Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 2 december 2009, 21:52   #13661
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Akufen Bekijk bericht
Als we die "logica" volgen, moeten we aannemen dat mensen binnenin de toren op de bovenste verdiepingen aan stukken gereten werden, tientallen verdiepingen (binnenin de toren) via de trappen naar beneden werden geblazen, vervolgens dat enkel open raam vonden, om dan terug op te stijgen om ergens op een gebouw te landen.

Ik vind het straf dat gij beweert perfect te kunnen voorspellen wat er met de onderdelen van een puinwolk van die omvang allemaal gebeurd.
Dat is dus inclusief de lichamen van de mensen.

Dat kan zelfs een doorsnee supercomputer niet, maar de believers dus wel.

Faut le faire.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 december 2009, 23:24   #13662
atmosphere
Secretaris-Generaal VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 20.296
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Big Slick Bekijk bericht
Een andere interessante vasstellling, waar ik ook al eerder zonder succes vragen heb over gesteld.
Wat betreft die holes van 20 meter, ze waren zelfs dieper.

Ik sprak over kleine 'spleten' in het puin.
atmosphere is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 2 december 2009, 23:31   #13663
atmosphere
Secretaris-Generaal VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 20.296
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Tot waar mijn beste,de kelder ...
Nee toch....
Los door al die betonnen vloeren heen ,en nog sneller zelfs dan de rest van de toren die instortte....

Inderdaad !! Het is duidelijk dat de instorting binnenin de torens (maar niet in het centrum , niet de core columns van het onderste deel) voorop liep !!

Zie de restanten van de torens , deze tonen dat de instorting langs binne verliep . Ook het naar binnen buigen van d eperimete rcolumns duiden daar op .

Ik verzin dit niet zo maar , Er is genoeg materiaal dat het aantoont .
atmosphere is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 2 december 2009, 23:43   #13664
atmosphere
Secretaris-Generaal VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 20.296
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Big Slick Bekijk bericht
U merkt het dus ook.
Zoals ik al zei, ze willen niet praten over bepaalde dingen.
Net hetzelfde heb ik met hem ondervonden toen ik de staat van de lichamen wilde bespreken.
Eerst geeft atmosphere volmondig toe dat bij een instorting lichamen eerder verpletterd zullen worden en dat bij een explosie de lichamen uit elkaar gereten worden.
Dit was dus vòòr ik de staat van de lichamen had beschreven.
En wat doet hij?
N�* dat ik enkele voorbeelden heb gegeven van de staat waarin bepaalde lichamen zich bevonden, (1vb. waar van één persoon meer dan 200 stukjes zijn terug gevonden) stelt hij eerst mij post in twijfel door naar bronnen te vragen, en dan wanneer ik de bronnen heb gegeven en dus geen kant meer uit kan, zegt hij plots dat hij het niet abnormaal vindt dat lichamen in honderden stukken zijn uiteengereten.
Trouwens, ik blijf erbij, de staat van de lichamen van de slachtoffers uit het WTC is één van de duidelijkste aanwijzingen dat er explosieven zijn gebruikt.

Wat suggereert u hier nu precies ?? Dat de mensen zelf door explosieven zijn opgeblazen ?? Hadden ze allemaal bommen onderaan hun bureau stoel geplakt zitten ofzo ?

Wat u zich niet realiseert is de hoeveelheid energie die bij de instortingen vrij is gekomen . Dat is veeeeel meer dan de hoeveelheid energie die explosieven zouden vrijmaken bij een controlled demolition . dit is overigens zeer eenvoudig met berekening aan te tonen .

Dat de lichamen in kleine stukjes uit elkaar spatte is volkomen logisch.

Wat gebeurd er met een appel wanneer je er een 10 kilo halterschijf van 5 meter hoogte op laat vallen? Is de appel daarna alleen maar plat geworden ?? no way , die vliegt in honderden stukken uit elkaar !
atmosphere is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2009, 00:20   #13665
Akufen
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 26 augustus 2006
Berichten: 2.872
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Ik vind het straf dat gij beweert perfect te kunnen voorspellen wat er met de onderdelen van een puinwolk van die omvang allemaal gebeurd.
Dat is dus inclusief de lichamen van de mensen.
Ik maak nergens beweringen. Mijn post is net een overzicht van jullie beweringen.

