Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Bekijk resultaten enquête: Wilt u meer of minder Marokkanen in Vlaanderen?
Meer 23 21,10%
Minder 86 78,90%
Aantal stemmers: 109. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 17 april 2014, 05:34   #1361
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Stand : 20% willen er meer, 80 willen er minder. Laat de democratie maar zegevieren.

MINDER !!!!

Laatst gewijzigd door Skobelev : 17 april 2014 om 05:34.
Skobelev is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2014, 07:07   #1362
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nierika Bekijk bericht
Positieve discriminatie?
Dat wordt voor gehandicapten ook gedaan.
Buigen we volgens jou dan ook voor gehandicapten?
Uitspraak van het jaar! Hands down!

Dus marokkanen met gehandicapten vergelijken.
Gehandicapt wordt je geboren; als marokkanen handicaps ervaren in deze maatschappij is dat omdat ze zelf in stand houden.

Die vergelijking is in mijn ogen discriminatie pur sang: marokkanen zien als mensen die hulp nodig hebben omdat ze niet gelijkwaardig zijn in vergelijking met de autochtonen.
Het enige moment waarop ze hulp nodig hebben, is als ze hier toekomen, wegwijs gemaakt moeten worden (en dat wil niet zeggen de weg naar het OCMW tonen want je wil deze mensen geen enkele kans ontzeggen om zelfbedruipend te kunnen zijn = het mooiste geschenk dat je een mens kunt geven trouwens) en Nederlands of Frans moet leren.

Who needs enemies when you've got friends like that.....

Plus, wat jij SDX verwijt, doe je zelf maar ja, SDX is een (uitgeweken) autochtoon, dan kan het geen kwaad hé.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.”
Maori is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2014, 10:04   #1363
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Positieve discriminatie?
Dat wordt voor gehandicapten ook gedaan. Buigen we volgens jou dan ook voor gehandicapten?
Interessante gedachtenpiste. Moslims zijn gehandicapt?

Citaat:
Uitzonderingen op de slachtwetten, kan jou dat werkelijk wat schelen of ben je de nieuwe Anja Hermans?
Anja was een vegetariër.
Mensen die geen vegetariër zijn mogen volgens jou dus geen verdoofde slachtwijze willen?

Citaat:
Ben je er heel zeker van, maar dan écht heel zeker, dat je morele verontwaardiging over de aangepaste slachtwetten niet enkel is ingegeven door je afkeer voor moslims ipv het medelijden voor het arme schaap dat door die akelige moslims nu niet als een anoniem koteletje op je bord is aanbeland?
In mijn geval zeker en vast. Ik was me voordien zelfs niet bewust van het feit dat schapen hier bijna altijd "halal" geserveerd worden. Ik eet dus nog hoofdzakelijk (mager) varkensvlees. Ben ik zeker.

Citaat:
Vrije meningsuiting?
Dit forum is een poel van smerigheden en onmenselijkheid tegenover allochtonen, waarover zanik je dan?
Wat kun je dan nog meer wensen?
Zijn dat niet die gasten die ons eerst bespuwen en bepotelen en dan persé RESPEK willen hebben?

Citaat:
Zou je ook nog willen dat ze allemaal met een gigantische klever op hun mond rondlopen?
Manieren leren en beleefd zijn zou alvast helpen.

Citaat:
Een OCMW-kantoor?
Als je een OCMW-kantoor binnenstapt zie jij "Belziek" buigen?
Omdat er vreemdelingen tussen het cliënteel staan?
Niet "vreemdelingen tussen het clienteel" schat! In het Antwerpse OCMW (waar verschillende kennissen van me werken), zie je VOORAL vreemdelingen staan, met hier en daar nog een blanke autochtoon.

Citaat:
En femme de la rue?
Nog nooit filmpjes gezien waarin een kortgerokte blondine een werf vol bouwvakkers passeert?
Zoveel verschil zie ik niet.
Ik wel! een reuzengroot verschil ! Sukkel.

Citaat:
En als je in het Schipperskwartier in Antwerpen rondloopt, waar honderden sukkelaars verplicht worden om voor een raam met hun vleeswaren te staan schudden, dan stel ik me al helemaal vragen bij die terechte, doch heel erg selectieve verontwaardiging.
Ze zouden ze inderdaad beter uithuwelijken op hun achtste, dan heb je zulke toestanden niet. Zeker als je er ineens vier tegelijk aankoopt tegen soldenprijzen.
Of als je de kinderen beu bent kan je de ietwat ouderen ook beter tijdelijk aankopen, met terugname-garantie. Die zijn dat wel een pak goedkoper. Ze hebben er zelfs een speciale naam voor : "Zawaj al moet3a" je vast wel bekend.

