Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Politieke uitspraken prins Filip
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Politieke uitspraken prins Filip Hier en enkel hier kunnen alle onderwerpen terecht i.v.m. de politieke uitspraken van prins Filip in het weekblad Story.

 
 
Discussietools
Oud 2 december 2004, 16:32   #121
Yann
Eur. Commissievoorzitter
 
Yann's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2003
Berichten: 8.563
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorroaster
Als je niet wist dat er aan Yann een stevige steek los hangt, zou je nog kunnen denken dat dit om te lachen bedoeld was...
Tis niet omdat jullie verzuurd zijn, dat wij dat ook moeten zijn.
__________________
Michael Freilich, Joods Actueel: ‘Indien de geschiedenis zich zou herhalen met De Wever als burgemeester van Antwerpen, zou ik me zorgen maken over de joodse burgers.'
Yann is offline  
Oud 2 december 2004, 16:36   #122
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 3 oktober 2003
Locatie: Zou ik ook graag weten
Berichten: 14.746
Standaard

Vroeger had ik zo een schildje op mijne vroegeren auto zo leeuweke met de tekst : ik ben Vlaming en ik ben daar fier op.
Om de zoveel dagen werd mijnen auto ofwel beschadigde (antenne afbreken en zo van die plezantigheden) ofwel werden er krassen gemaakt op mijnen auto.

Dat er een lijnbus opknalde zal der wel niks mee te maken hebben maar toen ik dus ne nieuwe auto had zei mijn vrouw : laat dat er nu af en tja ge weet hoe dat gaat me ne braven sloef zoals ik he... ik dus gene plakker meer op mijnen auto en potvolkoffie het gaat zeker toeval zijn he maar sindsdien op 20 jaar tijd geen een keer nog last gehad van vandalen...

en ja dat vandalisme had alles te maken met dat klein stickertje op mijnen auto want men had heel erg zijn best gedaan ook om dat woordje 'Vlaming' van die sticker te krabben.. met als resultaat dat de lak ook beschadigd werd natuurlijk.

Yann gij waart het toch nie he ....???
__________________
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline  
Oud 2 december 2004, 16:37   #123
zorroaster
Europees Commissaris
 
zorroaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 november 2002
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
Berichten: 7.391
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yann
Tis niet omdat jullie verzuurd zijn, dat wij dat ook moeten zijn.
Ach, beginnen we weer met dat laffe spelletje? Eerst grote Yann, dan bange Yann ('t was maar om te lachen?)...
zorroaster is offline  
Oud 2 december 2004, 16:38   #124
Yann
Eur. Commissievoorzitter
 
Yann's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2003
Berichten: 8.563
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorroaster
Ach, beginnen we weer met dat laffe spelletje? Eerst grote Yann, dan bange Yann ('t was maar om te lachen?)...
Bang!

Voor wie dan wel???
__________________
Michael Freilich, Joods Actueel: ‘Indien de geschiedenis zich zou herhalen met De Wever als burgemeester van Antwerpen, zou ik me zorgen maken over de joodse burgers.'
Yann is offline  
Oud 2 december 2004, 16:42   #125
Yann
Eur. Commissievoorzitter
 
Yann's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2003
Berichten: 8.563
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
Vroeger had ik zo een schildje op mijne vroegeren auto zo leeuweke met de tekst : ik ben Vlaming en ik ben daar fier op.
Om de zoveel dagen werd mijnen auto ofwel beschadigde (antenne afbreken en zo van die plezantigheden) ofwel werden er krassen gemaakt op mijnen auto.

Dat er een lijnbus opknalde zal der wel niks mee te maken hebben maar toen ik dus ne nieuwe auto had zei mijn vrouw : laat dat er nu af en tja ge weet hoe dat gaat me ne braven sloef zoals ik he... ik dus gene plakker meer op mijnen auto en potvolkoffie het gaat zeker toeval zijn he maar sindsdien op 20 jaar tijd geen een keer nog last gehad van vandalen...

en ja dat vandalisme had alles te maken met dat klein stickertje op mijnen auto want men had heel erg zijn best gedaan ook om dat woordje 'Vlaming' van die sticker te krabben.. met als resultaat dat de lak ook beschadigd werd natuurlijk.

