Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 18 november 2009, 09:12   #13281
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie Bekijk bericht
als je hier terugkomt om een beetje te schelden blijf dan maar weg
Hoe zielig, voel je je aangevallen?

Jij zit hier te lullen en mij in verband te brengen met UFO's en dergelijke en wanneer je dan in het hoekje geplaatst wordt waar je thuis hoort voel je je aangevallen

Arme Dixie
Oud 18 november 2009, 09:13   #13282
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
misschien waren ze op ? vraag dat maar aan de iraakse koerden
Nice one again ... op de rest ga je niet in?
Oud 18 november 2009, 09:16   #13283
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gun Bekijk bericht

Jij zit hier te lullen en mij in verband te brengen met UFO's en dergelijke en wanneer je dan in het hoekje geplaatst wordt waar je thuis hoort voel je je aangevallen

Arme Dixie
Yup, en vergeet de reptielentheorie niet, dat is meestal hun laatste verweer als ze daarmee afkomen.
straddle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2009, 09:20   #13284
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Ik had het over 9/11 !
De gevonden paspoorten waren helemaal niet noodzakelijk voor de link naar Bin Laden !!
Een klein probleempje:

1. Robert Mueller, FBI Director vanaf 5 Juli 2001, zegt in verscheidene interviews dat er sprake is geweest van paspoortdiefstal
2. Robert Mueller, FBI Director vanaf 5 Juli 2001, zegt dat Osama Bin Laden de aanslagen heeft gepleegd

Mijn vraag:
1. Waarom zou Osama Bin Laden een operatie op poten zetten met gestolen paspoorts van moslims die allemaal onmiddellijk het spoor naar hem leggen?
2. Waarom zou Osama Bin Laden een zo vernuftigde operatie op poten zetten als 9-11 (logistiek een meesterwerk) en niet gebruik maken van pakweg Braziliaanse, Belgische of Vaticaanse gestolen paspoorts?

Dat gaat nu mijn petje te boven
Oud 18 november 2009, 09:24   #13285
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
voor het geval uw stelling ook voor mij bedoeld zou zijn, zeg ik nog even dat veel informatie die ik ter onderbouwimg van mijn beweringen geef los staat van 'het officiële' verhaal. Dat die informatie ook de officiële kan ondersteunen is weer iets anders .
Ik ben eigenlijk steeds op zoek naar niet-officiële informatie .
I know ... jij zit ergens tussenin ... jij 'tracht' ook je info te onderbouwen ... al is het fundament regelmatig niet voorzien van wapening ...
Oud 18 november 2009, 11:06   #13286
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Arme Dixie
de enigste die zielig is ben jij mijn beste zonder je gescheld sta je nergerns zover is weeral duidelijk ... over ufo's jij misschien niet je mede-BELIEVERS nochtans wel jij hebt het bvb over telegeleide vliegtuigen (ben momenteel bezig heel de topic te herlezen)
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2009, 11:07   #13287
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle Bekijk bericht
Yup, en vergeet de reptielentheorie niet, dat is meestal hun laatste verweer als ze daarmee afkomen.
en telegeleide vliegtuigen die was ik nog vergeten
Oud 18 november 2009, 11:46   #13288
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Natuurlijk is jouw vraag zeer terecht en in mijn optiek ook logisch en zeker niet beledigend !
Het stellen er van geeft echter geen reacties dus dan denk ik 'bepaalde beweringen moeten nog grondiger en overtuigender weerlegd worden. In sommige gevallen heeft dat namelijk effect is mijn ervaring. Bovendien heb je dan weer discussie welke weer nieuwe informatie omhoog kan brengen vanuit beide kampen. Daar is het mij persoonlijk vooral om te doen .
Maak dat de believers dan eens wijs.

Beweringen hoeven voor mij niet overtuigender worden, daar kiezen ze zelf voor, maar wat ze niet mogen doen is mensen afblaffen die niet overtuigd zijn na gewoon een hoop beweringen zonder harde bewijzen. Dat zij het geloven kan geen ander mens wat schelen. Doen alsof zij de enige zijn die een complot zien en de rest zijn blinde schapen...slaat gewoon nergens op en dat willen ze niet toegeven.

