Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 25 juli 2021, 14:02   #121
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 45.401
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Doe maar voort met uw stopwoorden en voorspelbare uitdrukkingen. Die "schoolmeesterende ouwe-nonkel-stijl" brengt wat hilariteit op dit forum.
Gelukkig maar ben jij de enige die in dergelijk taalgebruik vervalt.
Dat stoort me niet. Menselijk opzicht of 'wat gaan de mensen wel denken?' , is me vreemd.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 25 juli 2021 om 14:05.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2021, 14:11   #122
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 99.149
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
De term 'getrol' is het laatste en ultieme wapen van vele Vlaams-nationalisten op dit forum wanneer ze geen antwoord meer kunnen bedenken. Het zij zo.
Veralgemeen anders wat.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2021, 14:12   #123
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 99.149
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Dat stoort me niet. Menselijk opzicht of 'wat gaan de mensen wel denken?' , is me vreemd.
ASS?

Ik ook.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2021, 14:16   #124
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.545
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Van een partijblad van de NVA zullen we de waarheid in deze niet horen natuurlijk.
Ik wacht nog altijd op de bewijze van jouw gelul.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2021, 14:25   #125
WYSIWYG
Minister-President
 
Geregistreerd: 21 mei 2021
Berichten: 4.769
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Persoonlijke aanval en zwaar
Nochtans zie ik de bewijzen die Knuppel voorlegt, niet weerleggen. Dus als hij/zij de bewijzen kan voorleggen, die u voor uw beweringen niet kunt geven, heeft hij/zij gelijk en kan men veronderstellen dat u bewust fake news de wereld instuurt.
U kan nog steeds proberen uw woorden hard te maken om uw geloofwaardigheid nog enigszins te behouden.
WYSIWYG is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2021, 14:28   #126
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.545
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Helemaal niet. Ik zeg maar wat is. En toevallig is de gouverneur van Limburg ook een NVA-er. Maar goed, feit is dat de NVA voorstander is van een nieuwe zeer dure kerncentrale die de prijs van de elektriciteit uiteindelijk geweldig de hoogte in gaat jagen voor de gewone burger. De enige die daar voordeel van zal hebben is de nucleaire lobby.

Niet dat we alle kerncentrales plots moeten sluiten. Ik zeg dat ook niet. Wel gestaag afbouwen en massaal investeren in alternatieve energie. Nu! Maar met knuppels als De Wever en zijn partij, is het dweilen met de kraan open op dit punt.
Bekijk je laatste elektriciteitsafrekening eens, en kom dan nog eens lullen over de stroom die duurder GAAT worden.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2021, 14:31   #127
WYSIWYG
Minister-President
 
Geregistreerd: 21 mei 2021
Berichten: 4.769
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Van een partijblad van de NVA zullen we de waarheid in deze niet horen natuurlijk.
Van een communistisch wel, wilt u zeggen? Tja, Belgisch-nationalisme sluit tegenwoordig erg sterk aan bij communistische dictaturen.
WYSIWYG is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2021, 14:33   #128
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 45.401
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WYSIWYG Bekijk bericht
Nochtans zie ik de bewijzen die Knuppel voorlegt, niet weerleggen. Dus als hij/zij de bewijzen kan voorleggen, die u voor uw beweringen niet kunt geven, heeft hij/zij gelijk en kan men veronderstellen dat u bewust fake news de wereld instuurt.
U kan nog steeds proberen uw woorden hard te maken om uw geloofwaardigheid nog enigszins te behouden.
Persoonlijke aanvallen zijn voor niets goed. Men moet zich beperken tot het onderwerp. Men kan wel eens afwijken van het discussieonderwerp. Dat is haast onvermijdelijk als een draad 'langdradig ' wordt. Maar persoonlijke aanvallen hebben niets met het discussieonderwerp te maken. Men mag wel eens een steekje onder water geven aan het adres van een poster. Daar niet van. Dat mag zeker. Dat doe ik ook. Maar dat is wat anders dan brutale persoonlijke aanvallen. De poster is ook vaak grof en brutaal. Neen, die poster heeft voor mij afgedaan. Voor altijd.

Voor de rest: mensen die nu nog opteren voor nieuwe kerncentrales zitten fout. De oude centrales in stand houden voor een tijdje en langzaam afbouwen, daar kan ik inkomen. En ondertussen massaal investeren in alternatieve energie. Dat is de enige gezonde keuze.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 25 juli 2021 om 14:39.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2021, 14:35   #129
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.545
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Dat stoort me niet. Menselijk opzicht of 'wat gaan de mensen wel denken?' , is me vreemd.
Dat moet wel als ik er jouw smeerlapperijen op na lees.

Citaat:
Hetgeen ik stel, is altijd onderbouwd. Indien ik een stelling niet onderbouwd zou vinden, dan zou ik ze niet poneren. En als ik bijgevolg veel kritiek heb op de Vlaams-nationalisten, dan is dat omdat die kritiek ook terecht én onderbouwd is.
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=165

Citaat:
Een zeldzame pets voor een kind dat iets grondig heeft mispeuterd heeft geen enkele kind ooit geschaad. Integendeel!

In ieder geval, wat ben ik blij dat ik niet zo'n vulgaire grootmoeder heb als wansmakelijke Knuppel!
https://forum.politics.be/showpost.p...1&postcount=93

Citaat:
En hier komt uw ware aard weer eens naar boven. Gore taal kunt ge niet laten. Nog 5 kletsen erbij op elke bil. Totdat ge het eens afleert. Maar gore taal is ook een kwestie van (gebrek aan) opvoeding. En op uw leeftijd...
https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=78

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri
Nu je het zegt, ze heeft iets weg van Helga.
Antwoord:

Citaat:
Zware zwarte laarzen zouden haar misschien goed staan.
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=275

Citaat:
Er is maar één soort van zwartzakken. En we weten precies in welke partijen ze zich bevonden. Ge hebt misschien ook nog zwarte laarzen en een koppelriem ergens in uw kast liggen van een of ander familielid, neem ik aan.
https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=80

Tegen Gwylan:

Citaat:
Wat al lang te verwachten viel, gebeurt nu ook. Vroeg of laat vallen ze allen door de mand. Ze kunnen wel een tijdje de schijn ophouden, maar de mooie liedjes duren niet lang.

Uw taaltje wordt meer en meer voorspelbaar. Het verwordt tot een sloganesk NVA-taaltje van een partijmilitant. Vol clichés en papegaaienwerk. Want inhoudelijk trekt het allemaal op niet veel hetgeen u hier bazelt. En zo bent u nu ook eens weer ontmaskerd, NVA-partijslaafje.
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=170

Citaat:
Indien ge dit noemt 'het voor iemand opnemen', dan moet ik daar eens meewarig mee lachen. Hou op de schijnheilige onze lieve vrouw uit te hangen.
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=124
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2021, 14:38   #130
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 45.401
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
ASS?

Ik ook.

Niet veralgemenen. Allé, amuseer u nog wat op dit forum.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 25 juli 2021 om 14:40.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2021, 14:39   #131
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.545
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Persoonlijke aanvallen zijn voor niets goed. Men moet zich beperken tot het onderwerp. Men kan wel eens afwijken van het discussieonderwerp. Dat is haast onvermijdelijk als een draad 'langdradig ' wordt. Maar persoonlijke aanvallen hebben niets met het discussieonderwerp te maken. Men mag wel eens een steekje onder water geven aan het adres van een poster. Daar niet van. Dat mag zeker. Maar dat is wat anders dat persoonlijke aanvallen. De poster is ook vaak grof en brutaal. Neen, die poster heeft voor mij afgedaan. Voor altijd.
Stop maar met je rond de pot draaierij en geeft de bronnen van De Wever die bouw van GAScentrales in Vlaams Brabant volgens jou verbood, en dat hij iets te maken heeft met de kernlobby.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2021, 14:48   #132
WYSIWYG
Minister-President
 
Geregistreerd: 21 mei 2021
Berichten: 4.769
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Persoonlijke aanvallen zijn voor niets goed. Men moet zich beperken tot het onderwerp. Men kan wel eens afwijken van het discussieonderwerp. Dat is haast onvermijdelijk als een draad 'langdradig ' wordt. Maar persoonlijke aanvallen hebben niets met het discussieonderwerp te maken. Men mag wel eens een steekje onder water geven aan het adres van een poster. Daar niet van. Dat mag zeker. Dat doe ik ook. Maar dat is wat anders dan brutale persoonlijke aanvallen. De poster is ook vaak grof en brutaal. Neen, die poster heeft voor mij afgedaan. Voor altijd.