Ik wacht trouwens nog op een antwoord over de temperatuur van die exothermische reactie, al een idee ondertussen?
Akufen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2009, 00:22   #13666
Big Slick
Provinciaal Gedeputeerde
 
Big Slick's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 februari 2008
Berichten: 911
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Wat suggereert u hier nu precies ?? Dat de mensen zelf door explosieven zijn opgeblazen ?? Hadden ze allemaal bommen onderaan hun bureau stoel geplakt zitten ofzo ?
is dit een poging tot humor, of wat?
Ik had graag een ernstig debat gevoerd over de staat waarin de lichamen zijn teruggevonden.

Citaat:
Wat gebeurd er met een appel wanneer je er een 10 kilo halterschijf van 5 meter hoogte op laat vallen? Is de appel daarna alleen maar plat geworden ?? no way , die vliegt in honderden stukken uit elkaar !

Dus dit is uw manier om de gehele zaak gewoon weg te redeneren. Sterk!
U vergelijkt een mensenlichaam (botten,vlees, vocht) met een appel....... tja, dan houd het op zeker.
En dan zet je het nog in't vet gedrukt ook.
Wat een zielig clubje zijn jullie eigenlijk, zeg.
Wanneer iemand de branden vergelijkt met andere branden in andere gebouwen, dan mag dat niet van jullie, want "het zijn verschillende gebouwen".
En dan kom jij hier aanzetten met zulk een suffe vergelijking.
Weet je, ik zal het maar opvatten als dat ook jij, net als de rest, gewoon geen zinnige verklaring heeft voor:
a)de hoogste abnormale staat van de lichamen (lichaamsdelen), inachtnemend dat het een gewone zwaartekracht gedreven instorting was.
b) het feit dat van zoveel slachtoffers niets is teruggevonden!(bijna de helft)

Laatst gewijzigd door Big Slick : 3 december 2009 om 00:24.
Big Slick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2009, 00:52   #13667
Infowarrior
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 21 maart 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 2.121
Standaard

Tien (halfgebluste) verdiepingen die door 80 intacte (dooreengeschudde weliswaar) verdiepingen vallen aan Free fall speed en dan nog eens een krater van 20 meter diep veroorzaken met plassen gesmolten en/of gloeiend metaal (ook na dagen, weken) ???

Nee!! Ik koop het niet vanwege te onwaarschijnlijk.
Infowarrior is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2009, 01:04   #13668
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Big Slick Bekijk bericht
U merkt het dus ookZoals ik al zei, ze willen niet praten over bepaalde dingen.
Ja,inderdaad,het is hun strategie overigens....

Wij moeten alles,letterlijk alles kunnen bewijzen met onverdachte bronnen...

Ieder woord moet haast op een goudschaaltje worden afgewogen alvorens het neergeschreven wordt...

En als ze klem zitten negeren ze vrolijk nét dat gedeelte...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Big Slick Bekijk bericht
Eerst geeft atmosphere volmondig toe dat bij een instorting lichamen eerder verpletterd zullen worden en dat bij een explosie de lichamen uit elkaar gereten worden.
Dit was dus vòòr ik de staat van de lichamen had beschreven.
En wat doet hij?
N�* dat ik enkele voorbeelden heb gegeven van de staat waarin bepaalde lichamen zich bevonden, (1vb. waar van één persoon meer dan 200 stukjes zijn terug gevonden) stelt hij eerst mij post in twijfel door naar bronnen te vragen, en dan wanneer ik de bronnen heb gegeven en dus geen kant meer uit kan, zegt hij plots dat hij het niet abnormaal vindt dat lichamen in honderden stukken zijn uiteengereten.
Trouwens, ik blijf erbij, de staat van de lichamen van de slachtoffers uit het WTC is één van de duidelijkste aanwijzingen dat er explosieven zijn gebruikt.
Wetenschappers die onderzoek hebben gedaan naar het feit dat er destijds zo enorm véél betonstof tijdens de collapse van de torens was vrijgekomen waren verbaasd dat het ten eerste een indrukwekkende hoeveelheid bleek te bedragen ,en ten tweede voor een héél groot deel uit uiterst fijne deeltjes bleek te bestaan van 30 tot 60 micron......

