Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 6 juni 2006, 09:55   #121
Steben
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Steben's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 februari 2006
Locatie: Zulte - temidden de Vloanders
Berichten: 17.903
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Uiteraard blank. Hun eigen meisjes moeten maagd blijven.
Hoe krijgen ze dan kinderen?

Kijk, tis vrij simpel he: 15u. Blijkbaar was niemand weer aan het werk op straat, of boodschappen aan het doen of zelf aan het spelen... neenee, de buurt stond erbij en keek ernaar, desnoods met 1000, het einige dat ze kunnen doen is VB stemmen, de laffaards.

Ben je nog nooit eens tussengekomen in zulke situaties? Ik wel, we waren zelf ook wel in een groepje. Ik verzeker u: dit gebeurt volgens u waarschijnlijk enkel met allochtoonse daders en autochtoonse slachtoffers? De waarheid is anders, vriend.
__________________
Baarle Werkgroep
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duupje
Steben is nen goeie kerel
leve de manmanman club

Laatst gewijzigd door Steben : 6 juni 2006 om 09:58.
Steben is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2006, 10:00   #122
lombas
Secretaris-Generaal VN
 
lombas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 juni 2005
Berichten: 42.814
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steben Bekijk bericht
Hoe krijgen ze dan kinderen?
... tot ze trouwen eh slimme. Die attitude moet je niet betwisten, dat is de reden waaom je 16-jarige Noord-Afrikanen steevast met een blank meisje ziet wandelen, en zelden met een Noord-Afrikaanse. Maar trouwen doen ze wel grotendeels met Noord-Afrikaanse meisjes.

Of zoals een leerling in mijn klas eens grofweg zei: "Blanke meisjes zijn alleen goed voor is op te zitten."

Citaat:
Kijk, tis vrij simpel he: 15u. Blijkbaar was niemand weer aan het werk op straat, of boodschappen aan het doen of zelf aan het spelen... neenee, de buurt stond erbij en keek ernaar, desnoods met 1000, het einige dat ze kunnen doen is VB stemmen, de laffaards.
Als er iemand op straat staat te schieten, en je hebt zelf geen verweermiddel, is het redelijk normaal dat mensen zich niet op de dader gaan storten.

Komt u wel eens in Antwerpen? Het plein waar de Turkse vrouw werd neergeschoten, ligt verscholen van de Katelijnevest, en in de Zwartzusterstraat wandelt nauwelijks volk. Blijkbaar is er toch redelijk actief gereageerd, want de dader was op weg naar de Grote Markt, maar heeft die niet bereikt omdat de politie was verwittigd.
__________________
Born but to die, and reas'ning but to err. (Pope)
lombas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2006, 10:06   #123
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.545
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steben Bekijk bericht
Hoe krijgen ze dan kinderen?

Kijk, tis vrij simpel he: 15u. Blijkbaar was niemand weer aan het werk op straat, of boodschappen aan het doen of zelf aan het spelen... neenee, de buurt stond erbij en keek ernaar, desnoods met 1000, het einige dat ze kunnen doen is VB stemmen, de laffaards.
Het was te verwachten dat jouw fraaie soort de verkrachende kutmarokkaantjes op zo'n lafhartige manier zouden verontschuldigen.

Het meisje dat op slechts 200 meter van mijn raam verkracht werd door drie racisten die daar nooit hun eigen soort voor zouden uitkiezen, had 'prijs' op een zwoele zomeravond. Ik hield het achterraam dicht en de rolluiken naar beneden wegens de herrie die de samentroepende, allochtone bendes, daar de hele zomer lang maakten. Ik trok dan zelfs naar logeerkamer aan de voorkant van mijn huis om te kunnen slapen.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2006, 10:08   #124
lombas
Secretaris-Generaal VN
 
lombas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 juni 2005
Berichten: 42.814
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Het was te verwachten dat jouw fraaie soort de verkrachende kutmarokkaantjes op zo'n lafhartige manier zouden verontschuldigen.

Het meisje dat op slechts 200 meter van mijn raam verkracht werd door drie racisten die daar nooit hun eigen soort voor zouden uitkiezen, had 'prijs' op een zwoele zomeravond. Ik hield het achterraam dicht en de rolluiken naar beneden wegens de herrie die de samentroepende, allochtone bendes, daar de hele zomer lang maakten. Ik trok dan zelfs naar logeerkamer aan de voorkant van mijn huis om te kunnen slapen.
Tijd voor een burgerwacht, zou ik zeggen, maar dat is in dit repressief regime van machtswellust uiteraard not done. Stel je voor dat je door zou hebben dat de ordedienst totaal geen superviserende rol heeft en enkel wat recherche kan vooropstellen, en je zou eisen dat je die belastingen terugtrekt.
__________________
Born but to die, and reas'ning but to err. (Pope)

Laatst gewijzigd door lombas : 6 juni 2006 om 10:09.
lombas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2006, 10:13   #125
Steben
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Steben's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 februari 2006
Locatie: Zulte - temidden de Vloanders
Berichten: 17.903
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Het was te verwachten dat jouw fraaie soort de verkrachtende kutmarokkaantjes op zo'n lafhartige manier zouden verontschuldigen.
Ik verontschuldig niemand!
Ik beschuldig in het slechtste geval gewoon iedereen.

