![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1341 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
2.Dat is hij, maar geen OPEC olieboot. Trump heeft een punt dat de nationale olie industrie wordt gedwarsboomd door regelgeving. Dit terwijl Amerika olie uit de OPEC importeert-landen die geen regelgeving kennen omtrent milieu-, waarom niet alles zelf oppompen. Hier heeft hij een punt. Qua klimaat maakt het geen donder uit. Toch zie ik Trump ook vol inzetten op batterijen, nml. stel je voor 'op de hoogte van Elon Musk staan' of nog hoger door met Musks spelltje mee te gaan. Elon Musk is ter herhaling het toppunt van een ego tripper, dunkt me. Ik zie het ervan komen; geld vrijmaken voor Mars space ships met de naam Trump erop. 3. Wel eens gehoord van de huidige rellen bij de North Dakota pipeline - niet op MSM - en dat een top fracker het cabinet van Hillary zou samenstellen; maakt geen donder uit dus. Alleen worden de democraten opeens 'groenen' nu het niet meer hun president is. Laatst gewijzigd door Frankenstein : 18 december 2016 om 01:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1342 |
Banneling
|
![]() You can't be serious. De belangrijke climate change akkoorden zijn met en door Obama bereikt, Clinton zou dat verder zetten, Trump gaat dat blokkeren en/of opblazen.
Laatst gewijzigd door eno2 : 18 december 2016 om 01:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1343 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
#Correctie: wat betekent bereikt... China is 1 grote roetwolk. Een akkoord is leuk en aardig; het is de techniek die de doorslag moet geven. Mensen gaan nu eenmaal voor beter en goedkoper. Laatst gewijzigd door Frankenstein : 18 december 2016 om 01:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1344 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
He also called it Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1345 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vwala, 't is nu officieel, let the butthurt flow, snowflakes.
It’s Official: Trump Wins Electoral College Vote, Propaganda Campaign Portraying Him as an Instrument of Moscow has Failed Citaat:
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1346 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1347 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door daiwa : 20 december 2016 om 00:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1348 | ||
Banneling
|
![]() Faithless elector:
Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1349 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En na de aanslagen van vandaag zal hij zich nog meer anti islam opstellen. Laatst gewijzigd door daiwa : 20 december 2016 om 01:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1350 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Voor de rest hoop ik dat hij selfdestruct. Dat zie ik trouwens helemaal zitten. Weet je ik heb al 8 jaar bloed en tranen gezweet met Bush jr. en met zijn sympathieke sycophant Antoon hier op forum. En dan 8 jaar kunnen uitblazen met Obama. Ik wil nu weer geen 8 jaar gewatherboard worden door zo'n halve gare millionaire megalomaan en zijn forumvriendjes. . Laatst gewijzigd door eno2 : 20 december 2016 om 01:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1351 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() lol, Trump verliest 2 kiesmannen, Hillary 5.
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#1352 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1353 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1354 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is lelijk van me maar:
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1355 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De nieuwe wereldorde van Trump jaagt het IMF de stuipen op het lijf.
https://www.bloomberg.com/news/artic...nd-world-order |
![]() |
![]() |
![]() |
#1356 |
Banneling
|
![]() Trump met zijn toekomstig top-adviseur binnenlandse zaken :
![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 30 december 2016 om 13:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1357 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Exactly my thought. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1358 |
Banneling
|
![]() Hij zal nog wel eens twee kiestanden verliezen ook. Laatst gewijzigd door eno2 : 11 januari 2017 om 00:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1359 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Over 20 jaar en verder zal men verbijsterd naar dit tijdvak kijken. Net voor de klimaatwijziging ernstige gevolgen begon te krijgen koos de machtigste natie ter wereld voor een staatshoofd die daarvoor de kop in het zand stak.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1360 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het electoral committee. |
|
![]() |
![]() |