![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1321 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1322 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1323 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Het bewijst volgens mij echter gewoon dat ge niet anders kunt omdat ge de grond onder uw voeten voelt wegzakken. Zeg dan toch gewoon dat het u niet interesseert en blijf hier weg uit deze rubriek, zodat er misschien eindelijk eens ernstig over de zaken van de OP kan gesproken worden. Citaat:
Dat weet elke oplettende medeforummer ondertussen wel waarom dat dat feestje nooit zal gegeven worden. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1324 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Mogelijk heb ik hier al eens in deze rubriek gereageerd, maar ik begin nu van voren af aan, om eens te zien welke van de koppigaards er nog altijd bij zijn. En die Firestone is er bij in elk geval. Schijnt zelfs een legende te zijn. Mensen die er toen al waren en of die er nu nog zitten. Mensen die ik er van verdenk niet belangeloos aan dit onderwerp deel te nemen. Wat ik van U nu nog niet kan zeggen uiteraard |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1325 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dit filmpje had ik nog niet gezien. Lijkt me meer dan 100% plauzibel wat ze daar zeggen. De onmogelijkheid om nauwkeurig genoeg een vliegtuig te besturen bij die snelheid (+/- 400km/h) over een afstand van zo'n 400m en op slechts enkele meters verwijderd van de bodem en dan het Pentagon raken zonder eerst vlak voordien tegen de grond gekwakt te zijn wegens turbulenties. Waarom worden toevallig nog steeds al de cameraopnames achtergehouden ? En dan was het nog ook eens het meest beveiligde gebouw en luchtruim van de wereld. Gewoon belachelijk dat een paar amateurs die een paar vlieglessen gevolgd hebben met een prive vliegtuigje zoiets presteren !! Ik zeg het nog eens: een mens moet toch al heel naief zijn om zoiets te geloven http://www.youtube.com/watch?v=k9Vqg4xWMM4 Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 22 februari 2014 om 09:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1326 |
Banneling
|
![]() Meest beveiligde gebouw en luchtruim van de wereld? Waar haal je dat vandaan? Het Pentagon is geen superfort ergens midden in de woestijn, het is een overheidsgebouw in een drukke stad waar trouwens een aanvliegroute van een luchthaven overheen loopt!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1327 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Wat betreft het "beveiligde luchtruim" boven het Pentagon, ik vraag de troeters hier eens het volgende te doen:
Dus wat denk je dat er ettelijke keren per dag boven het Pentagon voorbij komt? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1328 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1329 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
The security is very tight with various identification and references required to enter the building. To enter the building, wat denk je dat dat betekent? De beveiliging is gericht op het buitenhouden van indringers, NIET op het neerhalen van vliegtuigen (wat al helemaal onzin is als je de moeite had gedaan om op Google Maps te kijken wat er vlak aan het Pentagon ligt). En verder, wat ik ook al eerder zei: die beveiliging is er pas gekomen na 9/11. Zo vol van je eigen shit dat het zelfs te veel gevraagd is tegenargumenten te bekijken... Citaat:
Laatst gewijzigd door Yog Sothoth : 22 februari 2014 om 15:59. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1330 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1331 |
Banneling
|
![]() ![]() En nog iets "beginneling". Ge moet eens dringend fatsoenlijk leren quoten, want waar ge die zever enerzijds allemaal haalt en tegen wie dat ge bezig zijt is mij in het geheel niet duidelijk. Ge quote er maar op los, en de tekst in uw quotes is niet altijd van mij of van iets dat ge op het internet hebt gevonden. Capice ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#1332 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1333 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1334 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1335 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In vergelijking met bepaalde andere steden, jerusalem bvb. En zeker in vergelijking met de omgeving van de gemiddelde amerikaanse aircraft carrier was het luchtruim rondom het pentagon ZWAK verdedigd. Uw claim snijdt dus geen hout, profje. ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 24 februari 2014 om 07:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1336 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Is een foto dan voldoende? Neen toch? De live uitzending volledig opnieuw bekijken, zonder zwarte frames ertussen nu en dat linken aan het NIST en dergelijke. Gewoon herbekijken parcifal. Die voor het witte huis was in enkele seconden afgehandeld, alle focus lag VAN IN HET BEGIN AL bij de WTC torens. Men wist van IN HET BEGIN AL heel goed dat er niets in het witte huis zou vliegen maar wel in de WTC's en Pentagon. Losgerekend van het FEIT dat een inside job was, als je weet hebt van iets en je laat dat gebeuren zonder je bevolking daar van op de hoogte te brengen,dan ben je evenveel waard als een terrorist. Een terrorist strijdt tenminste nog voor vrijheid, een Amerikaans bestuur is daarin de dictator. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1337 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1338 | |
|
![]() Citaat:
Dus wat ik van jou eens zou willen zien is iets meer dan enkel maar een herhaling van je bewering. Kan je ook bewijzen geven van je bewering?
![]() |
![]() |
#1339 |
|
![]() Laat dat nou net de praktijk zijn van de officiële instanties ... leugens blijven herhalen in de hoop dat ze als waarheid worden geïnerpreteerd
![]() |
#1340 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |