![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#13561 |
Banneling
|
![]() Om eerlijk te zijn, Peche.
Uw leven boeit mij totaal niet. |
![]() |
![]() |
#13562 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13563 |
Banneling
|
![]() Ik wou dat er zo een tiental begrepen dat ze mijn uitingen en mijn leven volkomen links mogen laten liggen, dank u.
|
![]() |
![]() |
#13564 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13565 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Schrijf 'n blog, en zorg ervoor dat niemand kan reageren, als al iemand interesse zou hebben in zielig zelfmedelijden en voortdurend falen.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
#13566 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben succesvol op mijn eigen unieke manier. Ik faal alleen maar in verwachtingen van anderen. Niet in die van mijn naasten. Daar draait het toch om ![]() |
|
![]() |
![]() |
#13567 |
Banneling
|
![]() Altijd de mensen maar uitmaken voor aandachtshoer, maar ze niet links kunnen laten liggen, wat zeg ik, ze stalken, en dan nog dikwijls met abrasiviteiteit en abusiviteit. wees eens consequent en laat de zogenaamde aandachtshoer met rust.
|
![]() |
![]() |
#13568 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aanstellers, op 'n forum is altijd interactie, dat is immers 't doel van 'n forum.
Zoals ik dus al zei, begin 'n blog en schakel reacties uit.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
#13569 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13570 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Al wat ik vraag, beperk het tot K&K in plaats van andere topics ermee off topic te drijven. Ik heb dat in het verleden ook veel gedaan, maar ik zou nooit forumleden in alle draden achtervolgen om de draden waarin ze posten te vervuilen. Dat gebeurt hier nochtans al te dikwijls. |
|
![]() |
![]() |
#13571 |
Banneling
|
![]() Alle draden gaan off topic. Inderdaad ook met persoonlijke aanvallen.
|
![]() |
![]() |
#13572 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Niemand achtervolgd u hier hoor, mensen bekijken een draad en reageren niet meer niet minder, als veelposter verbaas je je eigen erover dat je reacties krijgt, dacht dat het nu net de bedoeling was op een forum als dit, respons te krijgen. |
|
![]() |
![]() |
#13573 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie daar problemen mee heeft snapt 't concept van 'n forum niet, oftewel wil klein dictatorke spelen, daarom mijn raad over 'n blog zonder reacties welteverstaan. Niemand die kan tegenspreken of stalken.
|
![]() |
![]() |
#13574 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Elk topic kapen door het over Eno te laten gaan en dan zagen als ze je een aandachtshoer noemen. Wees eens consequent en speel niet de aandachtshoer als je geen aandacht wenst te krijgen.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
#13575 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat iedereen mag posten wat hem wilt klopt zeer zeker. Ik wil niemand dat ontnemen. Net zoals ik vrij ben een vraag te stellen. Een vraag stellen is nog altijd geen dictator spelen. |
|
![]() |
![]() |
#13576 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het kliekje had zelfs onderling afgesproken haar draden te bumpen om aan te tonen hoe zielig ze is gevolgd door een achtergrondkoor. Ik onthoud mij van namen noemen, maar het is zo publiek dat de volgers van dit board wel weten wie ik bedoel. Maarja, wie ben ik om te oordelen? Ik ben maar een reactie en wie daar niet tegen kan heeft een concept van een forum niet begrepen. |
|
![]() |
![]() |
#13577 |
Banneling
|
![]() If you can't stand the heat, don't be in the kitchen.
Heel simpel: als je je als halve zool gedraagt, en idioterij post, zoals Bembem, eno2 en gij veelvuldig doet (zie bembem haar kindergeld/zwanger/14 graden kruipkot posts, uw genocide posts, eno2 zijn armoede posts...) dan moet ge ook maar kunnen verdragen dat mensen daar op reageren. Wenst u dat niet, moet u niet posten. |
![]() |
![]() |
#13578 | |
Banneling
|
![]() Er zijn nochtans forumregels.
Citaat:
Ik overschrijd ook dikwijls grenzen, maar niet dagdagelijks op kap van andere forumleden he. I can stand the heat, maar er is een grens wegens zelfrespect en zelfbehoud. Niemand verlangt naar een paar ettertjes over de schouder die alles van andere topics samenvatten om een ander topic te bekladden. Doe dat in de topics waar het zich ter plaatse voordoet AUB. Wil je dat niet doen? Evengoed. Ik ben geen dictator. |
|
![]() |
![]() |
#13579 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Draden worden aangemaakt met de bedoeling om reacties te krijgen, welke reacties er gaan komen heb je niet in de hand. 'n Draad bumpen om aan te tonen hoe zielig iemand is kan gewoon niet, degene die de draad opstart met heel haar/zijn zielig levensverhaal, toont aan hoe zielig zij/hij is. Dat snap je toch ook wel zeker als je even nadenkt? Als je draden opstart over botten pikken, wat te doen om nooit meer hoeven werken, kinderen nemen om hogere uitkering te krijgen, ik heb bloed in m'n ontlasting meh ik ga toch niet naar de dokter mja (je gooit er nog 'n foto van je gebruikt toiietpapier tegenaan), hoe arm je wel niet bent, wat je allemaal in je leven meegemaakt hebt, je zoveelste 'fail'-ik ga stoppen met...etc etc... Is toch vragen om aandacht, dan kan je niet lopen janken dat mensen je stalken. Denk toch eens 5 seconden na. Btw dat 'dictatorke spelen' was niet aan jou gericht.
|
![]() |
![]() |
#13580 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mensen volgden mij dus echt overal om alles wat ik andere draden zei boven te halen. Als ik nog maar in discussie met iemand ging wrongen mensen zich daar tussen om grat off topic te gaan en zever van hier daar boven te halen. Waarom? Als dat de manier van discussie is geworden anno 2017 op politics, mij goed Ik pleit te verschillen. |
|
![]() |