Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 29 september 2007, 20:24   #121
Esperanza
Eur. Commissievoorzitter
 
Esperanza's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 december 2004
Berichten: 8.453
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chipie Bekijk bericht
Leren lezen...
O ja?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door forumspook Bekijk bericht
En als ik naar het restaurant ga, wil ik zulks niet zien.
Zoek je een topic over Noord-Korea en ga daar wat lullen.
__________________
Etiam si omnes, ego non.
Esperanza is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2007, 22:27   #122
forumspook
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 september 2007
Berichten: 5.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Esperanza Bekijk bericht
Tenzij je me hier onmiddelijk de naam van dat vrij toegankelijk restaurant kunt opnoemen waar dat allemaal mogelijk is, is dit de meest debiele vergelijking die ik al ooit gehoord heb.
dat is geen restaurant, maar een privé-club, in Narbonne.Het koppel waar ik het over had, woont daar in de buurt.In België bestaat er ook zulke clubs hoor, en in Nederland zeker.Dat is helemaal niets speciaal...In elke stad vind je "gezellige" privé-clubs waar ruimdenkende mensen met een intens werkend seksueel leven hun fantasietjes kunnen gaan uitleven, van vrouw of vriend kunnen omwisselen, hele nacht door van partner veranderen enz enz.Ik begrijp uw verwondering niet? Dit gebeurt natuurlijk niet onder de onschuldige oogjes van kleine kinderen, of oubollige dames en heren op leeftijd, of in OPENBARE gelegenheden.Uit respekt voor andere mensen, die met zulk gedrag niet gediend zijn.Maar dat woord staat mischien niet in uw persoonlijk woordenboek?
forumspook is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2007, 22:34   #123
Hertog van Gelre
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hertog van Gelre's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 augustus 2005
Locatie: De Nederlanden
Berichten: 16.099
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door forumspook Bekijk bericht
dat is geen restaurant, maar een privé-club, in Narbonne.Het koppel waar ik het over had, woont daar in de buurt.In België bestaat er ook zulke clubs hoor, en in Nederland zeker.Dat is helemaal niets speciaal...In elke stad vind je "gezellige" privé-clubs waar ruimdenkende mensen met een intens werkend seksueel leven hun fantasietjes kunnen gaan uitleven, van vrouw of vriend kunnen omwisselen, hele nacht door van partner veranderen enz enz.Ik begrijp uw verwondering niet? Dit gebeurt natuurlijk niet onder de onschuldige oogjes van kleine kinderen, of oubollige dames en heren op leeftijd, of in OPENBARE gelegenheden.Uit respekt voor andere mensen, die met zulk gedrag niet gediend zijn.Maar dat woord staat mischien niet in uw persoonlijk woordenboek?
U begrijpt het écht niet, hé?
Hertog van Gelre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2007, 22:50   #124
forumspook
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 september 2007
Berichten: 5.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre Bekijk bericht
U begrijpt het écht niet, hé?
jaja, ik zal daar te dom voor zijn.We kunnen allemaal niet zo een slimme mannen zijn als u hé, "hertog".
forumspook is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2007, 23:17   #125
Hertog van Gelre
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hertog van Gelre's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 augustus 2005
Locatie: De Nederlanden
Berichten: 16.099
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door forumspook Bekijk bericht
jaja, ik zal daar te dom voor zijn.We kunnen allemaal niet zo een slimme mannen zijn als u hé, "hertog".
Niet schelden hé.

Esperanza bedoelt gewoon dat er geen openbaar restaurant is waar zulke zaken worden toegestaan. Rechtssvlaanderen zit dus een volstrekt overtrokken verhaal te houden. De twee mannen zullen wel gewoon een beetje met elkaar aan het flirten zijn geweest.
Hertog van Gelre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 september 2007, 06:38   #126
Chipie
Banneling
 
 
Chipie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 april 2004
Berichten: 20.937
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Esperanza Bekijk bericht
O ja?

Zoek je een topic over Noord-Korea en ga daar wat lullen.
't Is niet omdat U grof bent, dat U gelijk hebt..