Citaat:
Faits divers etc etc?
Ochguttekes toch.
Nogmaals, schrikschijten wanneer ze een allochtoon op straat kruisen, en achter iedere boom een vreemde straatrover zien schuilen, blijf dan inderdaad maar gewoon op je toilet zitten.
Dat doen vele oudere mensen ondertussen zeker en vast. Die zijn "een beetje gek in het hoofd" omdat ze een onveiligheidsGEVOEL hebben en denken dat er voor 80% vreemden in de gevangenis zitten.
Ze zouden ze moeten opsluiten hé, die gekken!

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 17 april 2014 om 10:10.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2014, 10:55   #1364
Modjo
Parlementslid

Modjo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien Bekijk bericht
Polls met binaire keuzes zijn er enkel voor mensen die binair denken.
Inderdaad!!!!
Oud 17 april 2014, 11:08   #1365
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Modjo Bekijk bericht
Inderdaad!!!!
Wat kan je toevoegen aan meer en minder? Evenveel zou eventueel nog kunnen.
Skobelev is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2014, 23:34   #1366
Nierika
Europees Commissaris

Nierika's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maori Bekijk bericht
Uitspraak van het jaar! Hands down!

Dus marokkanen met gehandicapten vergelijken.
Gehandicapt wordt je geboren; als marokkanen handicaps ervaren in deze maatschappij is dat omdat ze zelf in stand houden.

Die vergelijking is in mijn ogen discriminatie pur sang: marokkanen zien als mensen die hulp nodig hebben omdat ze niet gelijkwaardig zijn in vergelijking met de autochtonen.
Het enige moment waarop ze hulp nodig hebben, is als ze hier toekomen, wegwijs gemaakt moeten worden (en dat wil niet zeggen de weg naar het OCMW tonen want je wil deze mensen geen enkele kans ontzeggen om zelfbedruipend te kunnen zijn = het mooiste geschenk dat je een mens kunt geven trouwens) en Nederlands of Frans moet leren.

Who needs enemies when you've got friends like that.....

Plus, wat jij SDX verwijt, doe je zelf maar ja, SDX is een (uitgeweken) autochtoon, dan kan het geen kwaad hé.
Je snapt het niet?
Da's niet erg.
Dom wordt men nu eenmaal geboren.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2014, 00:13   #1367
Nierika
Europees Commissaris