Letterlijk verpulverd,en beton heeft niet de neiging om te verpulveren...

Beton wordt alléén in zulke kleine microscopische deeltjes verpulverd bij gebruik van explosieven....

En wéét U waaraan ik mij erger....

Dit hier.....

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Er zal dus ook brandend materiaal onderin de kelders beland zijn ,
Dit veroorzaakt vervolgens brand in de geghele puinhoop waarin zich vele brandbare materialen bevinden. Er brak simpelweg brand uit in die stapel puin ! direct na instorting van de torens
Een héél gebouw komt met een smak neer .....
Een opeenstapeling van duizenden tonnen staal én beton...
En direkt na de instorting brak volgens meneer brand uit....

En helemaal onderin nog wel....

Laatst gewijzigd door Svennies : 3 december 2009 om 01:05.
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2009, 01:48   #13669
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Ik vind het straf dat gij beweert perfect te kunnen voorspellen wat er met de onderdelen van een puinwolk van die omvang allemaal gebeurd.Dat is dus inclusief de lichamen van de mensen.

Dat kan zelfs een doorsnee supercomputer niet, maar de believers dus wel.
Faut le faire.
Wij niet mijn beste, Uw grote vriend uit Uw eigen kamp echter wel...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Inderdaad !! Het is duidelijk dat de instorting binnenin de torens (maar niet in het centrum , niet de core columns van het onderste deel) voorop liep !!

Zie de restanten van de torens , deze tonen dat de instorting langs binne verliep . Ook het naar binnen buigen van d eperimete rcolumns duiden daar op .

Ik verzin dit niet zo maar , Er is genoeg materiaal dat het aantoont .
Blijkbaar heeft die wél een supercomputer die zelfs de beelden van de instorting kan analyseren tot binnen de toren zélf....

Laatst gewijzigd door Svennies : 3 december 2009 om 01:49.
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2009, 01:54   #13670
Big Slick
Provinciaal Gedeputeerde
 
Big Slick's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 februari 2008
Berichten: 911
Standaard

Beelden zeggen zoveel meer dan woorden.
http://www.youtube.com/watch?v=qFyy4...eature=related
Ik post dit clipje voornamelijk voor z'n laatste 20 seconden.
Kijk (en hoor) vanaf 6.51. Geen explosies?? My ass!
Eerst die doffe knal waarvan de man met zonnebril opschrikt.
Dan de zeer snelle synchrone neergang van de gebouw, vergezeld van de bang bang bangs.....(it sounded like gunfire).
Ik kan niet begrijpen hoe iemand met een normaal observatievermogen, gewoon een stel ogen waaraan niets mankeert, dit tafereel kan gadeslaan en geloven dat dit de manier is waarop dat gebouw zou neerkomen, mocht het een natuurlijke instorting zijn geweest.
Big Slick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2009, 02:36   #13671
atmosphere
Secretaris-Generaal VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 20.296
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Big Slick Bekijk bericht
is dit een poging tot humor, of wat?
Ik had graag een ernstig debat gevoerd over de staat waarin de lichamen zijn teruggevonden.
Dat zou ik ook graag doen , maar het is mij volslagen onduidelijk hoe springladingen verantwoordelijk kunnen zijn .