Laten we het erop houden dat ik het enorm wansmakelijk vind dat u (zoals de hele VB-top) het best wel opbeurend vindt telkens een niet-VB'er beschuldigd kan worden van "kutmarokkaanvoorliefde". Politieke recuperatie? Guy heeft niet lang moeten zoekn: het VB doet het zelf al jaren.

"Eigen rechts eerst" is een betere slogan voor jullie. En links boerde verder. Gelukkig nog ingetoomd door ONS.
__________________
Baarle Werkgroep
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duupje
Steben is nen goeie kerel
leve de manmanman club

Laatst gewijzigd door Steben : 6 juni 2006 om 10:15.
Steben is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2006, 10:15   #126
LeMmOnN
Gouverneur
 
LeMmOnN's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 maart 2005
Locatie: Barcelona
Berichten: 1.246
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steben Bekijk bericht
Hoe krijgen ze dan kinderen?... De waarheid is anders, vriend.
Joder, de verdad eres tan tonto?!

Makkelijke grietjes neuken tot je van je ouders moet trouwen, dan ga je op vakantie naar het land van herkomst en breng je je hele schoonfamilie over.

Vanzelfsprekend spreekt niemand nederlands, laat staan dat ze geschoold zijn, maar laat absoluut geen rem zijn om nog meer volk over te brengen tot hier.

Thuis, spreekt men "buitenlands" (anders misschien klacht aan mijn broek), en dan verschiet men dat het kindje (LOL, de kinderen) niet mee kunnen in de school, dat er een achterstand tot stand komt en dan het uiteindelijk afhaakt op de school en in de sociale zekerheidskas of dom-fabriekswerk terechtkomt.

Maar, JA ALLE PROBLEMEN MET MIGRANTEN ZIJN DE SCHULD VAN DE AUTOCHTOON

Zo moeilijk was dat nu toch niet, wel?!
__________________
Politics is the art of preventing people from taking part in affairs which properly concern them
(Paul Valery)
LeMmOnN is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2006, 10:15   #127
lombas
Secretaris-Generaal VN
 
lombas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 juni 2005
Berichten: 42.814
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steben Bekijk bericht
Ik verontschuldig niemand!
Ik beschuldig in het slechtste geval gewoon iedereen.

Laten we het erop houden dat ik het enorm wansmakelijk vind dat u (zoals de hele VB-top) het best wel opbeurend vindt telkens een niet-VB'er beschuldigd kan worden van "kutmarokkaanvoorliefde". Politieke recuperatie? Guy heeft niet lang moeten zoekn: het VB doet het zelf al jaren.
En terecht, want iedereen ziet in mevrouw de Knuppelle een verkrachtster van enorme gewelddadigheid eh.

Ik ook: verkrachter eerste klas.

Jij? Man, wanneer ben jij niet aan het verkrachten.
__________________
Born but to die, and reas'ning but to err. (Pope)
lombas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2006, 10:16   #128
lombas
Secretaris-Generaal VN
 
lombas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 juni 2005
Berichten: 42.814
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LeMmOnN Bekijk bericht
Makkelijke grietjes neuken tot je van je ouders moet trouwen
En ondertussen moeten je 6 zussen uiteraard braaf het huishouden doen.
__________________
Born but to die, and reas'ning but to err. (Pope)
lombas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2006, 10:20   #129
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.545
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Tijd voor een burgerwacht, zou ik zeggen, maar dat is in dit repressief regime van machtswellust uiteraard not done. Stel je voor dat je door zou hebben dat de ordedienst totaal geen superviserende rol heeft en enkel wat recherche kan vooropstellen, en je zou eisen dat je die belastingen terugtrekt.
Burgerwachten, d�*t willen de rooien niet, hoor. Hier toch niet.

Vijf kilometers verderop werd de man van weduwe Tripaers de beroofd en de de kop ingeslagen. Door Kutmarokkaantjes uiteraard.

Nog één kilometer verderop, op de Houthalense Meulenberg, wilden de bussen van de lijn niet eens meer rijden.

