Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Bekijk resultaten enquête: Moet Geert Wilders veroordeeld worden ivm ''Willen jullie meer of minder Marokkanen?"
Ja, en dat zeg ik als moslim 0 0%
Ja, en dat zeg ik als niet - moslim 11 14,67%
Nee, en dat zeg ik als moslim 2 2,67%
Nee, en dat zeg ik als niet - moslim 62 82,67%
Aantal stemmers: 75. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord
 
Discussietools
Oud 21 maart 2016, 17:45   #121
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 39.504
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Een terrorist die bij wijze van definitie rechtstreeks oproept tot geweld en discriminatie van ongelovigen, vrouwen en homoseksuelen. Wat een waanzinnig domme vergelijking
Jij bent het wel zelf die eerst deze vergelijking maakte:

http://forum.politics.be/showpost.ph...75&postcount=4

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Stel je voor dat een imam morgen op TV aan alle moslims vraagt ''Moeten we alle homo's van een brug af gooien?"

Gaat die imam dan veroordeeld worden? Het staat immers letterlijk in de Koran dat homo's gestraft moeten worden.
__________________


Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2016, 17:47   #122
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 39.504
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
De uitspraak van de voorzitter van de PVDA "Marokkanen zijn blijkbaar genetisch voorbestemd om misdaden te plegen" maakt volgens mij veel meer kans op succesvolle vervolging maar die klachten werden geseponeerd.
Kan je eens een bron weergeven voor die uitspraak ?
__________________


Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2016, 17:50   #123
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 39.504
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klein Licht Bekijk bericht
Grappig dat degenen die hier vinden dat dat maar moet kunnen, in andere topics claimen dat 'we' iets moeten doen tegen IS, Boko Haram en consoorten.

Waarom dan? Mogen die ginder dan niet doen wat ze willen? Blijkbaar zetten jullie je rechtvaardigheidsgevoel af als het in je racistisch discours past.
In onderstaand topic kan je zien wie op dit forum voorstander is om Syrië te bombarderen:

http://forum.politics.be/showthread.php?t=228567
Wenst U dat België luchtbombardement op Syrië uitvoert ?
__________________


Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2016, 17:51   #124
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 39.504
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Hij is ook een slachtoffer. Al 11 jaar onder continue bescherming omdat hij anders gekeeld wordt door moslims die per definitie tegen vrijheid van meningsuiting zijn.

De grootste strijder voor een vrij Europa, en hij betaalt er zijn hele leven voor. Da's heel wat anders dan die vet betaalde leugenaars in het parlement
Heeft het onderzoek naar de doodsbedreigingen tegen Wilders al iets opgeleverd ? Is hij ooit publiek bedreigd of beschoten geweest ?
__________________


Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2016, 17:51   #125
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 39.504
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Hij is ook een slachtoffer. Al 11 jaar onder continue bescherming omdat hij anders gekeeld wordt door moslims die per definitie tegen vrijheid van meningsuiting zijn.

De grootste strijder voor een vrij Europa, en hij betaalt er zijn hele leven voor. Da's heel wat anders dan die vet betaalde leugenaars in het parlement
Heeft het onderzoek naar de doodsbedreigingen tegen Wilders al iets opgeleverd ? Is hij ooit publiek bedreigd of beschoten geweest ? Wie betaalt er voor zijn bescherming ?
__________________


Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2016, 17:55   #126
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 39.504
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Dan is het een ander fragment waar ik naar op zoek was. Van Oosten was volgens mij de rechter die uitspraak deed over Wilders in het proces van 2010. Er is wel degelijk een fragment over Van Rens, en over een rechter die stelt dat lidmaatschap van de PVV een contraindicatie is tot het uitoefenen van het beroep van rechter
In de huidige procedure stuurt de advocaat van Wilders niet aan op wraking. Wilders heeft in zijn pleidooi zijn eigen vrijheid maar het is niet meer dan kritiek op de rechters en tot hiertoe is er nog geen enkele procedure ingeleid waar de wraking wordt gevraagd.

Bron: Bram Moszkowicz in Pauw en Witteman van 18.03.2016.
__________________


Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.

Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 21 maart 2016 om 17:56.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2016, 18:00   #127
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 59.825
Standaard

[quote=ViveLaBelgique;8034830]Heeft het onderzoek naar de doodsbedreigingen tegen Wilders al iets opgeleverd ? Is hij ooit publiek bedreigd of beschoten geweest ? Wie betaalt er voor zijn bescherming ?[/QUOTE]

Betaal jij ?
Hoeveel ?
Per maand ?
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2016, 18:25   #128
Eurosceptic
Minister
 
Geregistreerd: 19 mei 2014
Berichten: 3.907
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Jij bent het wel zelf die eerst deze vergelijking maakte:

http://forum.politics.be/showpost.ph...75&postcount=4
Ik zeg al ruim 10 jaar dat moslims weg komen met oproepen tot geweld, omdat de gewelddadige passages in de Koran onder de mat worden geveegd als gevolg van de vrijheid van geloofsovertuiging. Blijkbaar is de vrijheid van geloofsovertuiging in al zijn facetten superieur aan onze grondwet die het geweld verbiedt.

Etienne Vermeersch heeft daarover een interessant interview gegeven. De Koran overtreedt letterlijk de grondwet als het over vrouwen, atheisten en homo's gaat.
Maar wie de Koran wil verbieden wordt als Islamofoob bestempeld. Dat is toch absurd?

Etienne Vermeersch: Het probleem met de Islam is...

Blijkbaar mag men in Belgie en NL vrij oproepen tot haat en geweld als het onder de noemer ''religie'' valt. Pas als men uiting geeft aan die oproep, en tot geweld overgaat wordt er ingegrepen.

Ik noem dat hypocriet.

Wilders heeft nooit opgeroepen tot geweld. In tegendeel, hij heeft zelfs uitdrukkelijk gezegd dat Islamieten die zich houden aan de grondwet WEL welkom zijn.

Maar daar hoor je de leugenachtige linkse lobby niet over omdat ze een leugenachtig beeld over Wilders willen neerzetten
__________________
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2016, 18:37   #129
Eurosceptic
Minister
 
Geregistreerd: 19 mei 2014
Berichten: 3.907
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Heeft het onderzoek naar de doodsbedreigingen tegen Wilders al iets opgeleverd ? Is hij ooit publiek bedreigd of beschoten geweest ?
Publiekelijk bedreigd al miljoenen keren. Hij staat helemaal bovenaan op een death list die opgesteld is door radicale moslims, en op internet vind je eindeloos veel videobeelden van moslims die hem bedreigen. Internationaal
__________________
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2016, 21:29   #130
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 46.538
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Nee, maar dat is het politiek spelletje en taalspelletje dat Wilders speelt. De boodschap die hij op die avond bewust bracht is duidelijk agressief. Dan in de rechtbank een veel matiger uitleg geven aan die toespraak is het kenmerk van een lafbekje.
En wat is het verschil met Termont die minder zigeuners wil?
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2016, 21:39   #131
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 46.538
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Ik zeg al ruim 10 jaar dat moslims weg komen met oproepen tot geweld, omdat de gewelddadige passages in de Koran onder de mat worden geveegd als gevolg van de vrijheid van geloofsovertuiging. Blijkbaar is de vrijheid van geloofsovertuiging in al zijn facetten superieur aan onze grondwet die het geweld verbiedt.

Etienne Vermeersch heeft daarover een interessant interview gegeven. De Koran overtreedt letterlijk de grondwet als het over vrouwen, atheisten en homo's gaat.
Maar wie de Koran wil verbieden wordt als Islamofoob bestempeld. Dat is toch absurd?

Etienne Vermeersch: Het probleem met de Islam is...

Blijkbaar mag men in Belgie en NL vrij oproepen tot haat en geweld als het onder de noemer ''religie'' valt. Pas als men uiting geeft aan die oproep, en tot geweld overgaat wordt er ingegrepen.
En toch zegt Jambon dat er niets mis is met de koran/islam en eist hij respect.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2016, 22:33   #132
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 39.504
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Publiekelijk bedreigd al miljoenen keren. Hij staat helemaal bovenaan op een death list die opgesteld is door radicale moslims, en op internet vind je eindeloos veel videobeelden van moslims die hem bedreigen. Internationaal
Ik heb wat gezocht op internet. Dit zijn de eerste hits die ik vind op "wilders doodsbedreiging":

http://www.trouw.nl/tr/nl/4492/Neder...-Wilders.dhtml

http://www.rtlnieuws.nl/nieuws/polit...nge-democraten

http://www.eenvandaag.nl/politiek/33...oodsbedreiging

http://www.metronieuws.nl/binnenland...-geert-wilders

http://www.dagelijksestandaard.nl/20...s-aangehouden/

Zoveel radicale moslims zijn er toch niet bij...

