Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Discussie gesloten

Discussietools
Oud 1 februari 2017, 12:07   #13561
Another Jack
Banneling

Standaard

Om eerlijk te zijn, Peche.
Uw leven boeit mij totaal niet.
Another Jack is offline  
Oud 1 februari 2017, 12:17   #13562
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Om eerlijk te zijn, Peche.
Uw leven boeit mij totaal niet.
Dat hoeft ook niet.
Peche is offline  
Oud 1 februari 2017, 12:49   #13563
eno2
Banneling

Standaard

Ik wou dat er zo een tiental begrepen dat ze mijn uitingen en mijn leven volkomen links mogen laten liggen, dank u.
eno2 is offline  
Oud 1 februari 2017, 12:54   #13564
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Ik wou dat er zo een tiental begrepen dat ze mijn uitingen en mijn leven volkomen links mogen laten liggen, dank u.
Respect Eno, respect.
Peche is offline  
Oud 1 februari 2017, 12:55   #13565
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Schrijf 'n blog, en zorg ervoor dat niemand kan reageren, als al iemand interesse zou hebben in zielig zelfmedelijden en voortdurend falen.
SDX is offline  
Oud 1 februari 2017, 13:02   #13566
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Schrijf 'n blog, en zorg ervoor dat niemand kan reageren, als al iemand interesse zou hebben in zielig zelfmedelijden en voortdurend falen.
Spreek je mij hier ook aan?
Ik ben succesvol op mijn eigen unieke manier.

Ik faal alleen maar in verwachtingen van anderen. Niet in die van mijn naasten. Daar draait het toch om
Peche is offline  
Oud 1 februari 2017, 13:10   #13567
eno2
Banneling

Standaard

Altijd de mensen maar uitmaken voor aandachtshoer, maar ze niet links kunnen laten liggen, wat zeg ik, ze stalken, en dan nog dikwijls met abrasiviteiteit en abusiviteit. wees eens consequent en laat de zogenaamde aandachtshoer met rust.
eno2 is offline  
Oud 1 februari 2017, 13:19   #13568
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Aanstellers, op 'n forum is altijd interactie, dat is immers 't doel van 'n forum.

Zoals ik dus al zei, begin 'n blog en schakel reacties uit.
SDX is offline  
Oud 1 februari 2017, 13:23   #13569
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hoomer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Aanstellers, op 'n forum is altijd interactie, dat is immers 't doel van 'n forum.

't Zijn linksen, je moet die altijd gelijk geven anders worden ze ambetant.
Hoomer is offline  
Oud 1 februari 2017, 13:23   #13570
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:

Ik kan tegen reacties en een duw, dat heb ik tig bewezen.
Al wat ik vraag, beperk het tot K&K in plaats van andere topics ermee off topic te drijven. Ik heb dat in het verleden ook veel gedaan, maar ik zou nooit forumleden in alle draden achtervolgen om de draden waarin ze posten te vervuilen. Dat gebeurt hier nochtans al te dikwijls.
Peche is offline  
Oud 1 februari 2017, 13:32   #13571
eno2
Banneling

Standaard

Alle draden gaan off topic. Inderdaad ook met persoonlijke aanvallen.
eno2 is offline  
Oud 1 februari 2017, 13:37   #13572
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hoomer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Ik kan tegen reacties en een duw, dat heb ik tig bewezen.
Al wat ik vraag, beperk het tot K&K in plaats van andere topics ermee off topic te drijven. Ik heb dat in het verleden ook veel gedaan, maar ik zou nooit forumleden in alle draden achtervolgen om de draden waarin ze posten te vervuilen. Dat gebeurt hier nochtans al te dikwijls.
Heeft u het gevoel dat u achtervolgd wordt in de draden waaraan u deelneemt?

