![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1361 |
Banneling
|
![]() Misschien kunnen we er een echt wetenschappelijk onderzoek van maken zoals Cynara Cardunculus voorstelde en men in Nederland doet.
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1010 en alle volgende factoren registreren : Geslacht, leeftijd, generatie, schoolsoort, onderwijsniveau en voortijdig schoolverlaten, werk en uitkeringsafhankelijkheid, pleegcarrière (beginners, meerplegers, veelplegers), aard van de criminaliteit, burgerlijke staat, gezinssituatie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1362 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom zouden die 1/3 persé marokkanen moeten zijn? Als ze geen geldige verblijfsvergunning hebben kan dat vanalles zijn nietwaar? Congoleesjes, Turkskes, albaneeskes noem maar op. Het gaat hem dan ook niet over de gevangenispopulatie want dan zouden we ons helemaal verslikken. Het gaat hem over de 4.300 feiten die door marokkanen gepleegd zijn, terwijl er ongeveer 40.000 marokkanen (zonder de bipatriden) aanwezig zijn. Is dat nu zo moeilijk? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1363 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.gva.be/dekrant/experts/jo...fstamming.aspx -------------------
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1364 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Als die 1/3 persé Marokkanen moeten zijn, dan hebben we niet genoeg Marokkaanse gevangenen! Citaat:
Citaat:
Citaat:
4.300 feiten, en we weten dat 1/3 van de gevangenen mensen zonder geldige verblijfspapieren zijn; in de veronderstelling dat die illegalen "vanalles zijn". Indien zij 1/3 van de feiten pleegde, en we hen apart rekenen, dan zijn er nog 2866 feiten voor 40.000 Marokkanen en zakt de criminaliteitsgraad naar 7% voor Brussel. Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1365 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bevallen die denkpistes je niet? VERKLARING?Het hoofdstukje over "CRIMINALITEIT VAN ASIELMIGRANTEN" is ook interessant om te lezen. Laatst gewijzigd door artisjok : 16 december 2011 om 19:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1366 |
Banneling
|
![]() In tegenstelling tot Van San moeten de mensen in hun verklaring er wèl voor zorgen dat ze nog opdrachten krijgen.
Daarom hecht ik er weinig of geen waarde aan. Was jij het nu niet die cijfertjes en linkjes wilde? Wat is het nu? geen leuke cijfertjes? Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 16 december 2011 om 20:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1367 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Jij kwam er nochtans zelf mee af. Citaat:
Misschien kunnen we er een echt wetenschappelijk onderzoek van maken zoals Cynara Cardunculus voorstelde en men in Nederland doet.Waar lees je dat ik cijfertjes en linkjes wilde? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1368 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En wat zijn de Nederlandse conclusies?
Of mag Wilders die getallen niet gebruiken van die onderzoeken?
![]() |
#1369 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar kom. Je argumentatie slaat dus nergens op. Of weet jij misschien hoeveel mensen hier verblijven zonder dat we het weten? Je verwijt Dewinter dingen, die je zelf niet eens kan waarmaken, want ook jij hebt geen cijfers van mensen die hier verblijven zonder dat we het weten. Als we uw redenering moeten volgen, dat kan niemand ooit met cijfermateriaal betreffende de bevolkingsgroepen werken, want volgens u moeten we rekening houden met een aantal mensen waarvan we niet weten, dat ze hier verblijven...? Tjah?! En hoe ga je dat dan doen? En zelfs als we dat zouden doen en rekening houden met een fel overdreven cijfer van het aantal niet-Europese vreemdelingen van pakweg 1 miljoen mensen, die hier zouden rondlopen zonder dat we het weten... ... dan nog blijkt hun criminaliteitsgraad x-maal hoger dan dit van de Belgen en blijft het weldegelijk nodig om daartegen gepaste maatregelen te nemen, zoals Dewinter betoogt. Uw argumentatie Artisjok is er één van veel geblaat maar weining wol. Neem me niet kwalijk, maar dat is het wat helaas moet vaststellen. En zoals je ziet, bij medeposters, ben ik daarin niet alleen. De waarheid is dat jij niet akkoord bent met voorstellen van Dewinter, louter en alleen omdat het voorstel van Dewinter komt. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 17 december 2011 om 09:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1370 | |||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb al in post 5 mijn standpunt weergegeven. De criminaliteitsgraad die mijnheer Dewinter uit de cijfers afleidt klopt niet.Heel erg vervelend om met iemand te discussiëren die de helft van wat je schrijft negeert en iets anders begrijpt dan wat er staat. Citaat:
Ik maak dan ook geen onterechte conclusies zoals mijnheer Dewinter doet. Citaat:
Dat heb ik hier al geschreven. http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1264 Ook niet gezien zeker? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Galileo was ook alleen om te stellen dat de aarde ronde de zon draait en niet omgekeerd. Citaat:
Ik heb woensdag mijnheer Dewinter bezig gehoord in het Vlaams parlement; waar hij ruiterlijk toegaf dat hij niet-Vlamningen wenst uit te sluiten. Met dit standpunt ga ik niet akkoord, van wie het ook mag komen. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1371 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1372 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Arti dat is toch simpele wiskunde
10K gevangen allochtoon op 1000K 10k gevangen autochtoon op 10.000K inwoners Dus criminaliteit is 10x groter ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#1373 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Voor de zoveelste keer; het probleem is nu net dat we de cijfers niet hebben voor het aantal in België verblijvende allochtonen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1374 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1375 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1376 | ||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Tjah?! Citaat:
Citaat:
Citaat:
Tjah?! D�*t is nog eens een argument (!). Citaat:
Als we daarmee hte probleem moeten oplossen? Tjah?! Paulus. |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1377 | |||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik verwijt het mijnheer Dewinter dat hij verkeerde conclusies trekt. Citaat:
Citaat:
Wanneer iets niet correct is, en ik kan aangeven waarom, dan doe ik dat. Heb je daar iets op tegen? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Misschien kunnen we er een echt wetenschappelijk onderzoek van maken zoals Cynara Cardunculus voorstelde en men in Nederland doet.http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1361 |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1378 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ten eerste: als je mij citeert, wil je dan ook een quote van mezelf geven waarin ik zeg wat jij beweert ten tweede: als je zoals gewoonlijk naar een quote van jezelf verwijst, zeg dan toch gewoon dat het jouw quote is. Heb je een probleem met je eigen schrijfsels of zo? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1379 | ||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Resultaat? Nul komma nul. Hoog tijd om eens iets anders te proberen. Was het voorstel van Dewinter 5 jaar geleden in wetten gegoten, hadden we ons de doden en gewonden te Luik jongstleden kunnen besparen. Helaas koos men voor een ander vreemdelingenbeleid. Eentje die jij steunt en die niks relustaat aflevert. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 17 december 2011 om 11:05. |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1380 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De helft van de gevangenen zijn allochtonen dat cijfer kennen we Het aantal alloctonen in belgie kennen we ook? ? |
|
![]() |
![]() |