Citaat:
Dus dit is uw manier om de gehele zaak gewoon weg te redeneren. Sterk!
U vergelijkt een mensenlichaam (botten,vlees, vocht) met een appel....... tja, dan houd het op zeker.
En dan zet je het nog in't vet gedrukt ook.
Wat een zielig clubje zijn jullie eigenlijk, zeg.
Wanneer iemand de branden vergelijkt met andere branden in andere gebouwen, dan mag dat niet van jullie, want "het zijn verschillende gebouwen".
En dan kom jij hier aanzetten met zulk een suffe vergelijking.
Weet je, ik zal het maar opvatten als dat ook jij, net als de rest, gewoon geen zinnige verklaring heeft voor:
a)de hoogste abnormale staat van de lichamen (lichaamsdelen), inachtnemend dat het een gewone zwaartekracht gedreven instorting was.
b) het feit dat van zoveel slachtoffers niets is teruggevonden!(bijna de helft)
Ok , dan maar de volgende vergelijking

Wat gebeurde er met de mensen die uit de ramen sprongen toen zij op de grond knalden ???
een enorme puinhoop gaf dat , en erg veel stukjes ! De zwaarte kracht was hiervoor volledig verantwoordelijk .
Tijdens de instorting krijgen de lichamen ook met diezelfde kracht te maken , simpelweg door hun eigen gewicht , maar daar komen dan nog eens alle krachten bij die het puin veroorzaken . Dat zijn dezelfde krachten die gips en beton voor een groot deel tot stof verpulverde !

Vergeet ook niet dat de mensheid nog nooit eerder heeft meegemaakt dat er zulke grote en hoge constructies instorten, niets komt zelfs maar in de buurt.
Juist de enorme hoogte van de Twin Towers speelt een enorme rol en verklaart alle verschijnselen die optraden .

Het ging om een lawine van staal. Als er iets een alles vernietigende kracht heeft is dat het toch wel, steenlawines zijn er niets bij !
atmosphere is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2009, 02:43   #13672
atmosphere
Secretaris-Generaal VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 20.296
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Big Slick Bekijk bericht
Beelden zeggen zoveel meer dan woorden.
http://www.youtube.com/watch?v=qFyy4...eature=related
Ik post dit clipje voornamelijk voor z'n laatste 20 seconden.
Kijk (en hoor) vanaf 6.51. Geen explosies?? My ass!
Eerst die doffe knal waarvan de man met zonnebril opschrikt.
Dan de zeer snelle synchrone neergang van de gebouw, vergezeld van de bang bang bangs.....(it sounded like gunfire).
Ik kan niet begrijpen hoe iemand met een normaal observatievermogen, gewoon een stel ogen waaraan niets mankeert, dit tafereel kan gadeslaan en geloven dat dit de manier is waarop dat gebouw zou neerkomen, mocht het een natuurlijke instorting zijn geweest.

Die getuigen spreken over de explosies ver voor de instortingen , over de explosies die in die liftschacht plaatsvonden! Ze spreken van fireballs ! heeft niets te maken met controlled demolition

Die laatste 20 seconden daar is de audio bij gefaked !!!

Hier heb je de werkelijke audio

http://www.youtube.com/watch?v=dYHPG...eature=related

check alle andere filmpjes met dezelfde beelden maar eens !!

Laatst gewijzigd door atmosphere : 3 december 2009 om 02:52.
atmosphere is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2009, 03:28   #13673
Zeikstraal
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 augustus 2009
Berichten: 2.798
Standaard

Waarom is de data van Able Danger vernietigd?

Zeikstraal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2009, 04:03   #13674
Zeikstraal
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 augustus 2009
Berichten: 2.798
Standaard

Om verder te gaan op de voorkennis.

Wat met de mossad agent die dit zei op tv sinds zen vrijlating, aka een van de dansende israelis?

The fact of the matter is we are coming from a country that experiences terror daily. Our purpose was to document the event

Say what?

En tot wie behoorde de truck met explosieven? En andere voertuigen met explosieven? Wat zegt het rapport daarover?
Zeikstraal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2009, 09:49   #13675
atmosphere
Secretaris-Generaal VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 20.296
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeikstraal Bekijk bericht
Waarom is de data van Able Danger vernietigd?

