![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#1341 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben wel bereid over armoede (in nen draad die draait rond armoede)te praten over armoede En ja al de armoede is echt,wees daar maar zeker van Echte armoede heeft geen niveaus |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1342 |
Banneling
|
![]() Echt arm zijn is... in Nederland onmogelijk.
Iedereen kan daar een postadres krijgen en vervolgens een uitkering aan - vragen. Echt arm hoeven ze dus niet te zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1343 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1344 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1345 |
Banneling
|
![]() Echt arm zijn is...
Anderhalve keer meer afbetalingen hebben dan inkomen, zoals het gemiddelde Amerikaanse gezin. (bron:Jo Stiglitz, "Vrije Val" p85) Maar misschien zijn dit eerder "marginale rijke tisten, ginder, in the American Dream? Laatst gewijzigd door eno2 : 8 september 2010 om 10:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1346 |
Minister-President
|
![]() Het probleem met die American Dream is wakker worden.
![]() |
#1347 |
Banneling
|
![]() De VS Amerikaan is enorm naïef, deze naïviteit komt voort uit:
§ Gebrek aan cultuur. § Geen ideologie maar enkel het dienen van belangen voor elite en jetset. § Geen filosofie. § Gebrek aan morele en ethische waarden. § Vreemde taal analfabetisme van 99% van de inwoners, daardoor wordt manipulatie veel gemakkelijker. § Te veel eenzijdige informatie van propaganda machines. § Te weinig communicatie, dit door enorm groot land. § Eenzijdige informatie in scholen. § Superioriteitsgevoel door gebrek aan wereldkennis, vreemde taalkennis, cultuurkennis, daardoor natie en vlag aanbidding. § 80% van de VS inwoners komen nooit uit hun staat, laat staan uit de VS, daardoor eenzijdige indrukken. § De religie problematiek heeft zich kunstmatig ontwikkeld. § De VS is de wieg van het neoliberalisme, het marktfundamentalisme en van de libertariers. http://www.youtube.com/watch?v=Hp4iI59BfpQ http://www.youtube.com/watch?v=7yoNS...eature=related Om de VS te kunnen begrijpen moeten wij in de eerste plaats haar verleden kennen: Vergeet nooit dat de blanke roots van de VS voor een heel groot deel in Europa liggen. Vergeet ook niet dat de VS opgebouwd zijn door onze onderste lagen van de Europese bevolking, die in de loop van de vorige eeuwen naar ginder getrokken zijn op zoek naar een nieuw leven. Vraag je af wie hier "Europa" verliet, juist, gelukszoekers, avonturiers, schurken, opportunisten, boeven, verstotelingen. Door hun gebrek aan wereldcultuurkennis hebben ze andere culturen nog steeds niet begrepen, ze zijn nog steeds teveel met zichzelf bezig, dit doordat hun samenleving volledig op het individu zelf gebaseerd is, eng denkendheid dus. Vergeet nooit dat honderden Indianenculturen voor hen geen mensen waren maar dieren, de genocide op deze 60 miljoen mensen was de grootste uitroeiing en genocide die ooit op onze planeet plaats had, groter dan de genocide op de Joden (8 miljoen) en op de Russen (21 miljoen) Je ziet duidelijk het resultaat, een natie van geweld en zonder diepgang steeds op zoek naar "a smoking gun" om hun frustratie weg te kunnen werken, kwaad op hun moederlanden, kwaad op hun verleden. De VS is een volk zonder bagage, zonder ziel, zonder cultuur en normen, zonder waarden en respect, het zijn en blijven cowboys, de vinger aan de trekker en de vuist gebald, bekrompen en achterdochtig. (USA= United States of Aggression) God bless our world from crazy America! |
![]() |
![]() |
![]() |
#1348 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
veel uit geleerd over Corse, weinig over 'de Amerikanen' Laatst gewijzigd door Anna List : 8 september 2010 om 10:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1349 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1350 |
Banneling
|
![]() [quote=Anna List;4970991]dit moet zo ongeveer de DOMSTE post zijn die ik hier al las, niet meer dan een opeenstapeling van veralgemeningen en vooroordelen.
