![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1361 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Belgie neemt nieuwe maatregel in de strijd tegen het corona virus.
Gezien het vooral gepensioneerden zijn die getroffen worden door het virus , heeft de regering beslist de pensioenleeftijd op te trekken tot 75 . Men verwacht snel resultaat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1362 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb geen TV, en dus ook geen Netflix. Ik heb niet de indruk dat ik veel mis, maar misschien vergis ik mij daarin.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1363 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als men over 1 ding niet moet lachen is het wel over het sterven van burgers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1364 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Aan al de anderen wordt gevraagd om niet naar school te gaan! Kleinkind moet niet naar de kinderopvang gaan, ze krijgen geen boete als ze niet gaan zonder doktersvoorschrift. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1365 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1366 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1367 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1368 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U had historicus moeten worden. Citaat:
En moralist.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1369 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1370 |
Banneling
|
![]() Dan moet je eens kijken in het draadje over de Democratic primaries waar men zich vrolijk maakt over de mogelijkheid dat Trump en Bolsonaro zouden bezwijken aan het virus. Maar mss vind je dat eigenlijk wel grappig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1371 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Sympathiek, die gulheid op kap van het federale niveau, maar ik weet eerlijk gezegd niet of dat goed gaat komen. Laatst gewijzigd door discuz : 15 maart 2020 om 09:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1372 |
Europees Commissaris
|
![]() Coronavirus : 20 nouveaux cas en Chine, dont 16 venus de l'étranger
AFP Publié le dimanche 15 mars 2020 ?* 08h36 - Mis ?* jour le dimanche 15 mars 2020 ?* 09h43 https://www.lalibre.be/planete/sante...0d5a29c66a34d5 Van alles en nog wat sluiten tegen veel publiek geld. En het constant opnieuw laten binnekomen is waanzin. ![]() ![]() Hoeveel keer gaan wij de maatregelen die vrijdag werden genomen moeten herhalen zonder succes? ![]() ![]() Geldverkwisting zolang grenzen openblijven en er geen reisverbod komt. ![]() ![]() Moet je daar wetenschapper voor zijn om dit te begrijpen of wat? Of draait België voor de pharmaindustrie Hoelang gaan onze leiders onbekwaam blijven? ![]() ![]() En hoelang gaan die lafaards van intellectuelen zichzelf nog het zwijgen opleggen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#1373 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Feit is dat in 2017 een moratorium op dit soort research werd opgeheven. Verder zijn wetenschappers er nu heel recent in geslaagd om zelf het Coronavirus na te maken in een lab, from scratch met behulp van 'geprinte' genetische instructies die vrij te koop zijn, in vrij korte tijd. Aan de andere kant, reality beats fiction. De wereld is nog nooit zo klein geweest door het vliegen. Er zijn elk jaar griepvirussen. Dat om de zoveel jaar een hele kwaaie klant de kop opsteekt zou niemand moeten verbazen, dat is nu eenmaal hoe kansberekening in elkaar zit. Net zoals de wetten van de fysica is de realiteit van kans een wetmatigheid waar je met de beste wil van de wereld niet aan ontsnapt. "Faites vos jeux. Rien ne va plus!" Laatst gewijzigd door discuz : 15 maart 2020 om 10:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1374 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1375 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1376 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En nu zoiets: Trump wil wat geld slaan uit de Corona crisis.
https://www.theguardian.com/world/li...085e564ad84631 Citaat:
![]() |
![]() |
#1377 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik ben zelfstandige, als mijn klant of verzekering niet betaalt, ben ik de sigaar. Dat madam Lagarde maar eens het goeie voorbeeld geeft, bij de ECB, daar en alleen daar staat de enige free money tree van heel Europa. Haha, het is een beetje de moderne versie van de boom der kennis, in het aards Paradijs ![]() Maar doet ze dat? Ik vrees zelfs niet meer voor de beurs, wat haar voorganger Supermario nog wel deed. Nog erger, ze gebruikt haar macht nu om Italië nog verder in de shit te duwen, om hen te straffen omdat ze hun luchtruim willen sluiten voor alles behalve hulpgoederen en medische vluchten. "Pour ne pas encourager les autres". Dat lijkt de enige agenda van de EU te zijn op dit moment. Amai, dat hebben ze aan de bevolking in de jaren '50 wel anders verkocht, nietwaar? Zoek het maar eens op, de openingsspeech van Boudewijn op de Expo '58. Laatst gewijzigd door discuz : 15 maart 2020 om 10:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1378 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
America First (cured), the rest of the world can go to hell, except if they pay. Is dat niet het Trump Motto? Laatst gewijzigd door parcifal : 15 maart 2020 om 10:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1379 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1380 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zonder commentaar: Lagarde blundert waardoor de onrust op de markten groeit Gisteren 12.03.20 om 20:56 door ruben mooijman https://www.standaard.be/cnt/dmf20200312_04887596 Für eine neue Geldpolitik der EZB • Aktualisiert am 15.03.2020-08:18 https://www.faz.net/aktuell/wirtscha...-16679542.html |
|
![]() |
![]() |