Voor de rest: mensen die nu nog opteren voor nieuwe kerncentrales zitten fout. De oude centrales in stand houden voor een tijdje en langzaam afbouwen, daar kan ik inkomen. En ondertussen massaal investeren in alternatieve energie. Dat is de enige gezonde keuze.
Dat is allemaal uw mening. Anderen kunnen daar anders over denken. U heeft niet alleen de wijsheid in pacht, dat snapt u toch, nietwaar?
Maar u hebt nog steeds niet bewezen dat de heer De Wever de bouw van de gascentrales in Limburg en Vlaams-Brabant heeft tegengehouden. Zolang u daar niet het bewijs van levert, kan iedereen aannemen dat u niet de waarheid sprak en bewust de persoon in kwestie in diskrediet trachtte te brengen.
WYSIWYG is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2021, 14:51   #133
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.545
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Persoonlijke aanvallen zijn voor niets goed. Men moet zich beperken tot het onderwerp. Men kan wel eens afwijken van het discussieonderwerp. Dat is haast onvermijdelijk als een draad 'langdradig ' wordt. Maar persoonlijke aanvallen hebben niets met het discussieonderwerp te maken. Men mag wel eens een steekje onder water geven aan het adres van een poster. Daar niet van. Dat mag zeker. Dat doe ik ook. Maar dat is wat anders dan brutale persoonlijke aanvallen. De poster is ook vaak grof en brutaal. Neen, die poster heeft voor mij afgedaan. Voor altijd.

Voor de rest: mensen die nu nog opteren voor nieuwe kerncentrales zitten fout. De oude centrales in stand houden voor een tijdje en langzaam afbouwen, daar kan ik inkomen. En ondertussen massaal investeren in alternatieve energie. Dat is de enige gezonde keuze.
MOETEN staat op stal System! En JIJ bepaalt al zéker niet wat mensen die het niet met jou eens zijn moeten!


Gascentrales leveren GEEN alternatieve energie! Ze stoten CO2 uit.
Wat persoonlijke aanvallen betreft heb jij NIEMAND lessen te geven of te bekritiseren!

Mensen die opteren om oude kerncentrales open te houden tot er nieuwe zijn hebben een mening die door velen gedeeld wordt. Gascentrales bouwen heeft veel tegenstanders omdat ze CO2 uitstoten. En die MOET van Europa afgebouwd worden.

Wie denk JIJ dat wel dat JIJ bent om mensen die er een andere mening op na houden te les te mogen spellen? God de Vader? De Paus? Een kleinzoon van Hitler?
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2021, 14:59   #134
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.545
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WYSIWYG Bekijk bericht
Dat is allemaal uw mening. Anderen kunnen daar anders over denken. U heeft niet alleen de wijsheid in pacht, dat snapt u toch, nietwaar?
Maar u hebt nog steeds niet bewezen dat de heer De Wever de bouw van de gascentrales in Limburg en Vlaams-Brabant heeft tegengehouden. Zolang u daar niet het bewijs van levert, kan iedereen aannemen dat u niet de waarheid sprak en bewust de persoon in kwestie in diskrediet trachtte te brengen.

Meer moet je daar niet achter zoeken! Zowel Het Oosten als zijn dubbelnick hebben NOOIT iets anders gedaan op dit forum dan hun afgrijselijke haat gedemonstreerd. Daar schuwen ze zelfs geen LEUGENS voor. Dat heeft HO in deze draad eens te meer bewezen.
Geen énkele Vlaams-nationalist kreeg/krijgt genade in de ogen van Het Oosten en zijn gebande dubbelnick. GEEN ENKELE!

Ik kan wél bewijzen wat ik zeg! MET de links erbij!
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2021, 15:08   #135
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 45.401
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Herhaling van mijn persoonlijk standpunt:

ook inzake energie moeten we proper op ons eigen blijven.
Dus kiezen voor nul of zo min als mogelijk vervuiling.

De beste weg daar naar toe is van nu niet te kiezen voor extra gascentrales, maar wel twee extra kerncentrales. De vervuiling van een kerncentrale die veilig draait, is veel beter te beheersen dan de luchtvervuiling van een gascentrale.

