Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Bekijk resultaten enquête: Is het terecht dat Kim Geybels is moeten opstappen als senator?(motivatie posten aub)
Ja 55 66,27%
Neen 28 33,73%
Aantal stemmers: 83. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 27 september 2010, 19:46   #1361
Eyjafjallajökull
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Niet al te net partijtje die NVA als ik Kim Geybels mag geloven op Terzake van vandaag.

Want wat blijkt nu? Dat de door sommigen o zo volprezen Bart Dewever het laatste woord had bij het ontslag van Geybels door haar vlakaf in het gezicht te smijten dat:

"als ze niet tekende, Kim Geybels wel kon aanblijven als senator door als onafhankelijke te blijven zetelen, maar dat hij alle geruchten over haar die de ronde deden in de partij, zou overbrieven aan de Orde van Geneesheren of een andere tuchtinstantie, om haar zo uiteindelijk kunnen treffen in haar beroep... !!"

Jaa watte. Niet zo hoffelijk van onze Olijke Bart. En dan druk ik me hier zeer eufemistisch uit.

Eigenlijk maar een machiavellistisch machtswellustig achterbaks ventje, dienen hele Dewever, zo blijkt nu.

Ja, en uiteraard heeft in dit "dossier" het verhaal geen twee kanten...

Juridisch niet zo verstandig om lopende de procedure daar in Terzake te gaan zitten, denk dat de mediageilheid van haar advocaat het haalde op zijn deontologie en beroepsernst (publicitair leek het me nochtans ook geen gouden zet, hij kwam amper uit zijn woorden)...
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2010, 19:48   #1362
born2bewild
Banneling

Standaard

Citaat:
Niet al te net partijtje die NVA als ik Kim Geybels mag geloven op Terzake van vandaag.

Want wat blijkt nu? Dat de door sommigen o zo volprezen Bart Dewever het laatste woord had bij het ontslag van Geybels
excellent
hij stijgt in mijn achting...
dat truttemieke dacht dat de wereld aan haar voeten lag...ze mag blij zijn dat ze zo snel terug op de begaande grond is terechtgekomen...
"bas" heeft minder geluk gehad

als ze perse aan de drugs wil, daar bestaan andere partijen voor

Laatst gewijzigd door born2bewild : 27 september 2010 om 19:54.
born2bewild is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2010, 19:48   #1363
Max van Dietschland
Perm. Vertegenwoordiger VN

Max van Dietschland's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Want wat blijkt nu? Dat de door sommigen o zo volprezen Bart Dewever het laatste woord had bij het ontslag van Geybels door haar vlakaf in het gezicht te smijten dat:

"als ze niet tekende, Kim Geybels wel kon aanblijven als senator door als onafhankelijke te blijven zetelen, maar dat hij alle geruchten over haar die de ronde deden in de partij, zou overbrieven aan de Orde van Geneesheren of een andere tuchtinstantie, om haar zo uiteindelijk kunnen treffen in haar beroep... !!"

Jaa watte. Niet zo hoffelijk van onze Olijke Bart. En dan druk ik me hier zeer eufemistisch uit.

Eigenlijk maar een machiavellistisch machtswellustig achterbaks ventje, dienen hele Dewever, zo blijkt nu.
Het succes van meneer Dewever ligt nog steeds zwaar op de maag blijkbaar.

https://x.com/dietschland
Max van Dietschland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2010, 19:55   #1364
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild Bekijk bericht
excellent
hij stijgt in mijn achting...
dat truttemieke dacht dat de wereld aan haar voeten lag...ze mag blij zijn dat ze zo snel terug op de begaande grond is terechtgekomen...
"bas" heeft minder geluk gehad

als ze perse aan de drugs wil, daar bestaan andere partijen voor
Durft u het antwoord van uw held Dewever niet quoten, nu dat u het overslaat? Bangerik.
system is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2010, 19:58   #1365
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
Het succes van meneer Dewever ligt nog steeds zwaar op de maag blijkbaar.
Wat heeft dat er nu mee te maken. Ik vermeld gewoon wat ik op TV hoor.

