Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2007
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer...

Bekijk resultaten enquête: Gaat u akkord met dit voorstel ?
Ronduit ja 5 8,47%
Ronduit neen 44 74,58%
Sommige zaken zijn goed, andere onaanvaardbaar 10 16,95%
Geen mening 0 0%
Aantal stemmers: 59. Je mag niet stemmen in deze enquête

 
 
Discussietools
Oud 18 november 2007, 09:09   #121
stab
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
stab's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 april 2004
Berichten: 11.299
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
Moest ik kiezen tussen ofwel een staatshervorming in de richting van confederatie en 6 gemeenten opgeven ofwel huidige toestand met geen uitbreiding van Brussel.
Ontstellend dat u nog niet 'ns differentieert tussen de Randgemeenten zelf.
De geo-politieke impact v/e anschluss van SGR bij Brussel ontgaat u blijkbaar compleet.
U steunt de Franstaligen in hun streven om de nazi-Duitse grondhonger te imiteren.
Proficiat.
__________________
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.”
Donald J. Trump
stab is offline  
Oud 18 november 2007, 09:17   #122
Max van Dietschland
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Max van Dietschland's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juni 2005
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 13.027
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eddy B Bekijk bericht
Daarom, beste Max, maakt het me verdrietig wanneer ik vanuit zulk een sterke positie Vlamingen, van wie ik dacht dat ze sterk stonden, zie kronkelen om een Pirreus-overwinning te halen, terwijl de overwinning gewoon in onze handen ligt.
U bent wel heel zeker van uw overwinning. Wel ik niet. Zolang geen duidelijke meerderheid van de Vlamingen voor onafhankelijkheid is zal geen enkele politicus het aandurven om door te duwen tot de onafhankelijkheid. Ik vrees zelfs zoals het er nu voor ligt dat er bitter weinig in huis zal komen van die staatshervorming, zeker wat de instellingen zelf betreft.

We moeten ons dan ook afvragen of een eventueel status quo met behoud van die faciliteitengemeenten, zoveel beter is dan een grondige staatshervorming met hier en daar een serieuse toegeving.

Mat nog het meest verontrust is dat de rest van de Rand de verfransing op een razend tempo doorgaat. Hierdoor dreigt de rest van de Rand verloren te gaan als we niet snel ingrijpen. Een status quo is in feite hetgeen de Franstaligen willen, dat zelfs nog liever dan de uitbreiding van Brussel in het kader van een verregaande staatshervorming. In de dagdagelijkse praktijk hebben de Franstaligen nu gewoon de mogelijkheid om tot in Vilvoorde werk te maken van de facto de uitbreiding van Brussel.

Dat jullie dat in goed in jullie oren knopen.

Trouwens Brussel lijkt wel opgegeven voor jullie. Brussel is gelijk iets vies. Het is niet omdat het Brusselse gewest uitgebreid wordt dat Vlaanderen daar geen aanspraak kan op maken in het kader van een latere onafhankelijkheid. In de plaats dan Brussel als iets vies te zien, zouden men beter proberen Brussel opnieuw te vervlaamsen.

In een groot communautair akkoord zou men kunnen streven naar paritair samengestelde raden in Brussel.
__________________
VAN DE MAAS TOT DE NOORDZEE - VLAANDEREN ONAFHANKELIJK

https://www.youtube.com/watch?v=8kd7y2bBhgo

Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 18 november 2007 om 09:23.
Max van Dietschland is offline  
Oud 18 november 2007, 09:35   #123
Kortaf
Europees Commissaris
 
Kortaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 mei 2007
Locatie: Op tijd weg
Berichten: 7.588
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
Zolang geen duidelijke meerderheid van de Vlamingen voor onafhankelijkheid is zal geen enkele politicus het aandurven om door te duwen tot de onafhankelijkheid
Dus omdat mensen zoals u niet voldoende democratische ingesteldheid bezitten om te accepteren dat ze geen meerderheid hebben, moeten mensen in de Rand van deelstaat veranderen...

Mensen die daar hun roots hebben, een, huis gebouwd hebben, een verenigingsleven uitbouwden, soms al decennia strijden om hun gemeente Vlaams te houden.

