![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Wilt u meer of minder Marokkanen in Vlaanderen? | |||
Meer |
![]() ![]() ![]() |
23 | 21,10% |
Minder |
![]() ![]() ![]() |
86 | 78,90% |
Aantal stemmers: 109. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1361 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stand : 20% willen er meer, 80 willen er minder. Laat de democratie maar zegevieren.
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Skobelev : 17 april 2014 om 05:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1362 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dus marokkanen met gehandicapten vergelijken. Gehandicapt wordt je geboren; als marokkanen handicaps ervaren in deze maatschappij is dat omdat ze zelf in stand houden. Die vergelijking is in mijn ogen discriminatie pur sang: marokkanen zien als mensen die hulp nodig hebben omdat ze niet gelijkwaardig zijn in vergelijking met de autochtonen. Het enige moment waarop ze hulp nodig hebben, is als ze hier toekomen, wegwijs gemaakt moeten worden (en dat wil niet zeggen de weg naar het OCMW tonen want je wil deze mensen geen enkele kans ontzeggen om zelfbedruipend te kunnen zijn = het mooiste geschenk dat je een mens kunt geven trouwens) en Nederlands of Frans moet leren. Who needs enemies when you've got friends like that..... ![]() Plus, wat jij SDX verwijt, doe je zelf maar ja, SDX is een (uitgeweken) autochtoon, dan kan het geen kwaad hé.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1363 | |||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Mensen die geen vegetariër zijn mogen volgens jou dus geen verdoofde slachtwijze willen? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Of als je de kinderen beu bent kan je de ietwat ouderen ook beter tijdelijk aankopen, met terugname-garantie. Die zijn dat wel een pak goedkoper. Ze hebben er zelfs een speciale naam voor : "Zawaj al moet3a" je vast wel bekend. Citaat:
Ze zouden ze moeten opsluiten hé, die gekken!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 17 april 2014 om 10:10. |
|||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1364 |
Parlementslid
|
![]() Inderdaad!!!!
![]() |
#1365 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1366 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Da's niet erg. Dom wordt men nu eenmaal geboren.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1367 | ||||||
Europees Commissaris
|
![]() Moslims? Het ging over positieve discriminatie tov allochtonen. In je schuimbekkende tirades tov moslims begin je zodanig te veralgemenen dat allochtoon blijkbaar al synoniem is geworden voor allochtoon.
Jullie gespeelde collectieve achterlijkheid is overigens aandoenlijk. Natuurlijk bedoel ik niet dat allochtonen gehandicapt zijn. Rond positieve dicriminatie hangt vanzelfsprekend een negatieve connotatie. Ik had in het begin ook wat moeite met deze beladen term. Hoe kan discriminatie immers "positief" zijn? Voor een rabiate racist is dicriminatie vanzelfsprekend een aangeboren oerkracht, maar voor een normaal mens hangt daar een vieze perceptie aan vast. Als je de term echter wat laat bezinken en er wat over reflecteert, begint het te dagen dat, hoewel de benaming niet perfect gekozen is, het allemaal nog zo gek niet bekeken is. Jullie zijn immers het beste bewijs dat positieve discriminatie nodig is. Als je als staat de keuze hebt tussen twee kandidaten met evenveel capaciteiten voor de job, dan kies je vanzelfsprekend diegene die het minst kans maakt om elders een job te vinden. Die beperking kan lichamelijk zijn, maar kan ook louter uiterlijke kenmerken betreffen. Voor nogal wat xenofobe Vlamingen is een kleurtje immers al een reden om een mens als minderwaardig te beschouwen. Bovendien beperk je als staat de kansen dat je iemand een uitkering moet verschaffen omdat deze elders geen werk vindt. Positieve discriminatie betreft dus louter een benaming waarvan de vlag de lading niet dekt. Het is de normaalste zaak van de wereld. Vanzelfsprekend is het voor een bepaald segment van de bevolking dat zich doorgaans in de onderbuik van de samenleving situeert en niet gehinderd wordt door enige vorm van menselijkheid, nooit goed als het allochtonen betreft. Als een allochtoon niet werkt, wordt er met graagte veralgemeend dat het allemaal profiteurs en lamzakken zijn. Als een allochtoon zo vermetel is om wel te werken, dan komt diezelfde xenofobe meute aandraven met de mythe van de vreemdeling die het werk van de autochtoon afpakt. Hoe zou positieve discriminatie dan ook maar het geringste begrip kunnen opwekken bij dergelijke brulboeien? Citaat:
Citaat:
Citaat:
En maar klagen, en maar zagen, en maar dehumaniseren... Citaat:
Ik kan er niet aan doen, maar iedere keer iemand die nog het best kan omschreven worden als een bejaarde zelfvoldane, arrogante volbloedxenofobe me wil beledigen, voel ik me vereerd. En natuurlijk zie jij een reuzegroot verschil. Het omgekeerde zou pas een verrassing zijn. Citaat:
Citaat:
Wat is dat eigenlijk, een vreemde? Ben jij zo iemand die bijna een hartverzakking krijgt van verwondering als je een gekleurde medemens in plat Vlaams in zijn gsm hoort praten? Ik hoop voor jou dat je héél erg oud bent. Dan hoef je die doffe miserie tot wat onze samenleving toch verworden is niet lang meer mee te maken.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 18 april 2014 om 00:17. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1368 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1369 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1370 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kerel, in de eerste plaats eet ik zelfs geen vlees uit principes, in de tweede plaats ben ik actief donerend lid van verschillende dierenorganisaties, vrijwilligster in 'n dierenasiel, voer ik straatkatten op 'n paar plaatsen in mijn gemeente, samen met 'n echtpaar proberen we zoveel mogelijk katten te laten steriliseren & castreren. Samen met 'n Duitse dame zoeken we nieuwe baasjes voor mishandelde Gallegos, samen met nog 'n andere dame zoeken we 'n thuis voor 'onze' katten uit 't asiel, jarenlang heb ik samen met onze plaatselijke dierenrechtenorganisatie gedemonstreerd & handtekeningen opgehaald tegen de corridas, aangeboden bij 't Gobierno in Barcelona, mede daardoor zijn diezelfde corridas afgeschaft in BCN als eerste municipio in Cataluña, daarna volgde de rest van Cataluña, daar heb ik m'n steentje aan bijgedragen.
