![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#13901 |
Banneling
|
![]() Deze lijken inderdaad allemaal echt, maar ik deel de mening van Asshen mbt de eerst geposte foto. De rechtlijnigheid, de kleur en de lengte van de pink doen inderdaad vermoeden dat het gaat om een slechte vervalsing (bij een goede vervalsing valt het zelfs niet op voor experts). En ik ken wel iets van fotomanipulatie. Zo heb ik bijvoorbeeld in het verleden al oude foto's digitaal gerestaureerd.
In tegenstelling met de andere foto's, is hier ook geen reden waarom hij zo'n signaal zou geven. In de andere foto's (op de foto met Poetin na) is er namelijk steeds sprake van een groet tav het publiek en wordt het handgebaar op schouderhoogte of hoger gedaan, ofwel met gestrekte arm voorwaarts. Op de foto met Poetin gaat het om een persoonlijke groet en wordt het gebaar daarom op borsthoogte gedaan. Beide zijn totaal andere gebaren dan het subtiele gebaar dat Bush in de vervalste foto zou gedaan hebben, hoewel de positie van de vingers tav de hand welliswaar hetzelfde is. Laatst gewijzigd door IlluSionS667 : 11 mei 2007 om 09:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13902 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Mensen toch, de foto is NIET gefaked.
Hier een link naar de foto op yahoo uit de reeks van 200 foto's van het bezoek van de queen: Hij staat er verschillende keren op met zijn hand zo. http://news.yahoo.com/photos/ss/even...lYtUPj164ZO7gF
![]() |
![]() |
#13903 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() De foto op Yahoo : ![]() Als het nu niet duidelijk is dat jouw foto werd getruceerd, dan moet je dringend eens naar de oogarts gaan. De hoek is lichtjes verschillend, maar beide foto's zijn duidelijk op quasi hetzelfde tijdstip genomen. Dit is vooral duidelijk door de identieke gelaatsuitdrukkingen en onder andere de houding van de vingers van mevrouw Bush. Voor de zoveelste keer val je door de mand als iemand die veel te goedgelovig is, waardoor je jouw soms erg zinnige opmerkingen over spiritualiteit of de NWO met het badwater weggooit, zoals ik ook al meerdere keren heb opgemerkt. Laatst gewijzigd door IlluSionS667 : 11 mei 2007 om 10:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13904 | |
|
![]() Citaat:
Verder heeft het niets te maken met goedgelovigheid, Bush heeft al ettelijke keren zo'n horned sign gedaan. Ik moet niet "geloven" dat hij het durft te doen. Ik heb er geen probleem mee om toe te geven dat het in dit geval waarschijnlijk niet zo is.
Laatst gewijzigd door exodus : 11 mei 2007 om 10:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13905 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je ging er maar vanuit dat deze foto echt was, omdat je bekend bent met echte foto's van zo'n "horned sign". Dergelijke veronderstellingen zou je nooit ofte nimmer mogen doen. Laatst gewijzigd door Peter Johan : 13 mei 2007 om 09:46. Reden: Persoonlijke aanval |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13906 | ||
|
![]() Citaat:
Jij zegt trouwens zelf dat ik soms wel zinnige dingen te zeggen heb... dus jij kan het onderscheid toch maken? Wat is dan het probleem? ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#13907 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Misschien nog eens herhalen : Het probleem is dat je te veel veronderstellingen maakt en dat je mensen als Alex Jones vaak op hun woord neemt, ook wanneer ze complete onzin uitkramen. Vaak worden er zinnige dingen gezegd en geschreven, maar soms ook niet. Toen Alex Jones de jonge Koreaanse moordenaar in de VS beschuldigde gehersenspoeld te zijn, moest ik eens heel goed lachen. Eveneens zijn zijn opmerkingen over de Reichtstag brand en de start van de invasie in Polen belachelijk, gezien deze door alle serieuze historici al lang verworpen zijn. Daarentegen heeft hij wel veel zinnige dingen te vertellen over Oklahoma City, 9/11, 7/7 en andere gebeurtenissen. Citaat:
Als je andere mensen wilt overtuigen, moet je dus in eerste plaats ervoor zorgen dat AL je argumenten steek houden en dat je zelf geen steken laat vallen. Enkel zo krijg je geloofwaardigheid en respect, waardoor meer en meer mensen je serieus gaan nemen. Maak een stel fouten, en bijna iedereen slaat jou over als "die goedgelovige idioot". 95% van de bevolking heeft een niveau dat niet veel hoger dan de peutertuin komt wanneer het gaat om politieke analyses. Wanneer je je niet daaraan aanpast, zul je enkel maar de overige 5% kunnen bereiken. Van die 5% zitten er dan nog maar een beperkt aantal op dit forum en werken er heel wat vóór de NWO. Is her dan niet beter om je boodschap aan te passen zodat je ooit de overige 95% kunt bereiken?!? Hoe bereik je die overige 95%? Iedereen heeft zo zijn eigen methodes, maar ik let er in eerste plaats op dat ik nooit uitspraken maak waar ik niet 100% zeker van ben. Als ik dan eens een uitspraak maak waar ik niet zeker van ben, dan zal ik dit erbij zetten. Als ik eens een fout maak, geef ik dit ook toe. Enkel zo win je geloofwaardigheid en kun je het respect krijgen dat broodnodig is om mensen uit die 95% te overtuigen.... Maar ook bij de overige 5% zul je op weinig interesse kunnen rekenen als je je houding niet aanpast, vermits deze mensen vaak weinig tijd hebben en enkel bronnen zullen raadplegen die zij de moeite waard vinden. Iemand die vaak onzin uitkraamt, zullen zij dan al snel negeren. Laatst gewijzigd door IlluSionS667 : 11 mei 2007 om 10:54. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13908 |
|
![]() Ik krijg hier net deze link doorgezonden via PB.