En u, wat gaat u zelf afstaan om uw doel te bereiken?
Kortaf is offline  
Oud 18 november 2007, 09:39   #124
Kortaf
Europees Commissaris
 
Kortaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 mei 2007
Locatie: Op tijd weg
Berichten: 7.588
Standaard

In Baskenland strijden alle nationalistische partijen, van extreemlinks tot conservatief, voor Navarra, dat voorlopig niet bij de Baskische deelstaat hoort. Ze denken er niet aan gemeenten met een Spaanstalige meerderheid uit de Baskenland te stoten.

In Vlaanderen vinden ultrarechtse nationalisten blijkbaar dat het Vlaams grondgebied een soort onderhandelingsmaterie is, dat ze naar believen kunnen inzetten en afstaan aan een andere deelstaat.

Als dat symptomatisch zou zijn voor het Vlaamsnationalisme, kan ik alleen maar blij zijn dat ik geen Vlaamsnationalist meer ben.

Laatst gewijzigd door Kortaf : 18 november 2007 om 09:41.
Kortaf is offline  
Oud 18 november 2007, 09:42   #125
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.545
Standaard

Citaat:
Als dat symptomatisch zou zijn voor het Vlaamsnationalisme, kan ik alleen maar blij zijn dat ik geen Vlaamsnationalist meer ben.
ALS.
Niet dus.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 18 november 2007, 09:44   #126
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.545
Standaard

We zullen wel zien wie Vlaams grondgebied afstaat.
De 'ultra-rechtse' nationalisten zullen het in alle geval NIET zijn.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 18 november 2007, 10:00   #127
Eddy B
Europees Commissaris
 
Eddy B's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 maart 2007
Locatie: Hoboken
Berichten: 6.274
Stuur een bericht via MSN naar Eddy B
Standaard

MAx Max Max toch!

Blijkbaar is je geduld op. Het mijne nog niet. Ik weet het joh, de spanning is soms moeilijk te dragen, maar doorbijten en we komen er wel.

Uit vrees voor andere rampen, schilder je dan maar je eigen ramp af en neemt daar genoegen mee. IK niet. Je voorstel is zelfs ONBESPREEKBAAR!

LEES wat ik reeds schreef aangaande de Vlaamse kracht. We moeten ze alleen maar gebruiken!

Ik hou ook alle dagen mijn hart vast joh, maar ik blijf nog liever langer in die onverdraagbare staat België dan ook maar één milimeter grond af te staan. Grond afstaan is voor ALTIJD! Een zware rekening die je jouw kinderen toeschuift. Heb je dan niks geleerd uit het verleden? Ben je niet boos over wat de VORIGE politiekers allemaal hebben afgegeven? En dan ga JIJ hetzelfde doen?

Van harte beterschap en veel moed toegewenst. Zweet het maar uit, het komt wel goed
__________________
Nooit mag de regering meer macht kunnen uitoefenen over de bevolking, dan de bevolking over de regering: http://www.vrij-vlaanderen.be



.
Eddy B is offline  
Oud 18 november 2007, 10:02   #128
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.545
Standaard

Citaat:
Ik hou ook alle dagen mijn hart vast joh, maar ik blijf nog liever langer in die onverdraagbare staat België dan ook maar één milimeter grond af te staan. Grond afstaan is voor ALTIJD! Een zware rekening die je jouw kinderen toeschuift. Heb je dan niks geleerd uit het verleden? Ben je niet boos over wat de VORIGE politiekers allemaal hebben afgegeven? En dan ga JIJ hetzelfde doen?
Ik moet al niks meer zeggen, zie ik. Alles staat hier al.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 18 november 2007, 10:03   #129
Eddy B
Europees Commissaris
 
Eddy B's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 maart 2007
Locatie: Hoboken
Berichten: 6.274
Stuur een bericht via MSN naar Eddy B
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
U bent wel heel zeker van uw overwinning. Wel ik niet. Zolang geen duidelijke meerderheid van de Vlamingen voor onafhankelijkheid is zal geen enkele politicus het aandurven om door te duwen tot de onafhankelijkheid. Ik vrees zelfs zoals het er nu voor ligt dat er bitter weinig in huis zal komen van die staatshervorming, zeker wat de instellingen zelf betreft.

We moeten ons dan ook afvragen of een eventueel status quo met behoud van die faciliteitengemeenten, zoveel beter is dan een grondige staatshervorming met hier en daar een serieuse toegeving.

