![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#13541 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Péché?
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
#13542 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pech?
|
![]() |
![]() |
#13543 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pec?
|
![]() |
![]() |
#13544 |
Banneling
|
![]() Gij zit toch vol wrok en afgunst he gij.
Mag ik U vragen eens wat meer te lachen in 2017 en beroep te doen op de naastenliefde. Ik heb trouwens een nieuw trajectplan die mij sneller aan werk gaan helpen. Maar ik mag van mijn professionele begeleiding alleen nog maar vrijwiliigerswerk doen. Ik ga met dieren iets zoeken, omdat mensen mij in het verleden bijgeleerd hebben. Op een boerderij om 5h a 6h 's morgens koeienstront gaan scheppen ofzo, gratis... Dat mensen dan nog maar eens zeggen dat ik een tamzak of een hangmatter ben. |
![]() |
![]() |
#13545 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat heeft mij in mijn jeugdjaren recht geholpen en hard ontroerd. |
|
![]() |
![]() |
#13546 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13547 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#13548 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Schrijf ik Chinees dat jullie wat je niet begrijpt lukraak naar eigen believen invullen ofzo? Ik kan niet genoeg benadrukken hoe mateloos irritant dit is en één van de redenen waarom ik hier online zelfmoord probeerde plegen. |
|
![]() |
![]() |
#13549 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#13550 |
Banneling
|
![]() Neen Peche,
Het stoort mij dat men Jack hier buitensmijt voor een akkefietje, en u laat zitten nadat u hebt opgeroepen tot genocide en babymoord. Mocht u deze dingen in het publiek hebben gezegd, mocht u zich verantwoorden voor een rechtbank. Ik vind het goed dat u bezig bent met een traject en ik hoop dat het een traject is naar een goede, stabiele job waar ge ook uw ei in kwijt kunt. |
![]() |
![]() |
#13551 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#13552 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Lees mijn eerste post daaromtrent nog eens over. Ik heb misschien geen high tech diploma, maar jongens ik begin mij dood te ergeren aan het gros van de leden hier. Kunt ge nog bekakter of bekrompener tekeer gaan?????!!!!!!! |
|
![]() |
![]() |
#13553 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar maakt U geen zorgen, mijn online karikaturen gaan stilletjes aan uitdoven en dan kunnen jullie hier achterblijven als one big united family allemaal tegaarne zagen over de forumleden die anders dan jullie denken en nog overschieten. Tot er uiteindelijk niets meer overschiet. Ik heb mijn fouten, ja en hele erge zelfs. Maar ik erken ze en verander mijn wegen. Ik raad aan dat jullie dat ook eens proberen. Wijs de vinger terug naar jezelf, start met degenen in de spiegel en laat anderen eens the fuck met rust en in hun eigen waarde. Laatst gewijzigd door Peche : 1 februari 2017 om 11:39. |
|
![]() |
![]() |
#13554 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#13555 |
Banneling
|
![]() Jehova
Stoppen met op dit forum te komen Stoppen met drinken Stoppen met roken enz enz... |
![]() |
![]() |
#13556 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#13557 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar ik kan gvd geen draad openen zonder dat ie vervuild wordt en dan stopt het voor mijn part. |
|
![]() |
![]() |
#13558 |
Banneling
|
![]() Tzijn dan ook meestal attention whore draden he Peche....
|
![]() |
![]() |
#13559 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#13560 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb er ééntje geopend om te melden dat ik nog eens een poging ga doen om ideologie te laten varen. Is mij dat gelukt? Neen, niet honderd procent. Maar wel voor ruim over de helft en dat vind ik een mooie eerste stap. Ik ga niet meer in extremen springen, maar mijn extremen achtervolgen mij. DAT MAG.... Maar als ik in godsdienst en levensovertuiging mijn "overtuigingen" in perspectief wens te stellen, heb ik graag dat de bullshit vanuit K&K de boel daar niet komt infecteren. Het is al moeilijk genoeg om de massa terug naar de essentie te herleiden. ALLE topics worden hier gewoon gebruikt om off topic te gaan. DAT MAG en ik doe dat ook dikwijls. Maar als de TS het naar de essentie terug wenst te leiden, heb daar dan respect voor. |
|
![]() |