![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1321 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1322 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En voor de rest, geen idee. Schizofreen ben ik niet. Paranoïa zit er wel een tikje in. Geen overdreven fobieën noch manieën. Narcisme is me ook teveel werk. Maar ik kan me zeer moeilijk inleven in een ander persoon, noch kan het me eigenlijk veel schelen.
![]() |
#1323 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#1324 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#1325 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze heeft het net gelezen.
Haar reactie. Citaat:
![]() |
#1326 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is het hier plots een gratis psychoanalyze?
Ik heb meer voeling met machines dan met mensen
#1327 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1328 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1329 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#1330 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1331 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1332 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Een argument dat SDX ook kan gebruiken ter rechtvaardiging van wat jij “een wekenlange heksenjacht” noemt. Als 1 van je tegenstanders het doet gaat spreek je van “bloeddorst” maar je eigen gelijkaardige gedrag noem je “bezorgdheid voor het algemene welzijn van dit forum”. Hypocriet noem ik het, en daarmede bevestig je ook mijn originele stelling. |
|
![]() |
![]() |
#1333 |
Parlementslid
|
![]() Ahzo?
Hoe lang heb je "den dinges" niet achtervolgd en daarna "Aligator"? In bijna elke van je posts gericht aan 1 van die twee moest je toch maar even je vermoedens duidelijk maken dat dat de persoon achter die nicks dezelfde zou zijn als die achter "carlgustaaf". Een bloeddorstige obsessie lijkt me... |
![]() |
![]() |
#1334 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
#1335 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
#1336 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1337 | |
Parlementslid
|
![]() Voor jou mss. maar anderen zullen me daar wel mss in volgen.
Citaat:
Laatst gewijzigd door Rizzz : 27 november 2012 om 23:47. |
|
![]() |
![]() |
#1338 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De wens is de vader van de gedachte.
![]() |
![]() |
#1339 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mss. wel, mss. niet.
![]() |
![]() |
#1340 |
Banneling
|
![]() |
![]() |