Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 26 juni 2011, 22:47   #1321
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
De linkiewinkies voelen zich momenteel nog gesterkt door het cgkr. Daarom denken ze dat ze meer mogen.
Nog steeds in de ban van de islam en linkiewinkies, niet te geloven
suqar_7loe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2011, 23:17   #1322
smiley

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Sinds ik het ware gezicht van islam heb leren kennen doe ik niks anders. Wat zou jij doen indien je de opkomst van het nazisme als een gevaar hebt leren kennen. Jij zou de mensen toch ook trachten te waarschuwen, de mensen trachten duidelijk te maken dat het nazisme een gevaar betekent voor onze vrije democratische samenleving en dat de verdraagzamen met hun appeasement totaal verkeerd bezig zijn. Islam is dan ook niks om mee te lachen he suikertje. Islam is een serieus probleem en de politiek correcte koers van de laatste 10 tallen jaren heeft het probleem islam alleen maar vergroot in plaats van verminderd aangezien politiek correctelingen de oorzaak van de 'jongeren'problemen steeds zoeken daar waar dat die niet te vinden is. Moslims zelf gaan het probleem natuurlijk nooit biuj islam leggen en politiek correctelingen luisteren naar de grieven van hun beschermelingen/kiesvee .. dus die roepen dan maar mee 'racisme' net zoals moslims en die roepen net zoals molsims, islam is 'vrede'.

Laatst gewijzigd door smiley : 26 juni 2011 om 23:20.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2011, 23:27   #1323
suqar_7loe

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Sinds ik het ware gezicht van islam heb leren kennen doe ik niks anders. Wat zou jij doen indien je de opkomst van het nazisme als een gevaar hebt leren kennen. Jij zou de mensen toch ook trachten te waarschuwen, de mensen trachten duidelijk te maken dat het nazisme een gevaar betekent voor onze vrije democratische samenleving en dat de verdraagzamen met hun appeasement totaal verkeerd bezig zijn. Islam is dan ook niks om mee te lachen he suikertje. Islam is een serieus probleem en de politiek correcte koers van de laatste 10 tallen jaren heeft het probleem islam alleen maar vergroot in plaats van verminderd aangezien politiek correctelingen de oorzaak van de 'jongeren'problemen steeds zoeken daar waar dat die niet te vinden is. Moslims zelf gaan het probleem natuurlijk nooit biuj islam leggen en politiek correctelingen luisteren naar de grieven van hun beschermelingen/kiesvee .. dus die roepen dan maar mee 'racisme' net zoals moslims en die roepen net zoals molsims, islam is 'vrede'.
Inderdaad, de islam is niks om mee te lachen. Ik neem de islam dan ook heel serieus.

Ik ken genoeg crapuul om te weten dat de islam niks te maken heeft met hun daden. Mijn neef is het levende voorbeeld: (was)crapuul eerste klas, dronkenlap die de islam totaal niet serieus neemt. Als ik over islam begon ging hij weg omdat hij maar al te goed besefte dat zijn daden niet stroken met de ware islam. Het is natuurlijk eenvoudig om te gillen dat de islam de schuldige is maar in realiteit neem ik wat anders waar hoor.
suqar_7loe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2011, 01:07   #1324
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salvadorii Bekijk bericht
Hij was eerst een geitenherder
Welke jongen van een bepaalde leeftijd was er geen geitenhoeder in het toenmalige Arabische Schiereiland?
De kinderen van mensen die te arm waren voor geiten, of die rijk genoeg waren geen geitekeutels te moeten tellen.
Citaat:
, en of ze nu vijf of zes was, is er een verschil????? Voor u is een kind van vijf trouwen uit den boze maart een kind van zes, geen probleem...
Wat ik daarvan vind heeft effe geen verhaal nietwaar. De Koran geeft Mohammed nu eenmaal gelijk, en daarmee is de kous af.
Citaat:
Trouwens jongedame?????????????????
Hoe noemt U anders een jonge vrouw in haar prille huwbare leeftijd?
Oud 27 juni 2011, 01:09   #1325
smiley

Standaard

Citaat:
Inderdaad, de islam is niks om mee te lachen. Ik neem de islam dan ook heel serieus.