http://www.telegraph.co.uk/news/main.../wqueen108.xml Deze foto staat in de telegraph. Het is dus toch niet fake? Ofwel staat er een gefakete foto in de telegraph. Bovendien is er op de bovenstaande foto een verschil. De foto van prisonplanet is dezelfde als die van the telegraph: ![]() Maar de foto van yahoo lijkt ietsje anders te zijn. Het tapijt is niet meer geel tussen Bush zijn benen. ![]()
![]() |
![]() |
#13909 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Beide foto's zijn waarschijnlijk min of meer op hetzelfde tijdstip genomen door twee verschillende fotografen, die zich op minder dan een meter van elkaar bevonden. Misschien nog eens herhalen wat ik enkele posts eerder al zei : Citaat:
Citaat:
Gezien je daarnet ook "[...] dat je mensen als Alex Jones vaak op hun woord neemt, ook wanneer ze complete onzin uitkramen" gelijk stelde aan "dat je mensen als Alex Jones vaak op hun woord neemt, die altijd complete onzin uitkramen", denk ik dat een cursus begrijpen lezen voor jou niet echt misplaatst is. Laatst gewijzigd door IlluSionS667 : 11 mei 2007 om 11:15. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#13910 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() De 2 foto's zijn quasi op hetzelfde ogenblik genomen met verschillende fototoestellen en vanuit een verschillende hoek. De versie van PrisonPlanet en van de Telegraph is duidelijk gefotoshopped, ongetwijfeld door een aanhanger van een aantal meer populaire Conspiracy Theories. De versie van Yahoo is niet gefotoshopped. Alles nu duidelijk? Daarnaast is het trouwens totaal belachelijk om een bepaalde symboliek (die uiteraard zorgvuldig gekozen is om een bepaald 'kader' te passen) toe te schrijven aan dit hand-teken. Het is gewoon te belachelijk om er serieus op in te gaan. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13911 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Het zou niet de eerste keer zijn dat men Conspiracy Theorists valse informatie geeft om de Conspiracy Theorists daarnaast in discrediet te brengen. Denk bijvoorbeeld maar aan In Plane Site. Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13912 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#13913 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13914 | |
|
![]() Citaat:
We hebben dan nog altijd niet de originele foto waarop de vervalsing gebaseerd is... Hoe ziet die originele foto van de "vervalsing" er dan uit? Bush die 1 vinger recht naar beneden houdt en de rest niet? Of is dit ook vervalst? Door dit ben ik nog altijd niet overtuigd.
Laatst gewijzigd door exodus : 11 mei 2007 om 13:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13915 |
Banneling
|
![]() Exodus,
Dit is een situatie waarin -quasi- iedereen zegt 'de banaan is geel' en jij zegt 'ho, ik ben niet overtuigd! Volgens mij is dat gewoon een raar soort wit'. Er is in alle redelijkheid geen twijfel hoe het hier juist zit, maar toch blijf je bij je vooroordeel. En precies dezelfde houding neem jij aan in alle NWO/911 discussies. Waarom dan nog discussieren? |
![]() |
![]() |
![]() |
#13916 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door exodus : 11 mei 2007 om 13:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13917 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() De wonderen zijn de wereld blijkbaar nog niet uit. Citaat:
Citaat:
Gezien de houding van de vingers en de gelaatstuitdrukking van alle figuren in beide foto's identiek is (wat erop wijst dat beide foto's op ongeveer hetzelfde tijdstip zijn genomen), weten de dat de vingers van Bush op de getruceerde foto dezelfde houding zou moeten aannemen als op de niet-getruceerde. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13918 | |
|
![]() Citaat:
Verder vind ik het ook maar raar dat the telegraph zo'n getrukeerde foto zou posten. Maar goed, ik ga er niet verder over uitwijden.
![]() |
![]() |
![]() |
#13919 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ik heb dezelfde hand uit beide foto's geknipt en langs elkaar geplakt. Ik heb nog een stuk van zijn hemd erbij gelaten als referentie. De pink is duidelijk nep, om redenen die ik al eerder vermeldde. Verder zijn er eveneens wijzigingen aan de andere vingers, maar veel subtieler. Hoe dan ook, is de houding op de orriginele foto een normale onverdachte houding. Citaat:
Een meer waarschijnlijke verklaring, is echter dat de journalist in kwestie lui was en (illegaal) een foto van het net heeft geplukt, zonder aandacht te besteden aan de authenticiteit van de foto. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13920 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Tiens, opeens vindt je het raar dat de Mainstream Media niet steeds helemaal correct is, terwijl je al jaren zit af te geven op de vooringenomen en selectieve berichtgeving van de MSM? ![]() Dus het ene moment is de MSM heilig (als ze bruikbaar is om jouw versie te ondersteunen) en het volgende moment is de MSM des duivels (als ze jouw versie niet volgt). Tjah.... |
|
![]() |
![]() |