Yann gij waart het toch nie he ....???
Awel dat moet lukken. Ik heb deze morgen net hetzelfde schildje tegengekomen in de zijstraat van waar ik werk in Antwerpen. Ik ben echter niet van het type dat auto's beschadigt, deze keer ook niet. Ik vind dat laf. Wel heb ik al eens op een supermarktparking iemand in het Engels aangesproken om te vragen van welk land hij kwam. Die auto leek dan ook meer op een rijdende kersboom. En als ik VL'ers inhaal, dan lach ik altijd uitbundig als ik op hun hoogte rij. Ik kies dus voor de directe confrontatie. Die auto kan er per slot van rekening niet aan doen dat hij bestuurd wordt door een flamingant.
__________________
Michael Freilich, Joods Actueel: ‘Indien de geschiedenis zich zou herhalen met De Wever als burgemeester van Antwerpen, zou ik me zorgen maken over de joodse burgers.'

Laatst gewijzigd door Yann : 2 december 2004 om 16:42.
Yann is offline  
Oud 2 december 2004, 16:42   #126
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 3 oktober 2003
Locatie: Zou ik ook graag weten
Berichten: 14.746
Standaard

bang om te sterven misschien ... ?
__________________
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline  
Oud 2 december 2004, 16:57   #127
Distel
Secretaris-Generaal VN
 
Distel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2003
Locatie: Meuhië
Berichten: 29.738
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Neen, omdat men in academische kringen weet dat onze geliefde kroonprins een bijzonder intelligente man is.


Dat zal het zijn ja.
__________________
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst
* Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig
* Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline  
Oud 2 december 2004, 16:58   #128
Distel
Secretaris-Generaal VN
 
Distel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2003
Locatie: Meuhië
Berichten: 29.738
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Inderdaad. en terecht natuurlijk!
Uiteraard. Als je die nobelprijs al niet meer aan een terrorist zou kunnen geven, aan wie dan wel nog?
__________________
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst
* Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig
* Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline  
Oud 2 december 2004, 17:02   #129
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.841
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Hij heeft zelfs een eredoctoraat. En jij?
Ik heb er ook een.

Ze werden op straat gratis uitgedeeld de dag dat de Flippe het zijne in ontvangst mocht nemen.
__________________
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk.
De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen.
Knuppel is offline  
Oud 2 december 2004, 17:07   #130
Yann
Eur. Commissievoorzitter
 
Yann's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2003
Berichten: 8.563
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Ik heb er ook een.

Ze werden op straat gratis uitgedeeld de dag dat de Flippe het zijne in ontvangst mocht nemen.
Een zwarte markt van dergelijke documenten? Die Vlaams-nationalisten zijn ook voor niets verlegen. Als het VB over de toenemende criminaliteit spreekt, spreken ze over zichzelf.
__________________
Michael Freilich, Joods Actueel: ‘Indien de geschiedenis zich zou herhalen met De Wever als burgemeester van Antwerpen, zou ik me zorgen maken over de joodse burgers.'
Yann is offline  
Oud 2 december 2004, 17:11   #131
jOOSt
Minister-President
 
jOOSt's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 mei 2004
Berichten: 5.047
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Ik heb er ook een.

