![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#13301 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#13302 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pagina 666......den duivel! Oeioei zeg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13303 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Opgepast , deze pagina lezen , op eigen risico
![]() Leo & Satan: https://www.youtube.com/results?sear...=leo+%26+satan Apator: https://www.youtube.com/watch?v=JLYMo7qRSHI Deicide - Dead By Dawn https://www.youtube.com/watch?v=LXQNhHw7Eww Primus - The Devil Went Down To Georgia https://www.youtube.com/watch?v=X9uk9IcoQ0w Van Halen - Running With The Devil https://www.youtube.com/watch?v=i5txwFv-zYM Iron Maiden - Number Of The Beast AC/DC - Highway To Hell ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 10 maart 2016 om 03:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13304 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 10 maart 2016 om 04:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13305 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() https://trc.taboola.com/emojibase/lo...api800-sc&r=27
http://amazinglytimedphotos.com Mooie foto's ![]() En nu = ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#13306 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goeiemorgen bijgelovige mensen
![]()
![]() |
#13307 |
Banneling
|
![]() Return with the Word to its higher and hidden force.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13308 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zes - zes - zes, het getal van de Zwarte Fles!
![]() ![]() ![]()
![]() |
#13309 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is dit het juiste moment om eindelijk de Peerdepaternoster van Wannes Raps te posten? Bescherming tegen het kwade!
![]() |
#13310 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hier komt hij! Eerst en vooral moeten de bijgelovigen het volgende onthouden : Als ge schrik hebt, maak dan een omgekeerd kruiske (onder, boven, rechts, links) , plooi uw duimen naar binnen in uw vuisten en zeg het volgende…
Daarna is 't tijd om de Peerdepoaternoster te bidden, intussen te huiveren en over uw schouder te kijken want in de donkere hoeken kijkt er altijd iemand mee ... ‘s Voaders, s’zoons, s’heiligen gièstes oamen Onder Pontius bij Pilatus, gekruist, gesteurven en begraven, twie, te wete’n ’t kwaet maä’n, zonder verliezen deugd’n oefen’n, drij, beraa, belijdenis biecht en voldoening. Hoctus boctus ne kalverstjeit da gekrokt es, nen hond da giène stjeit en heeft es ni bekwaem zai gat te bedekken. Vrien’n ‘k laet ale zeker wete’n, in ’t land va ribbedebie, wae dat de kiekere’n deur heule gat schreeuwen, d’ haene mé heule stjeit basse’n en de keizeboterhamme’n aen de wissestroeike’n wasse’n. Dae kwaeme’n twie rabawen (rabauwen) aen, die vroege’n de dobbel weik, en ik zaa niè, en dobbelde mee, en ik won er zeve’n dobbelschulde’n mee, mae ik aa ze wel. Toen kochte k’ik e klaa blind pjeireke’n mae ’t zag wèl, Ik mainde zeve’n ure veurewaits te raan, mae ‘k reder acht achterwaits. Toen kwam ek deu een gruun waa gegaen, dae vond ‘ek een boebele kerke staen. Dae was nen hulzepaep de mis aen’t leze’n, ze luiden er mee de schuurpoëten en ze drèsten ’n waiewaeter met de vleugelgeer, vanachter oep main’n hiel. Ik mainde dat er zeve’n tonnen botermelk al oeit den tore’n viele’n. As ek da vernamp, toen was’t taid da’k oeit die kerk kwamp. Toen kwam ek bai een aa vraa, en ‘k vroeg eraen of da ze main klaar blind pjeireke’n ni gezien en aa. Ze paasdege va jae, mae ze zaa van nièje, en ze wist het wèl te waiz’n. ‘t Lag in nen drueege grècht verdroenken, waer in zev’n jaer gièe waetr in gestaen en aa, en ik wettege mai mèske’n oep maine schoen, veu mai klaa’n blind pjeireke’n zai vel af te doen. Haat, kwaad, kwelliaat, botermelk en raepzaat de hoop die sprak da ze vanzeleive’n gièen beitere zoeip geëten had Lauwel en Pauwel en zwètte piër meniër. Toen kloptge’n ik oep die helse deur, en dae kwam ne klane’n duvel veur, en ik vroeg mè fatsoen oem main wandeling ès meug’n voeits te doen. Hij was er wriëd over kontènt, mae dae was nog altaid ne klane’n duvel oemtrent. Toen kwam ek oep het helse plein, dae lag iet te brannen lèk solfer en vernijn. Toe kwam ek oep de salette, dae lag Lucifeir ziek in’t bedde. Toen kwam ek deu nen appeleir gegaen, dae vond ek ne klane’n duvel staen al me een pan, en dane zaa, ‘k bak vandaeg koeke’n veu alleman, en ‘k kreeg dae iëne van. Hij zag zoe grauw en zoe voeil en zoe zwert, ik kreeg er een walging van aen m’n hèt, en ‘k kieërde m’n hèt wederoem. en ik gaf den duvel z’ne koek verroem Maine meemaet die d’r van at, kreeg oeër’n lek een kat en ne stjeit ae zai gat, wae dat den duvel oep zat, die al da koek’nbeslag oeit at. As ‘k toeiskwam, vond ek t’alles verkiërd, main vraa vond ek geregeld in twie rolleboeizen. De maen die scheen al zo naig in de messink, ’t kalf lag in de wieg, den hond die baste da’k zou gaen zoeipe’n hemmen. Zutem zatem zaegemeil, Haat kwaad kwelliaat, botermelk en raepzaet, d’hoop die sprak, das ze vanzeleve’n geen beiter zoeip geëten had Lauwel en Pauwel en zwette piër meniër. S’ Vaeders, ‘soons ’s hailige’n giëstes oamen.
![]() |
#13311 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() nice Marie
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13312 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Mag ik dat in mijn eigen dialect opzeggen dan? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13313 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dialecten
![]() 666 ![]() Citaat:
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13314 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() sebiet , maffeuuuuh
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#13315 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zzzzix zzzzix zzzzix , the number of the beazzzzt
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#13316 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#13317 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sorry, Zwarte Fles! U beledigt hier een heks, hopelijk neemt ze geen wraak
![]() ![]() ![]()
![]() |
#13318 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goeiemorgen aan alle heksen
![]()
![]() |
#13319 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goeiemorgen duivelkes, demonen, incubi en succubi.
Nog een gouwe ouwe. https://www.youtube.com/watch?v=pkXIYgsvO0c
![]() |
#13320 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En deze mag toch ook niet mankeren vind ik.
I wish nothing but the best for you too. Laatst gewijzigd door Pontifex : 30 januari 2021 om 12:52. |
![]() |
![]() |