Niemand achtervolgd u hier hoor, mensen bekijken een draad en reageren niet meer niet minder, als veelposter verbaas je je eigen erover dat je reacties krijgt, dacht dat het nu net de bedoeling was op een forum als dit, respons te krijgen.
Hoomer is offline  
Oud 1 februari 2017, 13:48   #13573
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht

Niemand achtervolgd u hier hoor, mensen bekijken een draad en reageren niet meer niet minder, als veelposter verbaas je je eigen erover dat je reacties krijgt, dacht dat het nu net de bedoeling was op een forum als dit, respons te krijgen.
Dat is 't concept van 'n forum, misschien wordt dat niet goed begrepen. Je hebt geen invloed over hetgeen anderen posten of reageren op hetgeen zelf gepost wordt, je hebt ook geen invloed op wie er reageert op hetgeen je zelf schrijft of wat anderen schrijven in antwoord op je eigen schrijfsels.

Wie daar problemen mee heeft snapt 't concept van 'n forum niet, oftewel wil klein dictatorke spelen, daarom mijn raad over 'n blog zonder reacties welteverstaan. Niemand die kan tegenspreken of stalken.
SDX is offline  
Oud 1 februari 2017, 13:52   #13574
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Altijd de mensen maar uitmaken voor aandachtshoer, maar ze niet links kunnen laten liggen, wat zeg ik, ze stalken, en dan nog dikwijls met abrasiviteiteit en abusiviteit. wees eens consequent en laat de zogenaamde aandachtshoer met rust.
Elk topic kapen door het over Eno te laten gaan en dan zagen als ze je een aandachtshoer noemen. Wees eens consequent en speel niet de aandachtshoer als je geen aandacht wenst te krijgen.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline  
Oud 1 februari 2017, 14:04   #13575
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat is 't concept van 'n forum, misschien wordt dat niet goed begrepen. Je hebt geen invloed over hetgeen anderen posten of reageren op hetgeen zelf gepost wordt, je hebt ook geen invloed op wie er reageert op hetgeen je zelf schrijft of wat anderen schrijven in antwoord op je eigen schrijfsels.

Wie daar problemen mee heeft snapt 't concept van 'n forum niet, oftewel wil klein dictatorke spelen, daarom mijn raad over 'n blog zonder reacties welteverstaan. Niemand die kan tegenspreken of stalken.
Waarom moet de K&K bullshit telkens andere draden vervuilen dan?
Dat iedereen mag posten wat hem wilt klopt zeer zeker. Ik wil niemand dat ontnemen. Net zoals ik vrij ben een vraag te stellen.
Een vraag stellen is nog altijd geen dictator spelen.
Peche is offline  
Oud 1 februari 2017, 14:06   #13576
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht

Ik niet alleen, ook Bem.
Het kliekje had zelfs onderling afgesproken haar draden te bumpen om aan te tonen hoe zielig ze is gevolgd door een achtergrondkoor.
Ik onthoud mij van namen noemen, maar het is zo publiek dat de volgers van dit board wel weten wie ik bedoel.
Maarja, wie ben ik om te oordelen? Ik ben maar een reactie en wie daar niet tegen kan heeft een concept van een forum niet begrepen.
Peche is offline  
Oud 1 februari 2017, 14:12   #13577
Tavek
Banneling

Standaard

If you can't stand the heat, don't be in the kitchen.

Heel simpel: als je je als halve zool gedraagt, en idioterij post, zoals Bembem, eno2 en gij veelvuldig doet (zie bembem haar kindergeld/zwanger/14 graden kruipkot posts, uw genocide posts, eno2 zijn armoede posts...) dan moet ge ook maar kunnen verdragen dat mensen daar op reageren.

Wenst u dat niet, moet u niet posten.
Tavek is offline  
Oud 1 februari 2017, 14:20   #13578
Peche
Banneling

Standaard

Er zijn nochtans forumregels.

