Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 16 augustus 2012, 14:48   #121
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.809
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Niet beginnen muggenziften.

Als de flikken ene betrappen die staat te pissen in een brievenbus, dan kan die vetzak perfect onmiddellijk veroordeeld worden (of vrijgesproken, of beslist dat er bijkomend onderzoek toch nodig is) door de (desnoods 's nachts) naar het flikkenkantoor opgeroepen) rechter.

Ik zie niet goed in wat er in zo'n geval nog moet gebeuren in de twee drie maanden die volgen op de feiten, zoals het er nu aan toe gaat bij justitie.

D�*t zou snelrecht zijn.

.
Snelrecht is een keuze die door de verdachte zelf gemaakt wordt, men heeft nu eenmaal het recht om door drie rechters gehoord te worden.

En ik zie het niet goed gebeuren dat de rechter zaterdagnacht even naar het bureau gaat komen, laat hem anders de man schuldig verklaren door de telefoon, dat is nog gemakkelijker. Dan kan "de veroordeelde" van het bureau rechtstreeks naar het kamp gebracht worden.

De rechten van de verdediging schijnen u niet zo belangrijk heb ik de indruk, het zou zelfs kunnen dat je niet eens weet uit wat die bestaan. Maar dat schijnt u helemaal niet te hinderen in het beslissen van wie er opvoorhand schuldig is en helemaal geen rechtszaak moet krijgen.

Ik wil niets zeggen, maar onder uw bewind zou rechtspraak geen rechtspraak zijn, maar eerder totale willekeur, en we weten uit de geschiedenis waar uw manier toeleid, dus beperk uw totalitaire spelletje tot bij u thuis en laat de rechtspraak maar aan echte rechters over.
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2012, 15:04   #122
Vlaanderen_onafhankelijk
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 19 maart 2003
Locatie: Maaseik
Berichten: 2.869
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke Bekijk bericht
jah, als jij nooit zit in draden met ernstige gesprekken, omdat ze te hoog gegrepen zijn voor jou als ex VBer, kan ik daar toch niks aan doen?
"intellectuele bijdrage" van anderen kom je dan idd niet tegen.
Ik heb nooit één keer in mijn leven op het VB gestemd.

Een anarchist als jij zit gewoon niet bij de juiste partij, punt.

Citaat:
jaja, de flikken moeten het voor het zeggen hebben in deze politiestaat. Is dat wat je bedoelt?
Dat staat nergens geschreven.
Vlaanderen_onafhankelijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2012, 15:04   #123
Vlaanderen_onafhankelijk
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 19 maart 2003
Locatie: Maaseik
Berichten: 2.869
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke Bekijk bericht
En ik denk dat deze figuren welbekend zijn.
Meestal verslijten ze mensen die een mening hebben die niet de hunne is, af voor 'fecaliën' enzo van die intellectuele woorden.
Ik herhaal, jij moet je eerste waardevolle reactie nog typen, dus is er vooralsnog niks om met jou over te discussiëren.
Vlaanderen_onafhankelijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2012, 15:13   #124
C uit W
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
C uit W's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2003
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 12.249
Standaard

All cops are bastards.
Wie in de Westerse, moderne maatschappij gaat voor flik heeft een vijs los.
__________________
"Denken ist schwer, darum urteilen die meisten."
C uit W is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2012, 15:58   #125
Txiki
Secretaris-Generaal VN
 
Txiki's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 september 2007
Locatie: Killucan
Berichten: 57.743
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen_onafhankelijk Bekijk bericht
Een anarchist als jij zit gewoon niet bij de juiste partij, punt.
Zegt wie?
__________________
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2012, 16:35   #126
giserke
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 augustus 2003
Berichten: 24.730
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen_onafhankelijk Bekijk bericht
Ik herhaal, jij moet je eerste waardevolle reactie nog typen, dus is er vooralsnog niks om met jou over te discussiëren.
Ik herhaal, jij kom nooit in topics waar ernstige over zaken wordt gediscussieerd.
Bovendien doe jij te pas en ten onpas uitlatingen die typisch extreemrechts getint zijn.

Wie ben jij dan om te oordelen dat anderen niet passen in N-VA?
Je spreekt hier toevallig tegen een van de medestichters van N-VA, die de oprichtingsteksten heeft meegeschreven.

Het niet tolereren van autoriteit heeft niks met pro/contra N-VA te maken. Maar dit kun jij waarschijnlijk niet snappen.

Laatst gewijzigd door giserke : 16 augustus 2012 om 16:38.
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2012, 17:00   #127
Txiki
Secretaris-Generaal VN
 
Txiki's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 september 2007
Locatie: Killucan
Berichten: 57.743
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke Bekijk bericht
Ik herhaal, jij kom nooit in topics waar ernstige over zaken wordt gediscussieerd.
Bovendien doe jij te pas en ten onpas uitlatingen die typisch extreemrechts getint zijn.

Wie ben jij dan om te oordelen dat anderen niet passen in N-VA?
Je spreekt hier toevallig tegen een van de medestichters van N-VA, die de oprichtingsteksten heeft meegeschreven.

Het niet tolereren van autoriteit heeft niks met pro/contra N-VA te maken. Maar dit kun jij waarschijnlijk niet snappen.
Wie is die arrogante pee, eigenlijk? Wellicht een nieuw-N-VA'erke, van zo'n pippo's kunnen we dat soort betweterige reacties verwachten. Dat net zij de slechtste reclame zijn voor de partij, dat beseffen ze niet eens.
__________________
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2012, 17:00   #128
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.621
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke Bekijk bericht
Er gebeurt een moord.
Een toevallige voorbijganger vindt een bebloed lijk, en grijpt per ongelijk naar het mes die naast het lijk ligt.
de flikken komen toe en zien de voorbijganger met het mes in de handen....


Je gaat naar een café.
Een vluchtende drugsdealer steekt al voorbijgaan drugs in je jas.
Die drugsdealer belt de flikken, en zegt daar zou je best eens gaan kijken....

Je gaat op reis met je auto naar Spanje.
Drugssmokkelaars plannen een grote transactie in België.
Ze droppen een pak cocaïne onderaan jou wagen, en verwittigen de Belgische flikken. Jij wordt gepakt, terwijl zij kilometers achter jou een andere weg nemen, omdat de flikken allemaal bij jou zitten.
Veel fantasie.
De beste vind ik wel: je ziet een bebloed lijk en ... per ongeluk pakt gij dat mes dat daar naast ligt.
En dan rijden daar die flikken voorbij.
't Mankeert nog dat ge er niet bij zegt dat ze u meteen doodschieten, daar met dat mes in uw hand.

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2012, 17:11   #129
giserke
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 augustus 2003
Berichten: 24.730
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Veel fantasie.
De beste vind ik wel: je ziet een bebloed lijk en ... per ongeluk pakt gij dat mes dat daar naast ligt.
En dan rijden daar die flikken voorbij.
't Mankeert nog dat ge er niet bij zegt dat ze u meteen doodschieten, daar met dat mes in uw hand.

.
OK het eerste is misschien wat bij het haar getrokken.
Maar de laatste 2 zijn dagelijkse kost.

Laatst gewijzigd door giserke : 16 augustus 2012 om 17:11.
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2012, 17:21   #130
giserke
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 augustus 2003
Berichten: 24.730
Standaard

Eentje zelf meegemaakt.

Ik was op een fuif van de VUB in Brussel.
Aan de deur ontstonden gevechten met een aantal personen (die we niet kenden) en de buitenwippers.
Niks speciaal, ware het niet dat die gasten die amok maakten belden naar de flikken dat er megaveel cocaïne gedeald werd op onze fuif, en als ze nu zouden passeren ze zeer veel zouden vinden.

idd, die flikken kwamen toe. iedereen tegen de muur en 1 voor 1 fouilleren.
Uit 3 jassen haalden ze enkele grammen drugs.
Van een aantal meisjes werd door die gasten drugs in hun jas gestopt.
5 studenten opgepakt en een nachtje moeten brommen.

Een paar km verder in Brussel werden toevallig een aantal dealers gepakt. Een werd herkend door onze buitenwipper, als amokmaker aan de ingang.
Zo werd de aanklacht geseponeerd, omdat aangetoond werd dat de drugs afkomstig was van die gasten.
Maar hadden ze die gasten niet gevonden, was het leven van die 5 studenten tot een hel geworden.

Laatst gewijzigd door giserke : 16 augustus 2012 om 17:26.
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2012, 18:10   #131
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.621
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke Bekijk bericht
Eentje zelf meegemaakt.

Ik was op een fuif van de VUB in Brussel.
Aan de deur ontstonden gevechten met een aantal personen (die we niet kenden) en de buitenwippers.
Niks speciaal, ware het niet dat die gasten die amok maakten belden naar de flikken dat er megaveel cocaïne gedeald werd op onze fuif, en als ze nu zouden passeren ze zeer veel zouden vinden.

idd, die flikken kwamen toe. iedereen tegen de muur en 1 voor 1 fouilleren.
Uit 3 jassen haalden ze enkele grammen drugs.
Van een aantal meisjes werd door die gasten drugs in hun jas gestopt.
5 studenten opgepakt en een nachtje moeten brommen.

