![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#13261 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ontken ik ergens dat ik schrijffouten maak? Ga jij maar alle allochtonen op straat beledigen omdat ze niet perfect Nederlands kunnen schrijven. Stuk rassistje
![]() |
![]() |
![]() |
#13262 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#13263 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo blijven we bezig ! De anders zegt iets beledigends en dan opeens vinden we dat we het zelf ook terug mogen doen . Dat betekend dat het van de ander afhangt of je beledigend gaat posten of niet.
Ik geef toe dat de verleiding soms erg groot is , maar dan denk ik ook weer "het is een wildvreemde persoon die mij beledigt , we kennen elkaar helemaal niet , who cares !" Ik zou graag verder gaan, inhoudelijk over 9/11, kan dat ? ruziënde mensen die ik totaal niet ken vind ik weinig boeiend namelijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13264 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij elke overtreding elke keer een verdubbeling van de bandagen. Eerst 1 dag, dan 2 dagen, dan 4 dagen,... tzal snel gedaan zijn met de beledigingen. De moderatie geeft het aan te weinig mensen...ok mij goed, maar door dit systeem hebben ze net minder mensen nodig.
Laatst gewijzigd door illwill : 17 november 2009 om 15:46. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13265 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @ ILLWILL :
Heel veel believers zijn er oprecht heilig van overtuigd dat de mensheid voor de gek gehouden is. Men wil er alles aan doen om anderen tot dat zelfde inzicht te brengen. Daarvoor is het noodzakelijk dat de discussie blijft lopen, en niet wegzakt . Alle denkbare manieren worden aangegrepen om dit voor elkaar te krijgen. Het doet er dan niet toe of het logische stappen zijn of niet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13266 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat de discussie blijft lopen mag van mij ook, maar het gaat erom dat ze er net niet "alles" aan mogen doen om anderen te overtuigen. Ik heb altijd gezegd dat ik niet weet wat er op 9/11 is gebeurt. Maar als ze mij willen overtuigen dat het een inside job was zullen ze mij deze harde bewijzen moeten tonen. En gewoon beweren dat iets "zo" is is nog steeds geen bewijs, als je dit dan zegt word je uitgekafferd en dan begint het spelletje. Als believers eens 1 van de leugens zou toegeven die al gepost zijn...ze willen de waarheid maar vertikken zelf om de waarheid te spreken...tja dan houd het onmiddelijk op. En of jij het nu wil toegeven of niet, mijn vraag die ondertussen aan 50 ofzo zit is een heel normale vraag. Hier is niets vreemd, beledigend of onnozel aan. Waarom durft er dan niemand op te antwoorden volgens jou? Er is maar 1 reden voor, omdat ze weten dat ze wat beweringen hebben zitten spuien en dat ze het lef niet hebben om nu toe te geven dat ze hier op dit punt gewoonweg fout waren. Tja, aan hun de keuze, maar door zulke dingen krijg je simpelweg een topic die gedoemd is om te vergaan en welke enkel nog wat moddergooien bevat, een hoop copy/paste werk wat niemand nog leest...
![]() |
![]() |
![]() |
#13267 | |||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Ik ben professioneel pokerspeler, dus wij houden zeker steeds rekening met waarschijnlijksheidsfactor. Kijk, wanneer ik 97% voor lig in een hand, dan is het zeer onwaarschijnlijk dat ik die hand nog verlies. Echter, het kan gebeuren. Gebeurd dit 2 keer op één avond, nou dan heb ik die avond wel extreem veel pech, doch ik zal me daarbij neerleggen. Gebeurd dit 5 keer op één avond, wel, dan is er stront aan de knikker. Citaat:
Citaat:
Ik wil de vluchten één voor één behandelen, te beginnen bij vlucht 11. Om 8.13h was er nog helemaal geen sprake van a dozen possible hijackings. Er was 1 vliegtuig dat a) geen radicontact meer had met de toren, b) van z'n koers was afgeweken, c) z'n transponder uitgeschakeld. Maw, een extreme noodsituatie die alarmbellen had moeten doen afgaaan all over the place. Doch de ATC controller doet NIETS!!?? 5 minuten later is het vliegtuig hijacked confirmed. Nog steeds onderneemt de controller niets. Sterker nog, hij is in gesprek met een collega van een controletoren in de buurt over vlucht 11 en ze keuvelen rustig over het feit dat het vliegtuig niet reageert. Nu, volgens de officiele versie wacht die pipo meer dan 20 minuten (sic) vooraleer uiteindelijk Norad te waarschuwen. Geloof jij dat? Indien jij commissielid was, zou jij niet meteen van die pipo willen weten WAAROM hij de standaardprocedure heeft genegeerd? Heb jij weet van ondervragingen van de commissie van de respectievelijke controllers? Is er eentje gestraft, ontslagen....? Nope. Sterker, de commissie beweert doodleuk in haar rapport dat de standaardprocedures zijn gevolgd!? ![]() Wij, jij, ik....moeten dus geloven dat het standaardprocedure is dat een controller 20 minuten wacht alvorens iets te ondernemen in een noodsituatie. Laten we ernstig blijven, he. Laatst gewijzigd door Big Slick : 17 november 2009 om 16:53. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13268 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
