Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Economie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Economie Hier kan je discussiëren over economie en staatsschuld

Antwoord
 
Discussietools
Oud 1 december 2016, 13:51   #1301
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.910
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
ik had geen reputatieschade niemand kende mij op dat moment onder de naam Van der Es ik deed mijn isomorphosis onder de naam van mijn vrouw ,iedereen kende mij als Paul Beirens met bijnaam Paul ISO.
Lees maar eens in mijn biografie over die iso klant die de wijkagent had ingeschakelt om Paul Van der Es te vinden ,en toen die wijkagent kwam vertellen in mijn bijzijn dat hij Van der Es had gevonden ben ik opgestaan en heb mijn paspoort afgegeven. Iedereen zat daar met verstomming.
Ik heb meer dan honderd voordrachten gegeven onder de naam PAUL BEIRENS.

Dus dat process en de ganse pers van mijn veroordeling deerde mij total niet ,mijn iso klanten hadden total niet door dat het over mij ging.
En toch dient u zich vandaag de dag bezig te houden met het afschuimen van studentenbibliotheken, het posten op fora... Hoe verklaart u dat dan?
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2016, 13:51   #1302
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.910
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
conflict in de bibliotheek

Vanaf vandaag begint de examenperiode en de bibliothecaris komt mij vertellen dat dan alle niet studenten niet op de plaatsen voor studie Mogen zitten,zelfs niet in de bibliotheek.

IK ZIE HIER VOOR MIJ EEN KAARTJE WAAROP STAAT:

Wie geen geldige kaart bijheeft zal zijn werkplek moeten vrijgeven.
Heb hier tumult veroorzaakt en gezegd ,dat zoals het op dit briefje staat ,dit wil zeggen dat als de zaal VOL is ,ik mijn werkplek moet vrijgeven ,net zoals op een tram ,je moet enkel je plaats vrijgeven als al de andere bezet zijn.

luid applaus gehad van de studenten recht ,die vonden dat mijn interpretatie de juiste was.

Zo die kennen mij ook al hier ,en nu ga ik met hen naar meeting room voor over thesis te discussieren,
Ik kan mij geen betere reklame indienen ,had het nooit zo kunnen organiseren.
Welke universiteitsbib was dat?
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2016, 14:29   #1303
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
En toch dient u zich vandaag de dag bezig te houden met het afschuimen van studentenbibliotheken, het posten op fora... Hoe verklaart u dat dan?
ik heb mijn gans leven mijn bureel gehad in de rechtsbibliotheek ,ik ben nu opzoekingen aan het doen zoals steeds en heb bijzonder fouten gevonden in fusie en splitsing wet die ik kan gebruiken in sterfhuisconstructies.
Als U de functiefiche van de sterfhuisconsulent bekijkt zal je zien dat een bijzonder kennis is vereist over een aantal domeinen ,en die bijzondere kennis houd in dat je alle ,en ik herhaal alle ,vonnissen leest en analyseert over dit domein
Enkel in de rechtsbibliotheek vind je alle tijdschriften samen en alle nieuwe boeken .
Gezien ik hier nooit een advocaat zie weet ik dat ik een onvoorstelbare voorsprong heb ,want zij kunnen niet zoals ik 3 dagen van de week full van 10 Uur tot 19.00 uur opzoekingen doen.
Studeren is mijn beroep,ik moet steeds iedereen voor zijn.
Ben nu actualité jurisprudence aan het doornemen.


Posten op forums had tot doel om sterfhuisconstructies terug in de kijker te brengen en het beroep van sterfhuisconsulent ,welk onbekend was voor ik begon te forummen,als aparte categorie op google te krijgen.
Dankzij mijn forums is mij dat uitstekend gelukt en staat sterfhuisconsulent nu apart in google vermeld als de persoon die een sterfhuisconstructie begeleid. Fantastische reklame niet ??Al mijn concurrenten uitgeschakelt.

3 studenten waren geineresseerd in mijn thesis onderwerpen
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven

Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 1 december 2016 om 14:48.
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2016, 14:32   #1304
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
Welke universiteitsbib was dat?
prinsenstraat antwerpen rechtsbibliotheek

ik maak hier ook afspraak met klanten ,dat maakt een enorme indruk dat je al de boeken kent en meer nog dat je ze allemaal weet staan ,ik heb namelijk een fotografisch geheugen
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven

Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 1 december 2016 om 14:34.
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2016, 15:04   #1305
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Wat ik feitelijk vandaag specifiek aan het opzoeken ben.

De vraag kwam van de 4 managers van de vennootschappen die al gered zijn om geen zaakvoer en of bestuurder te zijn van de vennootschap in oprichting als ze daadwerkelijk wordt opgericht ,maar een dagelijks beheerder te zijn welke wordt gecontroleerd door de zaalvoerder en of bestuurder.

