Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > DHL
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

DHL Alle discussies omtrent DHL kunnen hier, en enkel hier, terecht.

Bekijk resultaten enquête: Denkt u dat het Vlaams Blok de DHL-kwestie efficiënt kan oplossen?
Ja 63 38,65%
Neen 100 61,35%
Aantal stemmers: 163. Je mag niet stemmen in deze enquête

 
 
Discussietools
Oud 6 oktober 2004, 07:40   #121
luc broes
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 30 augustus 2002
Berichten: 15.667
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door k9
Daar gaat het niet over het ging over het VB , waarom beginnen VB'ers altijd over de andere partijen? Omdat de PS vol criminelen zit mag het VB ook vol criminelen zitten?
Het VB had zelf gezegd dat elke politieker die zo in opspraak zou komen uit de partij werd gezet, ik zie dat voor "het zoontje van" dat niet gebeurt is, de feiten zijn nochtans zwaar genoeg . Toeval? Denk van niet hoor. Geloof jij maar dat het VB heiliger is dan de andere partijen.
Waarom beginnen andere partijen altijd over het VB?
Als een VB-er zich misdraagt is het wekenlang op de voorpagina. Als het bij andere partijen gebeurt krijgt het weinig aandacht zoals die CD&V burgemeester.
Rob V. was geen partijlid meer tot hij door het gerecht niet vervolgd werd. Dat had niets te maken met 'het zoontje van'.
Intussen ben ik oud genoeg om weten dat niemand heilig is.
luc broes is offline  
Oud 6 oktober 2004, 07:50   #122
k9
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 31 oktober 2003
Berichten: 11.110
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luc broes
Waarom beginnen andere partijen altijd over het VB?
Als een VB-er zich misdraagt is het wekenlang op de voorpagina. Als het bij andere partijen gebeurt krijgt het weinig aandacht zoals die CD&V burgemeester.
Rob V. was geen partijlid meer tot hij door het gerecht niet vervolgd werd. Dat had niets te maken met 'het zoontje van'.
onzin en dat weet je net zo goed gisteren nog over die van de MR, vorige maand een in brussel,... Alle politiekers komen in de media . Wekenlang in de media is complete onzin.

En nog steeds beantwoord je niet de vraag waarom sleep je er de andere partijen bij?

Nogmaals het is niet omdat andere criminele zaken doen dat het VB dat mag hoor.

Verreycken Is trouwens zelf uit de partij eventjes gestapt al de anderen werden eruit gezet, merk het verschil op.
__________________
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."



-Hermann Goering (1893 - 1946)
Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

The second in command of the Third Reich
k9 is offline  
Oud 6 oktober 2004, 08:17   #123
luc broes
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 30 augustus 2002
Berichten: 15.667
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door k9
. Wekenlang in de media is complete onzin.
En nog steeds beantwoord je niet de vraag waarom sleep je er de andere partijen bij?
Rob V. 'wekenlang in de media is complete onzin'. Of toch, vermits jij er weeral over begint.
Dus op mijn beurt: En nog steeds beantwoord je niet de vraag waarom sleep je er steeds het VB bij? Hoewel het recentste geval die CD&V burgemeester is .
luc broes is offline  
Oud 6 oktober 2004, 08:29   #124
Griffin
Eur. Commissievoorzitter
 
Griffin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 januari 2004
Locatie: België, Nederland
Berichten: 9.987
Standaard

Hehe, het heeft lang geduurd voor deze thread off-topic ging. Luc broes: hoe zou het Blok de communistische maatregelen van "jullie hebben niks te willen" tov de chartermaatschappijen concreet invullen?
__________________
Het is de NWO!
Eentje voor Pindar & co:
http://video.google.com/videoplay?docid=-3214024953129565561&hl=en-CA



en ook wel hilarisch is
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Ik weet er namelijk niet zoveel van namelijk, daar ik er nog helemaal niks over gelezen heb.
Ik quote mezelf niet vaak, maar deze vond ik toch de moeite:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin Bekijk bericht
Filosofie is een beetje verdrinken op de rand van een plas water.
Griffin is offline  
Oud 6 oktober 2004, 08:38   #125
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door k9
Daar gaat het niet over het ging over het VB , waarm beginnen VB'ers altijd over de andere partijen? Omdat de PS vol criminelen zit mag het VB ook vol criminelen zitten?
Waarom begint iedereen altijd over het VB ?
Ik zie hier weinig topics openen over andere partijen.
Bobke is offline  
Oud 6 oktober 2004, 09:28   #126
k9
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 31 oktober 2003
Berichten: 11.110
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke
Waarom begint iedereen altijd over het VB ?
Ik zie hier weinig topics openen over andere partijen.
mai alle kanonnen worden bovengehaald om het VB te verdedigen hoor

Iemand nog iets zinnig on topic te zeggen ? Niet dat er veel zinnig te zeggen is want het vlaams blok heeft geen oplossing voor DHL.
__________________
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."