8:19: Betty Ong, a flight attendant on Flight 11 [1] alerts American Airlines via an airphone, “The cockpit is not answering, somebody’s stabbed in business class—and I think there’s Mace—that we can’t breathe—I don’t know, I think we’re getting hijacked.” She then tells of the stabbings of two flight attendants. 8:20: The Federal Aviation Administration's Boston Center flight controllers decide that Flight 11 has probably been hijacked. 8:21 Flight 11's transponder signal is turned off, but the plane remains on radar screens as a blip without additional information. (Prior to the 9/11 Commission's report, news organizations reported this time as 8:13 or immediately thereafter.) 8:24 Flight 11 makes a 100-degree turn to the south heading toward New York City. A radio transmission comes from Flight 11: "We have some planes. Just stay quiet, and you'll be okay. We are returning to the airport." It is believed Atta mistakenly held a button directing his voice to radio rather than to the plane's cabin as he intended. A few seconds later, Atta's voice says, "nobody move. Everything will be OK. If you try to make any moves, you'll endanger yourself and the airplane. Just stay quiet." Air traffic controllers hear the transmission. 8:25: Boston Center flight controllers alert other flight control centers regarding Flight 11. However, NORAD is not yet alerted. 8:34: A third transmission from Flight 11: "nobody move please. We are going back to the airport. Don't try to make any stupid moves." 8:34: Dan Bueno from Boston Center notifies the tower controller at Otis Air National Guard Base at Cape Cod of the hijacking of Flight 11. The controller directs Bueno to contact NEADS (Northeast Air Defense Sector), the northeast sector of NORAD. The controller then notifies Otis Operations Center that a call from NEADS might be coming. Two F15 pilots begin to suit up.
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. Laatst gewijzigd door Dixie : 17 november 2009 om 19:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13269 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
ik heb hier nooit (NOOIT) enige info gepost over ufo's
![]() |
![]() |
#13270 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vraag waarom men een nieuw onderzoek wil uitvoeren terwijl men de harde bewijzen al beweerd te hebben en dus automatisch ook de waarheid? Als men met deze bewijzen en waarheid nu dus niets doet, of niets kan doen zoals men beweerd...wat heeft een nieuw onderzoek dan voor nut?
Hierop kan geen enkele believer antwoorden? Om de hypocrisie van de believers even op een rijtje te zetten. 1) Believers beweren al jaren dat ze harde bewijzen hebben en dus de echte waarheid. 2) Ze doen hier al jaren niets mee, buiten het net wat vervuilen. 3) Nu beweren ze er niets mee te kunnen doen door immuniteit ed. 4) Ze willen een nieuw onafhankelijk onderzoek om bewijzen te verkrijgen en de waarheid. 5) Zie punt 1, ze hebben al jaren bewijzen en doen er niets mee of kunnen er niets mee. 6) Wat heeft punt 4 dan voor nut indien je toch bij punt 3 blijft hangen? Poging 51
Laatst gewijzigd door illwill : 17 november 2009 om 19:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13271 |
|
![]() Jij bent net wel de blinde 'believer', jij gelooft het officiële verhaal, jij bent de believer zonder enige kritische analyse
![]() |
#13272 | |
|
![]() Citaat:
Er waren WMD in Irak De Mexicaanse griep maakt 10.000 dodelijke slachtoffers in BE JFK is gemold door LHO USS Liberty is een sprookje Tonkin is fata morgana Roosevelt wist niets van PH De Reichstag is afgebrand door de communisten Obama wint niet de Nobelpijs na slechts 8 dagen Office 9-11 heeft het logistiek vernuft van OBL tot uiting doen komen Gestolen paspoorten die wijzen naar moslims moeten er net voor zorgen dat de link naar OBL worden gelegd ... De mensheid wordt niet voor de gek gehouden, de naieve mens wel
![]() |
![]() |
#13273 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#13274 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13275 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13276 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13277 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De gevonden paspoorten waren helemaal niet noodzakelijk voor de link naar Bin Laden !! Sinds wanneer moet je in office zijn om de Nobelprijs te kunnen winnen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13278 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
De standaard procedures faalden op 9/11 , waren niet toerijkend . Laatst gewijzigd door atmosphere : 17 november 2009 om 22:17. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13279 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het stellen er van geeft echter geen reacties dus dan denk ik 'bepaalde beweringen moeten nog grondiger en overtuigender weerlegd worden. In sommige gevallen heeft dat namelijk effect is mijn ervaring. Bovendien heb je dan weer discussie welke weer nieuwe informatie omhoog kan brengen vanuit beide kampen. Daar is het mij persoonlijk vooral om te doen . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13280 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben eigenlijk steeds op zoek naar niet-officiële informatie . |
|
![]() |
![]() |