(Over Noord-Korea en andere monsterparadijzen zult U in elk geval niet lullen.. U zou nog een vredesbetoging ten gunste van die regimes gaan inrichten... )

Laatst gewijzigd door Chipie : 30 september 2007 om 06:39.
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 september 2007, 06:51   #127
Esperanza
Eur. Commissievoorzitter
 
Esperanza's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 december 2004
Berichten: 8.453
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door forumspook Bekijk bericht
dat is geen restaurant, maar een privé-club, in Narbonne.Het koppel waar ik het over had, woont daar in de buurt.In België bestaat er ook zulke clubs hoor, en in Nederland zeker.Dat is helemaal niets speciaal...In elke stad vind je "gezellige" privé-clubs waar ruimdenkende mensen met een intens werkend seksueel leven hun fantasietjes kunnen gaan uitleven, van vrouw of vriend kunnen omwisselen, hele nacht door van partner veranderen enz enz.Ik begrijp uw verwondering niet? Dit gebeurt natuurlijk niet onder de onschuldige oogjes van kleine kinderen, of oubollige dames en heren op leeftijd, of in OPENBARE gelegenheden.Uit respekt voor andere mensen, die met zulk gedrag niet gediend zijn.Maar dat woord staat mischien niet in uw persoonlijk woordenboek?
Bla bla bla.

Leer eerst eens het verschil tussen een privé-club en een voor iedereen toegankelijk restaurant.

De dag dat je mij de naam van die laatste kunt opnoemen waar de gebeurtenissen van de eerste plaatsvinden, gaat je vergelijking op.

Niet eerder.
__________________
Etiam si omnes, ego non.

Laatst gewijzigd door Esperanza : 30 september 2007 om 07:00.
Esperanza is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 september 2007, 06:59   #128
Esperanza
Eur. Commissievoorzitter
 
Esperanza's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 december 2004
Berichten: 8.453
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chipie Bekijk bericht
't Is niet omdat U grof bent, dat U gelijk hebt.
Dat jij eveneens als Forumspook problemen ondervindt om elementaire logica - in dit geval op het niveau van een vijfjarige kleuter - toe te passen, kan ik ook niet verhelpen.
__________________
Etiam si omnes, ego non.
Esperanza is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 september 2007, 10:38   #129
Jukes
Parlementslid
 
Geregistreerd: 11 april 2007
Berichten: 1.898
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre Bekijk bericht
Niet schelden hé.

Esperanza bedoelt gewoon dat er geen openbaar restaurant is waar zulke zaken worden toegestaan. Rechtssvlaanderen zit dus een volstrekt overtrokken verhaal te houden. De twee mannen zullen wel gewoon een beetje met elkaar aan het flirten zijn geweest.
Uw veralgemening neigt naar racisme. Omdat één rechts individu zich stoort aan het ongepast gedrag van twee homo's is het niet per difinitie zo dat iedereen die zich aan ongepast gedrag stoort ook rechts zou denken. Ik stoor me ook aan de blijkbaar onstuitbare vloed van ongepaste intimiteiten die ons de laatste tijd door de strot worden geramd. Zoals bevallingen op tv (wat kan er intiemer zijn?), moeilijk opvoedbare kinderen die (zonder hun toestemming) voor gans het land worden te kakken gezet op tv, gestoorde vreters wiens uitgedijd lichaam ongegeneerd op tv wordt getoond, homo's die ostentatief mekaar zitten af te likken in het openbaar, hetero's die denken dat mijn familiesauna een seksclub is,... het zijn allemaal uitingen van een groeiend gebrek aan respect voor de medeburger. Ben ik nu rechts omdat ik dit exhibitionisme niet te pruimen vind? Natuurlijk niet, ik heb voor Amnesty International gewerkt,
ik heb piketten bemand bij stakingsacties en ik gruw van de splitsing van België. Ik ben noch rechts, noch links. Ik ben ik. Uw insinuatie dat ik door mijn afkeer van het overdreven exhibitionisme van de laatste tijd tot een rechtse kliek zou behoren is dus stuitend en beledigend. Het is dat soort veralgemening dat ook aan de basis van racisme ligt.
__________________
Try al little tenderness (Otis Redding zaliger)
Jukes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 september 2007, 10:55   #130
Esperanza
Eur. Commissievoorzitter
 
Esperanza's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 december 2004
Berichten: 8.453
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jukes Bekijk bericht
Uw veralgemening neigt naar racisme.
...
Uw insinuatie dat ik door mijn afkeer van het overdreven exhibitionisme van de laatste tijd tot een rechtse kliek zou behoren is dus stuitend en beledigend. Het is dat soort veralgemening dat ook aan de basis van racisme ligt.
Djeezes, wat schuiven ze nu weer onder de deur?