Ze werden op straat gratis uitgedeeld de dag dat de Flippe het zijne in ontvangst mocht nemen.
Dat is toch gij niet die hier op de foto staat?
jOOSt is offline  
Oud 2 december 2004, 17:13   #132
Yann
Eur. Commissievoorzitter
 
Yann's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2003
Berichten: 8.563
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Willem de Spreker
Dat is toch gij niet die hier op de foto staat?
Nee want die heeft geen snor.
__________________
Michael Freilich, Joods Actueel: ‘Indien de geschiedenis zich zou herhalen met De Wever als burgemeester van Antwerpen, zou ik me zorgen maken over de joodse burgers.'
Yann is offline  
Oud 2 december 2004, 17:13   #133
Riksken
Parlementslid
 
Riksken's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 november 2002
Berichten: 1.910
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yann
Awel dat moet lukken. Ik heb deze morgen net hetzelfde schildje tegengekomen in de zijstraat van waar ik werk in Antwerpen. Ik ben echter niet van het type dat auto's beschadigt, deze keer ook niet. Ik vind dat laf. Wel heb ik al eens op een supermarktparking iemand in het Engels aangesproken om te vragen van welk land hij kwam. Die auto leek dan ook meer op een rijdende kersboom. En als ik VL'ers inhaal, dan lach ik altijd uitbundig als ik op hun hoogte rij. Ik kies dus voor de directe confrontatie. Die auto kan er per slot van rekening niet aan doen dat hij bestuurd wordt door een flamingant.
Awel dat wil ook lukken. Tijdens de laatste verkiezingen was ik verantwoordelijk voor het plaatsen van borden bij privépersonen en het plakken op door de gemeenten voorbehouden plaatsen voor het Vlaams Blok. De bestyelwagen waar ik mee reed kon men van ver herkennen aan de logo's en de tekst "Meer Vlaanderen" Op een namiddag rijd ik op de Brussele ring richting Groot-Bijgaarden waar ik van plan ben te tanken. Ter hoogte van Meise komt een personenwagen rijden met een jonge dame aan het stuur met op de passagierszetel een jonge man die duidelijk geen aanhanger is van het Vlaams Blok. Hij hangt uit het zijraampje een maakt woedende gebaren, steekt meermaals middenvinger afgewisseld met een vuist in de hoogte. Uit zijn lichaamstaal kan ik afleiden dat de persoon wil dat ik mij aan de kant begeef zodat hij mij eens goed kan afrossen. Schenk er geen aandacht aan en rijd rustig verder. En nu komt het. 2 minuten later stop ik aan de Texaco om te tanken en net voor mij staat de held van de snelweg ook te tanken. Nog voor ik uit mijn bestelwagen zet hij het op een lopen, luidkeels krijsend dat ik hem wil aanvallen. Het tankpistool zit nog in de tankopening van zijn wagen. Zijn vriendin komt ook uit de wagen en met smekende ogen vraagt zij "Ooo, meneer, doe hem alstublieft niets. Ik heb hem nog willen tegenhouden om dingen naar u te roepen maar hij wou niet luisteren." Zonder er verder aandacht aan te besteden steek ik mijn kaartje in de automaat en tank rustig vol. Terwijl ik vertrek zie ik zijn nog steeds verschrikte hoofd tussen 2 geparkeerde wagens verschijnen.
Blijkbaar zijn ze toch niet zo moedig als ze zich willen voordoen die verdedigers van het vaderland.
__________________
Victory or Valhalla. Met Voorpost in't offensief
Riksken is offline  
Oud 2 december 2004, 17:14   #134
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.841
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yann
Een zwarte markt van dergelijke documenten? Die Vlaams-nationalisten zijn ook voor niets verlegen. Als het VB over de toenemende criminaliteit spreekt, spreken ze over zichzelf.
Vreemd.
Ik dacht echt dat mijn straatdoctoraat even waardeloos was als dat van de Flippe.