Citaat:
onderwerp in een verkeerd subforum posten
Als ik hier dus schrijf dat mijn lief evengoed freelancer kan zijn, hoef dat niet bovengehaald te worden in het topic over Jehova getuigen. Doe dat in het topic waar ik dat schrijf en je overschrijdt voor mijn part geen grens.
Ik overschrijd ook dikwijls grenzen, maar niet dagdagelijks op kap van andere forumleden he.

I can stand the heat, maar er is een grens wegens zelfrespect en zelfbehoud.
Niemand verlangt naar een paar ettertjes over de schouder die alles van andere topics samenvatten om een ander topic te bekladden. Doe dat in de topics waar het zich ter plaatse voordoet AUB.
Wil je dat niet doen? Evengoed. Ik ben geen dictator.
Peche is offline  
Oud 1 februari 2017, 14:21   #13579
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Ik niet alleen, ook Bem.
Het kliekje had zelfs onderling afgesproken haar draden te bumpen om aan te tonen hoe zielig ze is gevolgd door een achtergrondkoor.
Ik onthoud mij van namen noemen, maar het is zo publiek dat de volgers van dit board wel weten wie ik bedoel.
Maarja, wie ben ik om te oordelen? Ik ben maar een reactie en wie daar niet tegen kan heeft een concept van een forum niet begrepen.
Peche.
Draden worden aangemaakt met de bedoeling om reacties te krijgen, welke reacties er gaan komen heb je niet in de hand.
'n Draad bumpen om aan te tonen hoe zielig iemand is kan gewoon niet, degene die de draad opstart met heel haar/zijn zielig levensverhaal, toont aan hoe zielig zij/hij is. Dat snap je toch ook wel zeker als je even nadenkt?
Als je draden opstart over botten pikken, wat te doen om nooit meer hoeven werken, kinderen nemen om hogere uitkering te krijgen, ik heb bloed in m'n ontlasting meh ik ga toch niet naar de dokter mja (je gooit er nog 'n foto van je gebruikt toiietpapier tegenaan), hoe arm je wel niet bent, wat je allemaal in je leven meegemaakt hebt, je zoveelste 'fail'-ik ga stoppen met...etc etc...
Is toch vragen om aandacht, dan kan je niet lopen janken dat mensen je stalken. Denk toch eens 5 seconden na.

Btw dat 'dictatorke spelen' was niet aan jou gericht.
SDX is offline  
Oud 1 februari 2017, 14:25   #13580
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Peche.
Draden worden aangemaakt met de bedoeling om reacties te krijgen, welke reacties er gaan komen heb je niet in de hand.
'n Draad bumpen om aan te tonen hoe zielig iemand is kan gewoon niet, degene die de draad opstart met heel haar/zijn zielig levensverhaal, toont aan hoe zielig zij/hij is. Dat snap je toch ook wel zeker als je even nadenkt?
Als je draden opstart over botten pikken, wat te doen om nooit meer hoeven werken, kinderen nemen om hogere uitkering te krijgen, ik heb bloed in m'n ontlasting meh ik ga toch niet naar de dokter mja (je gooit er nog 'n foto van je gebruikt toiietpapier tegenaan), hoe arm je wel niet bent, wat je allemaal in je leven meegemaakt hebt, je zoveelste 'fail'-ik ga stoppen met...etc etc...
Is toch vragen om aandacht, dan kan je niet lopen janken dat mensen je stalken. Denk toch eens 5 seconden na.

Btw dat 'dictatorke spelen' was niet aan jou gericht.
Akkoord. Maar wat ik oprecht bedoel staat daar. Dat ik niet de beste in communicatie is, is reeds gebleken.
Mensen volgden mij dus echt overal om alles wat ik andere draden zei boven te halen.
Als ik nog maar in discussie met iemand ging wrongen mensen zich daar tussen om grat off topic te gaan en zever van hier daar boven te halen.
Waarom? Als dat de manier van discussie is geworden anno 2017 op politics, mij goed Ik pleit te verschillen.
Peche is offline  
Discussie gesloten

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:32.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be