![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1341 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 27 juni 2011 om 15:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1342 | |
|
![]() Citaat:
Ge kunt niet elke verdachte van elke misdaad gevangen zetten tot zijn proces. Daarvoor moet ge honderd gevangenissen bijbouwen.
![]() |
![]() |
#1343 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Piet heeft wel wat beters te doen ![]()
![]() |
![]() |
#1344 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik heb Piet Wisord niet op het geven van zinnige argumenten kunnen betrappen. D.w.z. niet in de topics die ik volgde. Wel heb ik hem heel vaak offtopic zien gaan, een hele hoop smileys zien posten, persoonlijk getinte teksten tegen zijn opponenten spuien, en verder wat teksten zien posten die regelrecht uit het huis-aan-huis blaadje van de PvdA leken te komen en waarvan de strekking eenvoudig samen te vatten was als "het kapitalisme is de wortel van alle kwaad", ongeacht welke zaak of welk probleem bedicussiëerd werd. Zelfs op een hele eenvoudige vraag wat de naam van dat zogenaamde "eigen volk eerst"-domein in Limburg was, kon of wilde hij geen antwoord geven, terwijl hij er wel speciaal een heel topic over begon. Dan moet je het niet raar vinden dat mensen zo iemand na verloop van tijd straal negeren.
![]() |
![]() |
#1345 | |
|
![]() Citaat:
Ik kan een troll (de post, en de poster) van km's ver herkennen, dus spaar u de moeite ![]()
![]() |
![]() |
#1346 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1347 | |
|
![]() Citaat:
Owja, vind je haar ook niet dom onze Sanne? Ze zegt dat ze een ghimaar tot de kuiten draagt en een paar regels verder spreekt ze van 'spoken met blauwe ogen'. Ze maakt zichzelf ferm belachelijk. Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 27 juni 2011 om 19:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1348 |
Minister
|
![]() Inhoudelijk en zakelijk reageren is er bij jou niet bij, zo te zien. Je lijkt je er liever gemakkelijk en goedkoop met insinuaties over een trol vanaf te maken. Jammer vind ik dat Wis, heel jammer.
![]() |
#1349 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1350 | |||
|
![]() Ze spreekt over de jihadis in de Brusselse straten. Net zoals onze Vlaamse hind fraihi (een zeer slechte moslima) dat destijds ook deed
Hind Fraihi undercover in Molenbeek http://www.dutch.faithfreedom.org/fo...asc&highlight= Nogmaals Hind op youtube http://www.youtube.com/watch?v=VYDuSptRR00 en een van amerongen. Toenemende radicalisering bij Belgisch-Marokkaanse moslims http://brabosh.com/2009/06/15/groeiende-radicalisering/ Citaat:
Citaat:
Sanne: "Een jaar geleden heb ik de Islam verlaten, omdat ik de lelijkheid van dit geloof niet langer kon negeren" Ze kunnen immers zelf we lezen. Sanne is trouwens iemand die de koran helemaal van buiten kent. Zij was zelfs islamlerares. Tevens zijn het ook moedige mensen die ondanks de druk (want in het beste geval verliezen zij familie en vrienden als ze het naar buiten brengen) toch doorzetten (velen houden het omwille van de druk, verlies en familie en vrienden, liever voor zichzelf en spelen vanaf dan voor de buitenwereld maar moslim/a). Citaat:
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 27 juni 2011 om 21:25. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#1351 | |
|
![]() Citaat:
Maar op een troll reageer ik inderdaad niet inhoudelijk. Dat is ook niet de bedoeling van de troll. De bedoeling is iemand kwaad te krijgen, vandaar dat ik u die goede raad geef. Zal niet lukken, dus bespaart u het typwerk ![]()
![]() |
![]() |
#1352 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Volgens mij zie je spoken als je echt denkt dat ik er op uit zou zijn om je kwaad te krijgen. Daar win ik toch niets mee? Maar als dit soort insinuaties en nauwelijks verholen beschuldigingen jouw modus operandi is, laat dan maar. Dan weet ik genoeg om jou in het vervolg gewoon links te laten liggen.
![]() |
![]() |
#1353 | |
|
![]() Citaat:
Op normale vragen zonder verdoken beledigingen zal ik altijd inhoudelijk proberen reageren. Op andere zoals deze waarover we nu spreken niet vanzelfsprekend.
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein) Laatst gewijzigd door Alboreto : 28 juni 2011 om 05:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1354 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat lijkt op dwang, en helemaal niet op het maken van een keuze,u kunt voor uzelf spreken maar zeker niet voor andere moslims, die oprecht geloofden maar tot andere inzichten kwamen. Sommigen zijn wat kritischer dan u hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1355 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
50/50? Anders mag je hier alles zeggen, wat je wil en dan beweren dat je niet meende wat je meende. Laatst gewijzigd door QuasiX : 28 juni 2011 om 12:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1356 | |
Minister
|
![]() Fijn dat je het hier in elk geval mee eens bent.