Je mag één keer raden waarom en met welke kut.........de Meulenberg in hoofdzaak bevolkt is.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2006, 10:23   #130
Steben
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Steben's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 februari 2006
Locatie: Zulte - temidden de Vloanders
Berichten: 17.903
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Ik ook: verkrachter eerste klas.
Een libertariër zoals jij kan toch verkrachten zoveel hij wil, zolang hij niemand schaadt?
Een overheid dient dan enkel voor basisonderwijs en om het land militair te verdedigen.

Persoonlijk zie ik burgerwachten weldegelijk zitten.
__________________
Baarle Werkgroep
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duupje
Steben is nen goeie kerel
leve de manmanman club

Laatst gewijzigd door Steben : 6 juni 2006 om 10:25.
Steben is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2006, 10:29   #131
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.545
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steben Bekijk bericht
Ik verontschuldig niemand!
Ik beschuldig in het slechtste geval gewoon iedereen.

Laten we het erop houden dat ik het enorm wansmakelijk vind dat u (zoals de hele VB-top) het best wel opbeurend vindt telkens een niet-VB'er beschuldigd kan worden van "kutmarokkaanvoorliefde". Politieke recuperatie? Guy heeft niet lang moeten zoekn: het VB doet het zelf al jaren.

"Eigen rechts eerst" is een betere slogan voor jullie. En links boerde verder. Gelukkig nog ingetoomd door ONS.
Heb je het over dit soort 'niemand verontschuldigen'? 'Iedereen beschuldigen'?
Dit klinkt mij anders duidelijk in de oren als kutmarokkanenvoorliefde van het zuiverste soort en politieke recuperatie van het smerigste:

Citaat:
Kijk, tis vrij simpel he: 15u. Blijkbaar was niemand weer aan het werk op straat, of boodschappen aan het doen of zelf aan het spelen... neenee, de buurt stond erbij en keek ernaar, desnoods met 1000, het einige dat ze kunnen doen is VB stemmen, de laffaards.
Pffffffffffffffffft.....
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.

Laatst gewijzigd door Knuppel : 6 juni 2006 om 10:30.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2006, 10:30   #132
lombas
Secretaris-Generaal VN
 
lombas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 juni 2005
Berichten: 42.814
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steben Bekijk bericht
Een libertariër zoals jij kan toch verkrachten zoveel hij wil, zolang hij niemand schaadt?
Een overheid dient dan enkel voor basisonderwijs en om het land militair te verdedigen.

Persoonlijk zie ik burgerwachten weldegelijk zitten.
Ah en verkrachten is uiteraard geen schending van de fysieke integriteit van een onschuldige?

Ik ben trouwens, net als vele libertariërs, tegen een staand leger.
__________________
Born but to die, and reas'ning but to err. (Pope)

Laatst gewijzigd door lombas : 6 juni 2006 om 10:31.
lombas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2006, 10:37   #133
baarle
Eur. Commissievoorzitter
 
baarle's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2006
Locatie: waar mijn stella staat
Berichten: 8.427
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steben Bekijk bericht
Persoonlijk zie ik burgerwachten weldegelijk zitten.
Ik vind burgerwachten gore onzin.

Een minimale openbare veiligheid verzorgen is de taak van de staat. Hij krijgt daar (veel) meer dan genoeg geld voor van zijn opdrachtgever, de burger. Toch wenst de staat blijkbaar niet voor deze kerntaak in te staan.

En dan zouden wij het nog zelf moeten doen?

Wat er moet gebeuren is dat wij aan het hoofd van de staat weer mensen zetten die hun tijd niet steken in modieuze fratsen maar hun opdracht ernstig nemen.
__________________
baarle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2006, 10:43   #134
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.545
Standaard

Citaat:
Persoonlijk zie ik burgerwachten weldegelijk zitten.
De rooien dus niet. Die ontwapenen de burger liever en leveren hem daarna machteloos over aan bendes die zich van geen wapenwetten wat aantrekken. De politie wordt intussen bevolkt met positief gediscrimineerde agenten die liever met de kont omhoog zit als er vanuit Mekka wordt geroepen en een hoekje omgaan om toch maar niet in het heetst van de strijd toe te komen waar de soortgenootjes aan het 'spelen' zijn.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2006, 10:49   #135
lombas
Secretaris-Generaal VN
 
lombas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 juni 2005
Berichten: 42.814
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door baarle Bekijk bericht
Ik vind burgerwachten gore onzin.

Een minimale openbare veiligheid verzorgen is de taak van de staat. Hij krijgt daar (veel) meer dan genoeg geld voor van zijn opdrachtgever, de burger. Toch wenst de staat blijkbaar niet voor deze kerntaak in te staan.

