![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want wat is daartegen? Blijkbaar is het zeer eenvoudig om het aandeel van de allochtone (in belgie geboren / belg / niet-belg) werkzoekenden in cijfervorm mede te delen, maar is het een onmogelijke zaak om dat voor de gevangenispopulatie uit te rekenen. Hoe zou dat nu komen?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een andere mooie conclusie die je kunt trekken uit de oh zo goeie dalende cijfers is dat wanneer we 2000 2001 en 2002 samen nemen dan krijgen we 2.945.851 misdrijven op 3 jaar tijd dus. Laten we hier een 10% aftrekken omdat er wel mensen tussenzitten die meerdere malen het slachtoffer worden. Dan krijgen we dus 2.651.265 mensen die er BIJGEKOMEN zijn aan het aantal slachtoffers van criminele feiten.
Er wonen 10.000.000 Belgen hier. Dat wil ongeveer zeggen dat er 5 jaar nodig is om iedereen een keertje aan de beurt te laten om het slachtoffer te worden. Zeer geruststellend is dit. Ps: sorry ging iets mis met de posting vandaar 2x. Wat vind je trouwens van deze conclusie ego filo? Of wat vind je eigenlijk van deze cijfers? |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Je stelt: Citaat:
![]() ![]() ![]() Dan kan ik enkel uitspraak doen over de gebruikte methode. Je goochelt met jullie 55%, maar je vergeet in herinnering te brengen dat dat cijfer er slechts kwam door [size=6]véél [/size]veronderstellingen...... (gecopiëerd uit het zwartblokkrantje, Pallieterke of op een zwartblokkaderdag??) ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Die zijn hier dus niet inbegrepen. Goed geprobeerd, filo, goed geprobeerd ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 55% van de gevangenisbewoners zijn NIET IN NEDERLAND GEBOREN.
Dat stond gisteren in het Nederlandse ALGEMEEN DAGBLAD. Misschien kan je het betreffende krantenartikel nog eens herlezen Filo. "Het ging vooral om voorlopig gehechten (5995). 6085 mensen werden door de rechter veroordeeld. " Samen dus een 12.000 personen. De overige gedetineerden zijn tot hechtenis veroordeelden, vreemdelingen in afwachting van uitzetting en passanten die wachten op een plaats in een tbs-kliniek. Bij de 45% die WEL in Nederland geboren zijn, zullen naar verhouding een gelijk percentage eveneens van allochtone afkomst zijn. Of je dat nu leuk vindt of niet Filo, dit zijn gewoon feiten!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoe doorzichtig toch ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Een wild guess, net zoals uw wild guess dat allochtonen in voorhechtenis genomen worden en autochtonen niet? M.i. is mijn wild guess toch redelijker dan de uwe ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
die "we" uit jouw posting, is dat -het zwartblok? -de racisten? -de xenofoben? -een majesteitsmeervoud? of alle 4 samen? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
tanks waar de mitrailleuse vervangen werd door een snelvuurkanon? met obussen van verarmd uranium (klinkt mensvriendelijk dat "verarmd"!) Daisycutters op Afghanistan? MOAB op Afghanistan? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik kwam tot de onthutsende conclusie dat zowat de helft van de mannelijke Marokkanen in Antwerpen (uit de leeftijscategorie dat de meeste misdaden gepleegd worden) over een strafblad moet beschikken! Voor de Turken was dat zoiets van de orde van 1 op 4... Ik werd ooit gevraagd om op de Oudaan de Marokkaanse belagers die mij hadden in elkaar geslagen te komen identificeren. Ik keek mijn ogen uit mijne kop. Het leek wel of iedere mannelijke bewoner van Borgerhout tussen de 15 en 25 jaar daar met zijn tronie in dat boek van de politie stond!!! Een bangelijke ervaring was dat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Shoot the messenger, n'est-ce pas? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Wil u allochtone criminalileit in België gaan vergoelijken met oorlogstoestanden gepleegd door buitenlanders in het buitenland? Zit u dermate vergelegen om argumenten dat u u toevlucht hiertoe moet zoeken? ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
ik loop al mijn leven lang door allochtonenbuurten, hier in Brussel, in Antwerpen, in Parijs en in Marseille en het enige wat ik daar in die periode van die terreur heb gezien was de sensatiepers en het zwartblokgebrul... Ik weet dat veralgemenen vanuit persoonlijke ervaring niet hét middel is om alles te weten, maar zeg nu zelf: enkele gezinnen, over een periode van 40 jaar, volgens alle wetten van de kansrekening zou toch minstens één van mijn familieleden, buren of bekenden iets moeten hebben meemaken...Enkel bij de kapper, d�*�*r zit altijd wel iemand waarvan de werkvrouw van de vriendin van de tante verschrikkelijke zaken had meegemaakt ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik kwam tot de onthutsende conclusie dat zowat de helft van de mannelijke Marokkanen in Antwerpen (uit de leeftijscategorie dat de meeste misdaden gepleegd worden) over een strafblad moet beschikken! Voor de Turken was dat zoiets van de orde van 1 op 4... Ik werd ooit gevraagd om op de Oudaan de Marokkaanse belagers die mij hadden in elkaar geslagen te komen identificeren. Ik keek mijn ogen uit mijne kop. Het leek wel of iedere mannelijke bewoner van Borgerhout tussen de 15 en 25 jaar daar met zijn tronie in dat boek van de politie stond!!! Een bangelijke ervaring was dat. (2de keer geplaatst, zo ziet ie het misschien wat beter) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |