![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#13221 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13222 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13223 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13224 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Zeggen dat men de ziekte moet bestrijden, want dat de ziekte schade veroorzaakt VIA DE MAATREGELEN is gewoon een argument tegen de maatregelen, niet tegen de ziekte he. Kinderen gaan behandelen met geneesmiddelen om schade DOOR MAATREGELEN te beperken is totale waanzin, ik begrijp niet dat je dat niet ziet. Je zou evengoed kunnen zeggen dat men alle kinderen moet besnijden, want aangezien kinderen die niet besneden zijn, niet naar school mogen gaan, is het gebrek aan besnijdenis een enorme hinder voor hun ontwikkeling. Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door patrickve : 12 december 2021 om 18:41. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#13225 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks Laatst gewijzigd door Reverberation : 12 december 2021 om 18:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13226 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vroeg me af waarom alleen Erica een mondmasker droeg in die studio ? In een voetbaltribune in open lucht moet dat nochtans. Dat zij er een droeg en alle anderen niet is in mijn ogen al dikke zever. Wat laat je dan uitschijnen naar de bevolking ? Dat die Vlieghe een zeveres is of die anderen er zich niks van aantrekken ? ![]() En dan een uur zeveren over correcte niet discriminerende maatregelen. Bende idioten. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 12 december 2021 om 18:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13227 |
Europees Commissaris
|
![]() Dit is toch de verwachting. Vaccinatie mag dan niet 100% beschermen tegen Covid het vermindert de besmettingsgraad wel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13228 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In een open voetbaltribune moet er ook een mondmasker. En dan sta je versteld dat mensen er hun klak van vol krijgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13229 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat bedoel je met correcte niet discriminerende maatregele Dit is een juridische discussie en heeft niets met Vlieghe te maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13230 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik heb het erger geweten. Bij ons moest je een tijd altijd een een mondmasker dragen, zelfs terwijl je aan het wandelen was in het veld. Dit is pas gestoord. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13231 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13232 |
Minister-President
|
![]() Vreemd, want dat is niet wat we zien bij volwassenen.
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks |
![]() |
![]() |
![]() |
#13233 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U herinnert zich toch nog de kritiek op Herman De Croo toen die alleen in het veld stond als toeschouwer bij de Ronde Van Vlaanderen en zonder masker. Mensen pesten was al langer bezig maar is nu in een stroomversnelling gekomen. Gehoord in de 7 de dag toen aan Quickenborne de vraag werd gesteld of het CST tijdelijk zou zijn ? Ja zei hij...maar op de vraag of het gegarandeerd was antwoordde de vunzigaard niet. Dus je weet dat het nooit meer zal weggaan en gebruikt zal worden voor tal van andere doeleinden. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 12 december 2021 om 19:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13234 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eens het uitgewaaid is en overal zit, zijn besmettingen gewoon een onderdeel van de biotoop, en moet je die aanvaarden. DAT is echt het fundamentele mislukte aan gans het gedoe. Wat kan je dan WEL doen ? ZIJ DIE ZWAAR ZIEK WORDEN afschermen van de besmettingen, tiens. Kijk, besmettingen tegenhouden is als de zon willen doven tegen zonnesteek. Je trekt toch geen enorm scherm over het land om minder zonneschijn te hebben, je gaat ZELF uit de zon als je niet tegen de zon kan. Het is zo simpel als dat. Niet meer en niet minder. Veruit de meeste mensen hebben geen problemen met een besmetting. Een besmetting is voor hen een veel kleiner probleem dan het MISLUKT POGEN om geen besmetting te hebben. Kijk trouwens hoe belachelijk het is: we zitten aan bijna 2 miljoen cases. Wetende dat dat een factor 3 - 5 onderschat is, hebben we HET GROS VAN DE MENSEN uiteindelijk hun besmetting laten ondergaan. BIJNA IEDEREEN gaat corona opdoen vroeg of laat. Maar wat we wel kunnen proberen te doen, is om die weinige mensen die een groot risico hebben, afschermen als er veel besmettingen zijn. Dat is het ENIGE. Simpel niewaar ? Alle "gemaatregel" maakt gewoon hogere golven, en langere staarten. Alle gevaccineer van de jeugd heeft voor deze hoge golf gezorgd, meer niet. Hoe meer men ermee rammelt hoe minder goed het meevalt. En het ENIGE wat zinvol is, is om bejaarden en zwakken tijdens hoge golven af te zonderen. Al de rest is larie, schadelijk, werkt niet, en maakt het erger. Uw "ik wil enkel discussieren als we aanvaarden om een grote stommiteit te doen" maakt natuurlijk dat je elke diepere discussie als onzin van de hand