![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Milieu Hier kunnen alle discussies woden gevoerd over milieu, kernenergie, klimaatswijziging, .... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1321 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Frankrijk en Engeland hebben vele honderden jaren proberen landjepik te doen van elkaar. Idem zo tussen Duitsland en Frankrijk. Nu is dit allemaal definitief opgelost. Buiten west-europa spreek ik me liever niet uit, daar heeft het systeem van 'het recht van de sterkste' jammer genoeg nog veel langer weten voort te woekeren. Met een zeer actueel voorbeeld van Rusland dat zijn buurland probeert te vernietigen.
Laatst gewijzigd door Pandareus : 12 maart 2023 om 19:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1322 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Werd de mening van de Nederlanders wél gevraagd toen Franstalige separatisten zich met geweld van Nederland afscheurden?
Werd naar de mening van de Congolezen gevraagd toen Pol II daar zijn slavenhandel opzette?
![]() |
#1323 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Als de vakbonden niet kunnen dicteren binnen en bedrijf zoals in China dan maken ze het kapot! Drie zelfstandige Delhaize-uitbaters reageren: “Al dagen zwartgemaakt en ik begrijp niet waarom” Het is duidelijk de stoottroepen de Vakbonden ( meestal links gestructureerd) werkt als de Wagner om hun doel te bereiken .... repressie, repressie steeds weer repressie. Geen wonder dat niets meer gesmeerd loopt in dit sjoemel merk België
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1324 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Doodt al die kwiebussen, en er blijft van uw staat niks maar dan ook niks meer over. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1325 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is exact hetzelfde zoals de Katholieke Kerk een "tool" is van God. Welnu, God bestaat niet. Het concept God is een nep concept. De Katholieke Kerk is een tool van iets dat niet bestaat. Met de overheid is dat exact hetzelfde: het zou een tool zijn die het nep concept "staat" implementeert, zoals de Kerk een tool zou zijn die de "organisatie van God" implementeert. De overheid is gewoon een organisatie op zich, die een concept van "staat" heeft uitgevonden als geloofsartikel om zichzelf een bestaansreden te geven in de ogen van haar vee. Maar zoals ik al zegde, mocht het concept staat bestaan, en men zou alle leden van de staat afmaken, dan zou die opnieuw ontstaan, want "het volk" zou weer dezelfde of een gelijkaardige implementatie willen van wat nooit verdwenen zou zijn, namelijk dat "staat" concept. In werkelijkheid gaan we allemaal opgelucht ademhalen als alle leden van de staat eraan zouden zijn he, en zeker niet "herbeginnen" zou ik denken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1326 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja ze moesten allemaal een hand opsteken,...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1327 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geens: "Het enige dat deze federale regering (Vivaldi) nog kan, is budgetten goedkeuren.". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1328 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1329 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1330 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1331 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1332 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Noem eens wat "grote staatslieden" op die slachtoffer waren van de gevolgen van hun eigen smeerlapperij.
![]() |
#1333 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Poetin is daar een fraai hedendaags voorbeeld van.
![]() |
#1334 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk, de grote spreidstand van onze huidige regimes is dat zij enerzijds beweren dat "alle macht uitgaat van de natie" en tevens vertellen dat mocht dat zo zijn, de maatschappij eraan is. NIKS belet een groep van mensen van zich te organiseren en afspraken te maken natuurlijk. In DAT geval zou het concept van "staat = volk" werken. Als het volk de overheid zelf is, ja, dan krijgen we die gelijkheid. Maar als een kleine kliek "aristocraten" de overheid uitmaakt en BEWEERT de staat te zijn die tegelijkertijd het volk, de natie zou zijn, dan is dat lulkoek he. Laatst gewijzigd door patrickve : 13 maart 2023 om 08:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1335 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Gisteren nog eens naar de 7de dag gekeken.
Ik zag een zeer ontspannen Tom Van Grieken. Hij kon in tegenstelling tot De Wever in Terzake deze week de typisch rechtse blafferige toon van arogantie die eigen ongelijk moet wegsteken, laten varen. Hij probeerde op een eerder vriendelijke manier te vergoelijken dat hij er zelf niet kon aan doen als winnaar uit de stikstofzever te komen. Zijn totale inhoudsloosheid op dat vlak (en later ook op het migratiethema) namen wij er maar voor lief bij. Wat een verschil met het rechtse rakkertje De Wever. Die zenuwachtig en snauwerig blaffend op de op voorhand toegestane vragen van de N-VA propaganda-zender antwoorde. Daar zat een geslagen hond die wist dat zich omkeren geen zin had. Hij had de slag verloren. Neen...dit is geen VB geloofsbeleidenis Maar een eigen mening uit twee TV praat-cafés die ik zag deze week.
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans) Geef nooit een boomerang aan idioten Laatst gewijzigd door De Rode Willem : 13 maart 2023 om 08:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1336 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1337 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1338 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1339 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
https://www.demorgen.be/politiek/hoe...oten~bf5663d7/ https://www.hln.be/binnenland/de-gro...oten~af5663d7/ Citaat:
![]() |
![]() |
#1340 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Persoonljik denk ik dat een educated guess wat uit de hand / verkeerd is gelopen.
De Wever wil de CD&V nu eenmaal terecht in de gracht rijden. Alleen moet ge daar wel een cunning en vrijwel onfeilbaar plan voor hebben. En het moet op een ongeval lijken en liefst nog dat ge het op de sossen of de liberalen kunt steken.... maar dat is dus een beetje mislukt. (eigenlijk doet hij beter niets en laat hij hen lekker verder kloten met asielzoekers, ) Een goede aanzet waarbij ge weet dat ze in het gegraven gat gaan springen is iets doen met de boeren/boerenbond. En zeker als je daarbij meteen ook een thema van groen kunt pieken, (het kunt afpakken om het ook meteen zo hard mogelijk af te zwaken.) De NVA heeft echter onderschat dat de boeren nog gerespecteerd worden vooral door de plattelanders. Toen die boerderij van de paters van Averbode op de rode lijst bleek te staan was het helemaal een verloren zaak. (en toen moest het verhaal van Vlaanderen nog op TV komen) |
![]() |
![]() |