Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 16 januari 2006, 23:19   #121
colargo
Banneling
 
 
colargo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 oktober 2005
Berichten: 1.623
Standaard

Ten eersten bekrompen typke, ik ben geen vrouw .
Das al een goed begin van mensenkennis.

Wie interesseert zich nu een bal, wat gij al of niet gaat studeren.
Who fucking cares!
K'heb een diploma van dit en dat, sjonge toch, precies een debiel kind van 4 jaar.30 jaar en zo'n kinderpraat....
Iemand met een zeker niveau, zal nog nooit te koop lopen met eventuele opleidingen of dergelijke zaken. Maar dat hoeft ook niet, want is af te leiden aan z'n kennis van zaken en hoe hij zich profileert.

Bij deze val je al door de mand.

Een verzorger die het eens zal uitleggen.!

Van dien alcoholieker zou ik nog niet zo zeker zijn , ge ziet er nie bepaald fris en monter uit en die doorbloede oogkes.
Misschien moet je jezelf wat beter verzorgen.
Misschien moet je daar ook eens een opleiding voor volgen.
Sport een beetje meer en je zal een betere doorbloeding krijgen van alle organen en weefsel en frisser overkomen, en de endorphines die vrij komen zijn een fantastisch gevoel die je er gratis bij krijgt.







In afwachting van uw antwoord verblijf ik;

Groetjes,


Laatst gewijzigd door colargo : 16 januari 2006 om 23:45.
colargo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2006, 23:52   #122
colargo
Banneling
 
 
colargo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 oktober 2005
Berichten: 1.623
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duncan Bekijk bericht
Quote :hehe ik moet nie op m'n dertigste terug naar school.
Hantal : Psy gekregen(basics) van R. Beirens, Lic.


DAT is te bemerken aan uw houding en communicatie ikzelf studeer graag en ZELFSTANDIG !

Bezit ook meerdere diploma's en attesten,ervaringen... .

Tat tvam asi ( know thyself of ken jezelf )
Wat je niet hebt, daar praat je over
colargo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2006, 23:53   #123
colargo
Banneling
 
 
colargo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 oktober 2005
Berichten: 1.623
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duncan Bekijk bericht

En NOG iets ik heb OVERAL vriendelijke vrienden en omschrijf mezelf graag als zijnde blank zo ik dat ook ben .

Wat je niet hebt, daar praat je over
colargo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2006, 00:08   #124
colargo
Banneling
 
 
colargo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 oktober 2005
Berichten: 1.623
Standaard

Bij deze excuseer ik mij Duncan, nu weet ik weer wie je bent.
aan de hand van vroegere posts.
Je bent idd iemand met problemen waar je waarschijnlijk zelf niets kunt aan doen, of je bent in therapie.

Zie hier een oude post en je eigen onderwerp :

Vandaag, 10:41 #1
duncan
Provinciaal Gedeputeerde


Geregistreerd op: Jun 2005
Locatie: tijdenlijke plaats - weeral -
Berichten: 833 Moderne uitsluiting en uitbuiting anno 2005

--------------------------------------------------------------------------------

AL jaren en jaren hier in het Antwerpse heeft men de 'GEWOONTE' om te liegen en te bedriegen in zake werk sfeer & arbeids regime. ( IN VEEL SECTOREN)

Moderne uitbuitingen zijn hier gekend en worden dagenlijks gebruikt ...OOOw excuus 'MISBRUIKT'.

*Enkele namen en plekken in het Antwerpse waar men MENSEN economisch uitbuit en liegt/ bedriegt.

*Parochie huis romulus in Deurne ( men verwacht dat je op 3uur 12 meter poetst - MINIMUM !)

*Katrinahof zowel lager als hoger ( men verwacht vrouwen en mannen jobs???? )

*Buurt centrum Elegast ( men verwacht dat je 7/7 liefst 24 op 24 werkt tegen een deeltijdse loon & POETSMANNEN hebben ze niet .

*Creyfs interim
*Ritmo interim
*vedior interim
*medico.......... allemaal plekken waar WEINIG tot GEEN poetsmannen werken de meeste worden UITGEBUIT per ongeluk in bedrijven !!!

Zo beu dat ik het ben dat men jaren en jaren ZO'N soort van mensen uit buit .

Zelf heb ik dan ook geen medeleven met politiek, hun belangen ; commercieel afgevaarigden;schepenen....en andere RIJK verslaafde uitbuiters .