-Hermann Goering (1893 - 1946)
Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

The second in command of the Third Reich
k9 is offline  
Oud 6 oktober 2004, 09:31   #127
k9
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 31 oktober 2003
Berichten: 11.110
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luc broes
Rob V. 'wekenlang in de media is complete onzin'. Of toch, vermits jij er weeral over begint.
ach ja ik ben echt de media

Citaat:
Dus op mijn beurt: En nog steeds beantwoord je niet de vraag waarom sleep je er steeds het VB bij? Hoewel het recentste geval die CD&V burgemeester is .
Omdat de thread "Gelooft u dat het Vlaams Blok wel de DHL-crisis kan oplossen?" is en niet CD&V natuurlijk . Ik weet dat dit de standard verdediging maar AUB denk toch een beetje na voordat je iets neerkrabbelt.

__________________
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."



-Hermann Goering (1893 - 1946)
Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

The second in command of the Third Reich
k9 is offline  
Oud 6 oktober 2004, 10:13   #128
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door k9
mai alle kanonnen worden bovengehaald om het VB te verdedigen hoor

Iemand nog iets zinnig on topic te zeggen ? Niet dat er veel zinnig te zeggen is want het vlaams blok heeft geen oplossing voor DHL.
Waar blijft uw oplossing ?
We luisteren.
Bobke is offline  
Oud 6 oktober 2004, 10:20   #129
Griffin
Eur. Commissievoorzitter
 
Griffin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 januari 2004
Locatie: België, Nederland
Berichten: 9.987
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke
Waar blijft uw oplossing ?
We luisteren.
Richt daar dan wel een nieuwe topic voor op ofzo
__________________
Het is de NWO!
Eentje voor Pindar & co:
http://video.google.com/videoplay?docid=-3214024953129565561&hl=en-CA



en ook wel hilarisch is
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Ik weet er namelijk niet zoveel van namelijk, daar ik er nog helemaal niks over gelezen heb.
Ik quote mezelf niet vaak, maar deze vond ik toch de moeite:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin Bekijk bericht
Filosofie is een beetje verdrinken op de rand van een plas water.
Griffin is offline  
Oud 6 oktober 2004, 10:21   #130
k9
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 31 oktober 2003
Berichten: 11.110
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke
Waar blijft uw oplossing ?
We luisteren.
Mijn oplossing? ik moet op enkele minuten verzinnen waar de hele politiek van belgie al maanden/jaren mee bezig is ? kan je echt niks beter antwoorden? Ach vergeten je kan niet dat is waar.



De vluchten aanvaarden , wil brussel niet dan de regering daar laten vallen en ondertussen de vluchten over vlaams gebied laten gaan. Dat samen met een beleid om te ontmoedigen in die streek te gaan wonen plus onteigeningen op de slechtse stukken en isloatie op de rest .

Een oplossing die heel wat doenbaarder is dan die van het VB en dat op enkele minuutjes .
__________________
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."



-Hermann Goering (1893 - 1946)
Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

The second in command of the Third Reich
k9 is offline  
Oud 6 oktober 2004, 10:31   #131
Het Skill Effect
Banneling
 
 
Het Skill Effect's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2003
Berichten: 7.917
Standaard

IK blijf me ziek lachen met de titel van deze topic:

Citaat:
Gelooft u het Vlaams Blok ... ?

Het Skill Effect is offline  
Oud 6 oktober 2004, 10:40   #132
luc broes
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 30 augustus 2002
Berichten: 15.667
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door k9
Omdat de thread "Gelooft u dat het Vlaams Blok wel de DHL-crisis kan oplossen?" is en niet CD&V natuurlijk . Ik weet dat dit de standard verdediging maar AUB denk toch een beetje na voordat je iets neerkrabbelt.
En wat heeft Rob.V. met DHL te maken?
luc broes is offline  
Oud 6 oktober 2004, 10:44   #133
luc broes
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 30 augustus 2002
Berichten: 15.667
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin
Hehe, het heeft lang geduurd voor deze thread off-topic ging. Luc broes: hoe zou het Blok de communistische maatregelen van "jullie hebben niks te willen" tov de chartermaatschappijen concreet invullen?
Toch al een hele stap vooruit dat het geen fascistische maatregelen zijn!
luc broes is offline  
Oud 6 oktober 2004, 10:46   #134
Griffin
Eur. Commissievoorzitter
 
Griffin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 januari 2004
Locatie: België, Nederland
Berichten: 9.987
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luc broes
Toch al een hele stap vooruit dat het geen fascistische maatregelen zijn!
Erg concreet luc.
__________________
Het is de NWO!
Eentje voor Pindar & co:
http://video.google.com/videoplay?docid=-3214024953129565561&hl=en-CA



en ook wel hilarisch is
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Ik weet er namelijk niet zoveel van namelijk, daar ik er nog helemaal niks over gelezen heb.
Ik quote mezelf niet vaak, maar deze vond ik toch de moeite:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin Bekijk bericht
Filosofie is een beetje verdrinken op de rand van een plas water.
Griffin is offline  
Oud 6 oktober 2004, 11:08   #135
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door k9
Mijn oplossing? ik moet op enkele minuten verzinnen waar de hele politiek van belgie al maanden/jaren mee bezig is ? kan je echt niks beter antwoorden? Ach vergeten je kan niet dat is waar.