Ze zijn ook voor niks verlegen tegenwoordig om zelfs een prins, die zijn hemd zou weggeven aan de menschheid, zo een waardeloze prul in zijn allerhoogwaardigste pollen te stoppen.
__________________
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk.
De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen.
Knuppel is offline  
Oud 2 december 2004, 17:18   #135
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.841
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Riksken
Awel dat wil ook lukken. Tijdens de laatste verkiezingen was ik verantwoordelijk voor het plaatsen van borden bij privépersonen en het plakken op door de gemeenten voorbehouden plaatsen voor het Vlaams Blok. De bestyelwagen waar ik mee reed kon men van ver herkennen aan de logo's en de tekst "Meer Vlaanderen" Op een namiddag rijd ik op de Brussele ring richting Groot-Bijgaarden waar ik van plan ben te tanken. Ter hoogte van Meise komt een personenwagen rijden met een jonge dame aan het stuur met op de passagierszetel een jonge man die duidelijk geen aanhanger is van het Vlaams Blok. Hij hangt uit het zijraampje een maakt woedende gebaren, steekt meermaals middenvinger afgewisseld met een vuist in de hoogte. Uit zijn lichaamstaal kan ik afleiden dat de persoon wil dat ik mij aan de kant begeef zodat hij mij eens goed kan afrossen. Schenk er geen aandacht aan en rijd rustig verder. En nu komt het. 2 minuten later stop ik aan de Texaco om te tanken en net voor mij staat de held van de snelweg ook te tanken. Nog voor ik uit mijn bestelwagen zet hij het op een lopen, luidkeels krijsend dat ik hem wil aanvallen. Het tankpistool zit nog in de tankopening van zijn wagen. Zijn vriendin komt ook uit de wagen en met smekende ogen vraagt zij "Ooo, meneer, doe hem alstublieft niets. Ik heb hem nog willen tegenhouden om dingen naar u te roepen maar hij wou niet luisteren." Zonder er verder aandacht aan te besteden steek ik mijn kaartje in de automaat en tank rustig vol. Terwijl ik vertrek zie ik zijn nog steeds verschrikte hoofd tussen 2 geparkeerde wagens verschijnen.
Blijkbaar zijn ze toch niet zo moedig als ze zich willen voordoen die verdedigers van het vaderland.
Wedden dat Yann de held van die dag was?

Yann schreef:
[font=Verdana]
Citaat:
[font=Verdana]En als ik VL'ers inhaal, dan lach ik altijd uitbundig als ik op hun hoogte rij. Ik kies dus voor de directe confrontatie. [/font]
[/font]
__________________
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk.
De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen.
Knuppel is offline  
Oud 2 december 2004, 17:20   #136
AVV
Gouverneur
 
AVV's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 mei 2004
Locatie: OVERPELT
Berichten: 1.106
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yann
Ik weet het, we zijn wat laat. Het VB was vroeger al inventiever met hun "Kosmos".

Wat is er trouwens mis met het verzamelen van gegevens? De Staatsveiligheid heeft haar handen vol met andere vormen van terrorisme, zodus moeten wij onze burgerlijke plicht vervullen en een handje toesteken.

Een verzameling van dergelijke gegevens zou nuttig kunnen zijn voor het in kaart brengen van het flamingantisme in Vlaanderen. Het hoeft geen verdere uitleg dat deze mensen "Staatsgevaarlijk" zijn. Repressief optreden ja, geweld NEEN!

Ik vind trouwens ook niet dat de flaminganten in hun bewegingsvrijheid moeten beperkt worden. Freedom of Speech pour tout le monde!
Geloof jij jezelf nog wanneer je al die onzin hier op dat forum gooit??
Ik vraag me dan altijd af hoe oud mensen van jouw slag zijn??
Dit is toch te zot voor woorden
__________________
AVV is offline  
Oud 2 december 2004, 17:25   #137
Yann
Eur. Commissievoorzitter
 