Nog zo eentje die de klok heeft horen luiden doch geen flauw idee heeft waar de klepel hangt.

Mocht je je de moeite hebben getroost de draad door te nemen zou je weten dat "Rechtssvlaanderen" de nickname is van een forummer.

Er is dus een verschil tussen de forummer "Rechtssvlaanderen" in de post van de Hertog en het "Rechts Vlaanderen" waar jij het over hebt.

Je verontwaardiging t.a.v. de post van de Hertog van Gelre is bijgevolg ongegrond, naast de kwestie, volkomen irrelevant en totaal van de pot gerukt.
__________________
Etiam si omnes, ego non.

Laatst gewijzigd door Esperanza : 30 september 2007 om 11:03.
Esperanza is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 september 2007, 11:02   #131
Jukes
Parlementslid
 
Geregistreerd: 11 april 2007
Berichten: 1.898
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Esperanza Bekijk bericht
Nog zo eentje die de klok heeft horen luiden doch geen flauw idee heeft waar de klepel hangt.

Mocht je je de moeite hebben getroost de draad door te nemen zou je weten dat "Rechtssvlaanderen" de nickname is van een forummer.

Er is dus een verschil tussen "Rechtssvlaanderen" in de post van de Hertog en "Rechts Vlaanderen".

Je verontwaardiging t.a.v. de post van de Hertog van Gelre is bijgevolg ongegrond, naast de kwestie, volkomen irrelevant en totaal van de pot gerukt.
Het is in de contex van deze discussie toch wel overduidelijk dat de Hertog en de andere posters zonder meer ook 'rechts Vlaanderen' aanspreken en niet alleen de poster met die nick. En ik reageer nooit op een post zonder de hele thread gelezen te hebben, wees gerust. U wel blijkbaar, anders zou u maar al te goed weten dat al van bij de eerste reacties de visie van poster Rechtssvlaanderen is doorgetrokken naar rechts Vlaanderen.
__________________
Try al little tenderness (Otis Redding zaliger)
Jukes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 september 2007, 13:18   #132
100% VLAMING
Provinciaal Statenlid
 
Geregistreerd: 5 maart 2004
Berichten: 799
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RECHTSSVLAANDEREN Bekijk bericht
Wat de linksen toch allemaal uitvinden om in de belangstelling te staan! Het huwelijk is voor een man+vrouw, de natuur heeft de mens niet voor niets op die manier geschapen! Net zoals een kind=man+vrouw ! We zien op tv al niets anders meer dan die "relnichten"! Promoot eens het traditioneel gezin!!
Geen enkele Godsdienst aanvaard homo's! nergens ter wereld!
Eerst en vooral, godsdiensten houden de mens achterlijk.

Ten tweede, u vindt het dus normaal dat een man en een vrouw die elkander 2 dagen kennen wél kunnen trouwen, maar 2 mannen (of vrouwen) die al 5 jaar samen wonen niet?
__________________
Racism is a weapon of mass destruction
100% VLAMING is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 september 2007, 14:32   #133
Hertog van Gelre
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hertog van Gelre's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 augustus 2005
Locatie: De Nederlanden
Berichten: 16.099
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jukes Bekijk bericht
Het is in de contex van deze discussie toch wel overduidelijk dat de Hertog en de andere posters zonder meer ook 'rechts Vlaanderen' aanspreken en niet alleen de poster met die nick.
Dat heeft u mis. Ik bedoelde weldegelijk Rechtssvlaanderen. Let maar op het aaneengesloten schrijven en de dubbele s.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jukes Bekijk bericht
En ik reageer nooit op een post zonder de hele thread gelezen te hebben, wees gerust. U wel blijkbaar, anders zou u maar al te goed weten dat al van bij de eerste reacties de visie van poster Rechtssvlaanderen is doorgetrokken naar rechts Vlaanderen.
Ook dit heeft u mis. Ik heb niets tegen rechts en zeker niets tegen Vlaanderen. Ik heb wél iets tegen homofobie.