Ik krijg idd geen reactie, en zoals ik al zei is hier maar 1 reden voor. En na al die jaren wist ik ook op voorrand dat ze niet volwassen genoeg waren om dit toe te geven. Al geven ze op dit vlak toe dat ze mis waren...wil dit zeggen dat dit een complot volledig van de kaart veegt? Nee, helemaal niet, maar ze kunnen gewoon na al die jaren hun fouten gewoonweg niet toe geven. En het toppunt van tegenstrijdigheid is dat ze zelf de leugens van anderen dan eigenlijk willen aanklagen. Tja, zegt toch genoeg é.

Tuurlijk, hoe meer info en discussies hoe beter, maar leugens hou je voor jezelf en fouten geef je toe...anders heeft de rest geen nut en deze topic is daar het bewijs van.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2009, 13:40   #13289
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Tuurlijk, hoe meer info en discussies hoe beter, maar leugens hou je voor jezelf en fouten geef je toe...anders heeft de rest geen nut en deze topic is daar het bewijs van.
Maar Illwill toch, met de allerbeste wil van de wereld, dat mes snijdt toch langs twee kanten en gaat evenzeer voor jullie op.

Het zou helpen als je dat al eens kon erkennen.
Oud 18 november 2009, 14:57   #13290
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

atmosphere's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Kwatch

ik heb hier nooit (NOOIT) enige info gepost over ufo's
Dat scheelt maar heel weinig , je bent immers van mening dat er een unidentified flying object het Pentagon in vloog.
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2009, 15:59   #13291
Big Slick
Provinciaal Gedeputeerde

Big Slick's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
wees nu eens ernstig 14 minuten tel ik wat hoe dan ook te lang is maar niet de 'meer dan 20 minuten' die jij voorsteld

8:19: Betty Ong, a flight attendant on Flight 11 [1] alerts American Airlines via an airphone, “The cockpit is not answering, somebody’s stabbed in business class—and I think there’s Mace—that we can’t breathe—I don’t know, I think we’re getting hijacked.” She then tells of the stabbings of two flight attendants.

8:34: Dan Bueno from Boston Center notifies the tower controller at Otis Air National Guard Base at Cape Cod of the hijacking of Flight 11. The controller directs Bueno to contact NEADS (Northeast Air Defense Sector), the northeast sector of NORAD. The controller then notifies Otis Operations Center that a call from NEADS might be coming. Two F15 pilots begin to suit up.
Nou, jij begint te tellen vanaf 8:19h. Ik vanaf 8:13 of 8:14, want het was vanaf dan dat er geen radiocontact meer was met vlucht 11.
34 - 13 = 21.
Trouwens, zelfs indien je die 8:19 als referentie neemt wacht die controller, zoals je zelf toegeeft, nog veel te lang.
Big Slick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2009, 16:09   #13292
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Dat kun je niet vergelijken met reptielen. De technologie is er en wordt gebruikt om vliegtuigen telegeleid te laten vliegen. Niks abnormaals aan.
Oud 18 november 2009, 16:09   #13293
Big Slick
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Het gaat niet om 5 totaal losse gebeurtenissen , ze beïnvloedde elkaar .

Na het beluisteren van de opnames kan ik niet anders als die conclusie trekken.

De standaard procedures faalden op 9/11 , waren niet toerijkend .
Wederom pik je heel selectief één of twee zinnetjes uit m'n post, zonder te antwoorden op de core van m'n betoog:
op het moment dat er nog helemaal geen sprake is van verwarring, chaos of dergelijke, wacht de controller van vlucht 11 20 minuten om Norad te waarschuwen.
Al vanaf m'n eerste post vroeg ik naar een mogelijke verklaring van uwentwege voor dit feit.
Oud 18 november 2009, 16:11   #13294
Big Slick
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:

