![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1361 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
omdat truthers sheeple zijn daarom...
|
|
|
#1362 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Mocht je geen 5000 berichten onder je naam hebben , ik zou zeggen, komt wat vaker kijken, je zou versteld staan met de onzin die hier over de geopolitiek wordt neergepend.
|
|
|
|
|
|
#1363 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#1364 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Haha ...
Rusland onderzoekt Amerikaanse maanlandingen Citaat:
|
|
|
|
#1366 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
|
|
|
|
#1367 |
|
|
KEEP CASH ALIVE!!!! Laatst gewijzigd door Gun : 19 juni 2015 om 10:15. |
|
|
|
|
|
#1368 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
En waarom zouden ze de plannen van de maanrover vernietigd hebben? De map was te vol? Citaat:
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 19 juni 2015 om 13:22. |
|||
|
|
|
|
|
#1369 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1370 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Toen Kennedy zijn belofte deed was een amerikaan amper 5 minuten in de ruimte geweest. Het lijkt me logisch dat men op twee sporen tegelijk werkte. De leugen heeft men nooit geschuwd. Of ze nodig was? Dat kan ik niet bevestigen of ontkennen. In (de zeldzame) interviews met Armstrong komt ook dikwijls terug iets in de zin van "U moet begrijpen. Het was koude oorlog." Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 19 juni 2015 om 17:53. |
||
|
|
|
|
|
#1371 |
|
Parlementslid
|
Wat de fuck is er met u gebeurt, Johan?
De maanlanding in twijfel trekken? Serieus? Ik zal dan maar gewoon stoppen met nog in uw toerekeningsvatbaarheid te geloven. Djeezes man. |
|
|
|
|
|
#1372 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
U verklaart me 'zot' dat ik de "1969 maanlanding met veilige terugkeer naar de aarde" niet zomaar wil aanvaarden als een vaststaand feit? Clinton zou misschien meer begrip hebben voor mijn terughoudende instelling: “Just a month before, Apollo 11 astronauts Buzz Aldrin and Neil Armstrong had left their colleague, Michael Collins, aboard spaceship Columbia and walked on the Moon…The old carpenter asked me if I really believed it happened. I said sure, I saw it on television. He disagreed; he said that he didn’t believe it for a minute, that ‘them television fellers’ could make things look real that weren’t. Back then, I thought he was a crank. During my eight years in Washington, I saw some things on TV that made me wonder if he wasn’t ahead of his time.” – President Bill Clinton Ik vind ook niet dat ik me daarover moet uitspreken. Religieuze mantra's hoeven voor mij niet vervangen te worden door populaire matras. Ik merk de parallellen in reacties wel van de 'believers'. Als ik bv dit soort van 'bewijzen' zie: http://au.askmen.com/top_10/entertai...-happened.html Dan wordt eerder mijn scepticisme gevoed dan mijn geloof. Tijdens mijn universitaire studies was ik ook altijd sceptisch hoor. Het zal wel aan mij liggen niet zomaar dingen te willen aanvaarden. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 19 juni 2015 om 19:08. |
|
|
|
|
|
|
#1373 |
|
|
Hij is gewoon anti-VS, iets dat typisch lijkt te zijn voor samenzweringsgekken.
|
|
|
|
|
|
#1374 | |
|
|
Citaat:
Oh boy, zo spannend, ik kan nauwelijks hun bevindingen afwachten ! |
|
|
|
|
|
|
#1375 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1376 |
|
Europees Commissaris
|
Klopt. Mensen met extreme opvattingen domineren in de draad internationaal.
|
|
|
|
|
|
#1377 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En nu we toch over 'believers' en zo bezig zijn. Ik geloof niet in de officiële 'Lonely killer' versie van de moord op Kennedy. Het is niet dat overheden niet liegen hé. Men verwacht dat ik een believer ben van het Armstrong en Lee Harvey Oswald verhaal. Maar ik kan dat niet zomaar. Sorry. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 19 juni 2015 om 22:14. |
|
|
|
|
|
|
#1379 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1380 | |
|
|
Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=drSqtw0Qywk Niet dat de samenzweringsgekken dit zullen beluisteren, "open minded" als ze zijn. Alles wat niet in hun kraam past wordt straal genegeerd. |
|
|
|
|