![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben 'jullie balliebeer' niet. Slaap daar maar eens goed over. ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tuurlijk, iuk ben al onderweg ![]() Ik weet een goed café, waar ge alleen voorstaat, heel donker is... en waar geen politie durft komen ![]()
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kunt ge bij 't ontbijt al weer een goe frisse pint bestellen, met ne droge sossies. ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mensen, slaawel
en Diehard but slowly... 6 uur 45 ...onthou dit goed
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Gij wil mij zien kotsen ofzo? ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() 2. Euh, neen, eigenlijk. Ik moet ook aan mezelf denken, hé ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() 2. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dus gij zijt nen dubbelnick van Ana List als het ware... ![]() Laatst gewijzigd door Djiezes : 31 januari 2008 om 08:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Banneling
|
![]() Ok dronkoers, ik geef me over, ik geef het toe.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Banneling
|
![]() Ik ben een dubbelnick van Djiezes.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Europees Commissaris
|
![]() I used to be schizophrenic, but we're ok now...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Die Hard 007 : 31 januari 2008 om 17:03. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
het maakt mij niet uit of je een vrouw of een man bent, hoor. Ik wil iedereen in de mate van het mogelijke, en zonder onderscheid op basis van geslacht, leeftijd, intelligentie, ... au sérieux nemen. Het doet mij alleszins plezier te vernemen dat je niet wil veralgemenen. Mijn voornaamste doel in het leven is te léven, met alles wat daarbij komt kijken. Als het volledig ontdekken van mijn eigen geest of de geest van mijn medemensen mij daarbij kan helpen (en dat wil ik gerust aannemen), dan zal ik die ontdekking zeker niet uit de weg gaan, hoe onrustbarend of schrikwekkend de exploratie van mijn en andermans 'zieleroerselen' ook moge worden. Ik wil de tijd die me nog rest vooral gebruiken om mezelf te bevrijden van vooroordelen, illusies, onnodige angsten en 'valse' of 'foute' levensdoelen, omdat ik hoop op die manier beter voorbereid te zijn op het onvermijdelijke einde. Ik denk niet dat het 'dingen laten vergeten' een manier is om problemen op te lossen, hoewel het best mogelijk is dat dat kan leiden tot een (tijdelijk) 'beter voelen', maar dat is ook maar een mening, hé. Het is in elk geval zo dat ik aan den lijve heb ondervonden dat dat voor mijzelf niet de aangewezen weg was. Het is pas door een pijnlijke confrontatie met 'dingen die ik wilde vergeten' dat ik er in geslaagd ben mijn 'problemen' bij de wortel aan te pakken, en ik kan moeilijk beweren dat mij dat niet heeft geholpen, integendeel zelfs. Wat de 'moeilijkheidsgraad' van gevoelens betreft, ben ik ervan overtuigd dat er géén fundamenteel onderscheid is tussen de geslachten, maar ik kan niet ontkennen dat het voor heel wat mannen niet echt gemakkelijk is/gemaakt wordt met 'gevoelens' te leren omgaan. Dat heeft volgens mij echter (veel) méér te maken met 'cultuur' dan met 'natuur'. Ik maak bovendien ook een onderscheid tussen 'met gevoelens omgaan' en 'met gevoelens koketteren'. Het eerste vind ik meer dan verstandig, het tweede vind ik behoorlijk afstotelijk. Vriendelijke groeten, djimi
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 31 januari 2008 om 19:18. |
|
![]() |
![]() |