Ik ken genoeg crapuul om te weten dat de islam niks te maken heeft met hun daden. Mijn neef is het levende voorbeeld: (was)crapuul eerste klas, dronkenlap die de islam totaal niet serieus neemt. Als ik over islam begon ging hij weg omdat hij maar al te goed besefte dat zijn daden niet stroken met de ware islam. Het is natuurlijk eenvoudig om te gillen dat de islam de schuldige is maar in realiteit neem ik wat anders waar hoor.
Moslimpunkers in het Westen
http://dutch.faithfreedom.org/forum/...php?f=6&t=4743
Oud 27 juni 2011, 06:40   #1326
Alboreto

Alboreto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Macchiavelli Bekijk bericht
Wat ik uit het hele verhaal begrepen heb, is het niet het reageren op zich, maar de manier waarop er gereageerd werd die tot een ban leidde.
Neen, ik heb het al uitgelegd, Sus.
Verwerpelijk reageren op vreemdelingen mag volgens de forumregels omdat ze niet deelnemen op dit forum.
Verwerpelijk reageren op racisten mag niet omdat ze op dit forum aanwezig zijn.

Dit zorgt voor een ongelijk speelveld.

Laatst gewijzigd door Alboreto : 27 juni 2011 om 07:06.
Alboreto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2011, 06:43   #1327
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De islam is belachelijk zoals elke religie.
De islamieten en islamisten zijn niet om mee te lachen.
Die zijn vaak om bang van te worden.
Oud 27 juni 2011, 07:01   #1328
Alboreto

Standaard

Citaat:
Inderdaad, zielig eigenlijk.
Ik negeer vanaf nu zulke mensen.
Zijn (goede moet ik toegeven) poging om me een ban aan te smeren toont aan dat er met dat soort mensen niet te discussiëren valt.
Oud 27 juni 2011, 07:06   #1329
Alboreto

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
De islam is belachelijk zoals elke religie.
Zover zou ik niet gaan.
Persoonlijk vindt ik religie nutteloos, maar gezien zoveel mensen religieus zijn kunt ge niet anders dan besluiten dat ze een evolutionair voordeel hebben, of op zijn minst geen nadeel, anders was die eigenschap er al lang uit.

Het is mogelijk dat die eigenschap aan waarde verliest in onze maatschappij, maar blijkbaar nog niet in andere maatschappijen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
De islamieten en islamisten zijn niet om mee te lachen.
Die zijn vaak om bang van te worden.
Extremisten zijn om bang van te worden.
En of het nu christelijke extremisten of moslim extremisten zijn, maakt weinig uit.
Hoeveel slachtoffers zouden er vb al gevallen zijn doordat het hoofd van een religie condomen verbiedt in aids-landen?

Niet de religies moeten aangepakt worden, maar het extremisme.
Niet de vreemdelingen moeten aangepakt worden, maar de misdaad.
Oud 27 juni 2011, 07:20   #1330
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto Bekijk bericht
Goed, maar hoe dan wel, als men een criminele vreemdeling oppakt moet men ze weer vrijlaten dank ze de idiotie van de wetgeving...
http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...troleren.dhtml
Voor men misdaad kan aanpakken zal men eerst eens moeten kijken of de correcte wetjes niet in de weg staan van een veilige samenleving... Een bleke belg hadden ze niet moeten laten lopen...
Er is een punt waar antiracismewetten leiden tot racisme...
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2011, 08:29   #1331
smiley

Standaard

Citaat:
Extremisten zijn om bang van te worden.
En of het nu christelijke extremisten of moslim extremisten zijn, maakt weinig uit.
Hoeveel slachtoffers zouden er vb al gevallen zijn doordat het hoofd van een religie condomen verbiedt in aids-landen?
Dus zolang er geen doden vallen is het ok ? Denkt u nu werkelijk dat islam = aan het christendom ?

Citaat:
Niet de religies moeten aangepakt worden, maar het extremisme.
Oh jawel. gevaarlijke sektes/iddeologien dienen aangepakt te worden. Jihadis dienen aangepakt te worden.

Laatst gewijzigd door smiley : 27 juni 2011 om 08:31.
Oud 27 juni 2011, 08:31   #1332
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Dus zolang er geen doden vallen is het ok ? Denkt u nu werkelijk dat islam = aan het christendom ?

Oh jawel. gevaarlijke sektes dienen aangepakt te worden. Jihadis dienen aangepakt worden.
En dat gebeurt ook.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2011, 08:39   #1333
smiley

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
En dat gebeurt ook.
Oh ja ? Hier zit men jihadis 'jongeren' te noemen. En een gevaarlijke sekte noemt men 'politieke islam'. Alsof de ware islam niet politiek is ! Met als gevolg dat de islam groeit als kool. Men ziet de oorzaak niet en men helpt autochtonen mee in de ummah en de rest smeert men alzo de ogen dicht. Zodra de ummah groot genoeg in aantal is komt de ware islam, de islam ten tijde van mohammed bovendrijven. Wat politiek correctelingen de politieke islam noemen. En eens het zover is zal niemand van de politiek correctelingen nog in staat zijn de 'politieke islam' tegen te houden. Islam heeft de politiek correctelingen domweg voor hun kar weten te spannen om vaste voet aan de grond te krijgen. Momenteel groeit de ummah op allerlei manieren aan als kool. Met dank aan de chamberlains van dienst in plaats van de islam uit de hoofden van diegenen te praten die zich moslim noemen , de nare waarheid over 'profeet' mohammed en zijn ideologie uit de doeken te doen, doet men net het omgekeerde. Men tracht een euroislam op te richten.

Citaat:
De mate waarin de islam zijn vijandschap jegens ongelovigen en zijn aanspraken op de politieke macht ernstig neemt, is ruwweg evenredig met de betrekkelijke sterkte van de moslimgemeenschap in een gegeven regio. Moslims die in de minderheid zijn, hebben de mond vol van "multikulturalisme", "verdraagzaamheid", de "rechten van de minderheden". Het ware gelaat van de islam krijgt men echter pas te zien zodra de moslimgemeenschap in de meerderheid is. Er bestaat geen enkele land met een moslimmeerderheid waar volledige gelijkheid der burgers ongeacht hun religie heerst. Bij ons heeft de islam zulke macht nog niet, maar hij beschikt wel over een huurlingenvoorhoede die alvast de repressie tegen islamkritiek organizeert http://koenraadelst.bharatvani.org/articles/dutch/islamvoorongel1.html

Laatst gewijzigd door smiley : 27 juni 2011 om 08:41.
Oud 27 juni 2011, 09:12   #1334
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oh ja ? Hier zit men jihadis 'jongeren' te noemen. En een gevaarlijke sekte noemt men 'politieke islam'. Alsof de ware islam niet politiek is ! Met als gevolg dat de islam groeit als kool. Men ziet de oorzaak niet en men helpt autochtonen mee in de ummah en de rest smeert men alzo de ogen dicht. Zodra de ummah groot genoeg in aantal is komt de ware islam, de islam ten tijde van mohammed bovendrijven. Wat politiek correctelingen de politieke islam noemen. En eens het zover is zal niemand van de politiek correctelingen nog in staat zijn de 'politieke islam' tegen te houden. Islam heeft de politiek correctelingen domweg voor hun kar weten te spannen om vaste voet aan de grond te krijgen. Momenteel groeit de ummah op allerlei manieren aan als kool. Met dank aan de chamberlains van dienst in plaats van de islam uit de hoofden van diegenen te praten die zich moslim noemen , de nare waarheid over 'profeet' mohammed en zijn ideologie uit de doeken te doen, doet men net het omgekeerde. Men tracht een euroislam op te richten.
Uw gebral en doemscenario's zijn ons bekend.
Oud 27 juni 2011, 09:14   #1335
smiley

Standaard

Citaat:
Uw gebral en doemscenario's zijn ons bekend.
Islam is vrede. Slaap zacht.
Oud 27 juni 2011, 09:20   #1336
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Islam is vrede. Slaap zacht.
Elke nacht opnieuw, raampje halfopen, zalig.
Oud 27 juni 2011, 09:21   #1337
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
Goed, maar hoe dan wel, als men een criminele vreemdeling oppakt moet men ze weer vrijlaten dank ze de idiotie van de wetgeving...
http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...troleren.dhtml
Voor men misdaad kan aanpakken zal men eerst eens moeten kijken of de correcte wetjes niet in de weg staan van een veilige samenleving... Een bleke belg hadden ze niet moeten laten lopen...
Er is een punt waar antiracismewetten leiden tot racisme...
Wetten zijn niet het probleem, wel de onwil of onkunde (ik vrees een mix van beide) om ze effectief toe te passen.
Oud 27 juni 2011, 09:32   #1338
smiley

Standaard

Citaat:
Elke nacht opnieuw, raampje halfopen, zalig.
Ongetwijfeld

Er zijn inderdaad moslim-auteurs van wie ik weet dat ze radikale islamisten zijn, maar die erin geslaagd zijn om zich het imago van gematigde aan te meten Het leverde hem in de Westerse pers lovende kommentaren op : "een goede inleiding tot de islam voor de Westerse mens", die "de vooroordelen wegneemt". Zulke figuren teren op het gretige verlangen van Westerlingen naar geruststelling omtrent de dreiging van de islam.
http://koenraadelst.bharatvani.org/a...oorongel2.html
Oud 27 juni 2011, 11:01   #1339
Macchiavelli
Minister

Macchiavelli's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Neen, ik heb het al uitgelegd, Sus.
Verwerpelijk reageren op vreemdelingen mag volgens de forumregels omdat ze niet deelnemen op dit forum.
Verwerpelijk reageren op racisten mag niet omdat ze op dit forum aanwezig zijn.