Mat nog het meest verontrust is dat de rest van de Rand de verfransing op een razend tempo doorgaat. Hierdoor dreigt de rest van de Rand verloren te gaan als we niet snel ingrijpen. Een status quo is in feite hetgeen de Franstaligen willen, dat zelfs nog liever dan de uitbreiding van Brussel in het kader van een verregaande staatshervorming. In de dagdagelijkse praktijk hebben de Franstaligen nu gewoon de mogelijkheid om tot in Vilvoorde werk te maken van de facto de uitbreiding van Brussel.

Dat jullie dat in goed in jullie oren knopen.

Trouwens Brussel lijkt wel opgegeven voor jullie. Brussel is gelijk iets vies. Het is niet omdat het Brusselse gewest uitgebreid wordt dat Vlaanderen daar geen aanspraak kan op maken in het kader van een latere onafhankelijkheid. In de plaats dan Brussel als iets vies te zien, zouden men beter proberen Brussel opnieuw te vervlaamsen.

In een groot communautair akkoord zou men kunnen streven naar paritair samengestelde raden in Brussel.
Max, LEES wat ik schrijf, en je zal zien dat we alle troeven hebben om Brussel juist te BEHOUDEN! Alleen moeten onze politici die troeven GEBRUIKEN!
__________________
Nooit mag de regering meer macht kunnen uitoefenen over de bevolking, dan de bevolking over de regering: http://www.vrij-vlaanderen.be



.
Eddy B is offline  
Oud 18 november 2007, 10:05   #130
Eddy B
Europees Commissaris
 
Eddy B's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 maart 2007
Locatie: Hoboken
Berichten: 6.274
Stuur een bericht via MSN naar Eddy B
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Ik moet al niks meer zeggen, zie ik. Alles staat hier al.
Sorry he
__________________
Nooit mag de regering meer macht kunnen uitoefenen over de bevolking, dan de bevolking over de regering: http://www.vrij-vlaanderen.be



.
Eddy B is offline  
Oud 18 november 2007, 10:19   #131
stab
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
stab's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 april 2004
Berichten: 11.299
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kortaf Bekijk bericht
Als dat symptomatisch zou zijn voor het Vlaamsnationalisme, kan ik alleen maar blij zijn dat ik geen Vlaamsnationalist meer ben.
Vlaams-nationalist hoef je niet te zijn om gedane zaak te willen maken met de Belgisch koloniale overheersing van Vlaanderen, Vlaamsgezind, Vlaamsbewust, Flamingant of ... gewoon separatist volstaat.
Maar je mag niet het Vlaams nationalisme afrekenen op iemand als Max, die er in geen kanten als uithangsbord voor fungeert.
Tenzij voor een half percentje.
__________________
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.”
Donald J. Trump
stab is offline  
Oud 18 november 2007, 11:04   #132
satiper
Minister-President
 
satiper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Berichten: 4.901
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door van exaerde herman Bekijk bericht
een volksraadpleging lijkt me een goede zaak,alleen denk ik niet dat alle politieke partijen daarmee zullen akkoord gaan.

Het hoeft uiteraard enkel in vlaanderen te gebeuren.
Sommigen hebben blijkbaar bevestiging nodig over wat de kiezer wil.

De verkiezingsuitslag is blijkbaar niet genoeg.
Praat van bij de bakker of enkele maneuvers van de media zijn blijkbaar voldoende om het vertrouwen in de kiezer te doen wankelen.

Komaan zeg toon eens wat kracht.

En als je dan toch twijfelt, raadpleeg de vlaming dan nogmaals.

Ik ben er vrij gerust in dat de vlaming geen grond wil afstaan, tenzij er een een walvis in de pan ligt misschien?
satiper is offline  
Oud 18 november 2007, 11:32   #133
Kortaf
Europees Commissaris
 
Kortaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 mei 2007
Locatie: Op tijd weg
Berichten: 7.588
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eddy B Bekijk bericht
MAx Max Max toch!

Blijkbaar is je geduld op. Het mijne nog niet.
Max is een modelvoorbeeld van de onderworpen Vlaamse aboriginal, die bereid is van alles, maar dan ook werkelijk alles af te geven aan zijn heerser om in zijn eigen hutje enige rust te mogen genieten. Een slaaf die het gevoel heeft dat hij een 'offer' moet brengen aan zijn meester, wil hij goed behandeld worden. Pet in de hand, hoofd naar de grond gebogen.

Het is een houding die uit de diepste krochten van de 19de eeuw afkomstig is, en waarvan men dacht dat ze stilaan uitgestorven was.