Citaat:
Ik reageerde zakelijk en inhoudelijk op een opmerking van jou. Daarop reageer jij dan met deze post waarin je jezelf herhaalt, en, wat frappant is als we jouw opmerking over "verdoken beledigingen" even in gedachten houden, waarin jij, als eerste en zonder reden, met een verdoken belediging aan mijn adres komt door mij "Sus" te noemen. Naar ik heb begrepen is dat iemand die gebannen is. Niet bepaald netjes van je. Vervolgens reageer ik opnieuw zakelijk en inhoudelijk op jouw bericht en probeer ik middels een lange uitleg mijn standpunt en visie te verduidelijken. Daarbij sta ik mezelf toe, analoog aan jouw "Sus", om je met "Wis", een andere banneling, aan te spreken, in de hoop dat je doorkrijgt dat zoiets onkies is. Jij hebt dat blijkbaar niet door, en gaat, bewust of onbewust, onverdroten daarmee door. Verder pluk je twee korte citaten uit mijn lange, zakelijke en inhoudelijke betoog, waardoor de samenhang verdwijnt. Ik zeg je dat in mijn reactie, en geef n.a.v. jouw opmerking over "negeren" vervolgens mijn visie weer over de discussietechnieken van de gebannen Wisord, en waarom ik denk dat hij genegeerd werd. Opnieuw geen inhoudelijke reactie van jouw kant, enkel een insinuatie dat ik een trol zou zijn. Ik betreur dat en zeg je dat vervolgens ook. Het enige wat jij vervolgens doet, is opnieuw insinueren dat ik een trol zou zijn, waarbij je ditmaal een stapje verder gaat door te stellen dat ik er op uit zou zijn je kwaad te krijgen. Maar nog altijd geen inhoudelijke reactie van je. Wederom doe ik mijn best om daar dan nog inhoudelijk op te reageren, door je een vraag te stellen o.a., en vervolgens kom jij met de post waarop ik nu reageer. Wie is hier nu de werkelijke trol, Alboreto? Wie begint hier sneren en al of niet verdoken beledigingen uit te delen? Wie reageert er nauwelijks ontopic en wie doet er hier zijn best om de discussie te laten ontsporen? Wie geeft er hier blijk van een enorme vooringenomenheid? Vooral dat laatste vind ik bijzonder interessant in een discussie die over racisme, discriminatie en dergelijke zaken gaat. Door jouw gedrag probeer jij bij voorbaat al mensen van de discussie uit te sluiten, o.a. door de discussie te vergiftigen met onredelijke aantijgingen en insinuaties aan het adres van je discussiepartner. Jij kleeft mensen zonder meer een label op terwijl daar geen enkele aanleiding toe is. Je bent kortom in hetzelfde bedje ziek als de zogenaamde "racisten" die je bestrijdt. En met deze woorden verlaat ik de discussie. Indien je alsnog bereid bent om een inhoudelijke discussie te voeren, dan lees ik het wel.
![]() |
![]() |
#1357 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Intermediair, tot we terug een rechtspraak hebben, de rechtspraak van Lantjes. Van holenmensen-mentaliteit durf ik niet meer spreken, daar krijg ik een knip en een waarschuwing voor. Laatst gewijzigd door eno2 : 28 juni 2011 om 14:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1358 |
|
![]() Eindelijk
![]()
![]() |
#1359 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() En zo is een passend einde gekomen aan een wat in principe een boeiende topic over vrije meningsuiting had kunnen wezen.
Begin eerst met de discussies te vertragen door steeds maar weer dezelfde vragen te stellen, linken te eisen, stellingen uit de context te rukken. Blijf wél eisen dat de tegenstander inhoudelijke argumenten aandraagt. Volstaat dit niet langer? Geen probleem. Catalogiseer je politieke opponent als zijnde een haatzaaier, racist, islamofoob - of wat dan ook - om hen de mond te snoeren. Blijf wél eisen dat de tegenstander inhoudelijke argumenten aandraagt. Nog steeds geen resultaat? Geen probleem. Schakel over op het laatste redmiddel en beschouw hen als een trol. Blijf wél eisen dat de tegenstander inhoudelijke argumenten aandraagt. Wees vervolgens verheugd over het feit dat de politieke opponent de topic uit arren moede maar verlaat. Na deze eclatante overwinning te hebben gevierd, ga dan op zoek naar een andere topic alwaar eveneens niet-welgevallige meningen worden verkondigd en begin van voor af aan.
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 29 juni 2011 om 08:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1360 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |