![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#13761 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13762 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja hij heeft wel iets bell boy achtig, alleen het mutske ontbreekt.
Maar dadee ik denk eerder dat de future van de dochter besproken is, hoe dat allemaal geregeld kan worden bij een eventuele onafhankelijkheid, Ja in een republiek heb je geen koning(in) meer nodig he, dus Lord Protector of zoiets, allee ja kom het kind moet een naam hebben om het een levenslang pensioen te kunnen geven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13763 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Schoon koppel, wie speelt er het vrouwtje?
![]() |
#13764 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Graaf van Vlaanderen de Dampière of zo. Schoon koppel!
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 19 juni 2024 om 22:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13765 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13766 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, hij was into de "liefde".
Liefde is overrated. Above and beyond. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13767 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13768 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wil hem nog een waterkansje geven, maar ik vrees er ook voor dat we hem na een proces ooit gaan moeten veroordelen voor verregaande gatkruipereien bij de vorst en zijn rooie vrienden uit het zuiden des lands.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13769 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() https://www.youtube.com/watch?v=7pVf...hannel=D12VEVO
D12 - Fight Music (BET Version) Gokken tegen God! |
![]() |
![]() |
![]() |
#13770 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie is de Butler ? Die met de spermatozoïden op z'n das ?
![]() PS1 Ze hebben beiden hetzelfde kapsel dus de das maakt het verschil PS2 Zeg nu nog eens dat enkel vrouwen steeds op uiterlijk en kledij worden aangesproken ... ![]()
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13771 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dan maar lachen met juristen in blauwe pakken en bruine schoenen
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13772 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gezinsstructuren.
![]()
![]() |
#13773 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens deze ideoloog hebben de Walen de fascistische gezinsstructuur. En Vlaanderen heeft de absoluut nucleaire.
Een bom gooien op lastige klanten. Dat zouden we nooit doen.
![]() |
#13774 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb geen probleem met het gebruik van plots gebruikte massieve hoeveelheden energie om een probleem te verdampen.
![]() |
![]() |
#13775 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() *Kind laat boer*
De oppas: wat zeggen wij dan? Het kind: "Pardon ik kon niet harder." De oppas: "Zeg waar leert gij die vuile manieren?" Het kind: "Van mijn papa."
![]() |
#13776 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn doel in het leven is een kakkerlak zijn. Die kunnen nucleaire aanvallen overleven. Die kunnen zonder hun hoofd overleven. Hoe moeilijk je ervan af geraakt. Dat hebben mijn voorouders mij ingeprent.
Dat is zo meer de fascistische ideologie omschreven. Ze hebben een lijflied. https://www.youtube.com/watch?v=fQ4EHxhtwPo Oooh, kan ik eindelijk eens goed lachen. Van de buik uit.
![]() |
#13777 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vond dat een zalige hack. Ja, de autoritaire of fascistische ideologie. Neen, dat zijn de Walen. Maar op de ene kaart lag Wallonië in Vlaanderen. En op de andere kaart lag Wallonië in Wallonië.
![]() "Chaos". Ik vond dat echt wel meesterlijk gedaan, chess grand master.
![]() |
#13778 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe kan je dit niet begrijpen?
![]() https://www.youtube.com/watch?v=4LdlzQLGOvY Dat snap ik nu echt niet...
![]() |
#13779 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Den Bazuin stemmen }-)
The narrative changes over time. Laatst gewijzigd door CUFI : 24 juni 2024 om 09:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13780 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met dit apparaat kan men perfect onze parlementen vervangen..
Enkel een voorzitter om het te bedienen is nog nodig. https://www.youtube.com/watch?v=PGpTAMHND4U