![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#13841 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13842 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, verre van streng genoeg.
![]() |
#13843 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13844 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus ik vermoed dat hij vrij rondloopt omwille van het beroep dat nog uitgesproken moet worden ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13845 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Veroordeeld tot vier jaar in 2017, heb ik begrepen. Wat doet die in 2019 dan los op straat?
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13846 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13847 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13848 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Meedere levens verwoest. Waarom loopt dat stuk uitschot vrij rond? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13849 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laatste keer dat ik iets met strafprocedures gedaan heb, dateert van ergens einde jaren '90. Ik durf het voor de vuist weg niet zeggen. Maar zelfs als het opschortend werkt: we zijn twee jaar na zijn veroordeling...
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13850 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Omdat iemand zich "goed gedraagt" in de gevangenis, mag hij terug worden losgelaten op de maatschappij ![]()
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 6 mei 2019 om 18:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13851 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ken iemand die een paar jaar terug drie maand met een bandje heeft gedaan. Heeft er na de uitspraak bijna negen jaar op moeten wachten. Kan niet zeggen de juridische slimmeriken dan, want de straf moet uitgevoerd worden binnen de vijf jaar na de veroordeling. Daar heeft justitie iets op gevonden, net voor de vijf jaar verlopen roepen ze u op om naar de gevangenis te komen en men zet u op strafonderbreking, dan mag je gelijk terug naar huis, nog vier jaar wachten op de strafuitvoering.
![]() |
![]() |
![]() |
#13852 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja.
![]() |
![]() |
![]() |
#13853 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.gva.be/cnt/dmf20190506_0...zou-vermoorden ![]()
![]() |
![]() |
#13854 |
Europees Commissaris
|
![]() Nou, dan is in mijn opzicht justitie medeplichtig aan deze verkrachting.
Je moet het als burger maar eens proberen; "Oh ja ik wist dat die terrorist zich daar schuilhield. Ik vermoedde al dat hij nog een aanslag ging plegen. Had gepland langs te gaan bij de politie, maar volgende maand, nu nogal druk met werk en familie, je kent dat wel." Als het mijn dochter was, die vent gaat eraan.
![]() |
#13855 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dient alles tot niets in Belgie.
![]() |
![]() |
![]() |
#13856 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13857 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daarnet in het nieuws. Die dokter die zijn schoonzoon heeft laten vermoorden krijgt 6 jaar minder in beroep.
Zegt zijn advocaat doodleuk: Mijn cliënt zit al 6 jaar, hij komt dus al in aanmerking voor vervroegde invrijheidstelling, daar gaan we morgen mee beginnen. Excuseer? De opdrachtgever? Na 6 jaar willen ze hem al los? 'k Ga even braken nu. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13858 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13859 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13860 |
Banneling
|
![]() Ja ook waar...en zeker als dr zijn daar ook genoeg mogelijkheden voor...dan had er wel zelfs geen autopsie plaats gevonden en zou m nu niet in deze shit zitten.
|
![]() |
![]() |