En dan zouden wij het nog zelf moeten doen?

Wat er moet gebeuren is dat wij aan het hoofd van de staat weer mensen zetten die hun tijd niet steken in modieuze fratsen maar hun opdracht ernstig nemen.
Dat is de vraag niet. De vraag is of we het mogen doen. Het antwoord momenteel is "neen", maar een burgerwacht is volledig legitiem. Het is een initiatief van vrijwilligers die zich houden aan een non-agressie maar toezien dat in de buurt waar zij wonen leefregels gerespecteerd worden.

In Schilde (et alia) bestaan er zo'n burgerwachten. Niet officieel natuurlijk.
__________________
Born but to die, and reas'ning but to err. (Pope)
lombas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2006, 10:53   #136
baarle
Eur. Commissievoorzitter
 
baarle's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2006
Locatie: waar mijn stella staat
Berichten: 8.427
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Dat is de vraag niet. De vraag is of we het mogen doen. Het antwoord momenteel is "neen"
De staat is onze eigendom.

De vraag is dus of de staat het mag doen. Het antwoord is "ja", vermits wij hem die opdracht gegeven hebben en hem er ook voor betalen.

De tweede vraag is waarom hij het desondanks vertikt.

De derde vraag wordt dan waarschijnlijk wanneer wij een eind maken aan die contractbreuk.
__________________

Laatst gewijzigd door baarle : 6 juni 2006 om 11:00.
baarle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2006, 10:57   #137
lombas
Secretaris-Generaal VN
 
lombas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 juni 2005
Berichten: 42.814
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door baarle Bekijk bericht
De staat is onze eigendom.

De vraag is dus of de staat het mag doen. Het antwoord is "ja", vermits wij hem die opdracht gegeven hebben en hem er ook voor betalen.

De tweede vraag is waarom hij het desondanks vertikt.

De derde vraag wordt dan waarschijnlijk wanneer wij een eind maken an die contractbreuk.
Zelfs al betaal ik iemand om mijn lijfwacht te zijn, dat maakt nog niet dat ik plots mezelf niet meer mag verdedigen omdat een ander dat al zou moeten doen.
__________________
Born but to die, and reas'ning but to err. (Pope)
lombas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2006, 11:03   #138
baarle
Eur. Commissievoorzitter
 
baarle's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2006
Locatie: waar mijn stella staat
Berichten: 8.427
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Zelfs al betaal ik iemand om mijn lijfwacht te zijn, dat maakt nog niet dat ik plots mezelf niet meer mag verdedigen omdat een ander dat al zou moeten doen.
De stelling dat burgerwachten niet mogen, is de mijne niet. Passons, donc.

Burgerwachten lijken me nu niet direct de essentie van de ordehandhaving te zijn. Dat de staat zijn belangrijkste kerntaak laat vallen wel.
__________________
baarle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2006, 13:31   #139
Steben
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Steben's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 februari 2006
Locatie: Zulte - temidden de Vloanders
Berichten: 17.903
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door baarle Bekijk bericht
De stelling dat burgerwachten niet mogen, is de mijne niet. Passons, donc.

Burgerwachten lijken me nu niet direct de essentie van de ordehandhaving te zijn. Dat de staat zijn belangrijkste kerntaak laat vallen wel.
Ging het niet over het tegemoetkomen aan specifieke verzuchtingen zoals het oplossen van dreiging tot en effectieve verkrachtingen midden op de dag? Naar mijn mening los je die niet op met de staat zijn taak te laten opnemen. Dat is een zeer vage uitdrukking. Uiteindelijk komt het toch weer neer op herorganisatie, herscholing en kostenstijging. Om dan maar te zwijgen over mentaliteit en sensibilisering. U ziet in dat dat vooral om een proces gaat in plaats van een simpele beslissing.

Daarenboven zijn burgerwachten een vorm van interesse vanuit de bevolking. Het is ook helemaal niet "het recht zomaar in eigen handen nemen".
__________________
Baarle Werkgroep
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duupje
Steben is nen goeie kerel
leve de manmanman club
Steben is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2006, 13:36   #140
lombas
Secretaris-Generaal VN
 
lombas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 juni 2005
Berichten: 42.814
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steben Bekijk bericht
Daarenboven zijn burgerwachten een vorm van interesse vanuit de bevolking. Het is ook helemaal niet "het recht zomaar in eigen handen nemen".
Dat is het wel, en dat vormt juist de basis voor de legitimiteit ervan.
__________________
Born but to die, and reas'ning but to err. (Pope)
lombas is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:52.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be