![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#13881 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goeiemorgen eenzame zielen
![]()
![]() |
#13882 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 'k Wou dat het alweer avond was. Ik heb zoveel te doen dat ik niet goed weet waar te beginnen. In plaats van de handen uit de mouwen te steken zet ik me dan maar aan de pc in de hoop dat er vanzelf orde komt in de chaos in mijn hoofd als ik efkes afgeleid ben.
![]() Tot hiertoe lukt het niet. ![]()
![]() |
#13883 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ga een half uurke Facebooken, hier is toch niks te zien
![]()
![]() |
#13884 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goeiemorgen overslapers
![]()
![]() |
#13885 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ikke dus
![]() Heb deze morgen mijn radiowekker afgezet, me omgedraaid en lustig verder gedroomd. Ja, dan is de dag opeens te kort ![]()
![]() |
#13886 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13887 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij gebrek aan interessante medeforummers op dit ogenblik log ik nu uit.
De groeten, Marie
![]() |
#13888 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#13889 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() lol, re-good evening there
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13890 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is dat alles wat gellie hier te vertelselen hebt?
Da's maar poverkes hoor. Vertel eens wat jullie zoal doen 'n hele dag, vlak na 't opstaan, waar jullie heengaan, wie jullie tegenkomen, wat jullie daar tegen zeggen, waarover jullie praten. Ìets FCOL! Waar is koekie btw? En ik heb de hik.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 8 juli 2016 om 23:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13891 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goeiemorgen, zij die werken gaan, groeten u
![]()
![]() |
#13892 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
7.15 : uit bed gerold. Gewassen, aangekleed, gegeten, herhaling van het journaal gekeken, 5 minuutjes rekken en strekken. 9 u : naar de bakker gewandeld en 10 minuutjes blijven babbelen. 9:20 u : fiets op 10 u : vrijwilligerswerk tot 12 u Ter plaatse iets gegeten. 12:45 u : fiets op naar huis. Thuis tasje koffie gedronken met koekje, wat rondgelummeld en naar de uitzending van Eastenders van de vorige avond gekeken. Sudoku's en kruiswoordraadsels ingevuld. 14:15 u : fiets op enkele boodschappen gedaan Thuis, boodschappen op hun plaats. e-mail nagekeken. Omgekleed. 16:15 u : fiets op 16:25 u : ander vrijwilligerswerk gedaan tot +/- 17:15 17:25 u : terug thuis, gegeten, TV gezien, voor de pc gehangen, getelefoneerd met xx, sms gestuurd aan yy, in de douche, weer TV gezien, weer voor de pc gehangen. Kwart na middernacht ongeveer : bed in. Nu gij!
![]() |
![]() |
#13893 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb niks speciaals gedaan gister.
De hele dag schoongemaakt en hopen was weggewerkt na 'n week vakantiebezoek van familie. Tussendoor wel effe naar 't winkelcentrum geweest, in 't zwembad gesprongen om af te koelen, m'n kat loopt me steeds achterna en legt zich op de ligstoel naast me. Ook wat ge-internet, met 'n half oog & oor TV gekeken. Vandaag ga ik naar 't dierenasiel, want daar ben ik vrijwilliger.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13894 |
Banneling
|
![]() Wij zijn vandaag naar de zoo geweest.
De zeehondenshow bekeken en een ijsje gegeten. De leeuwen zijn verhuisd naar een beter plekske. Maar de jaguar en het luipaard zitten nog steeds klein. De Savannah was nog niet af, hoop ik? Anders trekt het op niet veel. Maar wel een gezellig daggeske gehad. Goei weer. Next stop Walibi. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13895 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals ze zeggen : moe maar voldaan ![]() Springt de kat niet mee in het zwembad? ![]()
![]() |
![]() |
#13896 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#13897 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#13898 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Want over dierenmishandeling gesproken, die beesten hebben letterlijk levenslang gekregen he. Neem nu die olifanten, die leggen in het wild grote afstanden af. In de zoo zitten ze heel klein, de giraffen ook. De okapi zit misschien groter dan de olifanten, en dat vind ik dus slecht georganiseerd. De leeuwen zitten beter als vroeger en ge kunt er met een brug overlopen. Er staat een verrekijker op om te zien naar de leeuwen. In de Savannah stonden geen dieren, er liep zowat water door en dat was het. Misschien nog niet af. Het meest spectaculaire was de vlindertuin. Maar echt. De vlinders komen gewoon op uw hand zitten en er zijn er echt schone exemplaren bij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13899 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#13900 |
Banneling