![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1361 |
Banneling
|
![]() Ik begrijp nog steeds niet waarom we ze zouden laten 'proberen' als de uitslag vooraf al bekend is. Ze een beetje laten experimenteren door razzia's te laten houden, straten af te zetten en huizen binnen breken, mensen willekeurig op te pakken en te deporteren naar waar? Nee, geen zinnig mens die daar aan mee wilt werken laat staan er de verantwoordelijkheid voor zou willen dragen. Bovendien kan je zoiets een regelrechte oorlogsverklaring aan de democratische en humanistische waarden noemen. Begrippen waar ze bij het VB nog nooit van gehoord hebben. Toch blijven opletten, want alhoewel het VB nog niet aan zet is, jagen ze de andere partijen wel op de kast met hun propaganda. Straks hebben we het VB niet eens meer nodig om de eerste concentratiekampen op te trekken: de anderen zullen wel het 'goede' voorbeeld geven. Het gesloten asielcentrum te Steenokkerzeel begint al goed op zo'n kamp te lijken, inclusief hun doorsnee gevangenen: vrouwen, oude mannen en kinderen....
Laatst gewijzigd door Abba Kovner : 4 augustus 2007 om 22:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1362 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stel dat Phillippe Dewinter minister zou worden van het migratiebeleid. Denk je dan echt dat hij de mensen uit hun huis zal sleuren voor het oog van de camera? Wees toch eens realistisch?! De agenten zouden dit wellicht niet eens willen doen. De maatschappelijke druk zou dermate groot zijn, zowel nationaal als internationaal, dat hij zijn beleid zeker moet wijzigen of hij wordt niet meer herverkozen, om niet te zeggen voortijdig ontslagen. Voor redenen dan nog, waar elke politicus zich heel diep zou schamen, met spijt voor de rest van zijn leven. Een grotere blaam is niet denkbaar. Wat jij beweert, gelooft geen enkel zinnig mens. Volgens mij, ben jij een kuddedier dat zich dingen laat wijsmaken die er niet zijn. Een slachtoffer van de linkse propaganda. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 4 augustus 2007 om 23:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1363 | |
Minister
|
![]() Citaat:
trouwens, jouw beeld van VB is nogal nazistisch getint, denk je nu echt dat ze dat, ze mogen nog willen , dit kunnen uitvoeren , neen, dat kunnen ze niet. als je niet wacht tot je een absolute meerderheid krijgt. de anderen houden hen wel tegen, mr als je natuurlijk wacht tot het VB de absolute meerderheid haalt, ja, dan is mr 1 schuldige, de ontwerpers en verdedigers van het cordon. en dat geen zinnige mens daarin mee wil doen ,is een feit, mr het VB zit ook nt bepaald vol van zinnige mensen . vandaar dat het cordon een tijdbom is, waarom hem laten afgaan als je hem in een onschadelijk stadium nog kan ontmantelen? en trouwens, ik heb nooit gezegd dat hun oplossingen deugen, wel dat het goed is dat ze bepaalde punten aankaarten.
![]() |
![]() |
#1364 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1365 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1366 | |
Minister
|
![]() Citaat:
en het zal langer duren om ze voorgoed kwijt te geraken.
![]() |
![]() |
#1367 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1368 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1369 | |
Minister
|
![]() Citaat:
het cordon is en blijft ondemocratisch.
![]() |
![]() |
#1370 |
Minister
|
![]() u zaagt en ik zeg dat het cordon ondemocratisch is en blijft, zolang het bestaat.
![]() |
#1371 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 5 augustus 2007 om 01:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1372 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1373 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een tip: de "Waalse gemeenschap" bestaat niet. Nog een tip: er is een verschil tussen persoonsgebonden en gebiedsgebonden aangelegenheden. Lees eens een boek over de Belgische staatsinrichting. Ik kan je "België voor beginners" van Johan Vande Lanotte, Siegfried Bracke en Geert Goedertier aanbevelen.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#1374 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1375 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() dubbel...
![]() Laatst gewijzigd door ericferemans : 5 augustus 2007 om 09:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1376 | |
|
![]() Citaat:
Vergeet niet dat deze een derde ronde veronderstelde, die er nooit is gekomen. Ons landje is ondemocratisch en onpractisch georganiseerd. Het is een paradijs voor komma neukers en liefhebbers van Babylonië en van Sybilijnse organisatie, administratieve Gordiaanse knopen. Er zijn nog weinig mensen die enig inzicht hebben in hoe het functioneert (of niet), laat staan dat er nog veel liefhebbers zijn (amateurs) die er zich mee willen bezighouden. Dit remt de democratie af. Pas op: andere landen kennen het probleem van de toenemende administratieve en staatsrechterlijke complexiteit evenzeer, en treuren ook over deze situatie. Maar bij ons is het nagenoeg hopeloos en gezien de kleine afmetingen van het land eigenlijk ridicuul en overbodig, deze puzzel die men "structuur" van onze staat noemt. Natuurlijk zijn structuren maar een framework. Een kapstok om de politieke wil van de bevolking aan op te hangen. Een nieuwe staatshervorming is op dit moment quasi uitgesloten omdat 99 procent der Belgen, inclusief Vlamingen, daar wantrouwig tegenover staat. Zelf bij de VB stemmers is de meerderheid voor het behoudt van Belgie, van de monarchie. Iedereen wil wel dat het verbetert, maar er is geenszins enige overeenkomst, ook niet tussen de VLamen, waar deze verbetering dan uit bestaat. BHV is een machtig symbool geworden. Maar als je uitlegt dat er twee Vlaamse parlementairen door verdwijnen, en er in die contreien één VLaming (BLOKKER..) overblijft dan past men ook al... Al is er volgens sommigen een 52 procent meerderheid in Vlaanderen om te gaan hervormen (als je cd+vee stemmers typeert als Vlaams Nationalisten...) dan wil dat niet zeggen dat 52 procent voorstander zijn van DEZELFDE soort staatshervorming! Het zal dus nog een tijdje duren voor de mensen snappen in welk land ze leven. Laatst gewijzigd door ericferemans : 5 augustus 2007 om 09:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1377 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
1) Het gerecht is wel degelijk onafhankelijk. Het staat je vrij het tegendeel te bewijzen. 2) Het Vlaams Blok is geen democratische partij, zelfs niet intern. 3) Niemand probeert het Vlaams Blok te muilkorven. Ondanks alles kan het Vlaams Blok nog steeds ongehinderd zijn ideeëngoed wereldkundig maken, binnen de grenzen van de wet uiteraard. 4) Het ideeëngoed van het Vlaams Blok wordt zeer zeker niet door een meerderheid van de bevolking aanvaard. Maar zoals hierboven staat het je vrij het tegendeel te bewijzen. Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 5 augustus 2007 om 09:11. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1378 | |
|
![]() Citaat:
Denk je dat velen dit doorhebben? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1379 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Wil je zagen over woorden dan ben je 100% verkeerd! Het CS is NIET ondemocratisch! Er is er zelf NIKS ondemocratisch aan! Je bent aan het zwanzen! [SIZE=4]de·mo·cra·tie[/SIZE] (de ~ (v.), ~ën) 1 staatsvorm waarbij het volk wordt geregeerd door gekozen vertegenwoordigers uit eigen gelederen 2 staat waarin het volk regeert En vooral als je fout bent niet onbeleefd worden! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1380 | |
Minister
|
![]() Citaat:
de kiezers schudden de kaarten, mr enkel als het in de zgn. democraten hun kraam past, anders negeren ze de kiezer gewoon.
![]() |