Begrijpelijk, dat wel. Maar zo genant dat men enigszins beschaamd het hoofd afwendt, zijn uiterste best doend om zijn minachting onder de duim te houden. Hooguit kan men li piti flamin even over het bolletje aaien om zich vervolgens weer met de grote mensen bezig te houden.

Mijn god, bouw met zo'n mentaliteit een staat op. Als dat de Vlaamse republiek moet zijn, maak er dan maar een eind en doe mij maar meteen annexatie bij Nederland. Daar zullen ons grondgebied en onze mensen tenminste veilig zijn.

Laatst gewijzigd door Kortaf : 18 november 2007 om 11:47.
Kortaf is offline  
Oud 18 november 2007, 11:50   #134
Kortaf
Europees Commissaris
 
Kortaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 mei 2007
Locatie: Op tijd weg
Berichten: 7.588
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
De 'ultra-rechtse' nationalisten zullen het in alle geval NIET zijn.
Vanwaar die aanhalingstekens? Is Max soms niet ultrarechts? En is het niet voorzichtig om ervan uit te gaan dat degenen die het hardst roepen dat ze de onbuigzaamheid zelve zijn, als het er op aankomt misschien wel eens degenen kunnen worden die het diepst door de knieën zullen gaan?
Kortaf is offline  
Oud 18 november 2007, 12:33   #135
Cynicus
Banneling
 
 
Cynicus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 oktober 2003
Berichten: 3.399
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
U bent wel heel zeker van uw overwinning. Wel ik niet. Zolang geen duidelijke meerderheid van de Vlamingen voor onafhankelijkheid is zal geen enkele politicus het aandurven om door te duwen tot de onafhankelijkheid. Ik vrees zelfs zoals het er nu voor ligt dat er bitter weinig in huis zal komen van die staatshervorming, zeker wat de instellingen zelf betreft.

We moeten ons dan ook afvragen of een eventueel status quo met behoud van die faciliteitengemeenten, zoveel beter is dan een grondige staatshervorming met hier en daar een serieuse toegeving.

Mat nog het meest verontrust is dat de rest van de Rand de verfransing op een razend tempo doorgaat. Hierdoor dreigt de rest van de Rand verloren te gaan als we niet snel ingrijpen. Een status quo is in feite hetgeen de Franstaligen willen, dat zelfs nog liever dan de uitbreiding van Brussel in het kader van een verregaande staatshervorming. In de dagdagelijkse praktijk hebben de Franstaligen nu gewoon de mogelijkheid om tot in Vilvoorde werk te maken van de facto de uitbreiding van Brussel.

Dat jullie dat in goed in jullie oren knopen.

Trouwens Brussel lijkt wel opgegeven voor jullie. Brussel is gelijk iets vies. Het is niet omdat het Brusselse gewest uitgebreid wordt dat Vlaanderen daar geen aanspraak kan op maken in het kader van een latere onafhankelijkheid. In de plaats dan Brussel als iets vies te zien, zouden men beter proberen Brussel opnieuw te vervlaamsen.

In een groot communautair akkoord zou men kunnen streven naar paritair samengestelde raden in Brussel.

Het heeft inderdaad geen zin nog vele jaren over punten en comma's te blijven discuteren. Hoe langer die discussies blijven aanslepen, des te meer de multiculkanker zich verder kan uitzaaien.

Er kan dan ook best zo vlug mogelijk een onafhankelijk Vlaanderen komen zonder Brussel en zonder die enkele verfranste faciliteitengemeenten.

In een dergelijk weliswaar wat kleiner Vlaanderen kan de islamisering en de negrisering nog een halt worden toegeroepen en zelfs nog worden teruggedrongen.

Een onafhankelijk Vlaanderen zonder die multiculturele etterbuil Brussel is perfect leefbaar en zou dan eindelijk eens werk kunnen maken van een écht rechts vreemdelingenbeleid en een écht rechts beleid inzake de strijd tegen criminaliteit en tegen drugs. In een dergelijk Vlaanderen zou er zowel ruimte zijn voor een belastingsverminderingsbeleid als voor een sociaal beleid.

Het Valt nog af te wachten of Wallonië, Brussel en die enkele verfranste faciliteitengemeenten wel zo'n coherent geheel zouden vormen. Mogelijk zou het 'rest-België' zeer vlug met onderlinge twisten te maken krijgen. De provincie Luxemburg zou zich dan misschien liever bij het welvarende Groot-Hertogdom aansluiten. Ook valt het te betwijfelen of de welvarende Franstaligen uit de faciliteitengemeenten, uit de rijkere Brusselse gemeenten (zoals Ukkel) en uit Waals-Brabant zich wel zo solidair zouden voelen met die marginalen uit de Borinage.

