Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 17 februari 2008, 16:06   #121
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Kim Stuur een bericht via Skype™ naar Kim
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Oei, en ik heb nog foto's van mijn kindjes toen ik ze in de zomer buiten in de hof in hun blootje liet rondlopen.
Wel, als die foto's ooit online komen en er een of andere dat rapporteert, zal je weldra aan de politie mogen uitleggen waarom jij je naakte kinderen online zet.

Zo zit het nu eenmaal in mekaar tegenwoordig (men is enorm verstrengd na Dutroux e.d.).
Kim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2008, 16:07   #122
HAMC
Perm. Vertegenwoordiger VN

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yoda Bekijk bericht
Haat? Wel straf om te horen van een bende haatsmurfen. Ze haten walen, ze haten belgie, ze haten de koning, ze haten moslims, er is eigenlijk weinig dat ze niet haten en dan durf je zo'n antwoord geven? Zelfkennis is blijkbaar niet je sterktste punt.
Als u niet begrijpt wat ik bedoel leest u dan uw eigen post hier nog eens.

Verschaeve
HAMC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2008, 16:07   #123
Nierika
Europees Commissaris

Nierika's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oei, en ik heb nog foto's van mijn kindjes toen ik ze in de zomer buiten in de hof in hun blootje liet rondlopen.
Naakte, minderjarige kinderen fotograferen en die foto's ten toon stellen mag niet, neen. Exploitatie heet dat. Wat jij beschrijft, heeft daar in de verste verte niks mee te maken. Wat een onzin mensen waartoe mensen zich toch al niet geroepen voelen om iets waar geen speld tussen te krijgen is, toch weer te banalisere met niks ter zake doende uitweidingen.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2008, 16:09   #124
Nierika
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Nee tis hier duidelijk een wreed hoogstaand forum, ik ben echt onder de indruk. Not!
Herlees zelf eens de onnozelheden die jij alleen al in dit topic hebt gedebiteerd, en druip voor de volgende zeshonderd vijftig jaar af met het schaamrood op de wangen!
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Oud 17 februari 2008, 16:12   #125
Nierika
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Haat? Wel straf om te horen van een bende haatsmurfen. Ze haten walen, ze haten belgie, ze haten de koning, ze haten moslims, er is eigenlijk weinig dat ze niet haten en dan durf je zo'n antwoord geven? Zelfkennis is blijkbaar niet je sterktste punt.
Wie? wie zijn die bende haatsmurfen?
Zelfs nu besta je het nog om te generaliseren. Je doet niks anders. Zelfs wanneer iemand zich persoonlijk tegen jou richt, slaag je er weer in om meteen weer tegen een zelfingebeelde "bende" te antwoorden. Dit is niet normaal. Doe er iets aan.
Je zit hier amper enkele weken, en doet alsof je alles en iedereen hier kent. Dubbelnick soms?

Oud 17 februari 2008, 16:13   #126
Nierika
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Bekijk bericht
Wel, als die foto's ooit online komen en er een of andere dat rapporteert, zal je weldra aan de politie mogen uitleggen waarom jij je naakte kinderen online zet.

Zo zit het nu eenmaal in mekaar tegenwoordig (men is enorm verstrengd na Dutroux e.d.).
Da's weer iets anders natuurlijk. Dat mag hij inderdaad ook niet. Maar iets zegt me, dat hij dat heel goed weet, en enkel wat wil provoceren.

Oud 17 februari 2008, 16:17   #127
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nierika Bekijk bericht
Maar iets zegt me, dat hij dat heel goed weet, en enkel wat wil provoceren.
Tuurlijk
Oud 17 februari 2008, 16:31   #128
Yoda
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HAMC Bekijk bericht
Als u niet begrijpt wat ik bedoel leest u dan uw eigen post hier nog eens.
Als ge me niet begrijpt herlees dan het hele forum maar eens. Maar ik kan me wel voorstellen dat je het gewoon niet wilt begrijpen.
Yoda is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2008, 16:39   #129
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nierika Bekijk bericht
Da's weer iets anders natuurlijk. Dat mag hij inderdaad ook niet. Maar iets zegt me, dat hij dat heel goed weet, en enkel wat wil provoceren.
Neen, ik wil niet provoceren. Ik wil duidelijk maken dat een foto van een bloot kindje gewoon schattig kan zijn. Het is wat je er van maakt.
Als mijn kinderen die foto's later willen tonen, exploiteren ze dan zichzelf?
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2008, 17:10   #130
HAMC

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Maar ik kan me wel voorstellen dat je het gewoon niet wilt begrijpen.
Dat geloof ik graag maar verwar uw eigen fantasie maar niet met de realiteit.