Het is dan ook de DOMSTE post, het is daarom ook V.S. post uiteraard. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1351 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1352 |
Banneling
|
met tranen in de ogen staan kijken naar de sportauto en de oldtimerscollectie in de garage van een sociale woning die een marginale rijke tist probleemloos eeuwig mag blijven bezetten (vanwege de zo geroemde sociale mix), terwijl je zelf al VIJF JAAR tevoet op een wachtlijst mag blijven staan trappelen. Ik kan helaas wél niet garanderen dat deze heldere zin voor mijn routineuze detractoren ook maar enigzins verstaanbaar is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1353 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=corse;4971055]
Citaat:
CALIFORNIA The Governor of California is jogging with his dog along a nature trail. A coyote jumps out, bites the Governor and attacks his dog. 1. The Governor starts to intervene, but reflects upon the movie "Bambi" and then realizes he should stop; the coyote is only doing what is natural. 2. He calls animal control. Animal Control captures coyote and bills the State $2000 testing it for diseases and $5000 for relocating it. 3. He calls a veterinarian. The vet collects the dead dog and bills the State $2500 testing it for diseases. 4. The Governor goes to hospital and spends $35,000 getting checked for diseases from the coyote and on getting his bite wound bandaged. 5. The running trail gets shut down for 6 months while Fish & Game conducts a $1,000,000 survey to make sure the area is free of dangerous animals. 6. The Governor spends $500,000 in state funds implementing a "Coyote Awareness" program for residents of the area. 7. The State Legislature spends $20 million to study how to better treat rabies and how to permanently eradicate the disease throughout the world. 8. The Governor's security agent is fired for not stopping the attack somehow and for letting the Governor attempt to intervene. 9. Additional cost to State of California: $125,000 to hire and train a new security agent with additional special training re: the nature of coyotes. 10. PETA protests the coyote's relocation and files suit against the State. ARIZONA The Governor of Arizona is jogging with her dog along a nature trail. A Coyote jumps out and attacks her dog. 1. The Governor shoots the coyote with her State-issued pistol and keeps jogging. The Governor has spent $0.35 on a .380 hollow point cartridge. 2. The Buzzards eat the dead coyote. And that's why California is broke. ![]()
![]() |
![]() |
#1354 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#1355 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1356 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Let wel dat ik van niemand van mijn detractoren verwacht dat ze ook maar een begin van begrip kunnen opbrengen bij lektuur van bovenstaande gefiorituurde zinswending, en dus verwacht ik van hen ook geen reactie. Laatst gewijzigd door eno2 : 9 september 2010 om 15:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1357 |
Banneling
|
![]() Dat is raar, als je
"echt arm zijn is..." googlet, dan krijg je de ene keer 13,5 miljoen hits en de andere keer maar 800duizend, maar in beide gevallen sta ik nummer één... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1358 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Echt arm zijn kan men nooit worden,maar arm zijn zoals bepaalde forummers hier daarintegen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1359 |
Banneling
|
het niet meer weten voor wat betreft het eten Ook al de rest is een dagelijkse pest Maar des armes' detractoren hebben daarnaar geen oren Zij staan altijd gereed om te krijten: eigen schuld, dikke bult. Detractoren zijn erg wreed. Ach, laat ze maar schijten. Armen hebben veel geduld en kunnen arrogante rijke heren eeuwigdurend negeren. Met mijn nog welgemeender verontschuldigingen voor al de stijlfouten en de onnavolgbare interpunctie. Laatst gewijzigd door eno2 : 11 september 2010 om 10:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1360 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Arm van geest zijn meestal mensen met dure woorden
|
![]() |
![]() |