Laatst gewijzigd door Cynicus : 18 november 2007 om 12:35.
Cynicus is offline  
Oud 18 november 2007, 12:53   #136
stab
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
stab's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 april 2004
Berichten: 11.299
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kortaf Bekijk bericht
Mijn god, bouw met zo'n mentaliteit een staat op. Als dat de Vlaamse republiek moet zijn, maak er dan maar een eind en doe mij maar meteen annexatie bij Nederland. Daar zullen ons grondgebied en onze mensen tenminste veilig zijn.
Dat zal dan toch moeten gaan via de splitsing van België.
Op Wallonië zit volgens mij in Nederland niemand te wachten.
__________________
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.”
Donald J. Trump
stab is offline  
Oud 18 november 2007, 13:34   #137
robert t
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 januari 2005
Berichten: 7.440
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stab Bekijk bericht
Dat zal dan toch moeten gaan via de splitsing van België.
Op Wallonië zit volgens mij in Nederland niemand te wachten.
Inderdaad. En in Vlaanderen ook niet al te veel. Behalve Kortaf en nog een paar anderen. Maar je mag zijn invloed niet onderschatten. Zeer geslepen, als de puurste diamant.
robert t is offline  
Oud 18 november 2007, 14:56   #138
Max van Dietschland
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Max van Dietschland's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juni 2005
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 13.027
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eddy B Bekijk bericht
Het been blijven stijfhouden. We doen ALLES met onze Vlaamse meerderheid, tot ze het beu zijn, en alle vertragingsmaneuvers ten einde zijn. DAN hebben we de overwinning binnen en zullen ze op hun kniën smeken om aub niet af te scheiden!
De leeuw heeft één keer zijn pootje ogehoffen, en het kot was te klein, maar geen enkele waalse politieker denkt er nog maar aan om hun beloftes van scheiding waar te maken.
Wel, we doen voort zoals we bezig zijn... Vlaamse meerderheid tegen Waalse minderheid.
U denkt dat die geit van een Gennez daar allemaal gaat meewerken zekers. Want voor een Vlaamse meerderheid hebben we de stemmen van de SPA nodig.

Ik hoop het met u mee, maar ik ben verre van overtuigd.
__________________
VAN DE MAAS TOT DE NOORDZEE - VLAANDEREN ONAFHANKELIJK

https://www.youtube.com/watch?v=8kd7y2bBhgo
Max van Dietschland is offline  
Oud 18 november 2007, 15:07   #139
Eddy B
Europees Commissaris
 
Eddy B's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 maart 2007
Locatie: Hoboken
Berichten: 6.274
Stuur een bericht via MSN naar Eddy B
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
U denkt dat die geit van een Gennez daar allemaal gaat meewerken zekers. Want voor een Vlaamse meerderheid hebben we de stemmen van de SPA nodig.

Ik hoop het met u mee, maar ik ben verre van overtuigd.
ALLE partijen hebben de Vlaamse resoluties meegestemd. Als er dus delen ervan kunnen uitgevoerd worden met eenvoudige meerderheid, zou zich onthouden alleen al verraad betekenen, en zullen ze op hun verantwoordelijkheid gewezen worden. Ze hebben zelfs beloofd, heel recent, om idd goede voorstellen te steunen. Ze moeten wél CONCREET zijn, en geen vage dingen, wat te begrijpen is : je tekent nu eenmaal géén wit blad!
__________________
Nooit mag de regering meer macht kunnen uitoefenen over de bevolking, dan de bevolking over de regering: http://www.vrij-vlaanderen.be



.
Eddy B is offline  
Oud 18 november 2007, 16:44   #140
Herr Oberst
Eur. Commissievoorzitter
 
Herr Oberst's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 januari 2007
Locatie: De Vlaamse Natie
Berichten: 8.023
Standaard

@Max Van Dietschland: Liever een status quo dan de uitbreiding van Brussel. Een staatshervorming kan altijd nog uitgevoerd worden, de uitbreiding van Brussel is onomkeerbaar.

Gerolf Annemans over deze kwestie: http://www.gerolfannemans.org/3/inde...d=319&Itemid=1
Herr Oberst is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:37.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be