Verschaeve
Oud 17 februari 2008, 18:15   #131
Yoda
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat geloof ik graag maar verwar uw eigen fantasie maar niet met de realiteit.
Tis daarom dat we heel onze stad hebben moeten voorzien van posters om mensen als jij aan te tonen dat we jullie haat niet in onze straten wensen. Misschien eens wat minder op het forum zitten en wat buiten komen dan zal je zien dat jouw fantasie nog steeds geen realiteit is geworden en wat jij mij als fantasie toedicht nog steeds een realiteit is. Vlaanderen is nog steeds afhankelijk, de meerderheid trapt niet in die haatzaaierij tegenover moslims en cultuur kan je nog steeds niet verbieden. Dat zijn nu eenmaal de feiten daarom dat jullie nog steeds in groepjes moeten verzamelen op forums als deze om gezamenlijk te kunnen masturberen tijdens jullie haat orgiën.
Oud 17 februari 2008, 18:30   #132
HAMC

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Tis daarom dat we heel onze stad hebben moeten voorzien van posters om mensen als jij aan te tonen dat we jullie haat niet in onze straten wensen. Misschien eens wat minder op het forum zitten en wat buiten komen dan zal je zien dat jouw fantasie nog steeds geen realiteit is geworden en wat jij mij als fantasie toedicht nog steeds een realiteit is. Vlaanderen is nog steeds afhankelijk, de meerderheid trapt niet in die haatzaaierij tegenover moslims en cultuur kan je nog steeds niet verbieden. Dat zijn nu eenmaal de feiten daarom dat jullie nog steeds in groepjes moeten verzamelen op forums als deze om gezamenlijk te kunnen masturberen tijdens jullie haat orgiën.
Als u zo blijft veralgemenen wordt de discussie natuurlijk onmogelijk.

Verschaeve
Oud 17 februari 2008, 18:34   #133
Yoda
Banneling

Standaard

Citaat:
Als u zo blijft veralgemenen wordt de discussie natuurlijk onmogelijk.
Niet plezant he als ge dezelfde behandeling krijgt die ge graag op anderen toepast
Oud 17 februari 2008, 18:38   #134
HAMC

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Niet plezant he als ge dezelfde behandeling krijgt die ge graag op anderen toepast
Waar veralgemeen ik dan in die mate dat de discussie onmogelijk wordt?

Verschaeve
Oud 17 februari 2008, 18:48   #135
Essevee_VL
Minister-President

Essevee_VL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
In de Romeinse tijd groeiden de Germaanse kinderen ook naakt (& vuil) op.

Laatst gewijzigd door Essevee_VL : 17 februari 2008 om 18:49.
Essevee_VL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2008, 20:45   #136
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Het zijn precies moslims die VBers
iets tegen moslims
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2008, 20:49   #137
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
je haat druipt er zo van af...

de haat tegenover Vlamingen en Vlaams Belang

zelfkennis
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
Oud 17 februari 2008, 20:52   #138
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht
U maakt een kolossale denkfout:

De REGERING is afgeschaft.

En je zal zien: nu, in een regering zonder Sp.a zullen we na een jaar zien hoe het gaat.
kan alleen maar beter... geen blunders meer van Freya en Flahaut mag thuis met zijn soldaatjes spelen
Oud 17 februari 2008, 20:52   #139
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa Bekijk bericht
de haat tegenover Vlamingen en Vlaams Belang
Ik denk dat Vlaams-nationalisten meer van toepassing is... (Je kan jezelf niet haten).
Oud 17 februari 2008, 20:53   #140
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Bekijk bericht
Ik denk dat Vlaams-nationalisten meer van toepassing is... (Je kan jezelf niet haten).
Yoda is geen Vlaming
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:23.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be