Een paar km verder in Brussel werden toevallig een aantal dealers gepakt. Een werd herkend door onze buitenwipper, als amokmaker aan de ingang.
Zo werd de aanklacht geseponeerd, omdat aangetoond werd dat de drugs afkomstig was van die gasten.
Maar hadden ze die gasten niet gevonden, was het leven van die 5 studenten tot een hel geworden.
Kijk, daar geloof ik nu eens geen fluit van.

Waarom zouden de flikken 'geloven' dat ze die drugs gratis in hun jassen gestoken kregen? Waarom waren de flikken niet overtuigd dat die meisjes die drugs gekocht hadden voor geld ?

En als die drugsdealers hun waren in jassen van anderen verstopt hadden, hoe konden ze dan nog aangehouden worden "een paar km verder in Brussel, toevallig" ?

Veel fantasie.
Mocht Jef Geeraerts zijn boeken zo geschreven hebben, 't zou maar triestig geweest zijn.

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2012, 19:34   #132
giserke
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 augustus 2003
Berichten: 24.730
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Kijk, daar geloof ik nu eens geen fluit van.

Waarom zouden de flikken 'geloven' dat ze die drugs gratis in hun jassen gestoken kregen? Waarom waren de flikken niet overtuigd dat die meisjes die drugs gekocht hadden voor geld ?
Overtuigd? Tijdens een vaststelling is er geen ruimte voor overtuigen.
Ze stellen vast dat persoon A B en C dit en dat bij zich heeft.
Ze pakken ze op om nadien te verhoren.
Ter plaatse wordt niet onderzocht of anderen die drugs wel eens in hun zakken kon steken.
Citaat:
En als die drugsdealers hun waren in jassen van anderen verstopt hadden, hoe konden ze dan nog aangehouden worden "een paar km verder in Brussel, toevallig" ?
Omdat daar andere dealers van diezelfde bende bezig waren drugs te dealen.
Deze die de buitenwipper herkende nadien op het politiekantoor, had maar 1 bedoeling: afleiding zorgen op onze fuif voor de flikken, zodat ze elders ongestoord konden dealen.
En hoe hebben de flikken dit kunnen vaststellen, de buitenwipper werd ook verhoord, waarbij hij het incident eerder die avond kon melden.
De flikken vroegen wie de amokmakers waren, en toonden hem foto's. Zo konden ze de relatie leggen met een grotere drugsdeal verderop en het incident op de fuif.
Een van die ouders had hun advocaat opgetrommeld, en die heeft kunnen bedingen om die zakjes te screenen op vingerafdrukken van de meisjes.
Die waren er niet.
Zo werden ze vrijgelaten en het onderzoek naar die meisjes werd niet verder gezet.

Hadden ze die gasten niet gevonden tijdens die deal verderop, zouden die meisjes flink gejost geweest zijn.

Citaat:
Veel fantasie.
Mocht Jef Geeraerts zijn boeken zo geschreven hebben, 't zou maar triestig geweest zijn.
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2012, 19:55   #133
Vlaanderen_onafhankelijk
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 19 maart 2003
Locatie: Maaseik
Berichten: 2.869
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke Bekijk bericht
Ik herhaal, jij kom nooit in topics waar ernstige over zaken wordt gediscussieerd.
Toch wel, mijn beste, toch wel. Alleen heb ik ook een leven buiten het internet en spam ik dit forum niet vol met berichten zoals jij. Desondanks post ik hier toch al enkele jaren, zij het sporadisch, over topics die mij interesseren. Dat ik nooit een serieuze topics zou reageren, is prietpraat, alleen voel ik natuurlijk niet de nood om mij hier tegenover jou te verantwoorden...

Citaat:
Bovendien doe jij te pas en ten onpas uitlatingen die typisch extreemrechts getint zijn.
Zoals? Toon mij eens mijn eigen typische extreemrechtse posts? En als er al eens eentje tussenzit die je met véél goede wil extreemrechts kan noemen, dan is dat een hogere uitzondering.

Citaat:
Wie ben jij dan om te oordelen dat anderen niet passen in N-VA?
Je spreekt hier toevallig tegen een van de medestichters van N-VA, die de oprichtingsteksten heeft meegeschreven.