Wat ik expliciet heb gevonden tot hiertoe is dat men moet kunnen aantonen dat de bevoegdheden van de 2 organen verschillend moet zijn ,meestal maakt men de fout door deze mensen aan te duiden als het dagelijks bestuur ,maar je moet hen een bijzonder contract geven met een limitatieve lijst opgestelde bevoegdheden zodanig dat er geen samenlopende bevoegdheden zijn.

Ook moet je zo snel mogelijk handelingen doen waardoor je kan aantonen dat er wel degelijk een verschil is tussen de zaakvoerder/bestuurder en het dagelijksbestuur.
Als voorbeeld wordt gegeven :een kapitaalsverhoging te doen in een andere vennootschap omdat je dan kan aantonen dat de zaakvoerder/bestuurder dit tekent en niet het dagelijksbestuur,dus heb je bewezen dat er 2 niet overlappende organen zijn in je vennootschap.

Dit gaan we dus doen voor de 4 zaken van HORECA NV

Heeft alles te maken met bestuurs aansprakelijkheid en 1382 BW
Deze worden door deze constructie volledig omzeilt.
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven

Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 1 december 2016 om 15:06.
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2016, 15:07   #1306
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN
 
Bad Attila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juni 2005
Locatie: Brussel
Berichten: 21.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
ik heb mijn gans leven mijn bureel gehad in de rechtsbibliotheek ,ik ben nu opzoekingen aan het doen zoals steeds en heb bijzonder fouten gevonden in fusie en splitsing wet die ik kan gebruiken in sterfhuisconstructies.
Als U de functiefiche van de sterfhuisconsulent bekijkt zal je zien dat een bijzonder kennis is vereist over een aantal domeinen ,en die bijzondere kennis houd in dat je alle ,en ik herhaal alle ,vonnissen leest en analyseert over dit domein
Enkel in de rechtsbibliotheek vind je alle tijdschriften samen en alle nieuwe boeken .
Gezien ik hier nooit een advocaat zie weet ik dat ik een onvoorstelbare voorsprong heb ,want zij kunnen niet zoals ik 3 dagen van de week full van 10 Uur tot 19.00 uur opzoekingen doen.
Studeren is mijn beroep,ik moet steeds iedereen voor zijn.
Ben nu actualité jurisprudence aan het doornemen.


Posten op forums had tot doel om sterfhuisconstructies terug in de kijker te brengen en het beroep van sterfhuisconsulent ,welk onbekend was voor ik begon te forummen,als aparte categorie op google te krijgen.
Dankzij mijn forums is mij dat uitstekend gelukt en staat sterfhuisconsulent nu apart in google vermeld als de persoon die een sterfhuisconstructie begeleid. Fantastische reklame niet ??Al mijn concurrenten uitgeschakelt.

3 studenten waren geineresseerd in mijn thesis onderwerpen
Het komt jou blijkbaar niet op dat advocaten hun eigen biblioteek hebben, en dat bovendien heel veel van de nodige documentatie online beschikbaar is?
Enkel amateuristische achtergebleven 'strafhuisconsumenten' gebruiken nog de biblioteken om professionele redenen.

EDI: vertel je de studenten ook over uw verblijven in de gevangenis?
__________________
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul.

Laatst gewijzigd door Bad Attila : 1 december 2016 om 15:09.
Bad Attila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2016, 15:29   #1307
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Het komt jou blijkbaar niet op dat advocaten hun eigen biblioteek hebben, en dat bovendien heel veel van de nodige documentatie online beschikbaar is?
Enkel amateuristische achtergebleven 'strafhuisconsumenten' gebruiken nog de biblioteken om professionele redenen.

EDI: vertel je de studenten ook over uw verblijven in de gevangenis?
ik begin altijd met te vertellen dat ik in de bak heb gezeten voor omzeiling faillissements wet ,dat maakt altijd indruk ,want studenten van nu kennen dit misdrijf niet ;Dat is afgeschaft per 14 januari 2005.

en neen geen enkel advocaat is aangesloten op alle tijdschriften en neen geen enkel advocaat heeft zoveel boeken (zelfs nog geen honderdste ) wat hier staat;

enkel in het gebied 347 .4 347.71 en 347.72 staan hier 5000 werken
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven

Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 1 december 2016 om 15:31.
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2016, 15:34   #1308
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
ik begin altijd met te vertellen dat ik in de bak heb gezeten voor omzeiling faillissements wet ,dat maakt altijd indruk ,want studenten van nu kennen dit misdrijf niet ;Dat is afgeschaft per 14 januari 2005.

en neen geen enkel advocaat is aangesloten op alle tijdschriften en neen geen enkel advocaat heeft zoveel boeken (zelfs nog geen honderdste ) wat hier staat;

enkel in het gebied 347 .4 347.71 en 347.72 staan hier 5000 werken
Klanten ontvangen in een openbare bibliotheek maakt geen indruk.
Op niemand...
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2016, 15:37   #1309
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Klanten ontvangen in een openbare bibliotheek maakt geen indruk.
Op niemand...
De mijne is net buiten( restaurantje in Knokke) ,hij wou het eens zien wat mijn werkterrein was alvorens te vertrekken naar KNOKKE om de zaak te openen.
Sympathiek niet
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2016, 16:00   #1310
Patrice
Gouverneur
 
