![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
Bekijk resultaten enquête: Is het terecht dat Kim Geybels is moeten opstappen als senator?(motivatie posten aub) | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
55 | 66,27% |
Neen |
![]() ![]() ![]() |
28 | 33,73% |
Aantal stemmers: 83. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1321 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1322 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Kim komt goed voor en trekt de mannelijke aandacht. Heb je ook al die mannen gezien die er rond fladderden? Zo zit de wereld nu eenmaal ineen. Maar dat is allemaal niet voldoende voor de job van senator.
![]() |
![]() |
![]() |
#1323 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verder spreek ik me over deze kwestie niet uit: noch over de persoon Kim, noch over al de rest.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1324 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat hangt er van af. En het is maar zeer de vraag in welke mate uitgemaakt kan worden waaraan eventueel stemmenverlies zal of zou kunnen liggen.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1325 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
anderzijds heeft iedere partij ook het vb een troela uithangbord zitten om stemmen te ronselen
![]() |
![]() |
#1326 |
|
![]() Domme opmerking. Het VB heeft daar niets mee te maken
Trouwens mijn partij is de Vlaamse beweging. Mijn commentaar op Kim heeft ook niets te maken met pro of anti NVA. wel met gewoon gezond verstand zoals men van mij gewoon is ![]()
![]() |
![]() |
#1327 |
|
![]() Inderdaad, en dat loopt niet altijd goed af
![]() |
![]() |
#1328 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De dames en heren senatoren kunnen nog ambetant doen bij het onderzoeken van de geloofsbrieven van de opvolger.
Maar het is natuurlijk wel een feit dat de commissie een voorafspiegeling is van wat de voltallige senaat zal beslissen. De invloed op het aantal stemmen zal verwaarloosbaar zijn, gezien de nog lange tijd (wie weet? wie weet? ...) eer er weer federale verkiezingen zullen zijn, en gezien de publieke opinie nu reeds het incident 'senator Kim in Thailand met drugs' vergeten is. Ik blijf erbij dat ze zich beter low profile gehouden had, na haar "ontslag". Dan had ze nog zeer gemakkelijk kunnen terugkeren. En vb. binnen 15 jaar minister van volksgezondheid in het zelfstandige Vlaanderen worden. Nu wens ik haar het allerbeste toe in haar verdere loopbaan als spoedarts (een beroep dat ik heel hoog acht, een roeping als het ware) of wat ook het leven mocht brengen voor haar. En nu gaan we over naar de orde van de dag.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 23 september 2010 om 21:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1329 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1330 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1331 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat weet ik niet hé.
Waarom vraagt ge dat trouwens aan mij ?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#1332 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gij hebt dat toch geschreven, he? Of was dat een Spook-schoofzak?
![]() |
![]() |
![]() |
#1333 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat staat in de titel van deze draad.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#1334 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en gij vraagt of ikzelf betoeterd ben. Wat wilt gij eigenlijk van mij ? Een introspectieve psycho-analyse hier in 't openbaar gooien ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1335 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wow, diepzinnig
![]() |
![]() |
![]() |
#1336 |
Minister
|
![]() Als we de uitslag moeten geloven is het terecht (hier op het forum).
Eerlijk gezegd niets anders verwacht. Denk eens verder na; hoe zit dat met al die andere politiekers die gelijkaardige misstappen begaan? Waarom moeten die dan niet opstappen; meer als de helft van politiek land zou om dezelfde reden dus al lang moeten buiten gebonjourd zijn geworden. Maar ja van de ene "BV", (media)ster of anders bekend persoon nemen we dingen aan en relativeren we het als het ons mening of visie uitkomt en van de andere niet zeker?! Over hypocrisie gesproken...
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein Laatst gewijzigd door AsGardSGO : 24 september 2010 om 02:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1337 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toen wij de lijsten opstelden gingen we ervan uit dat er maximum 5 senatoren verkozen zouden worden, volgens ons was dit zelfs een grove overschatting van de partij. Wij gaven Kim een plaats (6de) op de lijst zodat ze toch in de kijker kon lopen voor de gemeenteraadsverkiezingen van 2012. Kim is zeker niet dom, volgens mij eerder naief en nog niet gerijpt door het leven.
![]() |
![]() |
#1338 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In de strikte zin van het woord was het een onverkiesbare plaats.
![]() |
#1339 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die 40.000 waren eigenlijk, zonder Bart, niet voldoende.
![]() |
#1340 | |
|
![]() Citaat:
Laat ons de discussie nu maar stoppen. Alles is gezegd. En laat ons hopen dat ze low profile houdt, haar beroep naar behoren vervult en volwassen wordt.
![]() |
![]() |