Het niet tolereren van autoriteit heeft niks met pro/contra N-VA te maken. Maar dit kun jij waarschijnlijk niet snappen.
Bij mijn weten is de N-VA zeker geen antigezagspartij en nog minder anti-politie, in tegenstelling tot jij. Als jij werkelijk mee hebt geschreven aan de oprichtingsteksten van de N-VA en één van de medestichters bent, is dat een serieuze smet op het blazoen van de N-VA, afgaande op de nietszeggende, infantiele posts die je hier keer op keer post in topics over politie(optredens).

Weten Bart en co hoe jij denkt over autoriteit en veiligheid? Kennen Bart en co je überhaupt wel? Of ben je gewoon een fantast die gelooft een belangrijke rol gespeeld te hebben binnen de N-VA?
Vlaanderen_onafhankelijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2012, 20:03   #134
Vlaanderen_onafhankelijk
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 19 maart 2003
Locatie: Maaseik
Berichten: 2.869
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
Wie is die arrogante pee, eigenlijk? Wellicht een nieuw-N-VA'erke, van zo'n pippo's kunnen we dat soort betweterige reacties verwachten. Dat net zij de slechtste reclame zijn voor de partij, dat beseffen ze niet eens.
Nieuw N-VA'erke? Geregisteerd op dit forum op 19 maart 2003, sindsdien altijd duidelijk pro-N-VA gepost en sinds 2003 elke verkiezing voor de N-VA gekozen, met uitzondering in de tijd van het kartel, één verkiezing gestemd voor LDD omdat ik het gewoonweg niet kon opbrengen om te stemmen op de tsjevenpartij in een kartel waarin de N-VA aanvankelijk geen enkele belangrijke rol speelde.

Ik slechtste reclame voor de partij? Als ik bepaalde forummers hier hun anti-autoriteit standpunten zie verkondigen, en dan vooral de manier waarop, dan zijn eerder zij de slechte reclame, zeker als ze mee aan de oprichtingsteksten geschreven (zouden) hebben.

Nu, overtuig me... Toon me maar eens duidelijke uitspraken of standpunten van de N-VA aan die in Giserkes rabiate anti-politie-kraam passen? Toon me beelden van N-VA-kopstukken die meelopen in een anti-autoriteitsbetoging en ik zal zonder probleem een dikke diagonale streep trekken op het volgende stembiljet dat ik in mijn handen krijg.

Tenzij jullie me kunnen aantonen dat de N-VA géén pro-autoriteitspartij is, beschouw ik iemand als Giserke, en bij uitbreiding alle anarchisten, als vreemd aan/in de N-VA.
Vlaanderen_onafhankelijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2012, 20:14   #135
Vlaanderen_onafhankelijk
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 19 maart 2003
Locatie: Maaseik
Berichten: 2.869
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke Bekijk bericht
Maar de laatste 2 zijn dagelijkse kost.
En op welke manier gaat de politie dan in de fout? Of moet de politie die mensen die van dergelijke feiten het slachtoffer zijn zomaar geloven? Moet de politie in een andere situatie de werkelijke dealers die dergelijk verhaal opdissen dan ook maar geloven?

Het is aan de verdachte en zijn advocaat om het tegendeel te bewijzen van hetgeen hem ten laste gelegd wordt.
Vlaanderen_onafhankelijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2012, 20:21   #136
Vlaanderen_onafhankelijk
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 19 maart 2003
Locatie: Maaseik
Berichten: 2.869
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke Bekijk bericht
Overtuigd? Tijdens een vaststelling is er geen ruimte voor overtuigen.
Ze stellen vast dat persoon A B en C dit en dat bij zich heeft.
Ze pakken ze op om nadien te verhoren.
Ter plaatse wordt niet onderzocht of anderen die drugs wel eens in hun zakken kon steken.
Waren er camerabeelden? Zoja, zijn die geraadpleegd? Zoja, was er duidelijk op te zien dat de drugs in die meisjes hun zakken gestoken werden?

En als van dit alles niets van toepassing was, wat kan de politie dan anders doen dan vaststellen dat er inderdaad drugs in die meisjes hun zakken zat? Gewoon geloven dat de drugs daar geplaatst is? Als het zo simpel is, wat houdt dan echte drugsdealers tegen om gelijkaardige verhalen op te dissen?

Citaat:
Omdat daar andere dealers van diezelfde bende bezig waren drugs te dealen.
Deze die de buitenwipper herkende nadien op het politiekantoor, had maar 1 bedoeling: afleiding zorgen op onze fuif voor de flikken, zodat ze elders ongestoord konden dealen.
En hoe hebben de flikken dit kunnen vaststellen, de buitenwipper werd ook verhoord, waarbij hij het incident eerder die avond kon melden.
De flikken vroegen wie de amokmakers waren, en toonden hem foto's. Zo konden ze de relatie leggen met een grotere drugsdeal verderop en het incident op de fuif.
Een van die ouders had hun advocaat opgetrommeld, en die heeft kunnen bedingen om die zakjes te screenen op vingerafdrukken van de meisjes.
Die waren er niet.
Zo werden ze vrijgelaten en het onderzoek naar die meisjes werd niet verder gezet.
Wat is dan het probleem? Uiteindelijk is alles toch in orde gekomen?