wijst he. Het is alsof Hitler zou zeggen "ik discussieer enkel als we het over het uitroeien van de Joden kunnen hebben" bij wijze van spreken. Nee DAT is de kemel juist. Het willen onder controle houden van besmettingen IS DE GROTE KEMEL. Laatst gewijzigd door patrickve : 12 december 2021 om 20:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13235 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe leg je uit dat in de UK (en nu stellen we het ook vast in Belgie) de incidentie bij gevaccineerden hoger ligt dan bij niet-gevaccineerden, bij alle leeftijdsklassen boven de 30 jaar ? Kortom, zit je echt nog vast in die vierkante leugen dat vaccinatie besmettingen remt ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13236 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allez, vaccinatie werkt vooral goed na besmetting
![]() https://www.medrxiv.org/content/10.1....06.21267352v1 Citaat:
![]() Trouwens nog een andere bevestiging: https://www.medrxiv.org/content/10.1...83v1.full-text Citaat:
Laatst gewijzigd door patrickve : 13 december 2021 om 11:31. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13237 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Patrick, jouw stelling is dat vaccinaties GEEN impact hebben op besmettelijkheid? i.e. iemand die gevaccineerd is, die besmet evenveel anderen als iemand die niet gevaccineerd is. Dat is je stelling, juist? (gewoon een "Ja" volstaat) We spreken niet over kans hospitalisatie en zo, nee, puur besmettelijkheid. tx
![]() |
![]() |
#13238 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarmee bedoel ik: IN DE PRAKTIJK zijn gevaccineerden even vaak besmet dan niet-gevaccineerden. Dat is ondertussen in Britse rapporten ook vastgesteld. En ja, we weten ondertussen dat de virale belasting van een doorbraak infectie bij een gevaccineerde even groot is dan de virale belasting van een ongevaccineerde. Die eerste duurt wat minder lang, maar de meeste besmettingen van anderen gebeuren in het begin, dus dat het staartje korter is, speelt maar weinig rol. Ik wil best aannemen dat er nog een klein klinisch effect is dat een gevaccineerde, in IDENTIEKE OMSTANDIGHEDEN BLOOTGESTELD een wat kleinere kans geeft om besmet te geraken, maar er zijn dus compenserende factoren in de praktijk die maken dat gevaccineerden even besmet zijn (en dus besmettelijk zijn) dan ongevaccineerden. Dat kan komen door gedrag, dat kan komen omdat ongevaccineerden ondertussen meer natuurlijke immuniteit hebben opgedaan, dat weet ik niet. Feit is dat gevaccineerden (behalve de heel jonge) evenveel of meer besmet zijn dan niet-gevaccineerden. Edit van het laatste sciensano bulletin zie je trouwens dat boven de 18 jaar, de besmettingskansen vergelijkbaar zijn bij gevaccineerden en ongevaccineerden. Dus begrijp ik zelfs je vraag niet: de feiten zijn daar. Laatst gewijzigd door patrickve : 13 december 2021 om 13:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13239 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
"dat gevaccineerden (behalve de heel jonge) evenveel of meer besmet zijn dan niet-gevaccineerden." Dit is niet hetzelfde als "dat vaccinatie besmettingen remt" Hier, deze studie heeft dat expliciet onderzocht en kwam uit op 63% lagere infectiekans als je gevaccineerd bent (natuurlijk voor vaccin waning e.d.). EDIT: de kans dat je dus als gevaccineerde iemand anders besmet is 63% lager. Soit, ik viel een beetje van mijn stoel dat je met die claim afkwam want de data is op dat vlak toch kristalhelder. Zo'n claims ondergraven uw geloofwaardigheid en "besmetten" (alweer) legitieme en genuanceerde kritiek op het coronabeleid. Niet doen aub
We sit together, the mountain and I, until only the mountain remains Laatst gewijzigd door Voltian : 13 december 2021 om 13:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13240 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zwak mijn statement dus niet af, dat is altijd al mijn statement geweest. Citaat:
Citaat:
Natuurlijk weet ik wel dat die vaccins de eerste maanden besmettingen remmen, maar dat is natuurlijk niet de "vaccin" werking, maar de acute werking. Een vaccin werking is wat er nadien overblijft uit geheugenwerking, niet wat men acuut doet. Kortom, de echte vaccin werking merkt men pas na een half jaar of zo, als elke vorm van acute opstoot is verdwenen. Zoniet is dat eigenlijk een indirecte "multiclonale antilichamen behandeling", en geen vaccinatie. En ik heb het natuurlijk over de MAATSCHAPPELIJKE werking van een vaccin zoals vastgesteld in de praktijk, waarbij gevaccineerden zich anders gedragen, minder natuurlijke immuniteit hebben opgebouwd en weet ik veel. Als ik zeg "airbags helpen niet echt bij ongelukken" omdat we VASTSTELLEN dat de kans in de werkelijkheid van mensen die een airbag hadden om zwaar gekwetst te zijn bij een ongeluk even groot is dan mensen die zo geen airbag hadden, dan moet je niet afkomen met experimenten waarbij aangetoond wordt dat in sommige omstandigheden, airbags zware verwondingen beletten. In de praktijk stellen we vast dat het het geval niet is en DAT IS HET ENIGE DAT TELT, niewaar. Misschien rijden mensen met airbags roekelozer, weet ik veel. Dat heeft geen belang. Het resultaat is wat telt. Laatst gewijzigd door patrickve : 13 december 2021 om 13:59. |
|||
![]() |
![]() |