En dus, dat het wel eens zou kunnen dat die hele Olijke Bart helemaal niet zo olijk is als hij zich voordoet.

Maar gewoon een wolf is in schapenvacht, die de mensen botweg en koudweg als speelgoed weggooit wanneer hij hen niet meer nodig heeft of wanneer ze zijn goesting niet doen. En dat hij er niet voor terugschrikt om minder fraaie middelen te gebruiken om zijn doel te bereiken. Tenminste, als we Kim Geybels mogen geloven.

Laatst gewijzigd door system : 27 september 2010 om 20:04.
Oud 27 september 2010, 20:01   #1366
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

E. Gidius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het is te hopen. Vlaanderen heeft dringend nood aan zulke politici, en als De Wever er inderdaad zo één blijkt, zal hem dat geen windeieren leggen

Wat de voortdurende peilingen overigens blijven bewijzen.
Oud 27 september 2010, 20:02   #1367
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius Bekijk bericht
Het is te hopen. Vlaanderen heeft dringend nood aan zulke politici, en als De Wever er inderdaad zo één blijkt, zal hem dat geen windeieren leggen

Wat de voortdurende peilingen overigens blijven bewijzen.
De berg af ja. Wanneer het kies is. Zeker weten.
Oud 27 september 2010, 20:23   #1368
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Niet zo slim van De Wever, lijkt mij pure chantage.
Moest ik Kim zijn, ik zocht toch een ander advocaat. Wat hij zei, was wel correct, maar hij miste wel enige strijdvaardigheid die hij voor een rechtbank zal nodig hebben.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2010, 20:24   #1369
born2bewild
Banneling

Standaard

was ze er niet zo gerust in dat ze die zogenaamde roddels ging kunnen weerleggen?

Laatst gewijzigd door born2bewild : 27 september 2010 om 20:27.
Oud 27 september 2010, 20:28   #1370
born2bewild
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Niet zo slim van De Wever, lijkt mij pure chantage.
Moest ik Kim zijn, ik zocht toch een ander advocaat.
misschien kan "bas" komen getuigen dat kim nooit "zelf" drugs gekocht heeft

Laatst gewijzigd door born2bewild : 27 september 2010 om 20:31.
Oud 27 september 2010, 20:31   #1371
De gemuilkorfde

De gemuilkorfde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild Bekijk bericht
misschien kan "bas" komen getuigen
Als hij niet stoned is natuurlijk.
De gemuilkorfde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2010, 20:33   #1372
Miguelito
Minister

Miguelito's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

ach system, in iedere partijen zijn er zwarte schapen.

Geybels heeft het vertrouwen van de partij geschaad, dus ze moet buiten.
Maar ik gun u uw moment van glorie, er zullen nog wel meer komen, zoals in elke partij. Dit moet een mooi moment zijn voor u, want u hoort alleen maar bevestigingen van uw vastgeroeste vooroordelen over, Bart dewever, de nv-a en de flaminganten.
Miguelito is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2010, 20:50   #1373
Max van Dietschland

Standaard

Dat wicht moet zo snel mogelijk buiten worden gezet, liever vandaag dan morgen, zodat de schade beperkt kan worden. Over twee weken is ze toch vergeten.

Met vrouwen niets dan last in de politiek. In Vlaams Belang kan men er over meepraten.

Oud 27 september 2010, 20:52   #1374
Max van Dietschland

Standaard

Citaat:
Wat heeft dat er nu mee te maken. Ik vermeld gewoon wat ik op TV hoor.

En dus, dat het wel eens zou kunnen dat die hele Olijke Bart helemaal niet zo olijk is als hij zich voordoet.

Maar gewoon een wolf is in schapenvacht, die de mensen botweg en koudweg als speelgoed weggooit wanneer hij hen niet meer nodig heeft of wanneer ze zijn goesting niet doen. En dat hij er niet voor terugschrikt om minder fraaie middelen te gebruiken om zijn doel te bereiken. Tenminste, als we Kim Geybels mogen geloven.
Dewever stijgt in mijn achting, iemand die drugs gaat kopen in Holland moet eruit.