De vluchten aanvaarden , wil brussel niet dan de regering daar laten vallen en ondertussen de vluchten over vlaams gebied laten gaan. Dat samen met een beleid om te ontmoedigen in die streek te gaan wonen plus onteigeningen op de slechtse stukken en isloatie op de rest .

Een oplossing die heel wat doenbaarder is dan die van het VB en dat op enkele minuutjes .
Zoiets had ik ook al in gedachten.
Dat de lusten dan ook alleen Vlaanderen ten goede komen lijkt mij dan niet meer dan normaal.
Wat de oplossing van het VB is weet ik niet, probeert men niet ten alle prijzen aan te tonen dat de meningen daar verdeeld zijn?
Bobke is offline  
Oud 6 oktober 2004, 11:10   #136
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin
Richt daar dan wel een nieuwe topic voor op ofzo
Niet echt nodig hé.
Dat ze geen oplossing vinden zien we dageijks op het nieuws.
Bobke is offline  
Oud 6 oktober 2004, 11:31   #137
Griffin
Eur. Commissievoorzitter
 
Griffin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 januari 2004
Locatie: België, Nederland
Berichten: 9.987
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke
Niet echt nodig hé.
Dat ze geen oplossing vinden zien we dageijks op het nieuws.
Ach, dat ze die nachtvluchten al van 34000 naar 25000 hebben teruggebracht is toch al een deel van de oplossing, niet?
Het lijkt mij dat ze in de eerste plaats met een isolatieprogramma moeten beginnen (niet alleen in de buurt van luchthavens helpt dat, maar het helpt ook om goedkoper de winter door te komen).
Mensen die echt klachten blijven ondervinden moeten daarna volgens mij gewoon onteigend worden en ergens een huis in de Ardennen toegewezen krijgen [size=1](note: dit zinnetje is niet ernstig)[/size].
De opstijgtrajecten moeten natuurlijk in de eerste plaats worden opgesteld zodat de luchtvaartveiligheid niet in het gedrang komt, dus oplossingen als: we gebruiken alle banen even veel zijn nonsens. Er moet niet alleen rekening worden gehouden met het aantal mensen dat onder zo'n traject woont, maar ook met extra geluidslast door eventueel benodigde manoeuvres voor het uitvoeren van het traject.
__________________
Het is de NWO!
Eentje voor Pindar & co:
http://video.google.com/videoplay?docid=-3214024953129565561&hl=en-CA



en ook wel hilarisch is
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Ik weet er namelijk niet zoveel van namelijk, daar ik er nog helemaal niks over gelezen heb.
Ik quote mezelf niet vaak, maar deze vond ik toch de moeite:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin Bekijk bericht
Filosofie is een beetje verdrinken op de rand van een plas water.
Griffin is offline  
Oud 6 oktober 2004, 12:36   #138
k9
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 31 oktober 2003
Berichten: 11.110
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luc broes
En wat heeft Rob.V. met DHL te maken?
lees de thread
__________________
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."



-Hermann Goering (1893 - 1946)
Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

The second in command of the Third Reich
k9 is offline  
Oud 6 oktober 2004, 12:39   #139
k9
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 31 oktober 2003
Berichten: 11.110
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke
Zoiets had ik ook al in gedachten.
Dat de lusten dan ook alleen Vlaanderen ten goede komen lijkt mij dan niet meer dan normaal.
De lusten zijn voor iedereen moesten die enkele duizenden extra aangenomen mensen nu allemaal toevallig franstaligen zijn dan is daar niks mis mee, je kan een bedrijf niet verplichten bepaalde mensen aan te nemen.


[quoe]
Wat de oplossing van het VB is weet ik niet, probeert men niet ten alle prijzen aan te tonen dat de meningen daar verdeeld zijn?[/quote]
DAt zijn ze ook . De oplossing vh VB is de chartervluchten s'nachts naar andere luchthavens sturen .
__________________
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."



-Hermann Goering (1893 - 1946)
Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

The second in command of the Third Reich
k9 is offline  
Oud 6 oktober 2004, 13:09   #140
ingenious
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 mei 2004
Locatie: Vlaanderen Boven
Berichten: 10.598
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke
Zoiets had ik ook al in gedachten.
Dat de lusten dan ook alleen Vlaanderen ten goede komen lijkt mij dan niet meer dan normaal.
Wat de oplossing van het VB is weet ik niet, probeert men niet ten alle prijzen aan te tonen dat de meningen daar verdeeld zijn?
de oplossing van het vlaams blok staat nochthans in deze thread hoor, en ook in 2 andere threads over dhl, gebruik de links uit mijn post op de eerste pagina, en je zal zien dat we dit niet ten allen prijzen proberen aan te tonen, maar dat het gewoon zo is. het blok is hierin heel hypocriet, en bedriegt zijn kiezers. maar dit toegeven is voor blokstemmers blijkbaar te moeilijk.
__________________

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Inge heeft altijd gelijk.
ingenious is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:07.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be