Tegen de tijd dat die kerncentrales dan versleten zijn, moet de wetenschap het ons mogelijk maken om volledig op 100 procent propere energie te draaien.
Kernafval te beheersen? U maakt er wel een lachertje van. En u maakt de mensen wat wijs! En... u zadelt de komende generatie (s) op met een enorme bijna nooit meer te eindigen uiterst kostelijke vervuiling.

Neen, het is zoals ik het al lang vermoedde: de NVA is gegarandeerd in de pocket van de nucleaire lobby. Daarom nodigde de NVA ook de nucleaire lobbyist bij uitstek op hun congres in 2019: Michael Shellenberger.

En daarmee is alles gezegd in deze.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 25 juli 2021 om 15:13.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2021, 15:16   #136
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.545
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Niet veralgemenen. Allé, amuseer u nog wat op dit forum.
Zo kennen we jou: weglopen als de grond te heet onder je leugenachtige voeten wordt. Een tijdje bekomen van de kletsen die je kreeg om weer aan te pikken als het je goed uitkomt. Als het over Vlaams-nationalisten gaat of over de collaboratie.

Je weet maar al te goed dat ik of mijn familie NIKS, maar dan ook NIKS met de collaboratie te maken hebben gehad, maar toch kon je het niet laten om mij op je gekende "subtiele" manier in het nazikamp te steken.

Gwylan (zaliger) heb je een N-VA-slaafje genoemd. Wie niet in JOUW kraam past zal dat op de meest gemene manier geweten hebben.

Mensen die niet in jouw kraam passen beledigen, en glashard liegen over je politieke tegenstanders is jouw handelsmerk op dit forum.

IK hou jou niet tegen om mij te driehoeken, integendeel! Vooral doen! Daar groeit het imago van haatsmoelen van!
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2021, 15:21   #137
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 45.401
Standaard

Weer eens goed
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Zo kennen we jou: weglopen als de grond te heet onder je leugenachtige voeten wordt. Een tijdje bekomen van de kletsen die je kreeg om weer aan te pikken als het je goed uitkomt. Als het over Vlaams-nationalisten gaat of over de collaboratie.

Je weet maar al te goed dat ik of mijn familie NIKS, maar dan ook NIKS met de collaboratie te maken hebben gehad, maar toch kon je het niet laten om mij op je gekende "subtiele" manier in het nazikamp te steken.

Gwylan (zaliger) heb je een N-VA-slaafje genoemd. Wie niet in JOUW kraam past zal dat op de meest gemene manier geweten hebben.

Mensen die niet in jouw kraam passen beledigen, en glashard liegen over je politieke tegenstanders is jouw handelsmerk op dit forum.

IK hou jou niet tegen om mij te driehoeken, integendeel! Vooral doen! Daar groeit het imago van haatsmoelen van!
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2021, 15:21   #138
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.545
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Kernafval te beheersen? U maakt er wel een lachertje van. En u maakt de mensen wat wijs! En... u zadelt de komende generatie (s) op met een enorme bijna nooit meer te eindigen uiterst kostelijke vervuiling.

Neen, het is zoals ik het al lang vermoedde: de NVA is gegarandeerd in de pocket van de nucleaire lobby. Daarom nodigde de NVA ook de nucleaire lobbyist bij uitstek op hun congres in 2019: Michael Shellenberger.

En daarmee is alles gezegd in deze.
Dat de N-VA JOUW mening niet deelt is niet nieuw, maar nogmaals, wie ben JIJ om mensen die jouw mening niet delen lessen te geven??? Het afval van kernenergie is een probleem dat op lange termijn moet en ZAL opgelost worden. CO2 is een probleem dat zich NU stelt. Of wat denk je dat de oorzaak is van de klimaatverandering waar jouw favoriete volkske met de Latijnse cultuur VANDAAG de gevolgen van draagt?
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2021, 15:22   #139
Zucht
Secretaris-Generaal VN
 
Zucht's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2007
Berichten: 20.350
Standaard

In de HUMO van een paar maanden geleden was er een interview met Tinne Van der Straeten. Daar zei ze dat Europa, de industriëlen en iedereen vol-enthousiast achter haar geniale energieplan stonden, dat dus niet kon misgaan. Ik neem dus aan dat ze geen plan B hebben voor als dit mis gaat.
__________________
I wish nothing but the best for you too.
Zucht is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2021, 15:23   #140
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.545
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Weer eens goed
IK mag mij verdedigen tegen jouw leugens, waaronder die aan mijn persoonlijke adres.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:25.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be