Oud 27 september 2010, 21:20   #1375
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
Dewever stijgt in mijn achting, iemand die drugs gaat kopen in Holland moet eruit.
Als mensen zoals u Bart Dewever hoogachten, dan zal mijn bovengenoemde inschatting van Bart Dewever zeker meer dan correct zijn.
Oud 27 september 2010, 21:27   #1376
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

System, jij lijkt me nu toch niet meteen de meest aangewezen persoon om, euhm, "betrouwbare" uitspraken te doen in deze. Een N-VA-lijkenpikker als jij bent...
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2010, 21:59   #1377
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
System, jij lijkt me nu toch niet meteen de meest aangewezen persoon om, euhm, "betrouwbare" uitspraken te doen in deze. Een N-VA-lijkenpikker als jij bent...
Ik zeg niets. Ik herhaal alleen wat Kim Geybels zei op Terzake. En tot nader order is zij nog altijd NVA-senator. Dus zij kan het beter weten dan u en mij tesamen.

Laatst gewijzigd door system : 27 september 2010 om 22:00.
Oud 27 september 2010, 22:03   #1378
Boontjes
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door guido 007 Bekijk bericht
Wat Kim privé doet is inderdaad haar zaak maar ......
Als je dan in de problemen geraakt en dan begint te zwaaien met je politiek mandaat .....
Als je politieke "vrienden" moeten bijspringen om je uit de penarie te helpen?
Als je je partij begint te beliegen (verhaal ambasade versus verhaal Kim Geybels klopte niet, nadien heeft Kim beetje bij beetje het verhaal aangepast).

....... dan is dit niet meer privé.

Komt daarbij dat beiden, Kim en Bas als de leidende figuren van Jong N-VA, samen met N-VA, een colloquium tegen drugs organiseerden .........

dan besef je dat de geloofwaardigheid ver te zoeken is.

Ik blijf erbij, Kim zelf heeft niet gebruikt, Bas daarentegen .....
En dan? Gaat de NVA nu plots HEILIGER zijn dan de paus?- dan zou ik maar zwijgen + drugs of niet -et alors- de ganse jeugd gebruikt extasy, wied, hasj- mogen blij zijn dat ze geen cocaïne gebruiken zoals sommige renners, die dan NIET uit het peloton gezwierd worden, maar een jointje, oh maar: boef, blaf, patat, buiten! Maar ja; de renners zijn geen lid van de NVA...+ wat zien we op de verkiezingsoverwinning?- alle NVA-leden half-zat met een pint in de hand, alsof dat geen drug is.....
Boontjes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2010, 22:04   #1379
FDM
Banneling

Standaard

dan moet Bertjeu ook buiten want volgens mij is die zijn breintje duidelijk aangetast
FDM is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2010, 22:11   #1380
Miguelito
Minister

Miguelito's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik zeg niets. Ik herhaal alleen wat Kim Geybels zei op Terzake. En tot nader order is zij nog altijd NVA-senator. Dus zij kan het beter weten dan u en mij tesamen.

Ze is na een louche zaak ontslagen, en is niet tevreden met die situatie.
Ze geeft wel haar versie van de feiten en is dus geen objectieve getuige. Wat zegt Bas, wat zegt de top?
Ik geloof best dat Bart boos was, in een moment waar bij elk incident negatief naar de nv-a en bart dewever wordt gewezen. Hoe zou u reageren?

U doet ook mee aan dat spelletje negatief naar de nv-a en bart Dewever wijzen uit louter vooroordelen tegenover flaminganten.
U depolitiseert Dewever zonder dat hij zijn mond opendoet met uw gezwinde adjectieven die aan de nva kopstukken toedicht.

Dus u gaat nooit inzien dat het misschien wel het beste is een paris-hilton-senator niet als mandataris te laten optreden, want u bent per definitie al van het tegenovergestelde overtuigd.

Laatst gewijzigd door Miguelito : 27 september 2010 om 22:12.
Miguelito is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:40.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be