Na jaren en jaren in uitsluiting en uitbuiting te leven door NEP sociale organisaties en hun wijven zal ik blijven vechten en zeveren tot men mij als GELIJKE behandelt !


Kortom een verzorger is zeldzaam men vindt ze niet en als verzorgende poetsman ZEGT men altijd dat er GEEN jobs zijn bij mensen thuis ....terwijl die WIJVEN ze doorgeven die jobs aan andere WIJVEN....en ik ? ik mag in een bedrijf gaan werken ?!
Liegen en bedriegen kunnen Antwerpse wijven goe maar niet tegen den dezen .

Nu 10 jaar ARMOEDE = minstens 20 jaar dat ik TEGEN het sociaal economische zet, ik vertrouw, geloof of deel zelfs hun mening NIET en zekers ook niet van hun politieke leiders .

* Als men NOG namen nodig heeft van PSEUDO sociaal ingestelden en bedriegende scholen en openbare organisaties dan vraag je het maar :lol


O ja en vandaag is deze arme man gaan solliciteren ....bleek dat nen ouwen van 70 den vloer daar poetst op 2u.30min ik zei hem dat hij het dan zelf maar moest doen daar ik dubbele uren NODIG heb.

Voor ieder 1 lol grappig fuckted verkracht woord ieder 1 hahaha .

Ieder 1 zalige kerst kloten dag ....we zen allemaal 1 jaja zever in pakskes !
colargo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2006, 02:03   #125
duncan
Banneling
 
 
Geregistreerd: 20 juni 2005
Locatie: tijdenlijke plaats - weeral -
Berichten: 4.065
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door colargo Bekijk bericht
Wat je niet hebt, daar praat je over

Gefrustreerd mensen belachelijk & hierdoor mensen uitsluiten die in armoede leven op zich is al strafbaar maarja dat vindt u maar niets zo blijkt


typisch
duncan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2006, 02:14   #126
duncan
Banneling
 
 
Geregistreerd: 20 juni 2005
Locatie: tijdenlijke plaats - weeral -
Berichten: 4.065
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door colargo Bekijk bericht
Ten eersten bekrompen typke, ik ben geen vrouw .
Das al een goed begin van mensenkennis.

Wie interesseert zich nu een bal, wat gij al of niet gaat studeren.
Who fucking cares!
K'heb een diploma van dit en dat, sjonge toch, precies een debiel kind van 4 jaar.30 jaar en zo'n kinderpraat....
Iemand met een zeker niveau, zal nog nooit te koop lopen met eventuele opleidingen of dergelijke zaken. Maar dat hoeft ook niet, want is af te leiden aan z'n kennis van zaken en hoe hij zich profileert.

Bij deze val je al door de mand.

Een verzorger die het eens zal uitleggen.!

Van dien alcoholieker zou ik nog niet zo zeker zijn , ge ziet er nie bepaald fris en monter uit en die doorbloede oogkes.
Misschien moet je jezelf wat beter verzorgen.
Misschien moet je daar ook eens een opleiding voor volgen.
Sport een beetje meer en je zal een betere doorbloeding krijgen van alle organen en weefsel en frisser overkomen, en de endorphines die vrij komen zijn een fantastisch gevoel die je er gratis bij krijgt.







In afwachting van uw antwoord verblijf ik;

Groetjes,


Als " U " ZELF begint over studeren op je dertigste dan GEEFT U al een indruk van mensen uitsluiten + MISPLAATSTE communicatie.

Nogmaals personificieer niet zo is niet gezond voor uw eigen lichaam.

dat ik er niet zo fris uitzie op die foto is niet zo erg ik had toen een feestje en was erg moe en DEZE foto werd ongevraagd en zo ook onverwacht getrokken.

IK doe WEKENLIJKS minimum 100 km met de fiets en heb geen autooke gelijk gij misschien.


Mensen die pronken en negatief spreken of schrijven over mij of me zelfs belachelijk trachten te maken zijn geen mensen in mijn ogen .

Als je schrijft ik moet ni op men 30 bij studeren zijtge zelf een STOEM wezen zelfs geen mens waardig wezen om mens te noemen...er zijn zelfs mensen die op hun 60ste studeren.


Mijn fantastisch gevoel hetgeen mij een hoogwaardige aktieve verwerking biedt zijn mensen die denken te weten waarover het gaat of die indruk TRACHTEN weer te geven hetzelfde toe te schrijven wat men mij toeschrijft .