Nierika's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Interessante gedachtenpiste. Moslims zijn gehandicapt?
Moslims? Het ging over positieve discriminatie tov allochtonen. In je schuimbekkende tirades tov moslims begin je zodanig te veralgemenen dat allochtoon blijkbaar al synoniem is geworden voor allochtoon.
Jullie gespeelde collectieve achterlijkheid is overigens aandoenlijk.
Natuurlijk bedoel ik niet dat allochtonen gehandicapt zijn.
Rond positieve dicriminatie hangt vanzelfsprekend een negatieve connotatie. Ik had in het begin ook wat moeite met deze beladen term.
Hoe kan discriminatie immers "positief" zijn?
Voor een rabiate racist is dicriminatie vanzelfsprekend een aangeboren oerkracht, maar voor een normaal mens hangt daar een vieze perceptie aan vast.
Als je de term echter wat laat bezinken en er wat over reflecteert, begint het te dagen dat, hoewel de benaming niet perfect gekozen is, het allemaal nog zo gek niet bekeken is.
Jullie zijn immers het beste bewijs dat positieve discriminatie nodig is.
Als je als staat de keuze hebt tussen twee kandidaten met evenveel capaciteiten voor de job, dan kies je vanzelfsprekend diegene die het minst kans maakt om elders een job te vinden. Die beperking kan lichamelijk zijn, maar kan ook louter uiterlijke kenmerken betreffen.
Voor nogal wat xenofobe Vlamingen is een kleurtje immers al een reden om een mens als minderwaardig te beschouwen.
Bovendien beperk je als staat de kansen dat je iemand een uitkering moet verschaffen omdat deze elders geen werk vindt.
Positieve discriminatie betreft dus louter een benaming waarvan de vlag de lading niet dekt. Het is de normaalste zaak van de wereld.
Vanzelfsprekend is het voor een bepaald segment van de bevolking dat zich doorgaans in de onderbuik van de samenleving situeert en niet gehinderd wordt door enige vorm van menselijkheid, nooit goed als het allochtonen betreft.
Als een allochtoon niet werkt, wordt er met graagte veralgemeend dat het allemaal profiteurs en lamzakken zijn.
Als een allochtoon zo vermetel is om wel te werken, dan komt diezelfde xenofobe meute aandraven met de mythe van de vreemdeling die het werk van de autochtoon afpakt.
Hoe zou positieve discriminatie dan ook maar het geringste begrip kunnen opwekken bij dergelijke brulboeien?
Citaat:
Anja was een vegetariër.
Mensen die geen vegetariër zijn mogen volgens jou dus geen verdoofde slachtwijze willen?
Tuurlijk mogen ze dat. Maar mij maak je niet wijs dat een SDX of een circe er werkelijk ook maar één seconde zouden over nadenken op de barricades te gaan staan om maatregelen voor dierenwelzijn te bestendigen als het mooi meegenomen voordeel van het moslimbashen er niet aan vasthing.
Citaat:
In mijn geval zeker en vast. Ik was me voordien zelfs niet bewust van het feit dat schapen hier bijna altijd "halal" geserveerd worden. Ik eet dus nog hoofdzakelijk (mager) varkensvlees. Ben ik zeker.
Als je hiermee wil aantonen dat je een heuse dierenvriend bent, dan raad ik je dringend aan toch nog eens goed te laten bezinken wat je hierboven toch maar weer durft te poneren.
Citaat:
Zijn dat niet die gasten die ons eerst bespuwen en bepotelen en dan persé RESPEK willen hebben?
SDX klaagt over de vrijheid van meningsuiting die blijkbaar in het gedrang lijkt te komen door moslims. Ik repliceer daarop dat het nogal meevalt wat betreft die vrije meningsuiting. Daar hoef je alleen eens de berichten in dit en vele andere topics over na te lezen. Wat jouw bovenstaande reactie daarmee van uitstaans heeft, is me eerlijk gezegd een compleet raadsel. Altijd dat geweeklaag.
Citaat:
Manieren leren en beleefd zijn zou alvast helpen.
En maar klagen, en maar zagen, en maar dehumaniseren...
Citaat:
Niet "vreemdelingen tussen het clienteel" schat! In het Antwerpse OCMW (waar verschillende kennissen van me werken), zie je VOORAL vreemdelingen staan, met hier en daar nog een blanke autochtoon.
Hoh ja mens, je verschillende kennisen op het OCMW en je verschillende naaste familieleden die al op de meest afschuwelijke manieren door allochtonen zijn aangevallen en getraumatiseerd, daar kan men ondertussen een hele encyclopedie mee vollullen.
Citaat:
Ik wel! een reuzengroot verschil ! Sukkel.
Ik kan er niet aan doen, maar iedere keer iemand die nog het best kan omschreven worden als een bejaarde zelfvoldane, arrogante volbloedxenofobe me wil beledigen, voel ik me vereerd.
En natuurlijk zie jij een reuzegroot verschil.
Het omgekeerde zou pas een verrassing zijn.
Citaat:
Ze zouden ze inderdaad beter uithuwelijken op hun achtste, dan heb je zulke toestanden niet. Zeker als je er ineens vier tegelijk aankoopt tegen soldenprijzen.
Of als je de kinderen beu bent kan je de ietwat ouderen ook beter tijdelijk aankopen, met terugname-garantie. Die zijn dat wel een pak goedkoper. Ze hebben er zelfs een speciale naam voor : "Zawaj al moet3a" je vast wel bekend.
Hier ontspoor je helemaal. Ik schaam me rot in je plaats.
Citaat:
Dat doen vele oudere mensen ondertussen zeker en vast. Die zijn "een beetje gek in het hoofd" omdat ze een onveiligheidsGEVOEL hebben en denken dat er voor 80% vreemden in de gevangenis zitten.
Ze zouden ze moeten opsluiten hé, die gekken!
Die laatste hysterische zin laat ik weer even buiten beschouwing, maar wat betreft die "vreemden"...
Wat is dat eigenlijk, een vreemde?
Ben jij zo iemand die bijna een hartverzakking krijgt van verwondering als je een gekleurde medemens in plat Vlaams in zijn gsm hoort praten?
Ik hoop voor jou dat je héél erg oud bent.
Dan hoef je die doffe miserie tot wat onze samenleving toch verworden is niet lang meer mee te maken.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)

Laatst gewijzigd door Nierika : 18 april 2014 om 00:17.
Nierika is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2014, 01:07   #1368
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het is de schertsfiguur zijn lang leven om hier van die "hit"lijsten te posten en dan ga jij hem met drie zinnen bruutaal uit zijn droom doen ontwaken? Tsk tsk tsk...
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2014, 01:12   #1369
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Positieve discriminatie.