Geregistreerd: 17 april 2004
Berichten: 1.110
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Klanten ontvangen in een openbare bibliotheek maakt geen indruk.
Op niemand...
En is bovendien tegen het huisreglement van de bibliotheek. En als niet-student meestal ook enkel tegen betaling mogelijk. Alweer is Verzinselaar betrapt.
Patrice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2016, 16:04   #1311
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrice Bekijk bericht
En is bovendien tegen het huisreglement van de bibliotheek. En als niet-student meestal ook enkel tegen betaling mogelijk. Alweer is Verzinselaar betrapt.
noem een boek in recht ,blz en hoeveelste woord en ik ga het halen en zeg welk woord wel in vennootschapsrecht aub dus binnen 347.72 staat hier vlak bij en ken ik het beste.
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven

Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 1 december 2016 om 16:04.
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2016, 16:09   #1312
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
noem een boek in recht ,blz en hoeveelste woord en ik ga het halen en zeg welk woord wel in vennootschapsrecht aub dus binnen 347.72 staat hier vlak bij en ken ik het beste.
Ik doe dat ook.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2016, 16:12   #1313
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Ik doe dat ook.
O JA , recht voor de ondeneming v 103 -15 2e zin 2e woord

nu gij
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2016, 16:14   #1314
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrice Bekijk bericht
En is bovendien tegen het huisreglement van de bibliotheek. En als niet-student meestal ook enkel tegen betaling mogelijk. Alweer is Verzinselaar betrapt.
ben het aan biblothecaris gaan vragen enkel in de examen periode niet ,dan enkel vanaf 17uur tot 21 uur
vivi zit toch in Tenerife dus dat wordt dan laat werken.
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2016, 16:27   #1315
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN
 
Bad Attila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juni 2005
Locatie: Brussel
Berichten: 21.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
ik begin altijd met te vertellen dat ik in de bak heb gezeten voor omzeiling faillissements wet ,dat maakt altijd indruk ,want studenten van nu kennen dit misdrijf niet ;Dat is afgeschaft per 14 januari 2005.

en neen geen enkel advocaat is aangesloten op alle tijdschriften en neen geen enkel advocaat heeft zoveel boeken (zelfs nog geen honderdste ) wat hier staat;

enkel in het gebied 347 .4 347.71 en 347.72 staan hier 5000 werken
Jij kent dus alle advocaten van Belgie?

Zij heten niet allemaal Proust, hé, je weet dat toch?
__________________
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul.
Bad Attila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2016, 16:37   #1316
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.910
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
prinsenstraat antwerpen rechtsbibliotheek

ik maak hier ook afspraak met klanten ,dat maakt een enorme indruk dat je al de boeken kent en meer nog dat je ze allemaal weet staan ,ik heb namelijk een fotografisch geheugen
De UA heeft geen afzonderlijke bibliotheek voor rechtenstudenten (in tegenstelling tot bijvoorbeeld de KUL). In de Prinsenstraat bevindt zich een algemene universiteitsbibliotheek met boeken voor tal van richtingen.
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2016, 16:39   #1317
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.910
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
ik begin altijd met te vertellen dat ik in de bak heb gezeten voor omzeiling faillissements wet ,dat maakt altijd indruk ,want studenten van nu kennen dit misdrijf niet ;Dat is afgeschaft per 14 januari 2005.

en neen geen enkel advocaat is aangesloten op alle tijdschriften en neen geen enkel advocaat heeft zoveel boeken (zelfs nog geen honderdste ) wat hier staat;

enkel in het gebied 347 .4 347.71 en 347.72 staan hier 5000 werken
Als een advocaat een boek of een tijdschrift niet heeft, zal hij dit waarschijnlijk raadplegen in de (erg uitgebreide) bibliotheek van het justitiepaleis.
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2016, 16:40   #1318
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
De UA heeft geen afzonderlijke bibliotheek voor rechtenstudenten (in tegenstelling tot bijvoorbeeld de KUL). In de Prinsenstraat bevindt zich een algemene universiteitsbibliotheek met boeken voor tal van richtingen.
Ik zit hier op de 2e verdieping en hier zijn alleen maar wetsboeken en rechtstudenten
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2016, 16:42   #1319
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.910
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
Ik zit hier op de 2e verdieping en hier zijn alleen maar wetsboeken en rechtstudenten
De boeken staan uiteraard wel gegroepeerd.
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2016, 16:43   #1320
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
Als een advocaat een boek of een tijdschrift niet heeft, zal hij dit waarschijnlijk raadplegen in de (erg uitgebreide) bibliotheek van het justitiepaleis.
ja maar dat is voor specifieke problemen dat hij dat doet ,ik lees alles in mijn bijzondere kennis vereiste ,dus ga alle tijdschrifte af en zie wat ik hieruit kan gebruiken voor toekomstige constructies;
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:13.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be