Dit zorgt voor een ongelijk speelveld.
Ik noem dat geen uitleg, Wis.

Stel, er zijn twee mensen op het forum, Jan en Piet, en er komt tussen Jan en Piet een discussie op gang over vreemdelingen.

Jan: "Ik vind het niet fijn dat er zoveel vreemdelingen zijn want die zorgen voor veel problemen."
Piet: "Jij bent een vuile racist, Jan. Jij bent een haatzaaier die smerige VB-propaganda verspreidt."

- Voor de zekerheid meldt Piet, die tegen Jan begon te schelden maar zelf niet met een zinnig tegenargument kwam, de post van Jan bij de forumleiding wegens vermeend "racisme".
- De forumleiding oordeelt dat Jan niets onwettelijks heeft gezegd en laat de aangeklaagde post staan.
- Piet is het niet eens met het besluit van de forumleiding en opent een topic over die vuile racisten die zomaar mogen zeggen dat ze vinden dat er teveel vreemdelingen zijn die voor veel problemen zorgen.
- De forumleiding bekijkt de zaak nog eens en komt opnieuw tot dezelfde conclusie dat Jan niets strafbaars heeft gezegd.
- Piet is echter heilig van zijn (on)gelijk overtuigd en laat het er niet bij zitten. Piet schrijft de forumleiding aan en begint te dreigen met gerechtelijke stappen indien de forumleiding die post van Jan niet weghaalt.
- De forumleiding is niet van die dreigementen gediend en ontzegt Piet, krachtens het forumreglement dat Piet bij zijn registratie heeft ondertekend, de verdere toegang tot het forum.

Dan is m.i. Piet terecht de toegang tot het forum ontzegd. Piet heeft trouwens niet alleen de forumleiding met gerechtelijke stappen bedreigd, maar Piet is ook nog eens direct tegen Jan gaan schelden, wat ook al tegen het forumreglement is.

Dat is bij benadering het verhaal zoals ik begrepen heb.

Kijk, Piet had om te beginnen al eens kunnen proberen om de uitspraak van Jan met gedegen argumenten te ontkrachten. Maar misschien zijn er helemaal geen gedegen argumenten te vinden, of misschien is Piet daar niet verbaal sterk genoeg voor. Pech voor Piet in dat geval.
En als Piet die na een paar keer bij de forumleiding geklaagd te hebben, evenwel besluit om gerechtelijke stappen te ondernemen, dan moet hij dat vooral doen. Dat is zijn goed recht als burger. Maar daar hoeft hij de forumleiding niet mee te gaan bedreigen. Als Piet slim geweest was, had hij daarover gewoon zijn mond gehouden tegen de forumleiding en had hij in alle stilte gewoon zijn klachten per email bij diverse instanties kenbaar kunnen maken.
Maar Piet weet waarschijnlijk zelf heel goed dat ook die instanties zullen oordelen dat alles binnen het wettelijk kader is gebleven, en dat Jan de mond niet gesnoerd kan worden, hoe graag Piet dat ook gezien zou hebben.
Piet is nu heel erg gefrustreerd want niet alleen kan hij met geen mogelijkheid de mening van Jan (laten) censuren, maar door zijn eigen, niet al te slimme gedrag is hem ook nog eens de toegang tot het forum ontzegd.

Arme Piet.
Oud 27 juni 2011, 11:08   #1340
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Ongetwijfeld

Er zijn inderdaad moslim-auteurs van wie ik weet dat ze radikale islamisten zijn, maar die erin geslaagd zijn om zich het imago van gematigde aan te meten Het leverde hem in de Westerse pers lovende kommentaren op : "een goede inleiding tot de islam voor de Westerse mens", die "de vooroordelen wegneemt". Zulke figuren teren op het gretige verlangen van Westerlingen naar geruststelling omtrent de dreiging van de islam.
http://koenraadelst.bharatvani.org/a...oorongel2.html
Er zijn hier op het forum zelfs Surinaamse hindu-fundamentalisten, een moslim die constant bezopen wartaal uitbrengt, evangelisch fundamentalisten (hij schaamt er zich wel voor, maar bon...), mensen die dagelijks last hebben van aliens, Vlamingen die zichzelf haten, Surinamers (weer) die vinden dat wij de zwarten moeten uitroeien omdat we van albino' afstammen...

Ik slaap nog altijd even goed.

Laatst gewijzigd door Another Jack : 27 juni 2011 om 11:09.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:44.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be