Om bij het onderwerp te blijven: Als vader van twee jonge kinderen heb ik geen enkel probleem met uitingen van liefde en affectie in het openbaar, zolang het daarbij blijft. Hoe meer ze daarvan zien hoe beter. Ik trek de grens bij openbare seksuele handelingen en/of geweld.
Het is in openbare gelegenheden nergens toegestaan zich zo te laten gaan als Rechtssvlaanderen suggereert en op het moment dat mensen dat wél doen staat het los van homo of hetero zijn. Het zijn dan waarschijnlijk mensen die hun lusten niet kunnen beheersen.
Kijk eens op het strand, kijk voor mijn part eens in een Gay-bar. Waar laten mensen zich zover gaan? Ik zie het niet. Waarschijnlijk ook omdat ik er niet op let.

Rechtssvlaanderen heeft moeite met homo's. Laat hem dát dan zeggen en niet een onwaarschijnlijk verhaaltje opdissen.

Edit: Die programma's die u opnoemt behoren ook niet tot mijn favorieten. Ik kijk er dan ook niet naar. Zo simpel is het.
Eerlijk gezegd vind ik het voor mijn kinderen kwalijker om te zien dat er mensen bestaan die vloekend en tierend een restaurant uitstormen omdat zij homo's elkaars hand zien vasthouden, dan het zien van twee mensen die elkaar op tedere wijze een kus geven.

Laatst gewijzigd door Hertog van Gelre : 30 september 2007 om 14:54.
Hertog van Gelre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 september 2007, 15:15   #134
Esperanza
Eur. Commissievoorzitter
 
Esperanza's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 december 2004
Berichten: 8.453
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jukes Bekijk bericht
Het is in de contex van deze discussie toch wel overduidelijk dat de Hertog en de andere posters zonder meer ook 'rechts Vlaanderen' aanspreken en niet alleen de poster met die nick. En ik reageer nooit op een post zonder de hele thread gelezen te hebben, wees gerust. U wel blijkbaar, anders zou u maar al te goed weten dat al van bij de eerste reacties de visie van poster Rechtssvlaanderen is doorgetrokken naar rechts Vlaanderen.
Je reinste onzin. Ten eerste is het helemaal niet overduidelijk dat Rechts Vlaanderen wordt aangesproken en ten tweede heeft geen enkele forummer die visie zomaar effentjes doorgetrokken. Je verbeelding wat meer in toom houden.
__________________
Etiam si omnes, ego non.
Esperanza is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 september 2007, 15:18   #135
Esperanza
Eur. Commissievoorzitter
 
Esperanza's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 december 2004
Berichten: 8.453
Standaard

Nog eventjes herhalen want dit is de meest belangrijke en enige terzake doende zin in gans deze draad :

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre Bekijk bericht
Eerlijk gezegd vind ik het voor mijn kinderen kwalijker om te zien dat er mensen bestaan die vloekend en tierend een restaurant uitstormen omdat zij homo's elkaars hand zien vasthouden, dan het zien van twee mensen die elkaar op tedere wijze een kus geven.
__________________
Etiam si omnes, ego non.
Esperanza is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 september 2007, 15:19   #136
forumspook
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 september 2007
Berichten: 5.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Esperanza Bekijk bericht
Bla bla bla.

Leer eerst eens het verschil tussen een privé-club en een voor iedereen toegankelijk restaurant.

De dag dat je mij de naam van die laatste kunt opnoemen waar de gebeurtenissen van de eerste plaatsvinden, gaat je vergelijking op.

