![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
Bekijk resultaten enquête: Is het terecht dat Kim Geybels is moeten opstappen als senator?(motivatie posten aub) | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
55 | 66,27% |
Neen |
![]() ![]() ![]() |
28 | 33,73% |
Aantal stemmers: 83. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1361 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ja, en uiteraard heeft in dit "dossier" het verhaal geen twee kanten... ![]() Juridisch niet zo verstandig om lopende de procedure daar in Terzake te gaan zitten, denk dat de mediageilheid van haar advocaat het haalde op zijn deontologie en beroepsernst (publicitair leek het me nochtans ook geen gouden zet, hij kwam amper uit zijn woorden)... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1362 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
hij stijgt in mijn achting... dat truttemieke dacht dat de wereld aan haar voeten lag...ze mag blij zijn dat ze zo snel terug op de begaande grond is terechtgekomen... "bas" heeft minder geluk gehad ![]() als ze perse aan de drugs wil, daar bestaan andere partijen voor Laatst gewijzigd door born2bewild : 27 september 2010 om 19:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1363 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1364 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1365 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En dus, dat het wel eens zou kunnen dat die hele Olijke Bart helemaal niet zo olijk is als hij zich voordoet. Maar gewoon een wolf is in schapenvacht, die de mensen botweg en koudweg als speelgoed weggooit wanneer hij hen niet meer nodig heeft of wanneer ze zijn goesting niet doen. En dat hij er niet voor terugschrikt om minder fraaie middelen te gebruiken om zijn doel te bereiken. Tenminste, als we Kim Geybels mogen geloven. Laatst gewijzigd door system : 27 september 2010 om 20:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1366 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat de voortdurende peilingen overigens blijven bewijzen. ![]()
![]() |
![]() |
#1367 |
Banneling
|
![]() De berg af ja. Wanneer het kies is. Zeker weten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1368 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moest ik Kim zijn, ik zocht toch een ander advocaat. Wat hij zei, was wel correct, maar hij miste wel enige strijdvaardigheid die hij voor een rechtbank zal nodig hebben.
![]() |
![]() |
#1369 |
Banneling
|
![]() was ze er niet zo gerust in dat ze die zogenaamde roddels ging kunnen weerleggen?
Laatst gewijzigd door born2bewild : 27 september 2010 om 20:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1370 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door born2bewild : 27 september 2010 om 20:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1371 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1372 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Geybels heeft het vertrouwen van de partij geschaad, dus ze moet buiten. Maar ik gun u uw moment van glorie, er zullen nog wel meer komen, zoals in elke partij. Dit moet een mooi moment zijn voor u, want u hoort alleen maar bevestigingen van uw vastgeroeste vooroordelen over, Bart dewever, de nv-a en de flaminganten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1373 |
|
![]() Dat wicht moet zo snel mogelijk buiten worden gezet, liever vandaag dan morgen, zodat de schade beperkt kan worden. Over twee weken is ze toch vergeten.
Met vrouwen niets dan last in de politiek. In Vlaams Belang kan men er over meepraten. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1374 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1375 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1376 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() System, jij lijkt me nu toch niet meteen de meest aangewezen persoon om, euhm, "betrouwbare" uitspraken te doen in deze. Een N-VA-lijkenpikker als jij bent...
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1377 |
Banneling
|
![]() Ik zeg niets. Ik herhaal alleen wat Kim Geybels zei op Terzake. En tot nader order is zij nog altijd NVA-senator. Dus zij kan het beter weten dan u en mij tesamen.
Laatst gewijzigd door system : 27 september 2010 om 22:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1378 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1379 |
Banneling
|
![]() dan moet Bertjeu ook buiten want volgens mij is die zijn breintje duidelijk aangetast
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1380 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ze is na een louche zaak ontslagen, en is niet tevreden met die situatie. Ze geeft wel haar versie van de feiten en is dus geen objectieve getuige. Wat zegt Bas, wat zegt de top? Ik geloof best dat Bart boos was, in een moment waar bij elk incident negatief naar de nv-a en bart dewever wordt gewezen. Hoe zou u reageren? U doet ook mee aan dat spelletje negatief naar de nv-a en bart Dewever wijzen uit louter vooroordelen tegenover flaminganten. U depolitiseert Dewever zonder dat hij zijn mond opendoet met uw gezwinde adjectieven die aan de nva kopstukken toedicht. Dus u gaat nooit inzien dat het misschien wel het beste is een paris-hilton-senator niet als mandataris te laten optreden, want u bent per definitie al van het tegenovergestelde overtuigd.
Laatst gewijzigd door Miguelito : 27 september 2010 om 22:12. |
|
![]() |
![]() |