Yann's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2003
Berichten: 8.563
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Riksken
Awel dat wil ook lukken. Tijdens de laatste verkiezingen was ik verantwoordelijk voor het plaatsen van borden bij privépersonen en het plakken op door de gemeenten voorbehouden plaatsen voor het Vlaams Blok. De bestyelwagen waar ik mee reed kon men van ver herkennen aan de logo's en de tekst "Meer Vlaanderen" Op een namiddag rijd ik op de Brussele ring richting Groot-Bijgaarden waar ik van plan ben te tanken. Ter hoogte van Meise komt een personenwagen rijden met een jonge dame aan het stuur met op de passagierszetel een jonge man die duidelijk geen aanhanger is van het Vlaams Blok. Hij hangt uit het zijraampje een maakt woedende gebaren, steekt meermaals middenvinger afgewisseld met een vuist in de hoogte. Uit zijn lichaamstaal kan ik afleiden dat de persoon wil dat ik mij aan de kant begeef zodat hij mij eens goed kan afrossen. Schenk er geen aandacht aan en rijd rustig verder. En nu komt het. 2 minuten later stop ik aan de Texaco om te tanken en net voor mij staat de held van de snelweg ook te tanken. Nog voor ik uit mijn bestelwagen zet hij het op een lopen, luidkeels krijsend dat ik hem wil aanvallen. Het tankpistool zit nog in de tankopening van zijn wagen. Zijn vriendin komt ook uit de wagen en met smekende ogen vraagt zij "Ooo, meneer, doe hem alstublieft niets. Ik heb hem nog willen tegenhouden om dingen naar u te roepen maar hij wou niet luisteren." Zonder er verder aandacht aan te besteden steek ik mijn kaartje in de automaat en tank rustig vol. Terwijl ik vertrek zie ik zijn nog steeds verschrikte hoofd tussen 2 geparkeerde wagens verschijnen.
Blijkbaar zijn ze toch niet zo moedig als ze zich willen voordoen die verdedigers van het vaderland.
Ik steek dan ook geen middelvinger op. Daar voel ik me te goed voor. Maar één ding is zeker: u wilt me niet tegenkomen!
__________________
Michael Freilich, Joods Actueel: ‘Indien de geschiedenis zich zou herhalen met De Wever als burgemeester van Antwerpen, zou ik me zorgen maken over de joodse burgers.'
Yann is offline  
Oud 2 december 2004, 17:27   #138
Yann
Eur. Commissievoorzitter
 
Yann's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2003
Berichten: 8.563
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Wedden dat Yann de held van die dag was?

Yann schreef:
[font=Verdana]
[/font]
Wat fijn Knuppeltje. Erger is te weten dat de meerderheid tegen uw partij is. Zulke reacties zijn eerder dagelijkse kost. Kijk maar wat ze de auto van Tegendradigaard allemaal hebben aangedaan. Ik vereenzelvig me geenszins met deze lafaards.
__________________
Michael Freilich, Joods Actueel: ‘Indien de geschiedenis zich zou herhalen met De Wever als burgemeester van Antwerpen, zou ik me zorgen maken over de joodse burgers.'
Yann is offline  
Oud 2 december 2004, 17:38   #139
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN
 
Pelgrim's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2002
Locatie: Bankrijk
Berichten: 49.945
Standaard

Yann de fascist, we weten het ook weer.
Pelgrim is offline  
Oud 2 december 2004, 17:40   #140
Riksken
Parlementslid
 
Riksken's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 november 2002
Berichten: 1.910
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yann
Ik steek dan ook geen middelvinger op. Daar voel ik me te goed voor. Maar één ding is zeker: u wilt me niet tegenkomen!
Pff. wil u mij nu op uw beurt bang maken vanachter je pc'tje? Ben echt niet onder de indruk. Maar iets in mij zegt mij dat we elkaar ooit wel eens zouden kunnen tegenkomen.
En nu ga ik je laten, droom rustig verder over je komende heldendaden waarin je steevast de rol van grote overwinaar vertolkt, ik moet naar de NSV betoging met als thema "Geen turkije in de EU". Doeii.
__________________
Victory or Valhalla. Met Voorpost in't offensief
Riksken is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:49.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be