Niet eerder.
ik ken dat verschil wel degelijk, en in openbare gelegenheden wil ik geen onbeschofte, slecht opgevoede viezerds mekaar zien aflikken als ik daar ga eten , alleen, of met mijn familie.Is dat nu zo moeilijk te begrijpen?U wilt mij met alle geweld van mening doen veranderen, ik vraag me af waarom? In elk geval, als mij zoiets overkomt, is mijn eetmaal naar de vaantjes, en dan ga ik er meteen voor zorgen, dat ook het eetmaal , en de dag, van de rustverstoorders om zeep is Ik hou ook wel van een beetje beweging...
In privé-clubs ben je gewaarschuwd, je weet wat je daar zult vinden, en als je dat niet bevalt, ga je er ook niet binnen.
forumspook is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 september 2007, 15:35   #137
Esperanza
Eur. Commissievoorzitter
 
Esperanza's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 december 2004
Berichten: 8.453
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door forumspook Bekijk bericht
ik ken dat verschil wel degelijk, en in openbare gelegenheden wil ik geen onbeschofte, slecht opgevoede viezerds mekaar zien aflikken als ik daar ga eten , alleen, of met mijn familie.Is dat nu zo moeilijk te begrijpen?.
Ach, nu wordt het begrip "openbare gelegenheid" nog eens benadrukt. We gaan er dus op vooruit. De vraag was echter waarom je er zo nodig de toestanden in privé-clubs wilde bijsleuren. Je hebt nu ingezien dat je vergelijking totaal van de pot gerukt was?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door forumspook Bekijk bericht
U wilt mij met alle geweld van mening doen veranderen, ik vraag me af waarom?
Voor types zoals jij en je confrater, je weet wel, die met die dubbele 's', die een kussend homokoppel al direct bestempelen als zijnde elkaar aflikkende onbeschofte viezerds, doe ik allang geen moeite meer om hen van mening te doen veranderen. Hun chronisch gebrek aan voldoende hersencellen om open te staan voor rede verhindert dit namelijk. Verspilling van tijd.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door forumspook Bekijk bericht
In elk geval, als mij zoiets overkomt, is mijn eetmaal naar de vaantjes, en dan ga ik er meteen voor zorgen, dat ook het eetmaal , en de dag, van de rustverstoorders om zeep is Ik hou ook wel van een beetje beweging...
Of met andere woorden, het gebrek aan hersencellen wordt automatisch gecompenseerd door onmiddelijk over te gaan tot lichamelijk geweld. In jullie geval is dit allesbehalve verwonderlijk.
__________________
Etiam si omnes, ego non.

Laatst gewijzigd door Esperanza : 30 september 2007 om 15:42.
Esperanza is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 september 2007, 15:38   #138
Pietje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 22 mei 2004
Berichten: 30.550
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door forumspook Bekijk bericht
In elk geval, als mij zoiets overkomt, is mijn eetmaal naar de vaantjes, en dan ga ik er meteen voor zorgen, dat ook het eetmaal , en de dag, van de rustverstoorders om zeep is
Daar zijn wel mannen voor nodig, echte mannen, geen postkaarten.

Laatst gewijzigd door Pietje : 30 september 2007 om 15:39.
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 september 2007, 16:12   #139
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN
 
liberalist_NL's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2006
Berichten: 28.141
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door forumspook Bekijk bericht
ik ken dat verschil wel degelijk, en in openbare gelegenheden wil ik geen onbeschofte, slecht opgevoede viezerds mekaar zien aflikken als ik daar ga eten , alleen, of met mijn familie.Is dat nu zo moeilijk te begrijpen?U wilt mij met alle geweld van mening doen veranderen, ik vraag me af waarom? In elk geval, als mij zoiets overkomt, is mijn eetmaal naar de vaantjes, en dan ga ik er meteen voor zorgen, dat ook het eetmaal , en de dag, van de rustverstoorders om zeep is Ik hou ook wel van een beetje beweging...
In privé-clubs ben je gewaarschuwd, je weet wat je daar zult vinden, en als je dat niet bevalt, ga je er ook niet binnen.
Je moet naar dure restaurants gaan. Asovolk kan dat niet betalen.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 september 2007, 16:48   #140
Esperanza
Eur. Commissievoorzitter
 
Esperanza's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 december 2004
Berichten: 8.453
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Je moet naar dure restaurants gaan. Asovolk kan dat niet betalen.
Mijn ervaring is dat de aso's eerder te vinden zijn in de kringen van de bestuurders van P.C. Hooft tractors...
__________________
Etiam si omnes, ego non.
Esperanza is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:00.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be