.
...... Is en blijft discriminatie !
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2014, 01:25   #1370
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Kerel, in de eerste plaats eet ik zelfs geen vlees uit principes, in de tweede plaats ben ik actief donerend lid van verschillende dierenorganisaties, vrijwilligster in 'n dierenasiel, voer ik straatkatten op 'n paar plaatsen in mijn gemeente, samen met 'n echtpaar proberen we zoveel mogelijk katten te laten steriliseren & castreren. Samen met 'n Duitse dame zoeken we nieuwe baasjes voor mishandelde Gallegos, samen met nog 'n andere dame zoeken we 'n thuis voor 'onze' katten uit 't asiel, jarenlang heb ik samen met onze plaatselijke dierenrechtenorganisatie gedemonstreerd & handtekeningen opgehaald tegen de corridas, aangeboden bij 't Gobierno in Barcelona, mede daardoor zijn diezelfde corridas afgeschaft in BCN als eerste municipio in Cataluña, daarna volgde de rest van Cataluña, daar heb ik m'n steentje aan bijgedragen.

En dat is dan enkel nog maar hetgeen ik doe voor dieren, zonder de plaatselijke projecten waar ik als vrijwilliger aan meewerk om voor oudjes met 'n klein pensioentje of daklozen voedsel, spulletjes, geld om hun vaak broodnodige medicatie te betalen etc...

Je roeptoetert dus maar wat, vervalt in platte scheldpartijen uit pure onmacht en frustratie omdat er mensen zijn die niet denken als jij, en als kers op de taart fantaseer je er maar wat op los, je insinueert dingen enkel en alleen maar om je eigen gelijk aan te tonen, terwijl je van toeten noch blazen weet.

Onthou je van dingen waar je totaal niets over weet over mensen die je van haar noch pluim kent.

Laatst gewijzigd door SDX : 18 april 2014 om 01:39.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2014, 01:47   #1371
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Bovendien, wat Jan niet mag, mag Mohamed ook niet, iedereen gelijk voor de wet, geen uitzonderingen, voor geen enkele religie.

Geen enkele religie of ideologie staat boven de wet.

Wat beperking op VvM betreft, teken eens 'n cartoon.

Ohnee, dat doe ik niet hoor, ik wil helemaal niet beledigen of provoceren.

D�*t is buigen, d�*t is broekscheiten van schrik.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2014, 06:40   #1372
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je snapt het niet?
Da's niet erg.
Dom wordt men nu eenmaal geboren.
Is dat het beste dat je in je hebt? Wat platte verwijten?

Ik vrees dat jij het niet snapt. Lees eens na wat ik geschreven heb ipv dit soort reacties te posten. Je weet dat ik gelijk heb en daarom kom je met dit soort non-reactie.

Heel doorzichtig beste.

Weerleg wat ik hier beweer en ik zal nadenken over je weerleggingen.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.”

Laatst gewijzigd door Maori : 18 april 2014 om 06:44.
Oud 18 april 2014, 06:45   #1373
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
...... Is en blijft discriminatie !
Is in mijn ogen zelfs de puurste vorm van discriminatie.
Oud 18 april 2014, 07:14   #1374
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Nierika, de manier waarop jij tekeer gaat tegen circe en SDX is een pak walgelijker dan de uitlatingen van circe en SDX over allochtonen en moslims; kan je eens uitleggen waarom jouw scheldtirades gerechtvaardigd zijn en hun posts totaal onaanvaardbaar zijn in jouw ogen?
Oud 18 april 2014, 10:54   #1375
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nierika, de manier waarop jij tekeer gaat tegen circe en SDX is een pak walgelijker dan de uitlatingen van circe en SDX over allochtonen en moslims; ....
Ik leid hier uit af dat je de uitlatingen van circe en SDX over allochtonen en moslims walgelijk vindt.

Kennelijk weer een mocrohater minder na één draadje. Mooi dan.
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2014, 11:32   #1376
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Ik leid hier uit af dat je de uitlatingen van circe en SDX over allochtonen en moslims walgelijk vindt.

Kennelijk weer een mocrohater minder na één draadje. Mooi dan.
Ik heb Nierika's sentiment over circe en SDX gebruikt; niet genoeg finesse om zo'n dingen op te pikken?

Behoor nog steeds met veel overgave tot de groep die de marokkanen parasieten vindt.
Oud 18 april 2014, 11:40   #1377
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Ik snap niet waarom jullie zoveel energie steken in nierika. Ik vergelijk hem/haar met Fien Sabbe. Voor haar is elke allochtoon bovenaards. Als Sabbe op een beestachtige manier, een ganse nacht, zou verkracht worden door 20 allochtonen, dan zou zij nog volhouden dat het lekker was en cultuur verrijkend. Onbegonnen werk om met zo'n mensen in discussie te gaan.