Aan uw non verbale aanwijzend gedrag te zien kan je beter eens definiëren wat uw cognitief reflecteerd onder het concept " kinder praat " ...en neem daarbij spiegel ter hand aub

mvg terug niet in hoop op antwoord want dit is zinloos in sommige situaties ....ik denk wel datge een goed werk loon maandelijks ontvangd...ist ni ...GOE ik ni so fuck you u dont respect & show me some respect ...i wont .

Hail

Laatst gewijzigd door duncan : 17 januari 2006 om 02:16.
duncan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2006, 20:56   #127
colargo
Banneling
 
 
colargo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 oktober 2005
Berichten: 1.623
Standaard



Je valt in herhaling............

R.I.P.
colargo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2006, 10:41   #128
myrdjinn
Burgemeester
 
myrdjinn's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 januari 2005
Locatie: leuven
Berichten: 573
Standaard

Citaat:
Aan uw non verbale aanwijzend gedrag te zien
myrdjinn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2006, 21:46   #129
colargo
Banneling
 
 
colargo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 oktober 2005
Berichten: 1.623
Standaard

kiekesoep
colargo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2006, 23:31   #130
duncan
Banneling
 
 
Geregistreerd: 20 juni 2005
Locatie: tijdenlijke plaats - weeral -
Berichten: 4.065
Standaard

mé ballen
duncan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 januari 2006, 12:10   #131
colargo
Banneling
 
 
colargo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 oktober 2005
Berichten: 1.623
Standaard

http://www.salemthesoldier.us/omega_on_islam.html

Suicide has it’s roots as a tradition starting with Mohamhead’s attempts. This may be another indication of his epileptic type fits, as no true messenger of God has ever wanted to kill himself. However in the Bakhari hadith, Book 9, volume 87, verse 111, we read this: ‘ But after a few days Waraqa died and the Divine Inspiration was also paused for a while and the Prophet became so sad as we have heard that he intended several times to throw himself from the tops of high mountains and every time he went up the top of a mountain in order to throw himself down, Gabriel would appear before him and say, "O Muhammad! You are indeed Allah's Apostle in truth" whereupon his heart would become quiet and he would calm down and would return home.’

Hmmm, would God really give you a message and then you commit suicide? This whole entwining of Islam with death is part and parcel of it’s message. The assassins developed as a group of killers from Islamic culture that believed their reward lay in paradise, of which they’d had a drugged foretaste. This killing for a reward message is continued today and is encouraged by Muslim clerics, but stop and ask yourself whether God really wants his creation to be used this way.

.................................................. .......................................
colargo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 januari 2006, 12:24   #132
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
and every time he went up the top of a mountain in order to throw himself down, Gabriel would appear before him and say, "O Muhammad! You are indeed Allah's Apostle in truth" whereupon his heart would become quiet and he would calm down and would return home.’
Als ge nu spreekt van ongewenste interventie! Wel hier heb je er eentje. Als Gabriel nu eens gewoon was thuisgebleven waren er miljarden mensen een pak gelukkiger geweest.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 januari 2006, 13:56   #133
puud
Parlementslid
 
Geregistreerd: 2 april 2005
Berichten: 1.545
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Als ge nu spreekt van ongewenste interventie! Wel hier heb je er eentje. Als Gabriel nu eens gewoon was thuisgebleven waren er miljarden mensen een pak gelukkiger geweest.
En zouden miljoenen mensen een beetje langer geleefd hebben.
puud is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 januari 2006, 20:28   #134
colargo
Banneling
 
 
colargo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 oktober 2005
Berichten: 1.623
Standaard

Mens toch...., je moet nu eens nuchter & eerlijk zijn.

Das toch een grote joke.

Een loser die zelfmoord wilde plegen en op dat moment een aartsengel tegenkwam! Was waarschijnlijk stoned tem op dat moment.

En heel de wereld die opgezadeld zit met dat klote verhaaltje en z'n aanhangers.

T'word tijd dat die hysterische bende vertrekt.

Mo & z'n bende, een hoop miserie en ellende.

Laatst gewijzigd door colargo : 31 januari 2006 om 20:33.
colargo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 februari 2006, 14:18   #135
dutch
Provinciaal Statenlid
 
dutch's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 februari 2003
Locatie: Darul Intisar
Berichten: 632
Standaard

Colargo
Citaat:
Mo & z'n bende, een hoop miserie en ellende.


Dat vind ik een prima leuze zie!
dutch is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:23.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be