Een doodsbedreiging wordt slechts een assisenzaak als er sprake is van een concreet tijdstip, locatie en moordwapen. Anders is er geen voorbedachte rade.
__________________


Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2016, 23:56   #133
Eurosceptic
Minister
 
Geregistreerd: 19 mei 2014
Berichten: 3.907
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht

Een doodsbedreiging wordt slechts een assisenzaak als er sprake is van een concreet tijdstip, locatie en moordwapen. Anders is er geen voorbedachte rade.
Op die manier moet men eerst iemand dood schieten of kelen voor hij recht heeft op bescherming.
Over het feit dat Wilders in gevaar is ga ik niet discussieren. Dat weet het kleinste kind.
Zonder bescherming zou hij het nog geen 24 uur redden
__________________
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2016, 23:59   #134
Eurosceptic
Minister
 
Geregistreerd: 19 mei 2014
Berichten: 3.907
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
En toch zegt Jambon dat er niets mis is met de koran/islam en eist hij respect.
Uit politieke correctheid. Iedereen die dat boek gelezen heeft weet dat het vol staat met oproepen tot geweld en discriminatie.
Jambon zwijgt omdat moslims anders de boel afbreken.
__________________
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2016, 01:30   #135
Lukkas
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 oktober 2013
Berichten: 6.762
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Uit politieke correctheid. Iedereen die dat boek gelezen heeft weet dat het vol staat met oproepen tot geweld en discriminatie.
Jambon zwijgt omdat moslims anders de boel afbreken.
Jambon is een dom wezen. In plaats van respect te eisen voor de islam / koran, had hij beter zijn muil gehouden.
__________________
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo)
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2016, 03:24   #136
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 46.538
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Hoe bewijs je dat?
Minder Marokkanen we zullen er voor zorgen.
En dan stopt het.
Hij is misschien van plan ze een vertrekpremie aan te bieden hé.
Er komt niets van dat proces om de eenvoudige reden dat er niets verkeerds is gebeurd.
Wilders gaf de rechters lik op stuk en ik citeer:

'' Ik sta hier terecht omdat ik minder Marokkanen wil. Maar waarom staan al de politici die minder Syriërs willen hier niet?''

1 - 0 !

https://www.youtube.com/watch?v=Csjd...layer_embedded
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2016, 03:29   #137
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 46.538
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Uit politieke correctheid. Iedereen die dat boek gelezen heeft weet dat het vol staat met oproepen tot geweld en discriminatie.
Jambon zwijgt omdat moslims anders de boel afbreken.
Jambon is dus een platte vijg die uit schrik voor de islam zijn broek afsteekt?

Laatst gewijzigd door daiwa : 22 maart 2016 om 03:41.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2016, 05:39   #138
Eurosceptic
Minister
 
Geregistreerd: 19 mei 2014
Berichten: 3.907
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Jambon is dus een platte vijg die uit schrik voor de islam zijn broek afsteekt?
Absoluut. En 99% van de rest van de maatschappij houdt zijn kritiek op de Islam voor zichzelf uit angst om racist of xenofoob genoemd te worden
__________________
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2016, 07:01   #139
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Absoluut. En 99% van de rest van de maatschappij houdt zijn kritiek op de Islam voor zichzelf uit angst om racist of xenofoob genoemd te worden
En dan ? waarom niet doorbreken die domme muur van woorden zoals racist ect... allemaal dikke zever feitelijk bla bla bla woorden in de wind , als er iets mank loopt in een maatschappij en je wilt het veranderd zien moet iemand zijn nek uitsteken ,anders lukt het nooit nooit.
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2016, 07:05   #140
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Absoluut. En 99% van de rest van de maatschappij houdt zijn kritiek op de Islam voor zichzelf uit angst om racist of xenofoob genoemd te worden
Wie is feitelijk die racist ? diegene die verdrongen en verwrongen worden of diegene die zicht opdringen?
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:00.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be