Citaat:
Hadden ze die gasten niet gevonden tijdens die deal verderop, zouden die meisjes flink gejost geweest zijn.
Goed gewerkt dus.
Vlaanderen_onafhankelijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2012, 20:23   #137
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke Bekijk bericht
Eentje zelf meegemaakt.

Ik was op een fuif van de VUB in Brussel.
Aan de deur ontstonden gevechten met een aantal personen (die we niet kenden) en de buitenwippers.
Niks speciaal, ware het niet dat die gasten die amok maakten belden naar de flikken dat er megaveel cocaïne gedeald werd op onze fuif, en als ze nu zouden passeren ze zeer veel zouden vinden.

idd, die flikken kwamen toe. iedereen tegen de muur en 1 voor 1 fouilleren.
Uit 3 jassen haalden ze enkele grammen drugs.
Van een aantal meisjes werd door die gasten drugs in hun jas gestopt.
5 studenten opgepakt en een nachtje moeten brommen.

Een paar km verder in Brussel werden toevallig een aantal dealers gepakt. Een werd herkend door onze buitenwipper, als amokmaker aan de ingang.
Zo werd de aanklacht geseponeerd, omdat aangetoond werd dat de drugs afkomstig was van die gasten.
Maar hadden ze die gasten niet gevonden, was het leven van die 5 studenten tot een hel geworden.
Politie 's nacht op de VUB campus zonder toestemming van de rector?
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2012, 20:25   #138
Txiki
Secretaris-Generaal VN
 
Txiki's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 september 2007
Locatie: Killucan
Berichten: 57.743
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen_onafhankelijk Bekijk bericht
Nieuw N-VA'erke? Geregisteerd op dit forum op 19 maart 2003, sindsdien altijd duidelijk pro-N-VA gepost en sinds 2003 elke verkiezing voor de N-VA gekozen, met uitzondering in de tijd van het kartel, één verkiezing gestemd voor LDD omdat ik het gewoonweg niet kon opbrengen om te stemmen op de tsjevenpartij in een kartel waarin de N-VA aanvankelijk geen enkele belangrijke rol speelde.

Ik slechtste reclame voor de partij? Als ik bepaalde forummers hier hun anti-autoriteit standpunten zie verkondigen, en dan vooral de manier waarop, dan zijn eerder zij de slechte reclame, zeker als ze mee aan de oprichtingsteksten geschreven (zouden) hebben.

Nu, overtuig me... Toon me maar eens duidelijke uitspraken of standpunten van de N-VA aan die in Giserkes rabiate anti-politie-kraam passen? Toon me beelden van N-VA-kopstukken die meelopen in een anti-autoriteitsbetoging en ik zal zonder probleem een dikke diagonale streep trekken op het volgende stembiljet dat ik in mijn handen krijg.

Tenzij jullie me kunnen aantonen dat de N-VA géén pro-autoriteitspartij is, beschouw ik iemand als Giserke, en bij uitbreiding alle anarchisten, als vreemd aan/in de N-VA.
Gij hebt simpelweg het recht niet te gaan koeken wie er tot uw partijke mag behoren en wie niet. Evenmin over wat de partijleden allemaal zouden mogen denken en wat niet. Dat riekt naar fascisme.

Uw bekrompen rechts-authoritaire visie op wat de N-VA zou moeten zijn, vind ik nogal angstaanjagend. Gelukkig loopt het zo'n vaart niet in de partij in het algemeen.
__________________
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2012, 20:28   #139
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
Gij hebt simpelweg het recht niet te gaan koeken wie er tot uw partijke mag behoren en wie niet. Evenmin over wat de partijleden allemaal zouden mogen denken en wat niet. Dat riekt naar fascisme.

Uw bekrompen rechts-authoritaire visie op wat de N-VA zou moeten zijn, vind ik nogal angstaanjagend. Gelukkig loopt het zo'n vaart niet in de partij in het algemeen.
Dat hoop jij tenminste.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2012, 20:30   #140
Txiki
Secretaris-Generaal VN
 
Txiki's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 september 2007
Locatie: Killucan
Berichten: 57.743
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Dat hoop jij tenminste.
Ja, dat hoop ik.
__________________
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:28.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be