![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#13281 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1479 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13282 |
Banneling
|
![]() Je gaf het zelf toe.
http://forum.politics.be/showthread....58#post5648758 |
![]() |
![]() |
![]() |
#13283 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Eind 2012 zal je wel 100.000 postings en reply hebben,wees gerust,denk aan je tikker en vooral aan de erwt die in je kop zit
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13284 |
Banneling
|
![]() Waarom dacht je dat Artisjok deze draad opstartte? http://forum.politics.be/showthread.php?t=165071
Puur om haat te zaaien. Zuiver racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13285 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vaak gebruiken ze eenzelfde discours als de racisten. Vaak gebruiken ze totalitaire middelen i.p.v. discussie om de anderen het zwijgen op te leggen.
![]() |
![]() |
![]() |
#13286 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13287 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
![]() |
#13288 | |
|
![]() Citaat:
Ik kan natuurlijk alleen voor mezelf spreken, maar denk dat het hier wel voor de meeste anti-racisten gaat, dat er geen sprake is van haat. Maar het is hier een discussieforum en we leven in een maatschappij die de vrije meningsuiting hoog in het vaandel draagt. Maar ik noteer dat ge de vrije meningsuiting bij de anti-racisten vervelender vindt dan die bij de racisten.
![]() |
![]() |
#13289 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Omdat ze met dat stopwoord het zwijgen willen opleggen en hun haat willen ventileren naar forummers die het lef hebben om hen niet klakkeloos na te lopen. Eigenlijk een fascistische techniek. Ik heb er artisjok al opgewezen, maar ze blijft er potdoof voor. Haar meelopertje ook. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13290 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Leg je me hier geen woorden in de mond, die ik absoluut niet uitsprak, om er een foute conclusie aan te koppelen? Ik merk bij de anti-racisten heel wat meer de neiging om anderen het zwijgen op te leggen. De muilkorfwetten en het CGKR, zijn niet direct producten ontsproten aan het brein van de racisten, zou ik zo denken...
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 7 januari 2012 om 11:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13291 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik merk wel heel degelijk een enorm gebrek aan steekhoudende argumenten bij Artisjok, en bij Alboreto is het ook pijlsnel achteruit aan't gaan.
![]() |
#13292 | |
|
![]() Citaat:
Dan wordt dat netjes 'anti-racistisch' genegeerd. Zoals dit bv: http://www.ex-moslim.nl/ Vervelend hé, Alboreto... Laatst gewijzigd door Diego Raga : 7 januari 2012 om 11:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13293 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13294 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 7 januari 2012 om 11:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13295 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13296 | |
|
![]() Citaat:
Alles negeren schept dan eventjes een illusoire vorm aan van 'anti-racisme' en hollen daarmee vér achter de dagelijkse feiten aan. Die zelfverloochening moet pijnlijk aanvoelen en is qua menselijk handelen op het schizofrene af, al hebben moslims ettelijke keren meer kans om een schizofrene aandoening op te lopen dan een autochtoon. Bij zelf-verklaarde dhimmies kan men dan ook zo'n mentaal/verstandelijke verwarring verwachten, als de evidentie zelve. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13297 | |
|
![]() Citaat:
Het is ook moeilijk argumenten te geven op drogredeneringen door de aard van het getrol zelf. Op volwassen en redelijke discussies zult ge me nog steeds steekhoudende argumenten zien geven. Bij oeverloos getrol doe ik echt de moeite niet meer. Ik kan mijn tijd echt wel nuttiger gebruiken.
![]() |
![]() |
#13298 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ge reageert enkel op wat u stoort bij uw tegenstanders, niet uw medestanders. Ge probeert dus mijn recht op vrije meningsuiting te beknotten, terwijl ge dat bij uw medestanders niet doet. Of beseft ge het zelf niet, dat zou ook kunnen. In dat geval is het misschien een aandachtspuntje om aan te werken ![]()
![]() |
![]() |
#13299 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13300 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zonder religie was de mensheid heel wat ellende bespaart, dat is zeker.
Maar het biedt sommige mensen ook troost, dat is er dan weer goed aan maar het is lastig aan te nemen dat er nog steeds mensen zijn die geloven in een oordelend opperwezen...dat holbewoners dit deden,ok...zelfs tot de middeleeuwen snap je dit nog; maar nu??? ![]() Laatst gewijzigd door alice : 7 januari 2012 om 13:43. |
![]() |
![]() |