En dat is dan enkel nog maar hetgeen ik doe voor dieren, zonder de plaatselijke projecten waar ik als vrijwilliger aan meewerk om voor oudjes met 'n klein pensioentje of daklozen voedsel, spulletjes, geld om hun vaak broodnodige medicatie te betalen etc... Je roeptoetert dus maar wat, vervalt in platte scheldpartijen uit pure onmacht en frustratie omdat er mensen zijn die niet denken als jij, en als kers op de taart fantaseer je er maar wat op los, je insinueert dingen enkel en alleen maar om je eigen gelijk aan te tonen, terwijl je van toeten noch blazen weet. Onthou je van dingen waar je totaal niets over weet over mensen die je van haar noch pluim kent.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 18 april 2014 om 01:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1371 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bovendien, wat Jan niet mag, mag Mohamed ook niet, iedereen gelijk voor de wet, geen uitzonderingen, voor geen enkele religie.
Geen enkele religie of ideologie staat boven de wet. Wat beperking op VvM betreft, teken eens 'n cartoon. Ohnee, dat doe ik niet hoor, ik wil helemaal niet beledigen of provoceren. D�*t is buigen, d�*t is broekscheiten van schrik.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1372 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik vrees dat jij het niet snapt. Lees eens na wat ik geschreven heb ipv dit soort reacties te posten. Je weet dat ik gelijk heb en daarom kom je met dit soort non-reactie. Heel doorzichtig beste. Weerleg wat ik hier beweer en ik zal nadenken over je weerleggingen.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” Laatst gewijzigd door Maori : 18 april 2014 om 06:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1373 |
Minister-President
|
![]() Is in mijn ogen zelfs de puurste vorm van discriminatie.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#1374 |
Minister-President
|
![]() Nierika, de manier waarop jij tekeer gaat tegen circe en SDX is een pak walgelijker dan de uitlatingen van circe en SDX over allochtonen en moslims; kan je eens uitleggen waarom jouw scheldtirades gerechtvaardigd zijn en hun posts totaal onaanvaardbaar zijn in jouw ogen?
![]() |
![]() |
![]() |
#1375 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kennelijk weer een mocrohater minder na één draadje. Mooi dan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1376 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Behoor nog steeds met veel overgave tot de groep die de marokkanen parasieten vindt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1377 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik snap niet waarom jullie zoveel energie steken in nierika. Ik vergelijk hem/haar met Fien Sabbe. Voor haar is elke allochtoon bovenaards. Als Sabbe op een beestachtige manier, een ganse nacht, zou verkracht worden door 20 allochtonen, dan zou zij nog volhouden dat het lekker was en cultuur verrijkend. Onbegonnen werk om met zo'n mensen in discussie te gaan.
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 18 april 2014 om 11:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1378 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ze in de hoek worden gezet met hun nefaste standpunten dan beginnen ze zowaar wat op de man te spelen. Net alsof dat ook maar énige meerwaarde heeft. Neem nu de opmerking van Nierika dat ik "moslim" zou verwarren met "allochtoon". Leuke insteek natuurlijk. Alleen: met niet-moslim allochtonen heeft men amper problemen. Die mensen blijven ook geen vier generaties lang allochtoon. Die zijn op één generatie gewoon "Belg" of "Vlaming" al naargelang je wil. Zo beschouw ik vb. Zuhal Demir niet als allochtoon, wegens "normaal Vlaming". Dit is iets wat Nierika, visueel gehinderd door de bloedophoping in zijn ogen, niet meer beseft. Vermits het woord "racist" standaard voor zijn neus bengelt, k�*n het ook niet dat ik iemand die honingkleurig is zelfs maar zou beschouwen al "belg/vlaming". Volgens de van razernij vervulde Nierika is het kleurtje blijkbaar primair. Daarom zeg ik ook steeds dat de grootste racisten te vinden zijn bij de zogenaamd niet-racisten. Dat zijn namelijk degenen die persé eerst het kleurtje moeten kunnen benoemen alvorens te denken. Zo sprak een vroegere kennis van me over "wij hebben een zeer kleurrijk feestje gehad", waarbij ze het over het kleurgehalte van de gasten had: twee afrikanen, een koerdische, ik geloof nog iets gelig erbij en dan de rest van de witte gasten. Een "kleurrijk" feestje dus om te tonen dat ze niet racistisch waren. Ik geloof niet dat hun joodse overburen meetelden (te wit).
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 18 april 2014 om 11:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1379 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1380 | ||
Gouverneur
|
![]() Meer Marokkanen heeft ook voordelen! Het vastgoed is daar goedkoper!
Citaat:
Spijtige genoeg durven de bange Belgen dat vastgoed niet meer te kopen. ![]() Citaat:
The paradox - The secret - The solution In België kan je gerust spreken van een multiculturele maffia Het sprookjesbos! Laatst gewijzigd door bf62 : 18 april 2014 om 11:56. |
||
![]() |
![]() |