![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens mij betekent totalitair dat wetgevende en uitvoerende macht niet gescheiden zijn. Dat lijkt me aardig ver weg van democratie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#123 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
ik had een mooie blonde juf bij me toen er plotseling een kleine jongen voor me stond die me vroeg of ik de betrteffende jongedame wilde verkopen. Hij haalde een vervuilt spel kaarten onder zijn kaftan vandaan, wilde die me geven en dacht kennelijk dat hij op die manier aan (een mooie) vrouw zou komen. We schrijven anno 1978. Wie zijn de bollebozen in NL en BE die op de onzalige gedachten zijn gekomen, mensvreemde en westerling vijandige Islamieten in het culturele bestel van Belgie en Nederland te implanteren. Zonder enige voorstudie en zonder enige kennis van de geschiedenis! In Nederland was het de PvdA. (Partij van de Achterlijken). In dit verband dan. Helaas is het een onomkeerbaar proces. Gaarne jullie commentaar!
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar er was nooit gerekend op gezinshereniging, die gastarbeiders zouden hier namelijk tijdelijk zijn.
![]() |
![]() |
#125 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 19 januari 2008 om 21:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() [quote=filosoof;3216811]En jij nam die mop écht ernstig? die heeft zulk een baard:
Waar is de mop en weaar is de baard?
![]() |
#127 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
2. Waarom reageren autochtone Nederlanders dan ook niet zo vreugdig en onrespectvol? Er zijn daar nochtans ook anti-imperialisten genoeg onder. 3. Er zitten ook Belgen in Afghanistan. Mochten die sneuvelen, kan ik me niet voorstellen dat jij, als anti-imperialist, hier op dit forum gaat zitten juichen. Daar zal je fatsoen je van weerhouden. Je zal ten hoogste stellen dat ze op voorhand wisten dat ze zo'n risico's namen en daar niet hoorden. Ik ben daar zeker van. Over dat punt moeten we niet discussiëren. Een moslim die het over geslachte roze varkentjes heeft, is niet alleen racistisch, dit racisme wordt hem ook nog eens expliciet ingegeven door zijn religie. Dat je dat nu gewoon niet kunt toegeven. Jij noemt dat eenvoudigweg "anti-imperialistisch zijn". Je reinste bullshit, mijn beste man. 4. Je noemt de manier van het toejuichen, de bewoording, racistisch, maar niet de grondliggende reden van het toejuichen. Dat zou "anti-imperialistisch getint zijn. Is dat normaal? Gebruiken autochtone anti-imperialisten ook racistische bewoordingen om uiting te geven aan hun grieven mbt imperialistische toestanden? Nog nooit iets van gemerkt nochtans! Kan dat (religieus) racisme écht losgekoppeld worden van de grondreden van hun vrolijke bui? Geloof je dat nu écht zelf? Is op religieuze fundamenten geleest racisme de reden van hun racistische happy meug of simpelweg anti-imperialistisch sentiment? Denk daar nu zelf eens heel goed over na en kom dan eens terug!
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Europees Commissaris
|
![]() Dubbelpost wegens serverprobleempje...
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 20 januari 2008 om 22:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Banneling
|
![]() Maar als iemand een criminele marokkaan een klap geeft ben jij de eerste die gaat huilen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
maar dat is volgens jou zeker geen imperialisme ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel, om maar een voorbeeld te noemen, Europa heeft Algerije 130 jaar bezet. De Algerijnen hebben dus nog 130 jaar te goed.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus als ik erachter kom dat een familie lid van jou 500 jaar geleden een familie lid van mij heeft vermoord mag ik jou dus vermoorden. Mensen zoals jij leven pas in het verleden ! ziek ! Ga dan maar eens klagen over de slavernij gedaan door de moren en de arabieren! ohnee! die zijn niet blank en Westers! alleen blanke Westerlingen moeten betalen voor iets wat ze niet gedaan hebben ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dan speciaal de OAS.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Organis...e_Secr%C3%A8te
![]() Laatst gewijzigd door Derk de Tweede : 23 januari 2008 om 16:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Idd,helemaal waar,Popol II enkele tientallen jaren Kongo uitgezogen...En wij gaan de Armanikostuumdragers sponseren tot in der eeuwigheid ![]() Laatst gewijzigd door Gargamel : 27 januari 2008 om 16:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Net zoals de allochtoon hier niets te zoeken heeft!!
![]() |