Laatst gewijzigd door Lukkas : 18 april 2014 om 11:42.
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2014, 11:45   #1378
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Ik snap niet waarom jullie zoveel energie steken in nierika. Ik vergelijk hem/haar met Fien Sabbe. Voor haar is elke allochtoon bovenaards. Als Sabbe op een beestachtige manier, een ganse nacht, zou verkracht worden door 20 allochtonen, dan zou zij nog volhouden dat het lekker was en cultuur verrijkend. Onbegonnen werk om met zo'n mensen in discussie te gaan.
Dat is toch standaard zo met die linkschdragenden? Je kan daar totaal niks logica meer in vinden.

Als ze in de hoek worden gezet met hun nefaste standpunten dan beginnen ze zowaar wat op de man te spelen. Net alsof dat ook maar énige meerwaarde heeft.

Neem nu de opmerking van Nierika dat ik "moslim" zou verwarren met "allochtoon". Leuke insteek natuurlijk.
Alleen: met niet-moslim allochtonen heeft men amper problemen. Die mensen blijven ook geen vier generaties lang allochtoon. Die zijn op één generatie gewoon "Belg" of "Vlaming" al naargelang je wil. Zo beschouw ik vb. Zuhal Demir niet als allochtoon, wegens "normaal Vlaming".

Dit is iets wat Nierika, visueel gehinderd door de bloedophoping in zijn ogen, niet meer beseft.

Vermits het woord "racist" standaard voor zijn neus bengelt, k�*n het ook niet dat ik iemand die honingkleurig is zelfs maar zou beschouwen al "belg/vlaming". Volgens de van razernij vervulde Nierika is het kleurtje blijkbaar primair.
Daarom zeg ik ook steeds dat de grootste racisten te vinden zijn bij de zogenaamd niet-racisten. Dat zijn namelijk degenen die persé eerst het kleurtje moeten kunnen benoemen alvorens te denken.
Zo sprak een vroegere kennis van me over "wij hebben een zeer kleurrijk feestje gehad", waarbij ze het over het kleurgehalte van de gasten had: twee afrikanen, een koerdische, ik geloof nog iets gelig erbij en dan de rest van de witte gasten. Een "kleurrijk" feestje dus om te tonen dat ze niet racistisch waren. Ik geloof niet dat hun joodse overburen meetelden (te wit).

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 18 april 2014 om 11:52.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2014, 11:48   #1379
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Je hebt gelijk.
Oud 18 april 2014, 11:53   #1380
bf62
Gouverneur

bf62's schermafbeelding

Standaard

Meer Marokkanen heeft ook voordelen! Het vastgoed is daar goedkoper!

Citaat:
Binnen Brussel zijn de verschillen groot. In Sint-Jans-Molenbeek kost een gewoon woonhuis maar 245.642 euro. In Elsene, met de vele Fransen, is dat meer dan het dubbele (541.991 euro). Er werden zo weinig bouwgronden verkocht dat de stijging van de die prijs met 43 procent tot 585,8 euro weinig zegt over de prijsevolutie in dat marktsegment.
Bron: http://netto.tijd.be/geld_en_gezin/v...wsteaser&ckc=1

Spijtige genoeg durven de bange Belgen dat vastgoed niet meer te kopen.
Citaat:
Bange Belgen

,,Vroeger woonden hier veel Belgen maar we hebben ze allemaal weggejaagd'', zegt mijn Marokkaanse slager. ,,De kleine criminaliteit tiert hier welig. De Marokkaanse jongeren hebben het onder meer gemunt op de tasjes van de Belgen. De flikken? Die weten van geen aanpakken. De Belgen zijn terecht bang geworden en hebben hun biezen gepakt.''

Zijn Marokkaanse vrouwen dan geen slachtoffer van tasjesrovers? ,,Nee, nee, de crimineeltjes durven geen Marokkaanse vrouwen aan te vallen uit schrik voor wraak. Als je hier een Marokkaanse lastig valt dan heb je te maken met haar zonen, broers en neven. Onze Marokkanen weten elkaar te vinden, Molenbeek is immers klein. Daarom vallen Marokkanen geen Marokkanen lastig.''
Bron: http://www.nieuwsblad.be/article/det...cleid=GI1DCFHL

Laatst gewijzigd door bf62 : 18 april 2014 om 11:56.
bf62 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:04.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be