Wat is het verband met UFO's?
Of ga jij hier beweren dat die techniek niet bestaat??
Oud 18 november 2009, 16:20   #13295
Erwinvds
Gouverneur

Erwinvds's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Big Slick Bekijk bericht
Wederom pik je heel selectief één of twee zinnetjes uit m'n post, zonder te antwoorden op de core van m'n betoog:
op het moment dat er nog helemaal geen sprake is van verwarring, chaos of dergelijke, wacht de controller van vlucht 11 20 minuten om Norad te waarschuwen.
Al vanaf m'n eerste post vroeg ik naar een mogelijke verklaring van uwentwege voor dit feit.
Normaal.
Erwinvds is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2009, 16:21   #13296
Erwinvds
Gouverneur

Erwinvds's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Big Slick Bekijk bericht

Wat is het verband met UFO's?
Of ga jij hier beweren dat die techniek niet bestaat??
In het belachelijke trekken, da's alles.
Erwinvds is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2009, 16:45   #13297
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Maak dat de believers dan eens wijs.

Beweringen hoeven voor mij niet overtuigender worden, daar kiezen ze zelf voor, maar wat ze niet mogen doen is mensen afblaffen die niet overtuigd zijn na gewoon een hoop beweringen zonder harde bewijzen. Dat zij het geloven kan geen ander mens wat schelen. Doen alsof zij de enige zijn die een complot zien en de rest zijn blinde schapen...slaat gewoon nergens op en dat willen ze niet toegeven.

Ik krijg idd geen reactie, en zoals ik al zei is hier maar 1 reden voor. En na al die jaren wist ik ook op voorrand dat ze niet volwassen genoeg waren om dit toe te geven. Al geven ze op dit vlak toe dat ze mis waren...wil dit zeggen dat dit een complot volledig van de kaart veegt? Nee, helemaal niet, maar ze kunnen gewoon na al die jaren hun fouten gewoonweg niet toe geven. En het toppunt van tegenstrijdigheid is dat ze zelf de leugens van anderen dan eigenlijk willen aanklagen. Tja, zegt toch genoeg é.

Wanneer een discussie puur op inhoud word gevoerd is het toegeven van fouten ook een veel minder emotioneel beladen, en zal daardoor veel vaker voorkomen.
Oud 18 november 2009, 17:50   #13298
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Volgens gegevens van het NTSB heeft de flight controller gedurende 10 minuten geprobeerd om weer contact te leggen met vlucht 11 om daarna pas NORAD in te lichten. Dat vind ik niet zo vreemd .

Stel dat er wel op tijd gescrambled was , dan nog had men de crash van vlucht 11 niet kunnen voorkomen !! de intenties van de kapers waren immers totaal onduidelijk .

Het waren, los van het voorgaande, bijzondere kapingen omdat er opeens andere mensen achter de 'stuurknuppels' zaten
Oud 18 november 2009, 19:29   #13299
Infowarrior
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Volgens gegevens van het NTSB heeft de flight controller gedurende 10 minuten geprobeerd om weer contact te leggen met vlucht 11 om daarna pas NORAD in te lichten. Dat vind ik niet zo vreemd .

Stel dat er wel op tijd gescrambled was , dan nog had men de crash van vlucht 11 niet kunnen voorkomen !! de intenties van de kapers waren immers totaal onduidelijk .

Het waren, los van het voorgaande, bijzondere kapingen omdat er opeens andere mensen achter de 'stuurknuppels' zaten

! Bedoel je nu dat andere kapingen altijd begonnen met de kaper aan de stuurknuppel???

"BA1234 to groundcontrol, this is Captain Piraat speaking.
Request IFR clearance to Twin Towers, over"

Laatst gewijzigd door Infowarrior : 18 november 2009 om 19:44.
Infowarrior is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2009, 19:46   #13300
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle Bekijk bericht
Dat kun je niet vergelijken met reptielen. De technologie is er en wordt gebruikt om vliegtuigen telegeleid te laten vliegen. Niks abnormaals aan.
idd en volgens enkele van jullie was dit het geval op 9/11
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:25.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be