsverlies (en machtsverlies) berokkenen. Neen , dus liever zesjarigen en ouder die plicht opleggen.
![]() |
#13128 |
Staatssecretaris
|
![]() Curiositeiten in Oostenrijk:
https://www.worldometers.info/coronavir ... y/austria/ Enkele gegevens: - Piek van de besmettingsgolf: 19 november (15.809 gevallen) - Start algemene lockdown: 22 november Hoe kunnen we dit verklaren?
![]() |
#13129 |
Europees Commissaris
|
![]() Gaan ze nu letterlijk paniek scheppen over een banale verkoudheid als omikron dat blijkt te zijn?
![]() |
#13130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uiteraard. Reden te meer, zoiets zou toch ontoelaatbaar zijn.
Laatst gewijzigd door patrickve : 7 december 2021 om 14:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13131 |
Europees Commissaris
|
![]() Omdat uw lantaarnpalen er dan nooit komen?
![]() |
#13132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13133 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#13134 |
Staatssecretaris
|
![]() Doen ze nu toch al anderhalf jaar. En nu blijkt dat die wuhan-variant nog eens peanuts zou zijn in vergelijking met die omikron. Dus eigenlijk geven ze nu zelf toe dat het aanvankelijke wuhanvirus prul was.
![]() |
#13135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zou het, na het omicron-als-zelfpropagerend-vaccin niet mogelijk zijn om inderdaad, als de gekte terug zou vallen, die lantaarnpalen boven te halen zoals na de oorlog ? Om alle zotten die ons dit aangedaan hebben aan laten te bengelen ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13136 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik vrees dat ze integendeel (!) zullen benadrukken dat de protocollen nu klaarliggen voor nieuwe noodsituaties... (niet dat ik andersom voor palen ben)
![]() |
#13137 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13138 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13139 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omicron is gefabriceerd door de reptilians die de macht over de wereld willen grijpen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13140 | |
Europees Commissaris
|
![]() In De Standaard verscheen vandaag een bijzonder sterk opiniestuk van Sven Fabré, een voormalig leerkacht en Dr in de letterkunde.
Mijn idee was om eerst bepaalde passages te citeren, maar eigenlijk is de hele boodschap van belang, ik hoop hier geen forumregels mee te schenden. Citaat:
|
|
![]() |
![]() |