![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Minister-President
|
![]() Yep. en hij heeft trouwens zijn hond mee vermoord net voordat hij zelfmoord pleegde....
![]() |
#122 |
Minister-President
|
![]() [quote=Den Ardennees;3184448]klopt, Stalin wilde aanvankelijk ALLE hogere Duitse functionarissen (dit ging om tienduizenden mensen) laten executeren. Het waren de westelijke geallieerden die dit voorkwamen. QUOTE]
Zoals ik al zei: ook Churchill wou dit in eerste instantie (neerknallen zonder proces).
![]() |
#123 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Tot op heden is er geen bewijs dat Speer bewust betrokken was bij de uitbreiding van de crematoria in die mate dat hij zou geweten hebben dat ze zouden dienen om joden te vernietigen. Maar ik ben absoluut geen hardcore verdediger van Speer. Het zou me dus niet verbazen indien hij er inderdaad wel degelijk van op de hoogte was. Ik ben gewoon gefascineerd door zijn persoon en de rol die hij speelde in het hele gebeuren; Wat betreft Fest; die heeft evenveel gebruik gemaakt van Speer als Speer van hem. Kijk: als je zoveel te verbergen zou hebben als er van Speer wordt verondersteld, laat je niet iemand drie jaar lang haast bij je inwonen om de pieren uit je oren te vragen over je rol (en je schuld) in het Derde Rijk. Of je moet een haast demonische gave hebben om de waarheid te manipuleren. Wat ik Speer overigens nog zou durven aanschrijven.
![]() |
![]() |
#125 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |