![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#13181 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() That's the spirit
![]() Goeiemorgen ![]() Nu kommeke thee ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#13182 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Soort aquarius van den aldi.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13183 |
Banneling
|
![]() Ne Kwak.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13184 |
Minister-President
|
![]() ice tea.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13185 |
Minister-President
|
![]() Sebiet een paar boterhammekes met choco, zie.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree. Jeroen Boone |
![]() |
![]() |
![]() |
#13186 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van die cola-snoepjes
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13187 |
Banneling
|
![]() Fuuuuuuuuuuuuuuuck, hoe kan je die bucht binnenkrijgen?
Alleen die kleurtjes al. Laatst gewijzigd door Cdude : 22 juli 2010 om 12:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13188 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13189 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() soep met stokbrood
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13190 |
Minister-President
|
![]() Bakske aardbeien. En nog wat kersen en een mango gekocht, ook. Nu nog een pot yoghurt om dat in de mengen, of zo...
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree. Jeroen Boone |
![]() |
![]() |
![]() |
#13191 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13192 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() mmmm
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#13193 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Weeral rommel?
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13194 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ga es mosselen eten ofzo
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13195 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13196 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Nu ga ik beginnen aan een wokschoteltje met gekookt graan. Gewoon wat diepvriesgroente, kalkoenreepjes uit de diepvries en een ui en een lookteentje, met wat curry, andere kruiden, bouillonblokje en room bijeengekapt en wat tarwe bij gekookt. Mijn diepvries moest eens leeg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13197 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13198 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lus k ook
![]() 1,5kg voormij ![]() ![]() M'n jongstezus wildaz gerust klaaarmaken voorhaar man , ons moe & mij ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#13199 | |
Banneling
|
![]() ![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Cdude : 22 juli 2010 om 20:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13200 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die zijn inderdaad best lekker. Hoewel het nog altijd vreemd aanvoelt die beestjes op te eten. Maar dat zit natuurlijk tussen de oren. 'k Heb net een stevig bord rauwkost binnen, weliswaar zonder die beestjes.
![]() |
![]() |