Dat is een standaard procedure bij dergelijke onderzoeken naar personen . Na 90 dagen moet het worden vernietigd.

http://msnbcmedia.msn.com/i/msnbc/se...ger_report.pdf
atmosphere is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2009, 09:50   #13676
atmosphere
Secretaris-Generaal VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 20.296
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeikstraal Bekijk bericht
Om verder te gaan op de voorkennis.

Wat met de mossad agent die dit zei op tv sinds zen vrijlating, aka een van de dansende israelis?

The fact of the matter is we are coming from a country that experiences terror daily. Our purpose was to document the event

Say what?

En tot wie behoorde de truck met explosieven? En andere voertuigen met explosieven? Wat zegt het rapport daarover?
welke bus met explosieven?
atmosphere is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2009, 10:33   #13677
Erwinvds
Gouverneur
 
Erwinvds's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 april 2008
Berichten: 1.377
Standaard Vraagje

Kan thermiet gemeng worden met ander, (bv vloeibare maar niet uitsluitent, materialen?
Primers, verven enz

Ik ken het militaire variant maar ik vind niet precies de antwoorden die ik zoek.

Reden waarom ik dit vraag zijn nog steeds die temperaturen die mij storen en op

http://nl.wikipedia.org/wiki/Thermiet

vond ik dit interessant stukje:

"Eenmaal aangestoken kan de reactie niet geblust worden - in deze reactie is er sprake van een overdracht van een of meerdere zuurstof-atomen, dus er wordt geen zuurstof uit de lucht gebruikt. Met water blussen heeft vaak zelfs een averechts effect: door de hoge temperatuur dissocieert water in zuurstof en waterstof, waardoor de reactie alleen maar heviger wordt en er zelfs explosiegevaar ontstaat. Thermietmengsels die wat vochtig zijn zijn daarom bijzonder gevaarlijk."

Laatst gewijzigd door Erwinvds : 3 december 2009 om 10:41.
Erwinvds is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2009, 10:53   #13678
DonQuiSjot
Provinciaal Statenlid
 
DonQuiSjot's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 augustus 2006
Berichten: 707
Standaard

Kunnen we hier polls ook plaatsen om te zien wie er aan het winnen is?

Ik ben een dikke believer dat het een inside job was (en is), en wil geen verloren energie meer steken de dwaze tegenreacties te counteren. Het is een spelletje voor hun, waar het niet gaat om de waarheid te onderzoeken, maar om de 'believers' te ontkrachten. Whatever it takes.
__________________
Vragen over de (financiële) crisis, vaccinaties, chemtrails?
citizensinactionbelgium.ning.com/ Citizens In Action - Belfort Group Gent www.belfort-group.eu
Steun www.democratie.nu als u nog een beetje om uw vrijheden geeft.





= Wantrouwen van het gezag is de eerste burgerlijke plicht = Psssssttt, pasop, achter je !!! =




www.swingstar.eu
DonQuiSjot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2009, 10:58   #13679
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Wij niet mijn beste, Uw grote vriend uit Uw eigen kamp echter wel...

Blijkbaar heeft die wél een supercomputer die zelfs de beelden van de instorting kan analyseren tot binnen de toren zélf....
Blijkbaar versta jij het verschil niet tussen het onberekenbaar gedrag van een puinwolk en een progressieve instorting.

QED.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2009, 11:03   #13680
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DonQuiSjot Bekijk bericht
Ik ben een dikke believer dat het een inside job was (en is), en wil geen verloren energie meer steken de dwaze tegenreacties te counteren. Het is een spelletje voor hun, waar het niet gaat om de waarheid te onderzoeken, maar om de 'believers' te ontkrachten. Whatever it takes.
De waarheid is toch maar een bijkomstigheid, nietwaar?

Moest het toch zo overduidelijk zijn dat er een inside job was, waarom is een gestaag groeiend deel van een meerderheid van de mensen dan overtuigd van de ' officiele' versie?

En waarom slaagen de 9/11 believers, dikke en dunne, er niet in om anderen te overtuigen van hun gelijk. Een verdwaald schaap hier en daar niet te na gesproken.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:37.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be